Skrevet av Emne: Kamp vs Ipswich Town@ Portman Road Søndag 05.05.19 kl 13:30 LUTV  (Lest 29485 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Annesj

Roofe å Clarke inn for Bamford å Pablo. Thats it. Pablo MÃ… ikke bli skadet i denne kampen.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leeds1919

Jeg forstår lite av denne troen på Berardi....en helt ok lagspiller, men setter store spørsmålstegn ved hans taklinger. Det har vist seg ofte at han gjør noen hodeløse valg etter min mening. I tillegg taper han jo de fleste hodedueller pga sin høyde....

Hva er alternativene?
Bruke en omskolert ving fra U-23 laget?

Berardi er en bra squad spiller som kan brukes i de fleste posisjoner i bakre rekker.

Eriksen55

Jeg forstår lite av denne troen på Berardi....en helt ok lagspiller, men setter store spørsmålstegn ved hans taklinger. Det har vist seg ofte at han gjør noen hodeløse valg etter min mening. I tillegg taper han jo de fleste hodedueller pga sin høyde....

Nå har vi vel ingen andre alternativer å bruke på backen. Men velger heller Berardi på VB med Dallas på ving for å slippe Harrison.

Berardi var fryktelig god som midtstopper frem til han ble skadet. Noen hodedueller tapte han, som alle andre. Men  syntes han stort sett klarte seg greit i luften.

Rolig som skjæra på tunet i starten. Null hodeløse taklinger. Men med forhistorien og det han har vist etter skaden så er det absolutt en bekymring ja..


auren

Jeg forstår lite av denne troen på Berardi....en helt ok lagspiller, men setter store spørsmålstegn ved hans taklinger. Det har vist seg ofte at han gjør noen hodeløse valg etter min mening. I tillegg taper han jo de fleste hodedueller pga sin høyde....

Nå har vi vel ingen andre alternativer å bruke på backen. Men velger heller Berardi på VB med Dallas på ving for å slippe Harrison.

Berardi var fryktelig god som midtstopper frem til han ble skadet. Noen hodedueller tapte han, som alle andre. Men  syntes han stort sett klarte seg greit i luften.

Rolig som skjæra på tunet i starten. Null hodeløse taklinger. Men med forhistorien og det han har vist etter skaden så er det absolutt en bekymring ja..

Shackleton er jo et alternativ. Enten som venstreback, eller som høyreback og at Ayling spiller venstre. Selvsagt ikke optimalt, men mer offansivt enn Berardi. Men med Berardi i forsvaret så blir vi enda tryggere defansivt og kan også legge om til 3 bak. Er ikke bekymret for denne kampen, blir tøffere i play off.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Team news:

Bamford spiller selvsagt ikke. Doubts ift Roberts og Dallas. Men play off står ikke i fare.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Play off blir jo uten Bamford i 1. kamp da, men klar til retur.
Shackleton bør spille denne, Clarke har IKKE vært god etter skaden han hadde... nesten ALLE kan finta' hans nå, og han er lett å ta fra ballen samt veik fysisk... ikke unormalt som 18. åring da..

Izzy inn.... why not?
 

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Vi må unngå skader...troppen er tynn nok som den er ... :o

...og jeg frykter uforklarlige utvisninger på nøkkelspillere bakover...
VI vil ALDRI få slike annulert av EFL i ettertid...uansett videobevis...


MARCHING ON TOGETHER!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

RoarG

Vi må unngå skader...troppen er tynn nok som den er ... :o

...og jeg frykter uforklarlige utvisninger på nøkkelspillere bakover...
VI vil ALDRI få slike annulert av EFL i ettertid...uansett videobevis...


MARCHING ON TOGETHER!!!
Skader må unngås, ja. Berardi får nok spille venstreback. Vi får la de spillere vi har gjøre jobben, men jeg håpet jo at venstreback-problemet vårt var ute av verden med Douglas' ankomst.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tipper han får nr 46 også!

@LUFCDATA
Mateusz Klich is the only Leeds player to have started all 45 league games this season. He's one of only 7 Championship outfield players to do so. Full list

Mateusz Klich
Mike Van der Hoorn
Marlon Pack
Joe Allen
Jake Cooper
Richard Keogh
Semi Ajayi

Engine. #LUFC


...........

Ross McCormack last Leeds player to do it in 2013/14

......
...og som en kommenterer:
Probably the very last player I’d have bet on it being at the start of the year
« Siste redigering: Mai 05, 2019, 09:50:49 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Visstnok finalekamp for U23 i morgen, så man tenker litt på det også ift uttak.

I tillegg er d en regel som sier at 10 av dagens «outfield players» må være i neste kamptropp....akkurat DET bør ikke være noe problem for oss med rimelig lite tilgjengelige spillere fra før...
 

auren

En av få Leedskamper jeg velger å ikke se. Blir en tur med familien i stedet, men følger med på Phil Hay på Twitter underveis. Bør bli en enkel seier. 2-0 er mitt tips og at Derby blir motstander i play offen på lørdag kveld.

MOT!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Dette er laget:

Casilla - Ayling, Jansson, Cooper, Dallas - Phillips, Klich, Forshaw, Harrison, Hernandez - Roofe.

Benken: Peacock-Farrell, Berardi, Edmonson, Shackleton, Clarke, Gotts, Bogusz.

Håper på innhopp for Bogusz og Edmonson i 2. omgang.

https://twitter.com/LUFC/status/1124984583315787778/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1124984583315787778&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.leeds-live.co.uk%2Fsport%2Fleeds-united%2Fleeds-united-live-team-news-16228037
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

raggen

Noe "grått" men forventet lag.. håper ungutta får en halvtime
Forever Leeds United!!!!!!!!

janesoer

Nå er det vel ingen som tviler på at Manchester City og Guardiola har fått bakt inn i avtalen med Leeds at Harrison skal starte alle kamper.
Helt utrolig at denne spilleren får starte kamp etter kamp, ja han løper mye og prøver så godt han kan, men det er bare ikke bra nok.

Hadde håpet at Clarke kunne få en sjanse til å starte nå, men men..................
 

Cannavaro

Med dette laget bør vi egentlig trille greit over Ipswich, det er lite press på spillerne i denne kampen, kravet er 1 poeng, det bør gå fint. Viktig å ikke få skader.  Håper noen av U23 gutta kommer innpå, men de har en finale å tenke på imorgen.  Her kan vi spille på oss litt selvtillit til PO kampene ihvertfall. Syns en 3-0 seier her hadde vært passende, kunne Forshaw fått sitt første mål for klubben ??  Håper Roofe og Harrison kan få lage mål også.  Stå løpet ut nå og fullfør på ordentlig vis !!
MFLU - Miracles For Leeds United

Eriksen55

Nå er det vel ingen som tviler på at Manchester City og Guardiola har fått bakt inn i avtalen med Leeds at Harrison skal starte alle kamper.
Helt utrolig at denne spilleren får starte kamp etter kamp, ja han løper mye og prøver så godt han kan, men det er bare ikke bra nok.

Hadde håpet at Clarke kunne få en sjanse til å starte nå, men men..................

Han blir nok byttet ut til pause. Hvis ikke Dallas skader seg igjen og vi må gjøre nok et tidlig bytte.

Håper vi får se Gotts, Bogusz of Edmundson i dag!

RoarG

Nå er det vel ingen som tviler på at Manchester City og Guardiola har fått bakt inn i avtalen med Leeds at Harrison skal starte alle kamper.
Helt utrolig at denne spilleren får starte kamp etter kamp, ja han løper mye og prøver så godt han kan, men det er bare ikke bra nok.

Hadde håpet at Clarke kunne få en sjanse til å starte nå, men men..................

Han blir nok byttet ut til pause. Hvis ikke Dallas skader seg igjen og vi må gjøre nok et tidlig bytte.

Håper vi får se Gotts, Bogusz of Edmundson i dag!
Det hadde vært gøy.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Vi har stillt opp likt på cornere i hele år. Kanskje prøve noe annet når vi er helt ufarlige. Lider stort av at vi ikke har noen som slår bra cornere også!

Men litt variasjon når man slår den inn i boksen bør man forvente!

Lucas the Kop Cat

Roofe fortsatt rusten etter skaden, håper han får brukt kampen til å skinne i play offen.

h.b

  • Gjest
Roofe fortsatt rusten etter skaden, håper han får brukt kampen til å skinne i play offen.

Burde latt ballen trille og heller angrepet ballen litt senere. Nå så tar han touchen tidlig og får ballen vekk fra målet

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
1-1 allerede på Villa Park :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

karaba

Ayling er virkelig ute av form, har han truffet på en pasning ennå?


Sent from my iPhone using Tapatalk

GeirO

Ayling er virkelig ute av form, har han truffet på en pasning ennå?
Uenig. Der er Roofe som gjør alle feil....


Sent from my iPhone using Tapatalk
MOT

karaba

Ayling er virkelig ute av form, har han truffet på en pasning ennå?
Uenig. Der er Roofe som gjør alle feil....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Er vel ikke Roofe som er skyld i at Ayling ikke får til noe? Er enig at Roofe er rusten!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Eriksen55

Roofe fortsatt rusten etter skaden, håper han får brukt kampen til å skinne i play offen.

Burde latt ballen trille og heller angrepet ballen litt senere. Nå så tar han touchen tidlig og får ballen vekk fra målet

Tror han trenger å score et mål. Virker desperat!

Ellers verdt å nevne at Harrison har en bedre start enn normalt.  Null ballberøringer, to fall og første gang nevnt av kommentator etter 15 min pga at han ikke har vært innvolvert!  ;D


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
1-1 allerede på Villa Park :o
Puh. Der by 1-0 oppe :)

(vil ikke ho 'boro)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Ayling er virkelig ute av form, har han truffet på en pasning ennå?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ayling har vært en av våre beste 10-12 siste kamper.  5-6 assist og bunnsolid bakover!

Hallgeir *

Phillips styrer midtbanen.  8)
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Prøve å skyte en gang da! Avslutte angrepene! Blir så jævlig trangt i midten og vi går oss fast gang etter gang. SKYT!

karaba

Ayling er virkelig ute av form, har han truffet på en pasning ennå?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ayling har vært en av våre beste 10-12 siste kamper.  5-6 assist og bunnsolid bakover!
Han har i følge statistikken 5 assist på 38 kamper i år ikke på de siste 10-12!


Sent from my iPhone using Tapatalk