Skrevet av Emne: EX- lånespiller: Eddie Nkethia  (Lest 63082 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

leedslife

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #90 på: Oktober 17, 2019, 21:52:57 »
Grunnen til at Bielsa ikke starter med Nketiah kommer vel greit frem her. Da betyr det at Bielsa heller velger en spiss som scorer mindre enn den andre spissen, hvis da den spissen som scorer mindre jobber mer for laget.
https://www.hitc.com/en-gb/2019/10/17/report-explains-why-bielsa-reluctant-to-pick-arsenal-loanee-nket/

Oftest er det et lag som vinner kamper, ikke enkeltspillere. Bamford passer bedre til Bielsa-ball enn Eddie, men Eddie har noe Bamford har mistet, teft for mål.

Jeg vil gjerne se Eddie fra start, men jeg vil også se en Bamford som spiller slik han gjør og samtidig putter på sjansene sine.

Kanke skjønne iveren etter å ha en spiss som jobber sokkene av seg, når vi allikevel har nesten 70% possession i hver eneste kamp.

Du vil ned på mindre innsats, færre gjenvinninger og lavere posession?

Tror du skal forstå det som at han aksepterer at det er konsekvensen, men at det er et ok byttet om antall scoringer øker. Neppe en kontroversiell tanke.

Om vi kutter ned på possession betyr ikke så mye. Bedre at spissen jobber offansivt enn deffansivt
Oki det er ikke værre altså? Da kommer målene?

Spørs hvem som har bevisbyrden da... I hvertfall hevet over en hver tvil at målene ikke har kommet som ønsket hittil med det vi gjør i dag.

Helt til lørdag selvsagt, da kommer det til å renne inn.

Ville tatt med meg macen og analysene og holdt et 20 minutters kurs for Bielsa.
Lavere intensitet, færre  gjenvinninger høyt i banen og mindre posession  samt en frontmann som jukser som førsteforsvarer. tipper det ville varmet et argentinsk hjertet.

Har lite tro på at Eddie spiller target I vårt system så lenge Bamford er skadefri. Har også lite tro på at en stabeis på 64 år skal radikalt endre sine grunnpilarer pga noen svake kamper.

Kato

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #91 på: Oktober 20, 2019, 08:45:13 »
Grunnen til at Bielsa ikke starter med Nketiah kommer vel greit frem her. Da betyr det at Bielsa heller velger en spiss som scorer mindre enn den andre spissen, hvis da den spissen som scorer mindre jobber mer for laget.
https://www.hitc.com/en-gb/2019/10/17/report-explains-why-bielsa-reluctant-to-pick-arsenal-loanee-nket/

Oftest er det et lag som vinner kamper, ikke enkeltspillere. Bamford passer bedre til Bielsa-ball enn Eddie, men Eddie har noe Bamford har mistet, teft for mål.

Jeg vil gjerne se Eddie fra start, men jeg vil også se en Bamford som spiller slik han gjør og samtidig putter på sjansene sine.

Kanke skjønne iveren etter å ha en spiss som jobber sokkene av seg, når vi allikevel har nesten 70% possession i hver eneste kamp.

Du vil ned på mindre innsats, færre gjenvinninger og lavere posession?

Tror du skal forstå det som at han aksepterer at det er konsekvensen, men at det er et ok byttet om antall scoringer øker. Neppe en kontroversiell tanke.

Om vi kutter ned på possession betyr ikke så mye. Bedre at spissen jobber offansivt enn deffansivt
Oki det er ikke værre altså? Da kommer målene?

Spørs hvem som har bevisbyrden da... I hvertfall hevet over en hver tvil at målene ikke har kommet som ønsket hittil med det vi gjør i dag.

Helt til lørdag selvsagt, da kommer det til å renne inn.

