Skrevet av Emne: Sommervinduet 2019  (Lest 73307 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NT

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #210 på: Juli 29, 2019, 09:50:27 »
Litt fra Villa sin keeperjakt..   Nå har over 7000 lesere i lokalavisa gitt sin stemme for ny keeper

https://www.birminghammail.co.uk/sport/football/transfer-news/aston-villa-transfer-gossip-live-16659414

Ifjor satset Villa 3 mill  på Ørjan Nyland og en kontrakt til 2021. Han fikk drøye ca 25 matcher.  Så var de ikke fornøyd, kjøpte Kalinic for 6 mill og gav han en kontrakt til 2023. Han fikk 7 kamper før de istedet kjørte på med Steer som de hadde i stallr eid siden 2013. Steer spiller 19 kamper, slipper inn 13 mål og Villa rykker opp !
Nå har Dean Smith handlet 10 spillere og brukt 100 mill - og leter fortsatt manisk etter en keeper øya rundt! Heaton var i bildet, så Butland, nå er det Etheridge
Lyser ikke akkurat tillit til handskegutta i Villa, til tross for gode sommerkamper. 

Håper Leeds holder på de 2 gode keepere vi har !

Aston Villa's hopes of signing 26-year-old Stoke City and England goalkeeper Jack Butland have been hit by a sell-on clause that would give West Midlands rivals Birmingham about 20% of the fee. (Sun)

Premier League newcomers Villa have been given encouragement in their pursuit of Cardiff City goalkeeper Neil Etheridge, 29, after Bluebirds boss Neil Warnock said the Championship club would be willing to listen to offers for the Philippines international. (Wales Online)

However, Villa are not willing to meet Burnley's £10m asking price for England keeper Tom Heaton, 33. (Birmingham Mail)

RoarG

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #211 på: Juli 29, 2019, 13:33:33 »
Litt fra Villa sin keeperjakt..   Nå har over 7000 lesere i lokalavisa gitt sin stemme for ny keeper

https://www.birminghammail.co.uk/sport/football/transfer-news/aston-villa-transfer-gossip-live-16659414

Ifjor satset Villa 3 mill  på Ørjan Nyland og en kontrakt til 2021. Han fikk drøye ca 25 matcher.  Så var de ikke fornøyd, kjøpte Kalinic for 6 mill og gav han en kontrakt til 2023. Han fikk 7 kamper før de istedet kjørte på med Steer som de hadde i stallr eid siden 2013. Steer spiller 19 kamper, slipper inn 13 mål og Villa rykker opp !
Nå har Dean Smith handlet 10 spillere og brukt 100 mill - og leter fortsatt manisk etter en keeper øya rundt! Heaton var i bildet, så Butland, nå er det Etheridge
Lyser ikke akkurat tillit til handskegutta i Villa, til tross for gode sommerkamper. 

Håper Leeds holder på de 2 gode keepere vi har !

Aston Villa's hopes of signing 26-year-old Stoke City and England goalkeeper Jack Butland have been hit by a sell-on clause that would give West Midlands rivals Birmingham about 20% of the fee. (Sun)

Premier League newcomers Villa have been given encouragement in their pursuit of Cardiff City goalkeeper Neil Etheridge, 29, after Bluebirds boss Neil Warnock said the Championship club would be willing to listen to offers for the Philippines international. (Wales Online)

However, Villa are not willing to meet Burnley's £10m asking price for England keeper Tom Heaton, 33. (Birmingham Mail)
Villa. Tøyer FFP-strikken til det ytterste, ønsker seg andre lags spillere, men gidder ikke å betale hva de koster. Ønsker klubben rett ned igjen. Og satt under administrasjon med 20 poeng i trekk.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #212 på: August 05, 2019, 20:12:17 »
Liten oppsummering av sommervinduet og et ønske om hva som skjer siste dagene før det stenger.

Kent, Nolan, Facundo og keeper har Hay bekreftet kan skje.

