Skrevet av Emne: Ex lånespiller: Ben White  (Lest 38782 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ex lånespiller: Ben White
« Svar #120 på: September 02, 2020, 10:11:56 »
Done :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Sv: Ex lånespiller: Ben White
« Svar #121 på: September 02, 2020, 12:53:22 »
For de som måtte være i tvil om han lærte noe av Bielsa:

“I learned so much from him,” said White.

“It was the detail in every aspect of the game that he put the work into.

“His coaching was all about details, the minor details, things like how the ball spins when you pass it, how you’re passing it, why you’re passing it.”

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/i-got-put-under-23s-and-thought-oh-dear-brightons-ben-white-says-fond-farewell-life-marcelo-bielsas-leeds-united-2959217

auren

Sv: Ex lånespiller: Ben White
« Svar #122 på: September 14, 2020, 21:16:33 »
Starter kveldens kamp mot Chelsea. Håper debuten blir dårlig og at Brighton taper stort!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Sv: Ex lånespiller: Ben White
« Svar #123 på: September 14, 2020, 21:39:28 »
Starter kveldens kamp mot Chelsea. Håper debuten blir dårlig og at Brighton taper stort!

auren
Forsåvidt enig, mistet all sympati for Brighton etter White-sagaen men usikker på om jeg unner Frank Lampard noe som helst.

RoarG

Sv: Ex lånespiller: Ben White
« Svar #124 på: September 15, 2020, 10:48:41 »
Starter kveldens kamp mot Chelsea. Håper debuten blir dårlig og at Brighton taper stort!

auren
Forsåvidt enig, mistet all sympati for Brighton etter White-sagaen men usikker på om jeg unner Frank Lampard noe som helst.
Enig. Lampard er ikke bra. Heller Brighton enn en klubb finansiert av Sibirs gassreserver. Chelsea: en bankerott bohemklubb reddet av en russisk oligark. Nå i rollen som "storklubb".
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kickthemdown

Sv: Ex lånespiller: Ben White
« Svar #125 på: September 15, 2020, 11:04:27 »
Ikke like god i går, tipper han får karakteren skuffende av Brigton fansen ?!

samadhi

Sv: Ex lånespiller: Ben White
« Svar #126 på: September 15, 2020, 11:22:10 »
Synes Ben White spilte en god kamp i går.
Like rolig med ball som vanlig og god defansiv. Fikk veldig mye ball i ett spillende Brightonlag, selv om avleveringene fremover ikke alltid var like presise
Utrolig synd at vi ikke fikk hentet han i sommer, men klarer ikke bære nag til Brighton og ivertfall ikke til White selv.

Karakter i Brighton sin lokalavis:
3. White 7/10
A very classy PL debut from the 22-year-old. Good on the ball and one fine intervention to thwart Loftus-Cheek on the counter. Hobbled off with 10 to go after another important challenge on Werner, which is another injury worry for Albion
marching on together,
derudaf forever...

pedro

Sv: Ex lånespiller: Ben White
« Svar #127 på: September 15, 2020, 11:23:17 »
Ikke like god i går, tipper han får karakteren skuffende av Brigton fansen ?!

Såg du kampen? Ben var virkelig god i går, stødig og rolig hele kampen frem til han ble skadet etter en nydelig blokkering av Werners forsøk på innlegg/skudd fra høyre kant.
Ben viste igjen hvilke kvaliteter han innehar, forferdelig synd at vi ikke fikk han på en permanent deal :'(
Leedsomaniac

Blank_File

Sv: Ex lånespiller: Ben White
« Svar #128 på: September 15, 2020, 11:52:37 »
Ikke like god i går, tipper han får karakteren skuffende av Brigton fansen ?!

Såg du kampen? Ben var virkelig god i går, stødig og rolig hele kampen frem til han ble skadet etter en nydelig blokkering av Werners forsøk på innlegg/skudd fra høyre kant.
Ben viste igjen hvilke kvaliteter han innehar, forferdelig synd at vi ikke fikk han på en permanent deal :'(
Dersom Brighton skulle gå ned, så må det vel være håp for oss?

