Skrevet av Emne: Kamper i Championship sesongen 2019/2020  (Lest 204029 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1170 på: Juli 27, 2020, 22:56:58 »
Fulham et langt bedre lag enn Cardiff. Bortimot klare for Wembley.
Fulham mot enten Brentford eller Swansea på Wembley.

Der vil nervene avgjøre- Laget som vinner rykker opp.

Akkurat nå tipper eg Fulham. Og det er greit, vi liker å spille mot lag som spiller slik. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1171 på: Juli 27, 2020, 22:59:01 »
Måtte Fulham svikte. Et lag stappfullt av usympatiske og sytete spillere. Bare å se siste kampen mot Leeds i reprise.

TK20

Re: Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1172 på: Juli 28, 2020, 11:43:52 »
Krysser fingrene for at Fulham (i kveld uten Mitrovic dessverre) tar Cardiff i dag!


Hvorfor?

Cherry

Re: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1173 på: Juli 28, 2020, 12:55:10 »
Harrison Reed.......FOR en spiller på midten til Fulham.
De har i tillegg mange andre gode , og spilte en meget god kamp i går - syns faktisk de er bedre spillende UTEN Mitrovic.

Mine klare favoritter til opprykk.
 

Bromancer

Re: Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1174 på: Juli 28, 2020, 12:57:28 »
Krysser fingrene for at Fulham (i kveld uten Mitrovic dessverre) tar Cardiff i dag!


Hvorfor?

Fordi jeg ikke liker Cardiff, fordi jeg ikke liker Neil Harris, fordi jeg tror vi enklere tar Fulham enn Cardiff i PL? Er det tilstrekkelig for deg?

TK20

Re: Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1175 på: Juli 28, 2020, 13:03:47 »
Krysser fingrene for at Fulham (i kveld uten Mitrovic dessverre) tar Cardiff i dag!


Hvorfor?

Fordi jeg ikke liker Cardiff, fordi jeg ikke liker Neil Harris, fordi jeg tror vi enklere tar Fulham enn Cardiff i PL? Er det tilstrekkelig for deg?

Så klart, helt opp til deg hvem du heier på. De to første poengene er jo vanskelige å argumentere mot.

Det siste er jeg ikke så sikker på om jeg er enig med deg i. Selv om vi denne sesongen tok 3p mot Fulham med 4-2 i målforskjell mot 1p mot Cardiff med 3-5 i målforskjell anser jeg Fulham som sterkere enn Cardiff i PL neste sesong.

Torpe-do

Re: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1176 på: Juli 28, 2020, 19:42:33 »
Krysser fingrene for at Fulham (i kveld uten Mitrovic dessverre) tar Cardiff i dag!


Hvorfor?

Fordi jeg ikke liker Cardiff, fordi jeg ikke liker Neil Harris, fordi jeg tror vi enklere tar Fulham enn Cardiff i PL? Er det tilstrekkelig for deg?

Så klart, helt opp til deg hvem du heier på. De to første poengene er jo vanskelige å argumentere mot.

Det siste er jeg ikke så sikker på om jeg er enig med deg i. Selv om vi denne sesongen tok 3p mot Fulham med 4-2 i målforskjell mot 1p mot Cardiff med 3-5 i målforskjell anser jeg Fulham som sterkere enn Cardiff i PL neste sesong.
Men Fulham prøøver å spele ball. Det likar me. I motsetning til Cardiff.

Frå Wales
Harris er ein Millwall c*nt
Legg seg bakpå, og lenar seg på fysikken og dødballar.

Nei, heller Fulham, spør du meg. Me er betre enn dei på det dei er best på, hehe


Sent from my iPhone using Tapatalk

jaho

Re: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1177 på: Juli 28, 2020, 20:13:54 »
Harrison Reed.......FOR en spiller på midten til Fulham.
De har i tillegg mange andre gode , og spilte en meget god kamp i går - syns faktisk de er bedre spillende UTEN Mitrovic.

Mine klare favoritter til opprykk.