Keeper
Kiko, ?, Miazek

Hb
Ayling, Dallas, Gotts

Hs
White, Berardi

Vs
Cooper, Strujik

Vb
Alioski, Douglas,Davis

4'er
Phillips, Mccalmont

Hv
Pablo, Clarke

10'er
Klich, Bogusz

8'er
Forshaw, Shackleton

Vv
Costa, (Kent?), Harrison

Sp
Bamford, (Facundo?), Roberts

U23: Huffer, Hosannah, Casey, (Nolan?), Odour, Stevens, Mujica, Kun, Edmondson

Ut har alle disse gått: Saiz, Roofe, Pontus, Clarke, DeBock, Anita, Ideguchi, Bouy, Wilks, O'Connor, Kitchin, Coyle, Denton, Diaz, Halme, Dalby ++

Av disse så skulle jeg gjerne sett Wilks i Leeds. Så spennende ut mot Boro. Men litt utenomsportlige faktorer og dårlig miljø spiller kanskje inn..

O'Kane, Cibicki og Pearce jobbes det vel med å få solgt. Ekuban i Tyrkia, men ikke formelt klar. Skjer ikke, men alltid hatt tru på at Ekuban kan lykkes i Leeds. Kult om han hadde kommet tilbake om Tyrkerne ikke betaler. O'Kane sliter fortsatt etter beinbruddet og Cibicki har vel spilt litt odds for å spe på inntekten...så redd disse forblir på lønningslisten! Pearce er nok borte innen torsdag.

White, Costa, Harrison Mujica og Clarke inn. Erstatter vi Roofe er dette vinduet godkjent frs meg. Kommer derimot Facundo Colido, Ryan Kent og Nolan + en keeper inn nå før deadline. Så syntes jeg dette vinduet har vært veldig bra.

Litt gambling på spissplassen. Men har flere som kan spille spiss. Kan vise seg at Facundo er bedre enn Roofe også. Kanskje Edmondson får kanskje prøve seg i cupen neste uke. Blir nok hans sjanse til å vise om han er klar.

Pablo best til høyre. Vondt for å se at Costa er en vi ser på benken. Alternativ å spille Pablo som 10er eller Costa til venstre Vi har flust av alternativer på vingene og 10'er plassen i år. Kommer Kent som primært har spilt vv, så kan vi variere mye. Nesten så jeg ikke skjønner lånet av både Harrison og Clarke.

Ikke enig at det er så tynt på stopperplassen. Sikker på at White/Cooper er bedre enn Pontus/Cooper. Berardi, Phillips, Strujik, Davis, Ayling er mer enn nok som backup. Blir Phillips trukket ned har vi bra cover på 4er plassen i Forshaw og gutten jeg håper og tror får sitt gjennombrudd i år, Mccalmont. Klich kan også spille der.

I 8er og 10 er rollen har vi spennende spillere i Bogusz og Shackleton. Bogusz tror jeg spiller en god del i år!

En stor fordel at mange av spillerme kan spille i flere posisjoner.

Jeg tror stallen holder til seier i CC. Skader, hvile, restitusjon og manglende rotasjon er det jeg frykter mest og som jeg ser på som en reel fare for å miste et opprykk.

Jeg har trua!

MOT

Runar

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #213 på: August 05, 2019, 20:46:41 »
Liten oppsummering av sommervinduet og et ønske om hva som skjer siste dagene før det stenger.

Kent, Nolan, Facundo og keeper har Hay bekreftet kan skje.

Keeper
Kiko, ?, Miazek

Hb
Ayling, Dallas, Gotts

Hs
White, Berardi

Vs
Cooper, Strujik

Vb
Alioski, Douglas,Davis

4'er
Phillips, Mccalmont

Hv
Pablo, Clarke

10'er
Klich, Bogusz

8'er
Forshaw, Shackleton

Vv
Costa, (Kent?), Harrison

Sp
Bamford, (Facundo?), Roberts

U23: Huffer, Hosannah, Casey, (Nolan?), Odour, Stevens, Mujica, Kun, Edmondson

Ut har alle disse gått: Saiz, Roofe, Pontus, Clarke, DeBock, Anita, Ideguchi, Bouy, Wilks, O'Connor, Kitchin, Coyle, Denton, Diaz, Halme, Dalby ++

Av disse så skulle jeg gjerne sett Wilks i Leeds. Så spennende ut mot Boro. Men litt utenomsportlige faktorer og dårlig miljø spiller kanskje inn..