Hallgeir *

Sv: Ex lånespiller: Ben White
« Svar #129 på: September 20, 2020, 19:45:53 »
Ikke like god i går, tipper han får karakteren skuffende av Brigton fansen ?!

Såg du kampen? Ben var virkelig god i går, stødig og rolig hele kampen frem til han ble skadet etter en nydelig blokkering av Werners forsøk på innlegg/skudd fra høyre kant.
Ben viste igjen hvilke kvaliteter han innehar, forferdelig synd at vi ikke fikk han på en permanent deal :'(
Dersom Brighton skulle gå ned, så må det vel være håp for oss?

Brighton har i alle fall begynt bra.

3-0 borte over Newcastle lar seg høre.

Ben White spilte hele kampen og var plassert til venstre i en "trebacks-linje".
Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Sv: Ex lånespiller: Ben White
« Svar #130 på: Juni 08, 2021, 10:53:00 »
White overrasker Brighton-fansen med å bli kåret til årets spiller. Leedsfans får skylden for å ha kuppet avstemningen.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/ben-white-award-leeds-united-20757087?utm_source=linkCopy&utm_medium=social&utm_campaign=sharebar

RoarG

Sv: Ex lånespiller: Ben White
« Svar #131 på: Juli 19, 2021, 16:08:09 »
For dem som evt. ikke har fått med seg det: Ben White signerer for Gunners. Prislapp: £50M. Gunners hadde fått avslutt bud på £40M og £47M, før Brighton sa ja. White ønsket nye utfordringer, som det heter. Høyere lønn fikk han sikkert også. Brighton har også sikret seg en videresalgsklausul.

https://www.skysports.com/football/news/11095/12357484/ben-white-arsenal-agree-50m-deal-to-sign-brighton-defender

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Ex lånespiller: Ben White
« Svar #132 på: Juli 19, 2021, 18:41:04 »
For dem som evt. ikke har fått med seg det: Ben White signerer for Gunners. Prislapp: £50M. Gunners hadde fått avslutt bud på £40M og £47M, før Brighton sa ja. White ønsket nye utfordringer, som det heter. Høyere lønn fikk han sikkert også. Brighton har også sikret seg en videresalgsklausul.

https://www.skysports.com/football/news/11095/12357484/ben-white-arsenal-agree-50m-deal-to-sign-brighton-defender

Da gjorde Brighton-ledelsen veldig rett i å avvise Leeds bud på rundt 25-30 millioner pund i fjor sommer. Verdien doblet gjennom sesongen. Jeg tror likevel dette er et kjempekjøp av Arsenal. Et enormt stoppertalent!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Ex lånespiller: Ben White
« Svar #133 på: Juli 19, 2021, 19:55:40 »
For dem som evt. ikke har fått med seg det: Ben White signerer for Gunners. Prislapp: £50M. Gunners hadde fått avslutt bud på £40M og £47M, før Brighton sa ja. White ønsket nye utfordringer, som det heter. Høyere lønn fikk han sikkert også. Brighton har også sikret seg en videresalgsklausul.

https://www.skysports.com/football/news/11095/12357484/ben-white-arsenal-agree-50m-deal-to-sign-brighton-defender

Da gjorde Brighton-ledelsen veldig rett i å avvise Leeds bud på rundt 25-30 millioner pund i fjor sommer. Verdien doblet gjennom sesongen. Jeg tror likevel dette er et kjempekjøp av Arsenal. Et enormt stoppertalent!

auren
God butikk av  Brighton, ja. Vel, vi fikk 2 nye stoppere og en tredje fra U-23 laget. Klager ikke.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cannavaro

Sv: Ex lånespiller: Ben White
« Svar #134 på: Juli 23, 2021, 10:58:14 »
Det som er helt sprøtt å tenke på er at Ben fikk et voldsomt løft i karrieren sin mens han var i Leeds, jeg tror det har vært hos oss han har lært mest som fotballspiller og menneske.  Bielsa er dyktig med yngre spillere og utvikle disse.  Han ville ha Ben hos oss, men vi tøyde ikke pengestrikken langt nok.....vi viser jo at vi er konservative med penger, og det er forsåvidt også fint nok, men fansen vil snart mase om mer ; suksess og titler......
Personlig syns jeg Ben White er en fin spillertype, sikker med ball og leser spillet fint, og herlig driv fremover i banen (det liker jeg hos midtstoppere og mener Koch og Lliorente også innehar disse egenskapene)....men all hell og lykke med Ben i Arsenal ihvertfall.
MFLU - Miracles For Leeds United

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ex lånespiller: Ben White
« Svar #135 på: Oktober 22, 2023, 13:36:42 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Sv: Ex lånespiller: Ben White
« Svar #136 på: Oktober 22, 2023, 15:14:05 »
Gamle Ben er blitt white i håret...🤪

GeirO

Sv: Ex lånespiller: Ben White
« Svar #137 på: Oktober 22, 2023, 20:57:42 »
Gamle Ben er blitt white i håret...🤪
Og må jo ha solarium i stua...
MOT

Reaney

Sv: Ex lånespiller: Ben White
« Svar #138 på: Oktober 22, 2023, 21:44:54 »
Snakk om forfall etter Championship tittelen 🏆. Blir du virkelig så klyse av å spille i toppen av PL?

Eriksen55

Sv: Ex lånespiller: Ben White
« Svar #139 på: Oktober 22, 2023, 23:28:41 »
Snakk om forfall etter Championship tittelen 🏆. Blir du virkelig så klyse av å spille i toppen av PL?

Er han klyse?

Er det ikke litt lavmål å dømme folk etter utseende?

Reaney

Sv: Ex lånespiller: Ben White
« Svar #140 på: Oktober 23, 2023, 08:26:09 »
Jo, sikkert litt Eriksen 55. Dumt å dømme folk på utseende. Men med en sånn framtoning, med millioner på bok og med  mega stjernestatus skal det godt gjøres å ha bakkekontakt.

Cherry

Sv: Ex lånespiller: Ben White
« Svar #141 på: Oktober 23, 2023, 11:56:41 »
Man bør holde seg unna å dømme folk etter utseende.  Ben White hjalp oss opp i PL....ferdig.

Reaney

Sv: Ex lånespiller: Ben White
« Svar #142 på: Oktober 23, 2023, 18:17:04 »
Da høres det ut som om det er den samme Ben White fra 2020 som vi snakker om i 2023. Takk for oppklaringen.

Milou

Sv: Ex lånespiller: Ben White
« Svar #143 på: Oktober 23, 2023, 18:22:46 »
Det er vel uansett vanskeleg ut frå eit bilete å vurdere korleis han har utvikla seg som person i løpet av 3-4 år. Eg hugsa han får tida i Leeds som ein sympatisk person og ein god fotballspelar. No har han utvikla seg til ein endå betre fotballspelar og eg veljer å tru at han fortsatt er ein sympatisk person til det motsette er bevist.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ex lånespiller: Ben White
« Svar #144 på: Oktober 23, 2023, 19:03:08 »
Det er vel uansett vanskeleg ut frå eit bilete å vurdere korleis han har utvikla seg som person i løpet av 3-4 år. Eg hugsa han får tida i Leeds som ein sympatisk person og ein god fotballspelar. No har han utvikla seg til ein endå betre fotballspelar og eg veljer å tru at han fortsatt er ein sympatisk person til det motsette er bevist.

Eg berre minner om fottøyet Kalvin gikk rundt i for et år eller to sia.

Tross dette meinar eg han fortsatt e ein decent person :D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan