Skrevet av Emne: EX- lånespiller: Eddie Nkethia  (Lest 63050 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #150 på: Desember 30, 2019, 17:02:37 »
Hvis det er hold i ryktene om at Arsenal henter tilbake Nketiah, og at Brentford er høyaktuell som hans nye klubb, da blir jeg meeeget bekymret!

Mest sannsynlig Bristol City:

We understand that Eddie Nketiah will be recalled from #LUFC by #Arsenal in the next 48 hours. #BristolCity lead the chase for his signature, but competition from Brentford, Sheffield Wednesday and another Championship side. Very good chance the Robins will land the forward.


auren

Går han så går han. Vi klarer oss, og henter da noe annet. Kanskje en som er bedre og mer anvendelig.

auren

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #151 på: Desember 30, 2019, 17:12:57 »
Skal ikke slakte denne avgjørelsen før vi ser hva vi får inn. Che Adams inn og jeg tror vi har gjort en god deal. Men blir det en unggutt som knapt har spilt PL denne høsten så blir det mange kritiske røster. Blir spennende dager.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Perik

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #152 på: Desember 30, 2019, 17:13:14 »
Hvis det er hold i ryktene om at Arsenal henter tilbake Nketiah, og at Brentford er høyaktuell som hans nye klubb, da blir jeg meeeget bekymret!

Mest sannsynlig Bristol City:

We understand that Eddie Nketiah will be recalled from #LUFC by #Arsenal in the next 48 hours. #BristolCity lead the chase for his signature, but competition from Brentford, Sheffield Wednesday and another Championship side. Very good chance the Robins will land the forward.


auren

Hvem er "We"?

Leedsfan

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #153 på: Desember 30, 2019, 17:13:35 »
Hvis det er hold i ryktene om at Arsenal henter tilbake Nketiah, og at Brentford er høyaktuell som hans nye klubb, da blir jeg meeeget bekymret!

Mest sannsynlig Bristol City:

We understand that Eddie Nketiah will be recalled from #LUFC by #Arsenal in the next 48 hours. #BristolCity lead the chase for his signature, but competition from Brentford, Sheffield Wednesday and another Championship side. Very good chance the Robins will land the forward.


auren

Går han så går han. Vi klarer oss, og henter da noe annet. Kanskje en som er bedre og mer anvendelig.

Blir vel halshugd av oraklene her (som DHY pleier å kalle de som mener noe annet enn han selv), men jeg er helt enig. Han kommer vel kanskje til å komme langt pga at han er litt cocky, han er nok ikke lagd for benken og spillestilen hans passer ikke oss som hånd i hanske.

Må gjerne bli, men er egentlig mer lysten på en 10'er eller en bevegelig kraftspiss.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

asbfjell

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #154 på: Desember 30, 2019, 17:15:30 »
Hvis det er hold i ryktene om at Arsenal henter tilbake Nketiah, og at Brentford er høyaktuell som hans nye klubb, da blir jeg meeeget bekymret!

Mest sannsynlig Bristol City:

We understand that Eddie Nketiah will be recalled from #LUFC by #Arsenal in the next 48 hours. #BristolCity lead the chase for his signature, but competition from Brentford, Sheffield Wednesday and another Championship side. Very good chance the Robins will land the forward.


auren

Brentford spiller en type fotball som vil passe Eddie helt perfekt. Han kan gli rett inn i alle deres tre anprepsroller. Derfor tror jeg han havner på Griffin Park hvis han blir tilbakekalt fra Leeds.

Og for oss kan dette i så fall få katastrofale konsekvenser come may.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #155 på: Desember 30, 2019, 17:17:31 »
Skal ikke slakte denne avgjørelsen før vi ser hva vi får inn. Che Adams inn og jeg tror vi har gjort en god deal. Men blir det en unggutt som knapt har spilt PL denne høsten så blir det mange kritiske røster. Blir spennende dager.

auren

Ungutt uten PL-kamper a la Nketiah? Che Adams spiller vel mer eller mindre fast for tiden, helt urealistisk

auren

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #156 på: Desember 30, 2019, 17:26:23 »
Skal ikke slakte denne avgjørelsen før vi ser hva vi får inn. Che Adams inn og jeg tror vi har gjort en god deal. Men blir det en unggutt som knapt har spilt PL denne høsten så blir det mange kritiske røster. Blir spennende dager.