O'Kane, Cibicki og Pearce jobbes det vel med å få solgt. Ekuban i Tyrkia, men ikke formelt klar. Skjer ikke, men alltid hatt tru på at Ekuban kan lykkes i Leeds. Kult om han hadde kommet tilbake om Tyrkerne ikke betaler. O'Kane sliter fortsatt etter beinbruddet og Cibicki har vel spilt litt odds for å spe på inntekten...så redd disse forblir på lønningslisten! Pearce er nok borte innen torsdag.

White, Costa, Harrison Mujica og Clarke inn. Erstatter vi Roofe er dette vinduet godkjent frs meg. Kommer derimot Facundo Colido, Ryan Kent og Nolan + en keeper inn nå før deadline. Så syntes jeg dette vinduet har vært veldig bra.

Litt gambling på spissplassen. Men har flere som kan spille spiss. Kan vise seg at Facundo er bedre enn Roofe også. Kanskje Edmondson får kanskje prøve seg i cupen neste uke. Blir nok hans sjanse til å vise om han er klar.

Pablo best til høyre. Vondt for å se at Costa er en vi ser på benken. Alternativ å spille Pablo som 10er eller Costa til venstre Vi har flust av alternativer på vingene og 10'er plassen i år. Kommer Kent som primært har spilt vv, så kan vi variere mye. Nesten så jeg ikke skjønner lånet av både Harrison og Clarke.

Ikke enig at det er så tynt på stopperplassen. Sikker på at White/Cooper er bedre enn Pontus/Cooper. Berardi, Phillips, Strujik, Davis, Ayling er mer enn nok som backup. Blir Phillips trukket ned har vi bra cover på 4er plassen i Forshaw og gutten jeg håper og tror får sitt gjennombrudd i år, Mccalmont. Klich kan også spille der.

I 8er og 10 er rollen har vi spennende spillere i Bogusz og Shackleton. Bogusz tror jeg spiller en god del i år!

En stor fordel at mange av spillerme kan spille i flere posisjoner.

Jeg tror stallen holder til seier i CC. Skader, hvile, restitusjon og manglende rotasjon er det jeg frykter mest og som jeg ser på som en reel fare for å miste et opprykk.

Jeg har trua!

MOT

Enten vet du noe om Cibicki som vi ikke vet eller så blander du han med Stevens
 

Runar

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #214 på: August 05, 2019, 20:57:59 »
UT 23 millioner pund

Halme    £350,000
O`Connor    £75,000
Wilks    £1,000,000
Jansson    £4,000,000
Clarke    £8,500,000
Kitching    £75,000
Ekuban    £900,000
Denton    £135,000
Dalby    £100,000
Sacko    £600,000
BPF    £3,500,000
Saiz    £2,500,000
Sarkic    £100,000
Ideguchi    £1,200,000

Inn 17 millioner pund - dog er bare 3 av 15 millioner for Costa som skal betales i år. Så 5 millioner pund ut. tilsvarer 18 millioner i transferoverskudd. Det bør akkurat holde til FFP. Så skal de 7 millionene fra Roofe stå for reservekeeper, og Kent. Blir spennende å se hva som skjer de neste 3-4dagene.

White    £500,000
Costa    £15,000,000
Harrison    £1,000,000
Clarke   
Development    £750,000

 

auren

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #215 på: August 05, 2019, 20:59:06 »
Liten oppsummering av sommervinduet og et ønske om hva som skjer siste dagene før det stenger.

Kent, Nolan, Facundo og keeper har Hay bekreftet kan skje.

