Skrevet av Emne: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, søndag 4. august, kl 17.30 på Viasport 2  (Lest 49388 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

5 dager til seriestart. Det blir en tøff og vanskelig kamp på søndag og undertegnende skal være tilfreds med 1 poeng. Tipper vi fortsetter med 3 bak og at vi får se følgende ellever:

Kiko - White, Phillips, Cooper - Dallas, Forshaw, Douglas - Pablo, Klich, Costa - Bamford

Subs: Miazek (?), Struijk, Davis, Alioski, Harrison, Bogusz, Clarke

Fullt mulig at Harrison tar enten Klich eller Costa sin plass. Hadde det vært opp til meg ville jeg sett følgende lag:

Kiko - Dallas, White, Cooper, Douglas - Phillips - Harrison, Pablo, Klich, Costa - Bamford


Tips: 1-1 (Harrison).

auren
« Siste redigering: Juli 30, 2019, 10:47:36 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Den lagoppstillingen ser bra ut. Enig i resultatet også. Men jeg tror Costa scorer i debuten.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Kun 3p godt nok! BC skal ikke være noen match for et opprykksjagende Leeds.
Ups & Ups!!

Budda

Kun 3p godt nok! BC skal ikke være noen match for et opprykksjagende Leeds.

Tja. BC er et godt lag og er av mange tippet til å kjempe om opprykk/play-off, så det blir en vanskelig bortekamp. De kom på 8-plass i fjor. Håper på seier, men tar også uavgjort.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

peacock

Nær sagt alle forsøk på en lagoppstilling jeg har sett, er uten Alioski.
Har han noen gang vært vraket?

Bjorn

Nær sagt alle forsøk på en lagoppstilling jeg har sett, er uten Alioski.
Har han noen gang vært vraket?

Nesten ikke. Kan liksom ikke se for meg at han ikke spiller. Men kommer litt an på hvor han er tiltenkt på banen da. Han spilte jo etterhvert venstre forsvar i Douglas sitt skadefravær. Kan kanskje være et godt kort å ha i ermet som et uromoment de siste 30min av en kamp og.
Marching On! 4276

Budda

Nær sagt alle forsøk på en lagoppstilling jeg har sett, er uten Alioski.
Har han noen gang vært vraket?

Tror/håper at Douglas starter på venstreback og tror heller ikke at han er førstevalg på en av vingene. Han kommer til å spille mye, men kanskje ikke i førsteelleveren? Bielsa virker å like han, så godt mulig at jeg tar feil


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

auren

Nær sagt alle forsøk på en lagoppstilling jeg har sett, er uten Alioski.
Har han noen gang vært vraket?

Godt spørsmål. Grunnen til at jeg vraker ham er at han ikke har deltatt med "førstelaget" i pre season så langt.

Alioski kan spille stopper, back, midtbane eller spiss. Spiller ingen rolle - han vil være over hele banen uansett  ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

gulle

Endelig ny sesong!
Djevelsk spent. Er vi gode nok for opprykk etter nok et skuffende vindu?
Hadde nok sett for meg flere forsterkninger
Men en 7-8 seiere på rad i starten vil nok dempe skepsisen min.
MOT
Nå rykker vi opp! Jasederja

Runar

Endelig ny sesong!
Djevelsk spent. Er vi gode nok for opprykk etter nok et skuffende vindu?
Hadde nok sett for meg flere forsterkninger
Men en 7-8 seiere på rad i starten vil nok dempe skepsisen min.
MOT

Skal mye til for å dempe skepsisen din med andre ord :-)
 