Ville tatt med meg macen og analysene og holdt et 20 minutters kurs for Bielsa.
Lavere intensitet, færre  gjenvinninger høyt i banen og mindre posession  samt en frontmann som jukser som førsteforsvarer. tipper det ville varmet et argentinsk hjertet.

Har lite tro på at Eddie spiller target I vårt system så lenge Bamford er skadefri. Har også lite tro på at en stabeis på 64 år skal radikalt endre sine grunnpilarer pga noen svake kamper.

Ã… sammenligne Bamford og Nketiah blir litt epler og pærer. Nketiah langt mindre involvert i spillet, mer en spiller med instinkt for mål jeg tenker bør operere i tospann. Bamford ser spillemessig ut til å passe langt bedre i måten vi spiller på. Mer bevegelig mot/fra og langt mer target-spiller. Ingen tvil om at vi mister en del "trykk" på topp når Bamford ikke spiller. Tviler på at Bielsa går over til to der fremme, så da tenker jeg Nketiahs spilletid helt avhenger av mål.
 

RoarG

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #92 på: November 05, 2019, 18:44:34 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #93 på: November 24, 2019, 20:10:44 »
Arsenal vurderer Nketiahs opphold i Leeds. Han ble lånt ut for å spille fast. Det gjør han ikke. Tilbakekalling og videre utlån virker svært sannsynlig. Personlig tror jeg han blir kalt tilbake i januar.

https://footballleagueworld.co.uk/update-provided-on-arsenals-stance-over-eddie-nketiah/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #94 på: November 24, 2019, 20:39:35 »
Blir han kalt tilbake så er det vel mulig å erstatte han. Aller helst ser jeg at han blir, og at vi heller "blir kvitt" Clarke og erstatter han med noe lånt krutt!

Blank_File

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #95 på: November 25, 2019, 02:07:39 »
Men det er litt fortvila, for det er nå og utover vi kommer til å få mest brukt for han tror jeg...

Bromancer

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #96 på: November 25, 2019, 08:29:58 »
Han er vel tilbake i trening nå? Eddie kommer til å være viktig for oss i desember, og jeg tror han kommer til å få endel spilletid. Bielsa var vel også klar på at han skulle starte kommende kamp da han fikk skaden? Jeg tror vi har en 50/50 sjanse for at han blir her ut sesongen. Krysser alt av fingre.

Eriksen55

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #97 på: November 25, 2019, 08:39:59 »
Han er vel tilbake i trening nå? Eddie kommer til å være viktig for oss i desember, og jeg tror han kommer til å få endel spilletid. Bielsa var vel også klar på at han skulle starte kommende kamp da han fikk skaden? Jeg tror vi har en 50/50 sjanse for at han blir her ut sesongen. Krysser alt av fingre.

Han ble vel syk dagen før han skulle spille fra start. At han skulle starte hadde sammenheng med at Bamford ikke scoret mål. I ettertid har jo målene kommet, så tror ikke Eddie er veldig nærme en startplass. Det er vel ikke bekreftet av noen pålitelige kilder at det er noe i dette. Regner med at det er jevnlig dialog mellom Leeds og Arsenal. Men for Arseanal og Eddie er det nok bedre om han får spille fast i en CC klubb. For oss er det nok en fordel å beholde en som har blitt drillet i Bielsa ball kontra å få inn en ny. Som deg tror jeg det er 50/50 sjanse!



 

Blank_File

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #98 på: November 25, 2019, 09:45:44 »
Han er vel tilbake i trening nå? Eddie kommer til å være viktig for oss i desember, og jeg tror han kommer til å få endel spilletid. Bielsa var vel også klar på at han skulle starte kommende kamp da han fikk skaden? Jeg tror vi har en 50/50 sjanse for at han blir her ut sesongen. Krysser alt av fingre.