Keeper
Kiko, ?, Miazek

Hb
Ayling, Dallas, Gotts

Hs
White, Berardi

Vs
Cooper, Strujik

Vb
Alioski, Douglas,Davis

4'er
Phillips, Mccalmont

Hv
Pablo, Clarke

10'er
Klich, Bogusz

8'er
Forshaw, Shackleton

Vv
Costa, (Kent?), Harrison

Sp
Bamford, (Facundo?), Roberts

U23: Huffer, Hosannah, Casey, (Nolan?), Odour, Stevens, Mujica, Kun, Edmondson

Ut har alle disse gått: Saiz, Roofe, Pontus, Clarke, DeBock, Anita, Ideguchi, Bouy, Wilks, O'Connor, Kitchin, Coyle, Denton, Diaz, Halme, Dalby ++

Av disse så skulle jeg gjerne sett Wilks i Leeds. Så spennende ut mot Boro. Men litt utenomsportlige faktorer og dårlig miljø spiller kanskje inn..

O'Kane, Cibicki og Pearce jobbes det vel med å få solgt. Ekuban i Tyrkia, men ikke formelt klar. Skjer ikke, men alltid hatt tru på at Ekuban kan lykkes i Leeds. Kult om han hadde kommet tilbake om Tyrkerne ikke betaler. O'Kane sliter fortsatt etter beinbruddet og Cibicki har vel spilt litt odds for å spe på inntekten...så redd disse forblir på lønningslisten! Pearce er nok borte innen torsdag.

White, Costa, Harrison Mujica og Clarke inn. Erstatter vi Roofe er dette vinduet godkjent frs meg. Kommer derimot Facundo Colido, Ryan Kent og Nolan + en keeper inn nå før deadline. Så syntes jeg dette vinduet har vært veldig bra.

Litt gambling på spissplassen. Men har flere som kan spille spiss. Kan vise seg at Facundo er bedre enn Roofe også. Kanskje Edmondson får kanskje prøve seg i cupen neste uke. Blir nok hans sjanse til å vise om han er klar.

Pablo best til høyre. Vondt for å se at Costa er en vi ser på benken. Alternativ å spille Pablo som 10er eller Costa til venstre Vi har flust av alternativer på vingene og 10'er plassen i år. Kommer Kent som primært har spilt vv, så kan vi variere mye. Nesten så jeg ikke skjønner lånet av både Harrison og Clarke.

Ikke enig at det er så tynt på stopperplassen. Sikker på at White/Cooper er bedre enn Pontus/Cooper. Berardi, Phillips, Strujik, Davis, Ayling er mer enn nok som backup. Blir Phillips trukket ned har vi bra cover på 4er plassen i Forshaw og gutten jeg håper og tror får sitt gjennombrudd i år, Mccalmont. Klich kan også spille der.

I 8er og 10 er rollen har vi spennende spillere i Bogusz og Shackleton. Bogusz tror jeg spiller en god del i år!

En stor fordel at mange av spillerme kan spille i flere posisjoner.

Jeg tror stallen holder til seier i CC. Skader, hvile, restitusjon og manglende rotasjon er det jeg frykter mest og som jeg ser på som en reel fare for å miste et opprykk.

Jeg har trua!

MOT

Enten vet du noe om Cibicki som vi ikke vet eller så blander du han med Stevens

Et rykte på Twitter som ble postet i Cibicki-tråden av Promo:

Petter

Cibicki is at the moment a suspect for match fixing in Sweden. People from his family has been placing bets on cibicki yellow card. The same game, cibicki got a yellow card for throwing away the ball after a free kick.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #216 på: August 05, 2019, 21:02:53 »
https://twitter.com/petter19993/status/1135912905461813249?s=19

Neida, blander ikke. Dette har vært diskutert her inne også  :)

auren

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #217 på: August 05, 2019, 21:05:29 »
https://twitter.com/petter19993/status/1135912905461813249?s=19

Neida, blander ikke. Dette har vært diskutert her inne også  :)

Dog postet av en som har 8 (!) følgere på Twitter. Tviler på at det er noe i dette.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #218 på: August 05, 2019, 21:05:59 »
Liten oppsummering av sommervinduet og et ønske om hva som skjer siste dagene før det stenger.