ArneS

B R I S T O L    T R I V I A

Bristol er og har vært en stor og viktig by i England.  Inklusive Urban Area bor det 750 000 innbyggere i Bristol, noe som gjør den til Englands 6. største.  (8. størst i UK).  Befolkningstettheten er 7. høyest i UK.  Sunday Times har både i 2014 og 2017 kåret Bristol til den beste byen å bo i i UK.
Byen er tuftet på sin nærhet til havet og til River Avon, og har også historisk vært viktig.  Fra 1200-tallet og fram til den industrielle revolusjonen endret mye av samfunnsstrukturen i England, var byen blant de 3 viktigste byene utenom London.  De to andre var York og Norwich.
Det er funnet bevis på menneskelig aktivitet i området som er hele 60.000 år gamle.  Romerne var i Bristol, og anla vei til nabobyen Bath.
Normannerne anla en av de sterkeste borgene i Sør-England her.
Skip fra Bristol var blant de første som seilte vestover til Amerika etter Colombus’ gjenoppdagelse i 1492.  John Cabot dro ut herfra da han oppdaget Newfoundland.
Slavehandelen var viktig for Bristol, og over 200 skip ble rigget her på 1700-tallet.  Slavehandelsmotstanderen Thomas Clarkson brukte Seven Stars Pub som base for kampen mot slavehandelen.  Puben eksisterer fortsatt.
På 1800-tallet 4-doblet byen innbyggertallet, mye knyttet til ingeniøren Isambard Burnel.  Burnel anla både jernbane mellom Bristol og London, Clifton Suspension Bridge, samt konstruerte dampskipene SS Great Britain og SS Great Western.

I september 2012 ble den lokale "valutaen" Bristol Pound lansert.  Dette er det mest utbredte alternativet til GBP, og hensikten er å benytte dette lokalt til å kjøpe og selge lokale varer og tjenester.

Bristol har et godt navn innenfor musikk, film og TV.  Herfra kom alle naturseriene fra BBC med David Attenborough.  Bristol er byen som ga oss Portishead, Massive Attack samt mine tidlig 90-tall favoritter The Blue Aeroplanes.  Aardman Animations holder til i Bristol (Wallace and Gromit – say no more). 

Foruten fotball er rugby (både Union og League) samt Speedway populære idretter.

Det er en årlig ballong-festival i Bristol der opptil 100 lag stiller med ballonger, og det er selvsagt ganske spektakulært når alle disse tar til værs samtidig.

Bristol har 2 av en del ulike ting: 
Aviser: Western Daily Press og Bristol Evening Post.
Universiteter
Jernbanestasjoner
Katedraler
Elver

Bristol ble kåret til sykkelbyen i UK i 2008.

Byen var en av de første til å innføre vennskapsbyer, og de to første var Bordeaux (Frankrike) og Hannover (Tyskland).  Senere har Porto, Tblisi (Georgia), Guangshou (Kina), Puerto Morazan (Nicaragua) og Beira (Mosambique) fulgt etter.

Yr melder om fint spillevær og rundt 20 grader…

TV-serien ”Elskerinner” som gikk på NrK for noen år siden ble innspilt i Bristol.

Concorde-flyet hadde sin jomfrutur fra Filton/Bristol i 1969.  Concordes eldste passasjer var 105-årige Eva Woodman fra Bristol.  Concorde brukte ett tonn fuel for å komme opp i fart til take-off.
Luftfartsindustrien er fortsatt viktig for byen.  WW2 flyet Bristol Beaufighter er oppkalt etter byen.
Bilen som Inspector Lynley bruker i serien som omtrent kontinuerlig går i reprise på NrK er en Bristol 410 produsert i Bristol.
Byen var finalist til å bli Europeisk Kulturhovedstad i 2008, men tapte for Stavanger.
Plantefans bør vite at byblomsten heter Maltese Cross (Lychnis chalcedonica), Brennende Eldkjærlighet på norsk.
Det er 34 andre steder i verden som heter Bristol., bl.a i Peru og Costa Rica!
Byen har 59.000 ansatte innen finans.

Kjentfolk fra Bristol:  Nik Kershaw, Beth Gibbons, Tricky, Gary Mabbutt, William Penn (ga navn til Pennsylvania),  Robert Wyatt


Bristol City FC    «the robins»
Stiftet 1897 da Bristol South End ble profesjonell.  Fusjonerte med Bedminster i 1900, og ble medlem av Football League i 1901.  Fram til 1920 var klubben eneste lag utenom London med tilhold sør for Birmingham. 
Klubben har holdt til på Ashton Gate siden 1904, et stadion som i dag har kapasitet på 27.000 tilskuere.   Rekorden er 43.335 mot Preston NE i 1935.