Han ble vel syk dagen før han skulle spille fra start. At han skulle starte hadde sammenheng med at Bamford ikke scoret mål. I ettertid har jo målene kommet, så tror ikke Eddie er veldig nærme en startplass. Det er vel ikke bekreftet av noen pålitelige kilder at det er noe i dette. Regner med at det er jevnlig dialog mellom Leeds og Arsenal. Men for Arseanal og Eddie er det nok bedre om han får spille fast i en CC klubb. For oss er det nok en fordel å beholde en som har blitt drillet i Bielsa ball kontra å få inn en ny. Som deg tror jeg det er 50/50 sjanse!
Bielsa ser nok også verdien i at Eddie forblir hos oss. Om det er nok til å gjøre en endring hos den elskede stabeisen vår er en annen sak.

jaho

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #99 på: November 25, 2019, 15:40:12 »
Han er vel tilbake i trening nå? Eddie kommer til å være viktig for oss i desember, og jeg tror han kommer til å få endel spilletid. Bielsa var vel også klar på at han skulle starte kommende kamp da han fikk skaden? Jeg tror vi har en 50/50 sjanse for at han blir her ut sesongen. Krysser alt av fingre.

Han ble vel syk dagen før han skulle spille fra start. At han skulle starte hadde sammenheng med at Bamford ikke scoret mål. I ettertid har jo målene kommet, så tror ikke Eddie er veldig nærme en startplass. Det er vel ikke bekreftet av noen pålitelige kilder at det er noe i dette. Regner med at det er jevnlig dialog mellom Leeds og Arsenal. Men for Arseanal og Eddie er det nok bedre om han får spille fast i en CC klubb. For oss er det nok en fordel å beholde en som har blitt drillet i Bielsa ball kontra å få inn en ny. Som deg tror jeg det er 50/50 sjanse!
Bielsa ser nok også verdien i at Eddie forblir hos oss. Om det er nok til å gjøre en endring hos den elskede stabeisen vår er en annen sak.

Bielsa vil helt sikkert at Nketiah blir, men Bielsa vil like sikkert alltid ta ut det laget han mener vil gjøre en best mulig jobb for klubben!  :)

Barba

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #100 på: November 25, 2019, 23:05:00 »
Og det beste laget er ikke alltid de 11 beste. 8)
Barba - MOT

Cherry

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #101 på: November 26, 2019, 15:16:12 »
https://www.leedsallover.com/leeds-not-hopeful-on-nketiah-future/

virker dessverre som om Nketiah glipper for oss i januar..... da må vi ha erstatter.

Vydra?
 

Reaney

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #102 på: November 26, 2019, 15:19:32 »
Dette er så amatøraktig at jeg finner ikke ord.

Bjorn

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #103 på: November 26, 2019, 15:25:02 »
Om det skulle være et snev av sannhet i dette, så tror jeg vi overlever..  ;)
Marching On! 4276

Cherry

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #104 på: November 26, 2019, 15:55:37 »
Om det skulle være et snev av sannhet i dette, så tror jeg vi overlever..  ;)

Du mener at vi har erstatter i troppen?  Eller generelt at jorda ikke går under...  ;D

Forstår jo Bielsa ift at Bamford gjør den jobbe han gjør , og at vi ligger der vi ligger på tabellen- men HVIS det nå butter i januar (Leeds-syndromet)
og Eddie blir kalt tilbake - da MÃ… vi i mine øyne ha på plass en kvalitets spiss...til.
 

Bjorn

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #105 på: November 26, 2019, 17:31:17 »
Om det skulle være et snev av sannhet i dette, så tror jeg vi overlever..  ;)

Du mener at vi har erstatter i troppen?  Eller generelt at jorda ikke går under...  ;D