Kent, Nolan, Facundo og keeper har Hay bekreftet kan skje.

Keeper
Kiko, ?, Miazek

Hb
Ayling, Dallas, Gotts

Hs
White, Berardi

Vs
Cooper, Strujik

Vb
Alioski, Douglas,Davis

4'er
Phillips, Mccalmont

Hv
Pablo, Clarke

10'er
Klich, Bogusz

8'er
Forshaw, Shackleton

Vv
Costa, (Kent?), Harrison

Sp
Bamford, (Facundo?), Roberts

U23: Huffer, Hosannah, Casey, (Nolan?), Odour, Stevens, Mujica, Kun, Edmondson

Ut har alle disse gått: Saiz, Roofe, Pontus, Clarke, DeBock, Anita, Ideguchi, Bouy, Wilks, O'Connor, Kitchin, Coyle, Denton, Diaz, Halme, Dalby ++

Av disse så skulle jeg gjerne sett Wilks i Leeds. Så spennende ut mot Boro. Men litt utenomsportlige faktorer og dårlig miljø spiller kanskje inn..

O'Kane, Cibicki og Pearce jobbes det vel med å få solgt. Ekuban i Tyrkia, men ikke formelt klar. Skjer ikke, men alltid hatt tru på at Ekuban kan lykkes i Leeds. Kult om han hadde kommet tilbake om Tyrkerne ikke betaler. O'Kane sliter fortsatt etter beinbruddet og Cibicki har vel spilt litt odds for å spe på inntekten...så redd disse forblir på lønningslisten! Pearce er nok borte innen torsdag.

White, Costa, Harrison Mujica og Clarke inn. Erstatter vi Roofe er dette vinduet godkjent frs meg. Kommer derimot Facundo Colido, Ryan Kent og Nolan + en keeper inn nå før deadline. Så syntes jeg dette vinduet har vært veldig bra.

Litt gambling på spissplassen. Men har flere som kan spille spiss. Kan vise seg at Facundo er bedre enn Roofe også. Kanskje Edmondson får kanskje prøve seg i cupen neste uke. Blir nok hans sjanse til å vise om han er klar.

Pablo best til høyre. Vondt for å se at Costa er en vi ser på benken. Alternativ å spille Pablo som 10er eller Costa til venstre Vi har flust av alternativer på vingene og 10'er plassen i år. Kommer Kent som primært har spilt vv, så kan vi variere mye. Nesten så jeg ikke skjønner lånet av både Harrison og Clarke.

Ikke enig at det er så tynt på stopperplassen. Sikker på at White/Cooper er bedre enn Pontus/Cooper. Berardi, Phillips, Strujik, Davis, Ayling er mer enn nok som backup. Blir Phillips trukket ned har vi bra cover på 4er plassen i Forshaw og gutten jeg håper og tror får sitt gjennombrudd i år, Mccalmont. Klich kan også spille der.

I 8er og 10 er rollen har vi spennende spillere i Bogusz og Shackleton. Bogusz tror jeg spiller en god del i år!

En stor fordel at mange av spillerme kan spille i flere posisjoner.

Jeg tror stallen holder til seier i CC. Skader, hvile, restitusjon og manglende rotasjon er det jeg frykter mest og som jeg ser på som en reel fare for å miste et opprykk.

Jeg har trua!