Bristol City vant 2. divisjon allerede i 1906, og ble nr 2 i 1. divisjon året etter.  I 1909 tapte de cupfinalen mot Scum.  I 1911 rykket klubben ned igjen til divisjon 2, og da tok det 65 år før de igjen var innom 1.divisjon.  Dette varte 4 sesonger fra 1976/77 til 79/80.  Siden har de ikke vært nærmere enn play-off finalen mot Hull i 2008.
Høsten 2013 lå klubben sist i League One, og ansatte Steve Cotterill som manager.  Han førte klubben til League One mester i 14/15.  De to første sesongene i Championship endte svakt, der de så vidt unngikk nedrykk.  De tre siste sesongene har de imidlertid vist tenner.  I 17/18 kom de til semifinalen i ligacupen, etter å ha slått ut 4 PL-klubber inkl Scum.  Forrige sesong var klubben utfordrer til play-off gjennom hele sesongen, men endte til slutt på en knepen 8. plass.
Bristol City var første klubb som opplevde å rykke ned 3 påfølgende sesonger (1982), mye grunnet økonomisk ruin.  Klubben var tilbake i 2. divisjon i 1990, men har levd en jo-jo tilværelse på nivå 2 og 3 siden da.   
Klubben har kommet til semifinalen i ligacupen i 1971. 1989 og 2018.
Til tross for at klubben er engelsk, vant Bristol City den walisiske cupen i 1934.
Bristol City vant Football League Trophy i 1986, 2003 og 2015 og er dermed mestvinnende klubb i denne cupen.

Offisiell klubbsang er «One for the Bristol City» av og med The Wurzels.

Største rival er selvsagt Bristol Rovers.  Andre rivaler er Cardiff og Swindon.

Klubben har en del kjentfolk som visstnok skal være fans:
John Cleese, Michael Apted og Jenson Button

Største seier 11-0 over Chichester City i FA-cupen 1960
Største tap  0-9 mot Coventry 1934.
John Atyeo har både flest kamper og flest mål for the Robins.
Betalte Angers £5,3 mill for Famara Diedhou i juni 2017. 
Så gjenstår det å se om de kan gjøre samme butikk med ham som med Jonathan Kodjia som de kjøpte for £3,25 mill (også fra Angers) i juli 2015, og solgte for £15 til Aston Villa i august 2016.

Mange velkjente fotballnavn har vært managere for Bristol City:
Joe Jordan, Benny Lennartson, Tony Pulis, Roy Hodgson, Terry Cooper, Russel Osman, Steve Coppell.  Dagens manager er Lee Johnson.

Kjente spillere som har vært innom klubben er bl.a:
Terry Cooper, Norman Hunter, Enoch Showumni, Michael Bridges, Terry Connor, Joe Jordan, Andy Keogh, Luke Ayling, Hogan Ephraim, Sam Vokes, Kieran Agard
Vegard Hansen, Stig Johansen
Bobby Gould, Leroy Lita, Steve McClaren, Joe Royle, David Moyes, Peter Aitken, Mark Aizlewood, Tommy Doherty, Shaun Goater, Ade Akinbiyi, Dele Adebola, Andy Cole, Peter Beadle, David James, Ben Foster, Paul Allen, Søren Andersen, Mick Harford, Leroy Lita, Jan Møller, Russell Osman, Joe Royle, Bo Andersen, Clayton Blackmore, Jonathan Kodjia, Nicky Maynard, Peter Odemwingie, Leroy Rosenior, Tammy Abraham
« Siste redigering: August 02, 2019, 09:46:22 av ArneS »
Den 17. mann

Runar

Nær sagt alle forsøk på en lagoppstilling jeg har sett, er uten Alioski.
Har han noen gang vært vraket?

Godt spørsmål. Grunnen til at jeg vraker ham er at han ikke har deltatt med "førstelaget" i pre season så langt.

Alioski kan spille stopper, back, midtbane eller spiss. Spiller ingen rolle - han vil være over hele banen uansett  ;D

auren

Har vel enda tilgode å spille stopper eller spiss for Leeds?

