Skrevet av Emne: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport  (Lest 27802 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

stian

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #270 på: April 23, 2019, 07:46:29 »
Ã…rsaker til tapet i går:
1. Nok en gang produserer vi halvsjanser i starten uten å få uttelling. Dette kan ikke bare være uflaks gjennom en hel sesong. Men vi skal visst ikke trene på avslutninger.
2. Blir snytt for solekla straffe etter 17 min. Hadde vi satt den, kunne utfallet blitt annerledes.
3. Pablo ute av form.
4. Bielsa ser ut til å ha mistet grepet. Byttene er og blir merkelige, og formasjonen forsvant totalt da Pontus ble tatt ut. Kan ikke fatte og begripe at ikke Kalvin kunne ha tilført noe i går, for ikke å snakke om fotrappe Shacks.
5. Etter hvert som kampen skred frem, så det ut som om vi var slitne. Slår utmattelsessyndromet til helt på tampen av en lang sesong?
6. Forsvaret vårt mangler tempo og evne til å stoppe motstandere på vei fremover.
7. Vi er totalt ufarlige på dødball.

Klamrer meg til at vi faktisk for bare tre serierunder siden storspilte, selv om vi symptomatisk nok kun puttet en gang. PO kan bli trist.

8. Og viktigst av alt, vi taklet ikke presset.

9. Lagfølselsen. Gleden. "Gjøre-hverandre-gode-ånden" .... TOTALT FRAVÆRENDE...

... og nå blir det utrolig spennende å se hvordan Bielsa klarer å markere total nullstilling etter en svak periode. Har en av verdens beste trenere et triks i ermet for å håndtere motgang under press?

Eriksen55

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #271 på: April 23, 2019, 08:57:32 »
Mye av det jeg leser nå er mye av det samme som ble skrevet etter at vi tapte mot Hull, Forest og QPR ved jul og nyttår. Vi sprekker, vi takler ikke presset, all glede er borte, vi er utslitt. Det snudde og jeg ser ingen grunn til at det ikke kan gjøre det nå.

Spillemessig er vi ikke helt ute. Wigan kampen vinner vi 19 av 20 ganger. Brentford i går kunne fort sett helt annerledes ut med uttellingen på de sjansene vi hadde i starten.

Vi har ihvertfall ikke tapt noe PO før den starter. Vi har gode sjanser. At vi ikke har sjans fordi historien sier at vi aldri lykkes i en PO er piss. Alle statestikker brytes engang, det så vi nå senest mot Wigan hjemme  :)


B_Ød

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #272 på: April 23, 2019, 09:59:41 »
Mye av det jeg leser nå er mye av det samme som ble skrevet etter at vi tapte mot Hull, Forest og QPR ved jul og nyttår. Vi sprekker, vi takler ikke presset, all glede er borte, vi er utslitt. Det snudde og jeg ser ingen grunn til at det ikke kan gjøre det nå.

Spillemessig er vi ikke helt ute. Wigan kampen vinner vi 19 av 20 ganger. Brentford i går kunne fort sett helt annerledes ut med uttellingen på de sjansene vi hadde i starten.

Vi har ihvertfall ikke tapt noe PO før den starter. Vi har gode sjanser. At vi ikke har sjans fordi historien sier at vi aldri lykkes i en PO er piss. Alle statestikker brytes engang, det så vi nå senest mot Wigan hjemme  :)

trengte et oppløftende innlegg her nå..takker  ;D
Ups & Ups!!

Bjorn

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #273 på: April 23, 2019, 10:47:11 »
Mye av det jeg leser nå er mye av det samme som ble skrevet etter at vi tapte mot Hull, Forest og QPR ved jul og nyttår. Vi sprekker, vi takler ikke presset, all glede er borte, vi er utslitt. Det snudde og jeg ser ingen grunn til at det ikke kan gjøre det nå.

Spillemessig er vi ikke helt ute. Wigan kampen vinner vi 19 av 20 ganger. Brentford i går kunne fort sett helt annerledes ut med uttellingen på de sjansene vi hadde i starten.

Vi har ihvertfall ikke tapt noe PO før den starter. Vi har gode sjanser. At vi ikke har sjans fordi historien sier at vi aldri lykkes i en PO er piss. Alle statestikker brytes engang, det så vi nå senest mot Wigan hjemme  :)

trengte et oppløftende innlegg her nå..takker  ;D

Thats the spirit!  8)
 Likte ikke å høre 'Leeds are falling apart again' fra fansen igår. Synes den er direkte upassende, selv om den er ironisk ment. Enkelte fans er jo livredde for motgang! Jeg driter i kommentarer som 'jeg har vært fan lenge nok til å vite at dette går til helvete', 'klok av skade',  'leeds vinner aldri playoff' osv, osv.. 
 Akkurat nå må fansen ta seg sammen og løfte laget frem de neste to kampene. Vi kan i teorien klare direkte opprykk, og vi må ihvertfall bære med oss en god følelse inn i evt playoff, ellers blir det blytungt! Jeg skal ihvertfall bidra med mitt beste på søndag ringside!
Vi har prestert mye bedre enn vi hadde forventet før sesongen, og tross mange kjipe kommentarer om at vi har vært 'elendige' div kamper i løpet av sesongen,synes JEG har vi vært strålende i veldig mange flere kamper. Det er få kamper vi ikke har dominert og ikke har fortjent minst ett poeng fra. Kunne vi vært mer presise og mere effektive? Helt sikkert. Men det får vi ikke gjort noe med nå.
Jeg er kjempestolt av laget og hvor langt de har kommet. Vi er fortsatt med, og vi vil ikke glemme denne sesongen på en stund!!

Lykke til og MOT alle sammen! (Hva nå enn det måtte bli..) ;)
Marching On! 4276

leedsleads

Sv: Kamp vs Brentford@Griffin Park mandag 22.4.19 kl 18:15 Viasport
« Svar #274 på: April 23, 2019, 11:30:33 »
Mye av det jeg leser nå er mye av det samme som ble skrevet etter at vi tapte mot Hull, Forest og QPR ved jul og nyttår. Vi sprekker, vi takler ikke presset, all glede er borte, vi er utslitt. Det snudde og jeg ser ingen grunn til at det ikke kan gjøre det nå.

Spillemessig er vi ikke helt ute. Wigan kampen vinner vi 19 av 20 ganger. Brentford i går kunne fort sett helt annerledes ut med uttellingen på de sjansene vi hadde i starten.

Vi har ihvertfall ikke tapt noe PO før den starter. Vi har gode sjanser. At vi ikke har sjans fordi historien sier at vi aldri lykkes i en PO er piss. Alle statestikker brytes engang, det så vi nå senest mot Wigan hjemme  :)

trengte et oppløftende innlegg her nå..takker  ;D

Thats the spirit!  8)
 Likte ikke å høre 'Leeds are falling apart again' fra fansen igår. Synes den er direkte upassende, selv om den er ironisk ment. Enkelte fans er jo livredde for motgang! Jeg driter i kommentarer som 'jeg har vært fan lenge nok til å vite at dette går til helvete', 'klok av skade',  'leeds vinner aldri playoff' osv, osv.. 
 Akkurat nå må fansen ta seg sammen og løfte laget frem de neste to kampene. Vi kan i teorien klare direkte opprykk, og vi må ihvertfall bære med oss en god følelse inn i evt playoff, ellers blir det blytungt! Jeg skal ihvertfall bidra med mitt beste på søndag ringside!
Vi har prestert mye bedre enn vi hadde forventet før sesongen, og tross mange kjipe kommentarer om at vi har vært 'elendige' div kamper i løpet av sesongen,synes JEG har vi vært strålende i veldig mange flere kamper. Det er få kamper vi ikke har dominert og ikke har fortjent minst ett poeng fra. Kunne vi vært mer presise og mere effektive? Helt sikkert. Men det får vi ikke gjort noe med nå.
Jeg er kjempestolt av laget og hvor langt de har kommet. Vi er fortsatt med, og vi vil ikke glemme denne sesongen på en stund!!

Lykke til og MOT alle sammen! (Hva nå enn det måtte bli..) ;)

Tommel opp!