MOT

Enten vet du noe om Cibicki som vi ikke vet eller så blander du han med Stevens

Petter

Cibicki is at the moment a suspect for match fixing in Sweden. People from his family has been placing bets on cibicki yellow card. The same game, cibicki got a yellow card for throwing away the ball after a free kick

 >:(
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #219 på: August 05, 2019, 21:06:14 »
UT 23 millioner pund

Halme    £350,000
O`Connor    £75,000
Wilks    £1,000,000
Jansson    £4,000,000
Clarke    £8,500,000
Kitching    £75,000
Ekuban    £900,000
Denton    £135,000
Dalby    £100,000
Sacko    £600,000
BPF    £3,500,000
Saiz    £2,500,000
Sarkic    £100,000
Ideguchi    £1,200,000

Inn 17 millioner pund - dog er bare 3 av 15 millioner for Costa som skal betales i år. Så 5 millioner pund ut. tilsvarer 18 millioner i transferoverskudd. Det bør akkurat holde til FFP. Så skal de 7 millionene fra Roofe stå for reservekeeper, og Kent. Blir spennende å se hva som skjer de neste 3-4dagene.

White    £500,000
Costa    £15,000,000
Harrison    £1,000,000
Clarke   
Development    £750,000

Er dette bekreftede tall?

På twitrer sies det at Ideguchi gikk for et sekssifret beløp. Tyrkerne har ikke betalt for Ekuban visstnok og Pontus var vel høyere enn 4?

Runar

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #220 på: August 05, 2019, 22:40:38 »
UT 23 millioner pund

Halme    £350,000
O`Connor    £75,000
Wilks    £1,000,000
Jansson    £4,000,000
Clarke    £8,500,000
Kitching    £75,000
Ekuban    £900,000
Denton    £135,000
Dalby    £100,000
Sacko    £600,000
BPF    £3,500,000
Saiz    £2,500,000
Sarkic    £100,000
Ideguchi    £1,200,000

Inn 17 millioner pund - dog er bare 3 av 15 millioner for Costa som skal betales i år. Så 5 millioner pund ut. tilsvarer 18 millioner i transferoverskudd. Det bør akkurat holde til FFP. Så skal de 7 millionene fra Roofe stå for reservekeeper, og Kent. Blir spennende å se hva som skjer de neste 3-4dagene.

White    £500,000
Costa    £15,000,000
Harrison    £1,000,000
Clarke   
Development    £750,000

Er dette bekreftede tall?

På twitrer sies det at Ideguchi gikk for et sekssifret beløp. Tyrkerne har ikke betalt for Ekuban visstnok og Pontus var vel høyere enn 4?

Dette er en ansamling av tall fra mer eller mindre pålitelige kilder. Gjerne estimert mindre enn hva høyeste anslag er.

Phil Hay som sier 1,2 millioner pund på Ideguchi.

Pontus var 5,5 millioner pund. Med visst nok bare 4 up-front da de siste 1,5 er add-ons...

Ekuban kunne vært droppet, men siden han er i pre season med den nye tykiske klubben sin så har jeg latt han stå
 

RoarG

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #221 på: August 05, 2019, 23:01:52 »
Man bør være klar over at de ca. £6 mill vi får for Roofe, ikke alle havner i Leeds. Både Oxford og WBA har sikret seg videresalgsklausuler. Oxford skal visstnok ha 15%.

https://www.birminghammail.co.uk/sport/football/transfer-news/west-brom-roofe-leeds-transfer-16705050
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #222 på: August 05, 2019, 23:07:10 »
Man bør være klar over at de ca. £6 mill vi får for Roofe, ikke alle havner i Leeds. Både Oxford og WBA har sikret seg videresalgsklausuler. Oxford skal visstnok ha 15%.

https://www.birminghammail.co.uk/sport/football/transfer-news/west-brom-roofe-leeds-transfer-16705050

Av overskuddet vel..Oxford skal vel ha ca 530 00, og av det skal WBA ha rundt 40 %.

Fikk vi ikke 7 mill pund for Roofe?

RoarG

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #223 på: August 05, 2019, 23:09:14 »
Man bør være klar over at de ca. £6 mill vi får for Roofe, ikke alle havner i Leeds. Både Oxford og WBA har sikret seg videresalgsklausuler. Oxford skal visstnok ha 15%.

https://www.birminghammail.co.uk/sport/football/transfer-news/west-brom-roofe-leeds-transfer-16705050

Av overskuddet vel..Oxford skal vel ha ca 530 00, og av det skal WBA ha rundt 40 %.