Han er vel aktuell for spill tre posisjoner. Venstreback, høyrekant og venstrekant.
 

gulle

Endelig ny sesong!
Djevelsk spent. Er vi gode nok for opprykk etter nok et skuffende vindu?
Hadde nok sett for meg flere forsterkninger
Men en 7-8 seiere på rad i starten vil nok dempe skepsisen min.
MOT

Skal mye til for å dempe skepsisen din med andre ord :-)
15 år setter sine spor
Nå rykker vi opp! Jasederja

rd1

Endelig ny sesong!
Djevelsk spent. Er vi gode nok for opprykk etter nok et skuffende vindu?
Hadde nok sett for meg flere forsterkninger
Men en 7-8 seiere på rad i starten vil nok dempe skepsisen min.
MOT

Skal mye til for å dempe skepsisen din med andre ord :-)
15 år setter sine spor

Når vi har 95 poeng skal jeg legge bort skepsisen ::)
"Who needs Cantona??"

Hallgeir *

B R I S T O L    T R I V I A

Bristol er og har vært en stor og viktig by i England.  Inklusive Urban Area bor det 750 000 innbyggere i Bristol, noe som gjør den til Englands 6. største.  (8. størst i UK).  Befolkningstettheten er 7. høyest i UK.  Sunday Times har både i 2014 og 2017 kåret Bristol til den beste byen å bo i i UK.
Byen er tuftet på sin nærhet til havet og til River Avon, og har også historisk vært viktig.  Fra 1200-tallet og fram til den industrielle revolusjonen endret mye av samfunnsstrukturen i England, var byen blant de 3 viktigste byene utenom London.  De to andre var York og Norwich.
Det er funnet bevis på menneskelig aktivitet i området som er hele 60.000 år gamle.  Romerne var i Bristol, og anla vei til nabobyen Bath.
Normannerne anla en av de sterkeste borgene i Sør-England her.
Skip fra Bristol var blant de første som seilte vestover til Amerika etter Colombus’ gjenoppdagelse i 1492.  John Cabot dro ut herfra da han oppdaget Newfoundland.
Slavehandelen var viktig for Bristol, og over 200 skip ble rigget her på 1700-tallet.  Slavehandelsmotstanderen Thomas Clarkson brukte Seven Stars Pub som base for kampen mot slavehandelen.  Puben eksisterer fortsatt.
På 1800-tallet 4-doblet byen innbyggertallet, mye knyttet til ingeniøren Isambard Burnel.  Burnel anla både jernbane mellom Bristol og London, Clifton Suspension Bridge, samt konstruerte dampskipene SS Great Britain og SS Great Western.

I september 2012 ble den lokale "valutaen" Bristol Pound lansert.  Dette er det mest utbredte alternativet til GBP, og hensikten er å benytte dette lokalt til å kjøpe og selge lokale varer og tjenester.

Bristol har et godt navn innenfor musikk, film og TV.  Herfra kom alle naturseriene fra BBC med Richard Attenborough.  Bristol er byen som ga oss Portishead, Massive Attack samt mine tidlig 90-tall favoritter The Blue Aeroplanes.  Aardman Animations holder til i Bristol (Wallace and Gromit – say no more). 

Foruten fotball er rugby (både Union og League) samt Speedway populære idretter.

Det er en årlig ballong-festival i Bristol der opptil 100 lag stiller med ballonger, og det er selvsagt ganske spektakulært når alle disse tar til værs samtidig.

Bristol har 2 av en del ulike ting: 
Aviser: Western Daily Press og Bristol Evening Post.
Universiteter
Jernbanestasjoner
Katedraler
Elver

Bristol ble kåret til sykkelbyen i UK i 2008.

Byen var en av de første til å innføre vennskapsbyer, og de to første var Bordeaux (Frankrike) og Hannover (Tyskland).  Senere har Porto, Tblisi (Georgia), Guangshou (Kina), Puerto Morazan (Nicaragua) og Beira (Mosambique) fulgt etter.

Yr melder om fint spillevær og rundt 20 grader…

TV-serien ”Elskerinner” som gikk på NrK for noen år siden ble innspilt i Bristol.