Så ikke kampen i går, men han var også helt outstanding i matchen mot WBA! Tenkte at dette er en spiller vi absolutt burde hatt kloa i hvis Fulham ikke går opp. Synes vi skulle hatt inn en sentral midtbane til. I tillegg til 2 stoppere, en spiss, og gjerne en 10-er så er vi klare for PL. Tror å signere kremen fra CS og eventuelt de som tok nivå i PL fra nedrykkslagene er veien å gå. Gjerne noen spennende talenter fra Bielsas hjemland og/eller Chile, kunne vært spennende. Argentinere er jo også kjent for å være de sør-amerikanske spillerne som tilpasser seg europeisk fotball raskest/best mener jeg å ha lest en gang. Vant til god treningskultur, og ofte robuste.

auren

Re: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1178 på: Juli 28, 2020, 20:21:15 »
Et annet poeng i å holde med Fulham er at de sannsynligvis har større sjanse for å slå ut Brentford i play off finalen, hvis de når den. Rykker ikke Brentford opp, så er sjansen betydelig større for at vi får inn target no. 1 denne sommeren: Benrahma. Prisen blir nok også litt mindre da.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jaho

Sv: Re: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1179 på: Juli 28, 2020, 22:14:14 »
Et annet poeng i å holde med Fulham er at de sannsynligvis har større sjanse for å slå ut Brentford i play off finalen, hvis de når den. Rykker ikke Brentford opp, så er sjansen betydelig større for at vi får inn target no. 1 denne sommeren: Benrahma. Prisen blir nok også litt mindre da.

auren

Aller best vil det være om Swansea går til finale, og der makter å slå ut Fulham. Swansea opp hadde vært best.

auren

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1180 på: Juli 28, 2020, 23:35:01 »
Et annet poeng i å holde med Fulham er at de sannsynligvis har større sjanse for å slå ut Brentford i play off finalen, hvis de når den. Rykker ikke Brentford opp, så er sjansen betydelig større for at vi får inn target no. 1 denne sommeren: Benrahma. Prisen blir nok også litt mindre da.

auren

Aller best vil det være om Swansea går til finale, og der makter å slå ut Fulham. Swansea opp hadde vært best.
Det er jeg enig i

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1181 på: Juli 29, 2020, 10:19:56 »
Swansea med 4 bortetap i championship denne sesongen, minst av ALLE.

Ligger til rette for kontringsfotball, med en matchvinner i Ayew der fremme.

Brentford med 3 strake tap, alle i kamper de MÅTTE vinne.

Lukter oddsskrell, og B igjen.
 

stian

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1182 på: Juli 29, 2020, 11:16:33 »
Det ville vært så typisk championship om Swansea, eller Cardiff for den del, skulle stjele den siste opprykksplassen. Brentford og Fulham har vært i opprykksstriden mer eller mindre hele sesongen, og så kommer det et lag som har gått under radaren og finner flyten helt på tampen...

Objektivt sett hadde det vært artig og fortjent om Brentford rykket opp. De har vært et friskt pust og et mønsterbruk av en klubb over lang tid, selv om de ikke akkurat har prioritert å utvikle unge engelske talenter. Men om det er opprykk som avgjør om Benrahma går til Leeds, er jeg villig til å gjøre et unntak og legge objektiviteten til side ;)

RoarG

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1183 på: Juli 29, 2020, 14:13:40 »
Av klubbene i kvaliken ønsker jeg Swansea opp. Cardiff? Nei, takk. La oss holde en divisjon mellom Leeds og Cardiff. Ellers er jeg såre fornøyd at vi aldri (?) må møte Millwall igjen. Noe av det beste med dette opprykket, faktisk.

Av de gjenstående Championship-klubbene ønsker jeg vel helst Blackburn opp. De vant et seriemesterskap i '95, og snøt med det Scum for enda et seriegull. Absolutt prisverdig. Men opprykkstoget har gått for Rovers i år. De får satse på neste sesong i stedet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1184 på: Juli 29, 2020, 21:01:44 »
2-0 til Brentford etter et kvarter. Dette tar de!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1185 på: Juli 29, 2020, 21:02:50 »
Åh, den feite dama har ikke engang kommet frem til mikrofonen ennå....


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1186 på: Juli 29, 2020, 21:36:27 »
Pause. 2-0. Brentford klart best i en underholdende omgang. Swansea nære å redusere til 2-1, og like etterpå skyter Benrahma i stangen. Tror biene tar dette greit.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ove

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1187 på: Juli 29, 2020, 21:39:44 »
Teller bortemål også i denne kvalik-kampen. Dvs. hvis Swansea scorer et mål så er de videre ?
 

leedslife

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1188 på: Juli 29, 2020, 21:47:41 »
Teller bortemål også i denne kvalik-kampen. Dvs. hvis Swansea scorer et mål så er de videre ?