Fikk vi ikke 7 mill pund for Roofe?
Har lest et sted at det var ca. £5.4 mill upfront og ca. £0.55 mill i add ons.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #224 på: August 05, 2019, 23:28:53 »
Samma det bare det kommer en som kan spille spiss inn! :)

Cherry

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #225 på: August 06, 2019, 09:17:29 »
UT 23 millioner pund

Halme    £350,000
O`Connor    £75,000
Wilks    £1,000,000
Jansson    £4,000,000
Clarke    £8,500,000
Kitching    £75,000
Ekuban    £900,000
Denton    £135,000
Dalby    £100,000
Sacko    £600,000
BPF    £3,500,000
Saiz    £2,500,000
Sarkic    £100,000
Ideguchi    £1,200,000

Inn 17 millioner pund - dog er bare 3 av 15 millioner for Costa som skal betales i år. Så 5 millioner pund ut. tilsvarer 18 millioner i transferoverskudd. Det bør akkurat holde til FFP. Så skal de 7 millionene fra Roofe stå for reservekeeper, og Kent. Blir spennende å se hva som skjer de neste 3-4dagene.

White    £500,000
Costa    £15,000,000
Harrison    £1,000,000
Clarke   
Development    £750,000

Er dette bekreftede tall?

På twitrer sies det at Ideguchi gikk for et sekssifret beløp. Tyrkerne har ikke betalt for Ekuban visstnok og Pontus var vel høyere enn 4?

Dette er en ansamling av tall fra mer eller mindre pålitelige kilder. Gjerne estimert mindre enn hva høyeste anslag er.

Phil Hay som sier 1,2 millioner pund på Ideguchi.

Pontus var 5,5 millioner pund. Med visst nok bare 4 up-front da de siste 1,5 er add-ons...

Ekuban kunne vært droppet, men siden han er i pre season med den nye tykiske klubben sin så har jeg latt han stå

Hva har vi igjen som vi skal ha UT og få £££ for ?
O `Kane og Anita må vel gis bort - Orta ser ut til å ha ryddet godt i år også!  ;D
 

Runar

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #226 på: August 06, 2019, 09:31:47 »
De som mangler

Shaunnessy
O`Kane
Cibiski
Bouy
Anita
Nicell
Pearce
 

Cherry

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #227 på: August 06, 2019, 09:48:23 »
De som mangler

Shaunnessy
O`Kane
Cibiski
Bouy
Anita
Nicell
Pearce

Pearce har vel blitt solgt til Barnsley ..?
 

RoarG

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #228 på: August 06, 2019, 09:52:31 »
De som mangler

Shaunnessy
O`Kane
Cibiski
Bouy
Anita
Nicell
Pearce

Pearce har vel blitt solgt til Barnsley ..?
Ikke riktig ennå. Bør jo skje snart, da.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #229 på: August 06, 2019, 13:27:27 »
UT 23 millioner pund

Halme    £350,000
O`Connor    £75,000
Wilks    £1,000,000
Jansson    £4,000,000
Clarke    £8,500,000
Kitching    £75,000
Ekuban    £900,000
Denton    £135,000
Dalby    £100,000
Sacko    £600,000
BPF    £3,500,000
Saiz    £2,500,000
Sarkic    £100,000
Ideguchi    £1,200,000

Inn 17 millioner pund - dog er bare 3 av 15 millioner for Costa som skal betales i år. Så 5 millioner pund ut. tilsvarer 18 millioner i transferoverskudd. Det bør akkurat holde til FFP. Så skal de 7 millionene fra Roofe stå for reservekeeper, og Kent. Blir spennende å se hva som skjer de neste 3-4dagene.

White    £500,000
Costa    £15,000,000
Harrison    £1,000,000
Clarke   
Development    £750,000

Er dette bekreftede tall?

På twitrer sies det at Ideguchi gikk for et sekssifret beløp. Tyrkerne har ikke betalt for Ekuban visstnok og Pontus var vel høyere enn 4?