Concorde-flyet hadde sin jomfrutur fra Filton/Bristol i 1969.  Concordes eldste passasjer var 105-årige Eva Woodman fra Bristol.  Concorde brukte ett tonn fuel for å komme opp i fart til take-off.
Luftfartsindustrien er fortsatt viktig for byen.  WW2 flyet Bristol Beaufighter er oppkalt etter byen.
Bilen som Inspector Lynley bruker i serien som omtrent kontinuerlig går i reprise på NrK er en Bristol 410 produsert i Bristol.
Byen var finalist til å bli Europeisk Kulturhovedstad i 2008, men tapte for Stavanger.
Plantefans bør vite at byblomsten heter Maltese Cross (Lychnis chalcedonica), Brennende Eldkjærlighet på norsk.
Det er 34 andre steder i verden som heter Bristol., bl.a i Peru og Costa Rica!
Byen har 59.000 ansatte innen finans.

Kjentfolk fra Bristol:  Nik Kershaw, Beth Gibbons, Tricky, Gary Mabbutt, William Penn (ga navn til Pennsylvania),  Robert Wyatt


Bristol City FC    «the robins»
Stiftet 1897 da Bristol South End ble profesjonell.  Fusjonerte med Bedminster i 1900, og ble medlem av Football League i 1901.  Fram til 1920 var klubben eneste lag utenom London med tilhold sør for Birmingham. 
Klubben har holdt til på Ashton Gate siden 1904, et stadion som i dag har kapasitet på 27.000 tilskuere.   Rekorden er 43.335 mot Preston NE i 1935.

Bristol City vant 2. divisjon allerede i 1906, og ble nr 2 i 1. divisjon året etter.  I 1909 tapte de cupfinalen mot Scum.  I 1911 rykket klubben ned igjen til divisjon 2, og da tok det 65 år før de igjen var innom 1.divisjon.  Dette varte 4 sesonger fra 1976/77 til 79/80.  Siden har de ikke vært nærmere enn play-off finalen mot Hull i 2008.
Høsten 2013 lå klubben sist i League One, og ansatte Steve Cotterill som manager.  Han førte klubben til League One mester i 14/15.  De to første sesongene i Championship endte svakt, der de så vidt unngikk nedrykk.  De tre siste sesongene har de imidlertid vist tenner.  I 17/18 kom de til semifinalen i ligacupen, etter å ha slått ut 4 PL-klubber inkl Scum.  Forrige sesong var klubben utfordrer til play-off gjennom hele sesongen, men endte til slutt på en knepen 8. plass.
Bristol City var første klubb som opplevde å rykke ned 3 påfølgende sesonger (1982), mye grunnet økonomisk ruin.  Klubben var tilbake i 2. divisjon i 1990, men har levd en jo-jo tilværelse på nivå 2 og 3 siden da.   
Klubben har kommet til semifinalen i ligacupen i 1971. 1989 og 2018.
Til tross for at klubben er engelsk, vant Bristol City den walisiske cupen i 1934.
Bristol City vant Football League Trophy i 1986, 2003 og 2015 og er dermed mestvinnende klubb i denne cupen.

Offisiell klubbsang er «One for the Bristol City» av og med The Wurzels.

Største rival er selvsagt Bristol Rovers.  Andre rivaler er Cardiff og Swindon.

Klubben har en del kjentfolk som visstnok skal være fans:
John Cleese, Michael Apted og Jenson Button

Største seier 11-0 over Chichester City i FA-cupen 1960
Største tap  0-9 mot Coventry 1934.
John Atyeo har både flest kamper og flest mål for the Robins.
Betalte Angers £5,3 mill for Famara Diedhou i juni 2017. 
Så gjenstår det å se om de kan gjøre samme butikk med ham som med Jonathan Kodjia som de kjøpte for £3,25 mill (også fra Angers) i juli 2015, og solgte for £15 til Aston Villa i august 2016.

Mange velkjente fotballnavn har vært managere for Bristol City:
Joe Jordan, Benny Lennartson, Tony Pulis, Roy Hodgson, Terry Cooper, Russel Osman, Steve Coppell.  Dagens manager er Lee Johnson.

Kjente spillere som har vært innom klubben er bl.a:
Terry Cooper, Norman Hunter, Enoch Showumni, Michael Bridges, Terry Connor, Joe Jordan, Andy Keogh, Luke Ayling, Hogan Ephraim, Sam Vokes, Kieran Agard
Vegard Hansen, Stig Johansen
Bobby Gould, Leroy Lita, Steve McClaren, Joe Royle, David Moyes, Peter Aitken, Mark Aizlewood, Tommy Doherty, Shaun Goater, Ade Akinbiyi, Dele Adebola, Andy Cole, Peter Beadle, David James, Ben Foster, Paul Allen, Søren Andersen, Mick Harford, Leroy Lita, Jan Møller, Russell Osman, Joe Royle, Bo Andersen, Clayton Blackmore, Jonathan Kodjia, Nicky Maynard, Peter Odemwingie, Leroy Rosenior, Tammy Abraham

Flott info som vanlig, Arne!  8)

Bare en liten korrigering:

Det er vel David og ikke Richard Attenborough, som er mannen bak de kjente naturprogrammene fra BBC.
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Nær sagt alle forsøk på en lagoppstilling jeg har sett, er uten Alioski.
Har han noen gang vært vraket?

Han starter som venstre vingback!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post

Adam Pope
@apopey

Bristol City team news ahead of Sunday v #lufc

Had bids for Webster (Brighton reportedly close to agreeing £20m deal)

Defenders Bailey Wright and Nathan Baker slight doubts

Midfielder Korey Smith & GK Nicki Maenpaa definitely out (David Bentley would have started anyway)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG


Adam Pope
@apopey

Bristol City team news ahead of Sunday v #lufc

Had bids for Webster (Brighton reportedly close to agreeing £20m deal)

Defenders Bailey Wright and Nathan Baker slight doubts

Midfielder Korey Smith & GK Nicki Maenpaa definitely out (David Bentley would have started anyway)
Interessant. Går denne dealen igjennom kan det hende Leeds slipper konkurranse fra Brighton om Inters Ryan Nolan (ja, jeg vet det burde ha vært postet i ryktetråden :P).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Nær sagt alle forsøk på en lagoppstilling jeg har sett, er uten Alioski.
Har han noen gang vært vraket?

Godt spørsmål. Grunnen til at jeg vraker ham er at han ikke har deltatt med "førstelaget" i pre season så langt.

Alioski kan spille stopper, back, midtbane eller spiss. Spiller ingen rolle - han vil være over hele banen uansett  ;D

auren

Har vel enda tilgode å spille stopper eller spiss for Leeds?

Han er vel aktuell for spill tre posisjoner. Venstreback, høyrekant og venstrekant.

Jeg vet. Utsagnet var litt flåsete ettersom Alioski jo er overalt på banen når han spiller. Husker godt da han spilte på backen i våres, hvor han i det ene øyeblikket var på høyrevingen og i det neste øyeblikket var tilbake igjen på venstrebacken og forsvarte et innlegg. Han har en svært god motor og kunne nok også spilt i 8-er rollen under Bielsa i tillegg til venstre vingback og begge kanter.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Xern

Endelig ny sesong!
Djevelsk spent. Er vi gode nok for opprykk etter nok et skuffende vindu?
Hadde nok sett for meg flere forsterkninger
Men en 7-8 seiere på rad i starten vil nok dempe skepsisen min.
MOT

Skal mye til for å dempe skepsisen din med andre ord :-)
15 år setter sine spor
;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Da går Bristol Citys midtstopper Adam Webster høyst sannsynlig til Brighton for £25 mill. Dette kan medføre litt omkafaltringer blant midtstopperne i PL. Så får vi håpe at dealen er unnagjort før søndag ettermiddag, da.

https://www.nottinghampost.com/sport/uk-sport-news/transfer-rumours-bristol-city-man-3155529
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

jackbauer68

  • Gjest
5 dager til seriestart. Det blir en tøff og vanskelig kamp på søndag og undertegnende skal være tilfreds med 1 poeng. Tipper vi fortsetter med 3 bak og at vi får se følgende ellever:

Kiko - White, Phillips, Cooper - Dallas, Forshaw, Douglas - Pablo, Klich, Costa - Bamford

Subs: Miazek (?), Struijk, Davis, Alioski, Harrison, Bogusz, Clarke

Fullt mulig at Harrison tar enten Klich eller Costa sin plass. Hadde det vært opp til meg ville jeg sett følgende lag:

Kiko - Dallas, White, Cooper, Douglas - Phillips - Harrison, Pablo, Klich, Costa - Bamford


Tips: 1-1 (Harrison).

auren

Opp i midt hode spiller vi fortsatt stort sett 4-3-3 med 2 mega offensive backer og Phillips som av og til glir ned i backrekka.

Runar

5 dager til seriestart. Det blir en tøff og vanskelig kamp på søndag og undertegnende skal være tilfreds med 1 poeng. Tipper vi fortsetter med 3 bak og at vi får se følgende ellever:

Kiko - White, Phillips, Cooper - Dallas, Forshaw, Douglas - Pablo, Klich, Costa - Bamford

Subs: Miazek (?), Struijk, Davis, Alioski, Harrison, Bogusz, Clarke

Fullt mulig at Harrison tar enten Klich eller Costa sin plass. Hadde det vært opp til meg ville jeg sett følgende lag:

Kiko - Dallas, White, Cooper, Douglas - Phillips - Harrison, Pablo, Klich, Costa - Bamford


Tips: 1-1 (Harrison).

auren

Opp i midt hode spiller vi fortsatt stort sett 4-3-3 med 2 mega offensive backer og Phillips som av og til glir ned i backrekka.

Det tror jeg vi kommer til å gjøre også. Jeg tror tre backlinjer er forbeholdt lag med 2 spisser. Den varianten vi så mot Cagliari er nok avhengig av en annen høyreback enn Dallas.
 

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Bjorn

Eirik Aase i Championship Norge tipper Bristol City på 6. plass.

http://championshipnorge.com/?p=15511&fbclid=IwAR0J19qvVfWFuo7WP-bOjWz4eE1-0wrakSbMn-P8BeT551Z-f64DiFhA4Ks

Får satse på at de er et dårlig hjemmelag...  :P :P
Marching On! 4276

Hallgeir *

Eirik Aase i Championship Norge tipper Bristol City på 6. plass.

http://championshipnorge.com/?p=15511&fbclid=IwAR0J19qvVfWFuo7WP-bOjWz4eE1-0wrakSbMn-P8BeT551Z-f64DiFhA4Ks

Får satse på at de er et dårlig hjemmelag...  :P :P

Statistikken, i den grad den kan være avgjørende, har vi i alle fall på vår side.
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Eirik Aase i Championship Norge tipper Bristol City på 6. plass.

http://championshipnorge.com/?p=15511&fbclid=IwAR0J19qvVfWFuo7WP-bOjWz4eE1-0wrakSbMn-P8BeT551Z-f64DiFhA4Ks

Får satse på at de er et dårlig hjemmelag...  :P :P

Statistikken, i den grad den kan være avgjørende, har vi i alle fall på vår side.

Vel. Er det et lag som er kjent for å bryte statistikk, da er det Leeds

Bjorn

Eirik Aase i Championship Norge tipper Bristol City på 6. plass.

http://championshipnorge.com/?p=15511&fbclid=IwAR0J19qvVfWFuo7WP-bOjWz4eE1-0wrakSbMn-P8BeT551Z-f64DiFhA4Ks

Får satse på at de er et dårlig hjemmelag...  :P :P

Statistikken, i den grad den kan være avgjørende, har vi i alle fall på vår side.

Vel. Er det et lag som er kjent for å bryte statistikk, da er det Leeds

I positiv forstand, om vi snakker om fjoråret. Men det var sikkert ikke det du mente..  ::)
Marching On! 4276

auren

Eirik Aase i Championship Norge tipper Bristol City på 6. plass.

http://championshipnorge.com/?p=15511&fbclid=IwAR0J19qvVfWFuo7WP-bOjWz4eE1-0wrakSbMn-P8BeT551Z-f64DiFhA4Ks

Får satse på at de er et dårlig hjemmelag...  :P :P

Statistikken, i den grad den kan være avgjørende, har vi i alle fall på vår side.

Vel. Er det et lag som er kjent for å bryte statistikk, da er det Leeds

Vel. Hadde du vært BC-supporter hadde du garantert sagt at hjemmelaget ikke hadde hatt en sjanse. Det hadde bare vært til å se på statistikken det. Leeds vinner!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjorn

Herremin!! Tida går sakte!  ::) ::)
Noen flere her inne som sitter å trykker oppdater på forumet uten at det skjer så alt for mye??  :D

La serien starte NÃ…!!

Marching On! 4276