Kamper i Championship sesongen 2019/2020

Started by Hallgeir *, August 02, 2019, 22:48:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Geir fra Grimstad

revie

Asbjørn

Quote from: Geir fra Grimstad on October 28, 2019, 21:46:25
0-1 Brentford til pause
Brentford 2-1 nu :D

Det var ikke mye straffe (selv om jeg trodde det før reprisen...)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

QPR-Brentford 1-3. Leeds fortsatt på 3. plass.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Da takker vi Brentford for at de slo QPR i kveld, og at vi slår QPR hjemme på lørdag . MOT

RoarG

Og der, rett før pause, scoret Bristol City mot Barnsley. Leeds skjøvet ned på 4. plass nå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Jon R.

Jon R

Jon R.

Jon R

Jon R.

Jon R

Herlig kamp av et ungt Barnsley lag. Mowatt og Halme gode. Vi er fortsatt nr 2.
Jon R.

ar9

Jon R

Jon R.

Reaney

Mye god hjelp fradrag Barnsley denne sesongen.

HåvardK

Halme putter vel jevnt og trutt, og Mowatt har kanskje funnet nivået sitt? Artig at de lykkes; sto frem som sympatiske gutter. Og så skader det ikke at de tar poeng fra våre rivaler.

RoarG

Swansea slo Wigan 2-1, og topper for nå tabellen med 28 poeng. Leeds starter runden på 4.plass.

Kato

Andersen

Swansea ble jo overkjørt av Wigan i 2 . omgang , men Swansea scoret 2-1 målet på overtid, fotball kan være grymt !

Cherry

Nå er 1/3 av sesongen unnagjort, og vi ligger glimrende plassert - selv med enkelte kamper vi helt klart burde ha vunnet eller fått flere poeng fra (Forest, Derby og Swansea).
I tillegg scorer vi for få mål.....

Når vi da summerer så langt, så ser dette - til tross for poengtap - meget bra ut!
Det vil bli suspensjoner , Casilla vil være u-spillbar en laaaang periode ...og skader ... :o

Mener at vi derfor trenger noe påfyll i januar, opptil 3 mann - både stopper, kreativ midtbane og «poacher» fremme....

MEN, so far - so good!!

auren

Preston leder 1-0 borte mot Charlton. Står det seg så er de ny ligaleder.

auren

Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

Quote from: auren on November 03, 2019, 14:38:12
Preston leder 1-0 borte mot Charlton. Står det seg så er de ny ligaleder.
Charlton kjører så her kan fortsatt mye skje.

Uansett handler det for Leeds å gjøre egen jobb...
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Preston vant, og topper nå tabellen. I morgen venter Stoke-WBA. Håper på Stoke-seier, da.

h.b

Preston seier. Minner meg mye om SU i fjor.  Er reddar de rar en direkte opprykksplass

Andersen

Fikk ikke hjelp av Charlton i dag vs Preston , får håpe Stoke klår WBA i morgen ?

Asbjørn

Først 21.januar vil vi igjen få en 'lik' Championship-tabell. Nottingham vs Reading ble avlyst pga overvann på City Ground 26.oktober.

https://www.nottinghamforest.co.uk/news/2019/october/rearranged-reading-fixture-confirmed/
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Quote from: Asbjørn on November 03, 2019, 15:15:00
Først 21.januar vil vi igjen få en 'lik' Championship-tabell. Nottingham vs Reading ble avlyst pga overvann på City Ground 26.oktober.

https://www.nottinghamforest.co.uk/news/2019/october/rearranged-reading-fixture-confirmed/
Får håpe Forest er akterutseilt på det tidspunktet.

jaho

Quote from: Cherry on November 03, 2019, 11:48:03
Nå er 1/3 av sesongen unnagjort, og vi ligger glimrende plassert - selv med enkelte kamper vi helt klart burde ha vunnet eller fått flere poeng fra (Forest, Derby og Swansea).
I tillegg scorer vi for få mål.....

Når vi da summerer så langt, så ser dette - til tross for poengtap - meget bra ut!
Det vil bli suspensjoner , Casilla vil være u-spillbar en laaaang periode ...og skader ... :o

Mener at vi derfor trenger noe påfyll i januar, opptil 3 mann - både stopper, kreativ midtbane og «poacher» fremme....

MEN, so far - so good!!

Ja,de tre kampene du nevner var vi soleklart best i uten å vinne (alle hjemme). De fire andre hjemmekampene har flere vært jevnere, men alle er vunnet uten baklengs...

Reaney

Tabellen viser hvor utrolig viktig utligningen til Eddie var mot Preston. Hadde vi tapt der hadde Preston vært 3 poeng foran oss. Med andre ord. vi må unngå å tape sånne kamper. I fjor klarte vi ikke det. Tapene hjemme mot Norwich og Sheffield Utd. var fatale i så måte.

jaho

Quote from: Reaney on November 03, 2019, 17:34:42
Tabellen viser hvor utrolig viktig utligningen til Eddie var mot Preston. Hadde vi tapt der hadde Preston vært 3 poeng foran oss. Med andre ord. vi må unngå å tape sånne kamper. I fjor klarte vi ikke det. Tapene hjemme mot Norwich og Sheffield Utd. var fatale i så måte.

Helt enig. Kjempeviktig og ikke tape internkampene i toppen, uavgjort borte lever vi godt med..og vinner vi de aller fleste hjemme
så blir dette bra.

RoarG

Sånn ja. Der gikk WBA opp i ledelsen etter bare 8 minutter. Det hjalp altså ikke å sparke manageren, Stoke.

auren

Quote from: RoarG on November 04, 2019, 21:18:39
Sånn ja. Der gikk WBA opp i ledelsen etter bare 8 minutter. Det hjalp altså ikke å sparke manageren, Stoke.
Early days. U i denne kampen fortsatt mulig. Kom igjen Stoke!!

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Quote from: auren on November 04, 2019, 21:27:12
Quote from: RoarG on November 04, 2019, 21:18:39
Early days. U i denne kampen fortsatt mulig. Kom igjen Stoke!!

auren

0-2 nå, og da klarer vel neppe Stoke poeng i denne kampen.
Super Leeds since 1968