Forstår jo Bielsa ift at Bamford gjør den jobbe han gjør , og at vi ligger der vi ligger på tabellen- men HVIS det nå butter i januar (Leeds-syndromet)
og Eddie blir kalt tilbake - da MÃ… vi i mine øyne ha på plass en kvalitets spiss...til.
Så lenge vi spiller med 1 spiss som Bamford og han er førstevalget så må vi ha en spiss som er villig til å sitte på benken. Vet ikke om Nkethia anses som klassespiss, men om han forsvinner må vi nok ha inn 1 i reserve ja. "klasse" eller ei. Uansett må det være en som passer inn. Vi får se hva som skjer. Slutt å krisemaksimere. Alt for tidlig med den slags.
Marching On! 4276

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #106 på: November 26, 2019, 18:43:00 »
https://www.leedsallover.com/leeds-not-hopeful-on-nketiah-future/

virker dessverre som om Nketiah glipper for oss i januar..... da må vi ha erstatter.

Vydra?

Mens denne freelansjournalisten med 2000isj følgere (det er LITE for en journo) skriver sitt:


David Smith
@DavidSJourno
 
LEEDS. Arsenal are planning to recall Eddie Nketiah in the January window. Plans could change between now and then but at this moment they will be recalling him when the window opens and sending him out loan again. #Lufc #Afc #LeedsUnited
…
(blant resoponsen:
Hahahahahaha I forgot this account existed
 and to think people actually believe the shit it tweets too
 #lufc)


...er Nketiah selv opptatt av andre ting:

Eddie Nketiah
@EddieNketiah9
https://twitter.com/EddieNketiah9/status/1199341850819100672?s=20
(nydelig bilde) :)



Almost time   #MOT
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

stian

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #107 på: November 26, 2019, 20:33:19 »
Nekter å tro at Arsenal kaller hjem Nketiah i januar, med mindre det er for å bruke ham selv. Han er en viktig spiller i Leeds selv om han ikke starter, han spiller under en manager som hele trenerverdenen ser opp til, og han får erfaring med å kjenne på presset i å spille virkelig viktige kamper.

Han kunne sikkert spilt fast mange andre steder, men for utviklingen til Eddie finnes det neppe bedre totalpakke enn det han har nå. Eddie blir!

Eriksen55

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #108 på: November 27, 2019, 00:39:14 »
Nekter å tro at Arsenal kaller hjem Nketiah i januar, med mindre det er for å bruke ham selv. Han er en viktig spiller i Leeds selv om han ikke starter, han spiller under en manager som hele trenerverdenen ser opp til, og han får erfaring med å kjenne på presset i å spille virkelig viktige kamper.

Han kunne sikkert spilt fast mange andre steder, men for utviklingen til Eddie finnes det neppe bedre totalpakke enn det han har nå. Eddie blir!

Vel.. Tror nok en totalpakke med 90 minutt i beina og masse spilletid trumfer å trene med Leeds å spille u 23. Da kunne ha like gjerne trent med Arsenal og spilt u23 på et høyere nivå.


asbfjell

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #109 på: November 27, 2019, 00:58:44 »
Eddie Nketiah blir i Leeds ut sesongen.
Og han kommer til å score mange mål, omtrent ca 17 tilsammen.
Punktum.

Eriksen55

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #110 på: November 27, 2019, 01:07:52 »
Eddie Nketiah blir i Leeds ut sesongen.
Og han kommer til å score mange mål, omtrent ca 17 tilsammen.
Punktum.

Håper du har rett. Arsenal som bestemmer dette. Skjønner om dem vil hente han/sende han til en annen klubb. Men håper selvfølgelig at han blir i Leeds.

RoarG

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #111 på: November 27, 2019, 07:01:00 »
Eddie Nketiah blir i Leeds ut sesongen.
Og han kommer til å score mange mål, omtrent ca 17 tilsammen.
Punktum.

Håper du har rett. Arsenal som bestemmer dette. Skjønner om dem vil hente han/sende han til en annen klubb. Men håper selvfølgelig at han blir i Leeds.
Det avhenger kanskje av hvem som er manager der. Den nåværendes stilling er usikker.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #112 på: November 27, 2019, 09:30:03 »
4 kamper uten Eddie har jo gått veldig greit......

asbfjell

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #113 på: November 27, 2019, 10:47:56 »
4 kamper uten Eddie har jo gått veldig greit......