auren

Ungutt uten PL-kamper a la Nketiah? Che Adams spiller vel mer eller mindre fast for tiden, helt urealistisk

Nketiah har jo spilt en del i høst. Kommer denne Brewster eller en annen unggutt som har spilt U-23 kamper trenger han en måneds tid og vel så det med Bielsa-ball trening. Regner med at Kinnear og co. har full kontroll her og at en ny spiller er klar så fort som mulig når Eddie drar. Klart han kommer til å dra. Når Bielsa engang ikke vet om han drar eller ikke et par dager før nyttår, så er det et tegn godt nok.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bromancer

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #157 på: Desember 30, 2019, 17:27:37 »
Skal ikke slakte denne avgjørelsen før vi ser hva vi får inn. Che Adams inn og jeg tror vi har gjort en god deal. Men blir det en unggutt som knapt har spilt PL denne høsten så blir det mange kritiske røster. Blir spennende dager.

auren

Ungutt uten PL-kamper a la Nketiah? Che Adams spiller vel mer eller mindre fast for tiden, helt urealistisk

Nketiah har jo spilt en del i høst. Kommer denne Brewster eller en annen unggutt som har spilt U-23 kamper trenger han en måneds tid og vel så det med Bielsa-ball trening. Regner med at Kinnear og co. har full kontroll her og at en ny spiller er klar så fort som mulig når Eddie drar. Klart han kommer til å dra. Når Bielsa engang ikke vet om han drar eller ikke et par dager før nyttår, så er det et tegn godt nok.

auren

Tror dessverre du har rett.

Eriksen55

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #158 på: Desember 30, 2019, 18:11:28 »
Vinket han farvel til Leedsfansen i dag? Det så nesten sånn ut.  :-\

Er det virkekig ille om han reiser? Bielsa sa vi kom til å hente en erstatter om han reiser. Han er langt ifra umulig å erstatte vel?

Kanskje en 10'er som kan spille spiss inn hadde vært fornuftig. En bedre utgave av Roberts.

Reiser Eddie vil jeg heller kjøre Roberts som cover for Bamford og styrke 10'ern med skikkelig kvalitet  8)
Det er ille om han reiser. En erstatter vil måtte bruke 3 mnd for å trene seg opp til Bielsaball, om han så heter Lionel Messi.

Du har nok rett i det. Ikke fordi jeg tror det er nødvendig, men fordi Bielsa er sånn!

Rent kvalitetsmessig, type spiller og hva han har bidratt tror jeg det er fullt mulig å erstatte. Skjønner både han og Arsenal godt.

Aller helst skulle jeg ønske han ble værende. Men stemmer ryktene så håper jeg Leeds benytter muligheten til å få inn en som styrker laget. Gjerne som nevnt tidligere, en voksen nr 10 som kan spille spiss og kjør Roberts som backup begge plasser. Kan kanskje komme noe godt ut av dette!

Tror ihvertfall ikke løsningen er internt i klubben eller en uproven unggutt. Kan ikke gamble nå!

Kan det bli litt spenning i januar læll da :)

Forever Whites

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #159 på: Desember 30, 2019, 18:25:34 »
Har rettet trådtittelen til "låne-spiller".

Et spennende lån.  :)
Har ventet lenge på at navnet også skal rettes opp i trådtittelen.  Men det skjer kanskje ikke i år?  ;D
« Siste redigering: Desember 30, 2019, 18:27:15 av Cellinos »
Medlem 94237

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nketiah
« Svar #160 på: Desember 30, 2019, 18:31:55 »
Det er bortimot bekreftet:





Graham Smyth
@GrahamSmyth


YEP source confirms  @GeeMacGee   story, Eddie Nketiah's time at Elland Road is coming to an end.

Leeds United say nothing has been confirmed.

Marcelo Bielsa wants a January replacement. Spoke about it yesterday.

https://yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/latest-leeds-united-news/leeds-united-loanee-eddie-nketiah-set-arsenal-recall-marcelo-bielsa-wants-replacement-january-1352053…

#lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #161 på: Desember 30, 2019, 18:57:25 »
Dette var smell.

Forever Whites

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #162 på: Desember 30, 2019, 19:08:37 »
Er vel som forventet siden han har fått såpass lite spilletid.  Arsenal hadde nok forventet at han skulle få bidra mer for å utvikle seg og da er det ikke nok å bidra på treningsfeltet og med reservene.
Medlem 94237

Bromancer

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #163 på: Desember 30, 2019, 19:09:50 »
Ille. Dette er svakheten med systemet der Orta henter spillere. Orta hentet Nketiah, Bielsa ville ha Kent. Nketiah fikk ikke nok spilletid, og dette er enden på visa.

auren

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #164 på: Desember 30, 2019, 19:14:50 »
Det viktigste nå er hvor han ender opp. Vi får håpe det blir Bristol City og ikke Forest, Brenford eller Fulham. Det ville være så typisk at han skyter dem opp til direkte opprykk på vår bekostning.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #165 på: Desember 30, 2019, 19:25:37 »
Ille. Dette er svakheten med systemet der Orta henter spillere. Orta hentet Nketiah, Bielsa ville ha Kent. Nketiah fikk ikke nok spilletid, og dette er enden på visa.
Ikke ille. Nketiah ofres i et enspiss-system. Det får være måte på å garantere folk spilletid bare fordi de kommer fra PL-klubber. Når det gjelder Kent, ville Liverpool selge han, ikke låne han ut. Det var aldri aktuelt med noe kjøp av Kent, kun lån.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Runar

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #166 på: Desember 30, 2019, 19:32:43 »
Ille. Dette er svakheten med systemet der Orta henter spillere. Orta hentet Nketiah, Bielsa ville ha Kent. Nketiah fikk ikke nok spilletid, og dette er enden på visa.

??

Om Bielsa hadde fått det du beskriver som viljen sin så hadde troppen hatt en spiss de første 25 kampene i troppen. Kent skulle da tatt plassen fra Harrison, Pablo eller Costa? Kunne lånt Kent så mye vi bare ville han hadde ikke hatt flere minutter enn Eddie uansett....
 

auren

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #167 på: Desember 30, 2019, 19:39:03 »
Ille. Dette er svakheten med systemet der Orta henter spillere. Orta hentet Nketiah, Bielsa ville ha Kent. Nketiah fikk ikke nok spilletid, og dette er enden på visa.
Når det gjelder Kent, ville Liverpool selge han, ikke låne han ut. Det var aldri aktuelt med noe kjøp av Kent, kun lån.

Jeg tror det var aktuelt med kjøp av Kent. Han endte til slutt opp hos Rangers for 6,5 millioner pund. Jeg tror vi hadde klart å skrapt sammen en slik deal om vi ikke gikk for Eddie. Husk også at Eddie koster 3-4 millioner pund bare i leie. Vi solgte Roofe for rundt 7 millioner pund like før vi kunne gått for Kent.

Men, men. Water under the bridge. Jeg har tillit til at klubben henter inn en adekvat erstatter som kanskje er mer lik Bamford enn Eddie var. Og så håper jeg virkelig at Clarke også erstattes.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #168 på: Desember 30, 2019, 19:40:17 »
Ille. Dette er svakheten med systemet der Orta henter spillere. Orta hentet Nketiah, Bielsa ville ha Kent. Nketiah fikk ikke nok spilletid, og dette er enden på visa.
Ingen hentes uten Bielsas godkjenning. Et eksempel på dette er fra forrige januarvindu der Orta ville hente en stopper som cover. Dette ønsket ikke Bielsa og da ble det sånn.
Jon R.

Bromancer

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #169 på: Desember 30, 2019, 19:42:23 »
Ille. Dette er svakheten med systemet der Orta henter spillere. Orta hentet Nketiah, Bielsa ville ha Kent. Nketiah fikk ikke nok spilletid, og dette er enden på visa.
Ikke ille. Nketiah ofres i et enspiss-system. Det får være måte på å garantere folk spilletid bare fordi de kommer fra PL-klubber. Når det gjelder Kent, ville Liverpool selge han, ikke låne han ut. Det var aldri aktuelt med noe kjøp av Kent, kun lån.

Jo, jeg synes det er ille at vårt eneste gode alternativ til Bamford forsvinner.

asbfjell

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #170 på: Desember 30, 2019, 19:47:50 »
Det viktigste nå er hvor han ender opp. Vi får håpe det blir Bristol City og ikke Forest, Brenford eller Fulham. Det ville være så typisk at han skyter dem opp til direkte opprykk på vår bekostning.

auren

Som sagt: Det verste som kan skje for vår del er at Nketiah havner i Brentford.
Ikke fordi vi ikke kan finne en bra erstatter for Eddie som kanskje passer oss bedre, men først og fremst fordi det laget som jeg regner som den farligste utfordreren i køen bak oss da vil styrke seg kraftig.

Brentford slipper inn lite mål (samme antall som oss), men har hatt problemer med for dårlig uttelling i forhold til sjanser. Derfor har det en stund nå vært antatt at de vil forsøke å styrke angrepet i januar. Skulle de nå få sjansen til å sikre seg Nketiah, kan vi ta forgitt at de satse stort for å dra den dealen i havn - ikke minst fordi Eddie har kvaliteter som vil passe utrolig godt inn i Brentfords tremanns-angrep.

Eddie Nketiah er en kommende stjerne.
Og i den rette klubben kan han slå ut i full blomst allerede denne vinteren/våren.
Jeg tror at Brentford er den rette klubben. Og nettopp derfor håper jeg for vår del at han havner i en annen klubb.


auren

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #171 på: Desember 30, 2019, 19:58:30 »
Det viktigste nå er hvor han ender opp. Vi får håpe det blir Bristol City og ikke Forest, Brenford eller Fulham. Det ville være så typisk at han skyter dem opp til direkte opprykk på vår bekostning.

auren

Som sagt: Det verste som kan skje for vår del er at Nketiah havner i Brentford.
Ikke fordi vi ikke kan finne en bra erstatter for Eddie som kanskje passer oss bedre, men først og fremst fordi det laget som jeg regner som den farligste utfordreren i køen bak oss da vil styrke seg kraftig.

Brentford slipper inn lite mål (samme antall som oss), men har hatt problemer med for dårlig uttelling i forhold til sjanser. Derfor har det en stund nå vært antatt at de vil forsøke å styrke angrepet i januar. Skulle de nå få sjansen til å sikre seg Nketiah, kan vi ta forgitt at de satse stort for å dra den dealen i havn - ikke minst fordi Eddie har kvaliteter som vil passe utrolig godt inn i Brentfords tremanns-angrep.

Eddie Nketiah er en kommende stjerne.
Og i den rette klubben kan han slå ut i full blomst allerede denne vinteren/våren.
Jeg tror at Brentford er den rette klubben. Og nettopp derfor håper jeg for vår del at han havner i en annen klubb.

Han var så nære med å ende opp i Bristol City sist at jeg tør å vedde en liten tusenlapp på at han ender opp der denne gangen. Heldigvis. Forhåpentligvis skal han være med i troppen mot WBA i overimorgen. Det kan kanskje tenkes at den nye Arsenal-manageren vil ta en nærmere titt på ham før de shipper ham ut også.

Spennende tider!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nketiah
« Svar #172 på: Desember 30, 2019, 20:04:13 »
Har rettet trådtittelen til "låne-spiller".

Et spennende lån.  :)
Har ventet lenge på at navnet også skal rettes opp i trådtittelen.  Men det skjer kanskje ikke i år?  ;D

Da kan jeg glede ditt petimeter-hjerte med at korrigeringen kom i dette tiåret, til og med før lånet var over!

 ;D
« Siste redigering: Desember 30, 2019, 20:09:10 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Forever Whites

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nketiah
« Svar #173 på: Desember 30, 2019, 20:40:33 »
Har rettet trådtittelen til "låne-spiller".

Et spennende lån.  :)
Har ventet lenge på at navnet også skal rettes opp i trådtittelen.  Men det skjer kanskje ikke i år?  ;D

Da kan jeg glede ditt petimeter-hjerte med at korrigeringen kom i dette tiåret, til og med før lånet var over!

 ;D

 ;D ;D ;D  Takker!  Du er flink.  ;)
Medlem 94237

Reaney

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nketiah
« Svar #174 på: Desember 30, 2019, 21:04:48 »
ALLTID skal det være noe med laget vårt. Selv på dager hvor ALT er fryd og gammen og hvor man bare skulle kunne hatt muligheten til å glede seg. Men NEI DA! I motsetning til andre lag slår ALLTID lynet ned i Leeds leiren. Denne gang usikkerthet og forvirring rundt framtiden til Nketiah. Tenker are på ALLE gangene vårt lag har blitt rammet av forhold som ALDRI rammer andre lag og som har påvirket det sportslige.

Eriksen55

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nketiah
« Svar #175 på: Desember 30, 2019, 21:15:15 »
ALLTID skal det være noe med laget vårt. Selv på dager hvor ALT er fryd og gammen og hvor man bare skulle kunne hatt muligheten til å glede seg. Men NEI DA! I motsetning til andre lag slår ALLTID lynet ned i Leeds leiren. Denne gang usikkerthet og forvirring rundt framtiden til Nketiah. Tenker are på ALLE gangene vårt lag har blitt rammet av forhold som ALDRI rammer andre lag og som har påvirket det sportslige.

Tenker du på sånn som skjedde med WBA i fjor, når Barnes sitt lån ble avsluttet?

Det er vel rimelig langt unna lyn fra klar himmel. Skjer vel vært januarvindu sånne ting.

Reaney

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nketiah
« Svar #176 på: Desember 30, 2019, 21:18:27 »
Hadde ikke oversikten over Barnes lånet. Mulig det kostet WBA opprykket.

Eriksen55

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nketiah
« Svar #177 på: Desember 30, 2019, 21:29:23 »
Hadde ikke oversikten over Barnes lånet. Mulig det kostet WBA opprykket.

Kan fort ha gjort det. Hadde vel 8-10 mål og assist når han dro. Eddie er ikke i nærheten av det og blir han erstattet vel det neppe utgjøre store forskjellen. Men havner han i "feil" lag kan han fort putte litt for mange mål. Satse på at Arsenal selger Aubameyiang blir solgt og ikke klarer erstatte han!

Bromancer

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nketiah
« Svar #178 på: Desember 30, 2019, 21:45:14 »
ALLTID skal det være noe med laget vårt. Selv på dager hvor ALT er fryd og gammen og hvor man bare skulle kunne hatt muligheten til å glede seg. Men NEI DA! I motsetning til andre lag slår ALLTID lynet ned i Leeds leiren. Denne gang usikkerthet og forvirring rundt framtiden til Nketiah. Tenker are på ALLE gangene vårt lag har blitt rammet av forhold som ALDRI rammer andre lag og som har påvirket det sportslige.

Tenker du på sånn som skjedde med WBA i fjor, når Barnes sitt lån ble avsluttet?

Det er vel rimelig langt unna lyn fra klar himmel. Skjer vel vært januarvindu sånne ting.

Ja sånt skjer med flere enn oss. Skjønner dog frustrasjonen, sjelden fred å få. Man får et spark i tenna litt for ofte.

Jon R

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nketiah
« Svar #179 på: Desember 30, 2019, 22:30:31 »
ALLTID skal det være noe med laget vårt. Selv på dager hvor ALT er fryd og gammen og hvor man bare skulle kunne hatt muligheten til å glede seg. Men NEI DA! I motsetning til andre lag slår ALLTID lynet ned i Leeds leiren. Denne gang usikkerthet og forvirring rundt framtiden til Nketiah. Tenker are på ALLE gangene vårt lag har blitt rammet av forhold som ALDRI rammer andre lag og som har påvirket det sportslige.
Det du beskriver her er ikke et fenomen som handler så mye om Leeds men mest om dine forutinntatte, fastlåste og gjerne feilaktige forestillinger, også kalt " bias".
https://no.m.wikipedia.org/wiki/Bias
Jon R.