Nei

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1189 på: Juli 29, 2020, 21:53:34 »
No tipper eg og at Brentford tar dette ikveld


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Bromancer

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1190 på: Juli 29, 2020, 21:55:55 »
3-0. Horribelt forsvarsspill av Swans i hele kampen.

auren

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1191 på: Juli 29, 2020, 21:56:07 »
3-0. Kampen er kjørt

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1192 på: Juli 29, 2020, 22:02:42 »
Henry med assist på 3-0. Han ble jo utvist i forrige kamp. Ble karantenen opphevet av en eller annen grunn?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1193 på: Juli 29, 2020, 22:04:04 »
Henry med assist på 3-0. Han ble jo utvist i forrige kamp. Ble karantenen opphevet av en eller annen grunn?

auren
Jeps, overturned


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1194 på: Juli 29, 2020, 22:46:46 »
Brentford er ett godt lag, og skaffer seg PO-finale helt fortjent!
Pontus med nok en brøøøler, veldig glad for at vi fikk inn White for han 8)

Fulham - Brentford blir en bra finale - med 2 gode lag!
 

Kato

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1195 på: Juli 29, 2020, 22:47:21 »
Katastrofe av Jansson på 3-1. Etter den skapte ikke Swansea noe.
 

Eriksen55

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1196 på: Juli 30, 2020, 19:00:03 »
Fordel for Pontus at kampen på Wembley går uten tilskuere. Tror han hadde klappet sammen med fulle tribuner. Kostet baklengs i går og direkte og delvis skyld i alle baklengsene når Brentford kollapset mot slutten i CC.

Heia Fulham

asbfjell

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1197 på: Juli 30, 2020, 21:24:09 »
Fordel for Pontus at kampen på Wembley går uten tilskuere. Tror han hadde klappet sammen med fulle tribuner. Kostet baklengs i går og direkte og delvis skyld i alle baklengsene når Brentford kollapset mot slutten i CC.

Heia Fulham

Et merkelig innlegg.

Hvorfor tror du Pontus ville kollapset med fulle tribuner? Var det først og fremst han som sviktet hjemme mot Derby i fjor da det gjaldt som mest? Nei, det var ikke det. Der var det Casilla og Berardi som mistet hodet, mens vår kaptein Liam Cooper vaset rundt som en forknytt nervebunt gjennom så og si hele kampen.

Du skriver også at Pontus Jansson var direkte eller delvis skyldig i Brentfords tre baklengsmål mot Stoke og Barnsley.
O-1 målet mot Stoke var ikke Jansson involvert i og kan derfor ikke tildels noe skyld for - hverken helt eller delvis.
Barnsleys første mål kom fra et skudd utenfor sekstenmeteren etter en headet klarering i boksen fra Jansson, så der kan han gjerne tildeles devis skyld. Barnsleys andre mål kan jeg ikke se at Jansson kan lastes for.
Da ender vi opp med at Pontus kan sies å være delvis skyldig i ett av tre baklengsmål. Det blir jo noe annet enn det du påsto.

En annen ting: Hvordan var Brentfords forsvarspill etter korana-avbrekket, med Pontus tilbake som leder i midtforsvaret?
Det var glimrende! På de sju første kampene slapp de inn kun to mål! Til sammen slapp de inn fem mål på ni kamper. Ingen slapp inn færre - kun Leeds slapp inn like få. Og en svær del av æren for det solide forsvarspillet tildeles Pontus Jansson og hans stoppermakker Pinnock.

Pontus Jansson har en spillestil som samsvarer med hans personlig: Eksentrisk og til tider nokså uortodoks.
Nettopp disse egenskapene gjør at vi til tider opplever at han utfører nokså "spektakulære" ting. Ofte går det bra, men noen ganger går det galt - og da ender det gjerne med baklengs, som i går. Disse "unotene" tror jeg det er svært vanskelig å eliminere fra hans spill, da de nettopp er der som et resultat av hans eksentriske personlighet.

Men la oss heller ikke glemme at Pontus Jansson har mye bra å by på som fotballspiller, sjøl om jeg har en mistanke om at han vil bli hardere straffet for sine "unoter" i Premier League enn det han opplever i Championship.

Men for Brentford har Pontus Jansson uansett vært et kanonkjøp. Ikke glem at han er kaptein på en liten klubb som var kun to poeng fra direkte opprykk...

Fornuftig salg av Leeds - smart kjøp av Brentford!

Forever Whites

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1198 på: Juli 30, 2020, 22:14:18 »
Cardiff leder 2-1 borte mot Fulham 65 minutter ut i kampen. Fortsatt spenning der med andre ord.
Medlem 94237

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1199 på: Juli 30, 2020, 22:45:50 »
Fulham til finale.