Joda, vi er bunnsolide på flere områder, men vi scorer fremdeles for lite.
Eddie Nketiah er den eneste spilleren i vår stall som er i nærheten av å være en målgarantist, og vi kommer til å få veldig god nytte av hans scoringer.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #114 på: November 28, 2019, 18:48:33 »
Eddie er liksom så ...glad for tiden. Happy-postinger på Instagram daglig :)

Eddie Nketiah
@EddieNketiah9
Phones finally off charge! Let’s get it

@LUFC
 #MOT

Den 'telefonen' han skriver om er nok kroppen hans. :)
Og i dag sa Marcelo at Eddie burde være i Leeds også 2020/21-sesongen. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jaho

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #115 på: November 28, 2019, 22:45:46 »
Eddie er liksom så ...glad for tiden. Happy-postinger på Instagram daglig :)

Eddie Nketiah
@EddieNketiah9
Phones finally off charge! Let’s get it

@LUFC
 #MOT

Den 'telefonen' han skriver om er nok kroppen hans. :)
Og i dag sa Marcelo at Eddie burde være i Leeds også 2020/21-sesongen. :)

..og da får vi tro at den godeste Marcelo vil være coachen hans den sesongen også.. :D

h.b

  • Gjest
Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #116 på: Desember 05, 2019, 12:02:37 »
Nketiah kommer garantert til å bli henta tilbake til Arsenal i januar. Den evt nye menageren kommer til å se på han, før han tar stilling til videre utlån til andre klubber

Jon R

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #117 på: Desember 05, 2019, 19:30:34 »
Nketiah kommer garantert til å bli henta tilbake til Arsenal i januar. Den evt nye menageren kommer til å se på han, før han tar stilling til videre utlån til andre klubber
Garantert muligens i verste fall.  ;)

Eddies læretid under Bielsa handler naturligvis om mye mer enn spilletid på a- laget. Arsenal var nok godt kjent med at Bielsa stort sett alltid starter med en spiss og at Bamford som ble hentet inn for relativt mye penger, var tiltenkt rollen som nr 1 spiss. Og med 46 kamper er Eddie garantert MYE spilletid utover sesongen hvis han holder seg skadefri.

Jeg regner med at også en ny manager i Arsenal legger disse faktorene inn i vurderingen.
« Siste redigering: Desember 05, 2019, 19:32:21 av Jon R »
Jon R.

kongsmo

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #118 på: Desember 05, 2019, 19:35:42 »
Phil Hay er usikker, men tror at Eddie blir værende ut sesongen

Sent fra min H8324 via Tapatalk

"SNIFFER"

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #119 på: Desember 05, 2019, 19:35:53 »
Nketiah kommer garantert til å bli henta tilbake til Arsenal i januar. Den evt nye menageren kommer til å se på han, før han tar stilling til videre utlån til andre klubber
Garantert muligens i verste fall.  ;)

Eddies læretid under Bielsa handler naturligvis om mye mer enn spilletid på a- laget. Arsenal var nok godt kjent med at Bielsa stort sett alltid starter med en spiss og at Bamford som ble hentet inn for relativt mye penger, var tiltenkt rollen som nr 1 spiss. Og med 46 kamper er Eddie garantert MYE spilletid utover sesongen hvis han holder seg skadefri.

Jeg regner med at også en ny manager i Arsenal legger disse faktorene inn i vurderingen.

Phil Hay av i dag:

the club's confidence doesn't stop Arsenal making the decision. It's their call. I'm not sure which way this will go but if Nketiah barely plays over the next month, Arsenal will be very tempted to send him elsewhere.

Han skriver også at han hører at Eddie har det OK i Leeds og pusher ikke for å returnere - men han ønsker mer spilletid.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan