Kamp: vs WBA @ Elland Road, fredag 1/3-19 kl. 20:45 på Viasport 2

Started by auren, February 27, 2019, 18:18:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Håvard

Andersen

karaba

Sleivind

Nydelig spill!

Har sett tendensene flere ganger, vært nære ved å tre oss gjennom.

Endelig gikk det!

Joe Jordan

Nydelig flikk fra Roberts til Bamford. Hør fansen på ER.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Superfan

Kontakinte

Borge

Borge

Hallgeir *

Tror vi må score nummer tre snart.

Jeg tackler ikke den farlige 2-0 - ledelsen.
Super Leeds since 1968

Superfan

Casillas er på jobb. Digg med en keeper av høy klasse.

Sleivind

Jeg blir helt matt av dommerne i denne divisjonen. Hva som er frispark og ikke er fullstendig bingo. De kunne like godt ha blitt erstattet av en terning.

Hallgi

Quote from: Joe Jordan on March 01, 2019, 21:10:21
Ooo, for en tackling av Phillips!

Meget viktig takling av Philips ja! De andre har gitt kort eit par farlige frispark, men for ein magisk start på kampen! Leeds spiller med selvtillit igjen, dog er West Brom farlige offensivt, men at Leeds har vunnet 15 av 15 kamper denne sesongen når vi har tatt ledelsen først er betryggende. Håper dette blir vår godeste Casilla’s første kamp uten baklengs!
OG der putter Bamford igjen!! Ã...ååå så bra, pur klasse, og flott målgivende fra Roberts!
Farlig skudd av Rodriguez der, men nok ein sterk redning av Casilla!
Men mål etter 16 sekunder når motstander starter med ballen må vel nesten være ny rekord?
ALAW (saludos del pirata)

Lucas the Kop Cat

Quote from: Sleivind on March 01, 2019, 21:21:44
Jeg blir helt matt av dommerne i denne divisjonen. Hva som er frispark og ikke er fullstendig bingo. De kunne like godt ha blitt erstattet av en terning.
Hvis du tenker på albuen mot Bamford der, helt enig. Burde både vært minst gult kort og frispark.

karaba

Quote from: Lucas the Kop Cat on March 01, 2019, 21:23:25
Hvis du tenker på albuen mot Bamford der, helt enig. Burde både vært minst gult kort og frispark.

Så ille var det ikke vel

Sleivind

Quote from: Lucas the Kop Cat on March 01, 2019, 21:23:25

Tenkte generelt, både for og i mot Leeds.
Må være forferdelig frustrerende å spille fotball når dommerne er så inkonsekvente.

auren

Pause. 2-0. Fantastisk omgang! For et press og energinivå! Bryter foran gang på gang. Pontus, Cooper, Pablo, Alioski og Bamford veldig gode! To strålende mål. Denne skal vi vinne!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Hvordan er det mulig å ikke like Alioski?

Presser på høyre side, er tilbake som venstreback og plutselig er han fremst igjen og skaffer corner, i løpet av ett lite minutt.

baste

ar9

Hallgi

Quote from: Neo on March 01, 2019, 21:34:16
Dette er Leeds!

Kvalitet!!! For ein omgang, heile laget imponerer, Pablo er ein magiker, Casilla ser ut som ein fantastisk keeper, Cooper imponerer stadig meir og Philips er fantastisk!
MOT-PL!
ALAW (saludos del pirata)

raggen

nydelig omgang og gøy omgang av Leeds. Skulle jeg sette fingeren på noe så måtte det være at de ikke må tenke så vanskelig når de ser løsningene og prøver og spille gjennom.

MEN dette var gøy og nytelse og se på.
Forever Leeds United!!!!!!!!

TK20

FOR EN OMGANG!!

Skrev et lengre innlegg sist om at vi så tomme ut og at Bielsa burde vurdere å rotere ut Ayling, Alioski, Klich, Roberts og/eller Harrison. Samtlige har spilt helt glimrende og jeg ser ut som en idiot. Det er deilig!

baste

Harrisson viser og tegn på klasse. Så har vi Izzy, Clarke som vil komme å gjøre sitt på kant.

Bielsa er gud...førr en suveren omgang dette var..

MOT

Kato

Quote from: Sleivind on March 01, 2019, 21:34:58

Presser på høyre side, er tilbake som venstreback og plutselig er han fremst igjen og skaffer corner, i løpet av ett lite minutt.

Problemet er en mot en defensivt.

Blank_File

Dette her var steika moro!

Og statistisk sett skal det holde helt inn til 90. :)

Hallgeir *

Stor omgang av Leeds!

Pasningsspillet sitter som et skudd, og innsatsen kan man ikke klage på.

Alle har bidratt positivt, og dersom noen klager på Ayling .......  ;)

Bamford er en kald fisk - det beviste han ved 2-0 - scoringen.
Super Leeds since 1968

Cannavaro

Herlig omgang ! og for en start !!!  Det er så gledelig å se at mye av pasnings spillet sitter, vi vinner dueller og er sterke i dueller, Pablo strør om seg av langpasninger på fot, vi truer stadig bakrommet til WBA, det er initiativ på banen overalt, alle er søkende etter ball, og det er en vilje der som vi ikke så mot QPR kanskje ?   Harrison hadde et returløp som gikk helt ned til Aylings venstre back plass !, DET SIER SITT !!! IDAG ER LEEDS VANSKELIG Ã... SPILLE MOT...dette ønsker vi å vinne.  Jeg tror dette blir melodien i 2.omgang også. Scorer vi først igjen så kan det bli flere også i 2.omgang.  DETTE VINNER VI !!!
MFLU - Miracles For Leeds United

Kato

Pablo helt fantastisk, Phillips også med en meget sterk omgang.

Superfan

Quote from: Sleivind on March 01, 2019, 21:34:58

Noen som ikke liker Alioski? Spiller alltid med hjertet utpå drakten. Dog litt variabel, og noe å gå på mht. kvaliteten på innleggene.