Dette er en ansamling av tall fra mer eller mindre pålitelige kilder. Gjerne estimert mindre enn hva høyeste anslag er.

Phil Hay som sier 1,2 millioner pund på Ideguchi.

Pontus var 5,5 millioner pund. Med visst nok bare 4 up-front da de siste 1,5 er add-ons...

Ekuban kunne vært droppet, men siden han er i pre season med den nye tykiske klubben sin så har jeg latt han stå

Hva har vi igjen som vi skal ha UT og få £££ for ?
O `Kane og Anita må vel gis bort - Orta ser ut til å ha ryddet godt i år også!  ;D
Ryddet godt, men fortsatt ikke godt nok. Og så er det vel langt på vei rot etter egne grep han må rydde opp i?

peacock

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #230 på: August 06, 2019, 13:59:08 »
De som mangler

Shaunnessy
O`Kane
Cibiski
Bouy
Anita
Nicell
Pearce

+ Ekuban.

Furu

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #231 på: August 06, 2019, 15:35:54 »
6. august 2019 kl. 15:17 Rooney tilbake i engelsk fotball Derby County bekrefter at Wayne Rooney er klar for klubben. 33-åringen kommer fra DC United. Rooney vil slutte seg til klubben i januar 2020, og har skrevet under på en kontrakt som strekker seg til sommeren 2021. Han vil fungere som spillende trener.

Kato

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #232 på: August 06, 2019, 23:14:56 »
Harry Wilson presentert på ett års lån i Bournemouth.
 

stian

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #233 på: August 06, 2019, 23:41:47 »
Med Roofe bekreftet ut er det i alle fall ingen tvil om at det MÃ… komme inn en spiss. Det er et element av gambling i dette, men det høres ut som klubben er i konkrete forhandlinger om tre kandidater. Vi får krysse fingre for at dette går Leeds' vei...

Kato

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #234 på: August 08, 2019, 11:18:35 »
Det forsterkes rundt oss. Carter-Vickers ser ut til å gå fra Spurs til Stoke. WBA prøver å hente inn Charlie Austin.

På den andre siden ser Sessegnon ut til å forsvinne fra Fulham til Spurs.
 

auren

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #235 på: August 08, 2019, 11:44:43 »
Puscas til Reading for 7,5 m euro er et kjempekjøp. Han kommer til å bøtte inn mål! Skulle gjerne sett ham i Leeds som erstatter for Roofe.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #236 på: August 08, 2019, 14:02:46 »
Puscas til Reading for 7,5 m euro er et kjempekjøp. Han kommer til å bøtte inn mål! Skulle gjerne sett ham i Leeds som erstatter for Roofe.

auren

Har mer tro på Nketiah skal gjøre det samme ....for oss!
Få signatur NU!!!
 

leedslife

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #237 på: August 08, 2019, 14:03:56 »
Puscas til Reading for 7,5 m euro er et kjempekjøp. Han kommer til å bøtte inn mål! Skulle gjerne sett ham i Leeds som erstatter for Roofe.

auren

Kan nesten ikke forstå dette. Må jo være noe vennetjeneste her?

Jon R

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #238 på: August 08, 2019, 15:27:06 »
Puscas til Reading for 7,5 m euro er et kjempekjøp. Han kommer til å bøtte inn mål! Skulle gjerne sett ham i Leeds som erstatter for Roofe.

auren

Kan nesten ikke forstå dette. Må jo være noe vennetjeneste her?
Og ikke minst, hvor tar de pengene fra?  :o
Jon R.

Cherry

Sv: Sommervinduet 2019
« Svar #239 på: August 08, 2019, 15:48:26 »
Charlie Austin bekreftet til WBA.
Bobby Reid til Fulham fra Crdiff
Carter-Vickers til Stoke
Mooy antagelig til Brighton  (3x20 mill £ for Webster, Maupay og Mooy i så fall!!!)


https://www.skysports.com/transfer-centre

..WBA og Fulham begynner og bli sterke ift tropper.