Skrevet av Emne: Kamp:Carabao Cup 2.r vs Stoke City @Elland Road tirsdag 27/8-19 kl 20.45  (Lest 25729 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Det filmes så kampen er der ute et sted  :o ;)

Takker for youtube linken :D

B_Ød

Det filmes så kampen er der ute et sted  :o ;)

Takker for youtube linken :D

kun audio fra  youtube ikke sant?
Ups & Ups!!

GeirO

Det filmes så kampen er der ute et sted  :o ;)

Takker for youtube linken :D

kun audio fra  youtube ikke sant?
Noen glimt fra kampen vår en sjelden gang (stangskuddet).
MOT

raggen

Forever Leeds United!!!!!!!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Gult på McCalmont, som kan virke som han sliter med raske Stoke-spillere?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

flynn

Det er imponerende om vi vinner denne. Begge lag har byttet masse fra helgen, Stoke tilbake til førsteoppstillingen med en rekke erfarne Premier League spillere, vi med langt bortimot b-laget. Frykter at Ince, Vokes og co blir for sterke til slutt, men akkurat nå er det vi som fører kampen og skaper sjansene høres det ut til!

flynn

Barba

What!!!!
Barba - MOT

B_Ød

gørt
Ups & Ups!!

Kato

Og der var vi under...
 

Runar

Beren:

Not the set-up I expected. Berardi at right-back. Phillips with Davis at central defence. McCalmont sitting with Shackleton in the engine room alongside Bogusz. #lufc

Men LUTV kommentatoren melder noe annet...

Er jo smått uttrolig at folk som er på kampen ikke vet hvilken formasjon de ser...

Men vi har mannskap til å spille begge deler, så vil tro at det er avhengig av formasjonen til Stoke denne runden om det er det ene eller det andre.
 

RoarG

Ja, ja. Ikke uventet at den kom på corner.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lucas the Kop Cat

0-2
Campbell puts it through Phillips' legs, collects on the other side, slots it into the middle and Vokes knocks it home.

B_Ød

nå blir det værre..
Ups & Ups!!

RoarG

Blir nok en del bytter i 2. omgang.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Hvem var det som var rundingsbøye på høyresida der? Og helt fritt for folk i midten.
 

DenHviteYeboah

Leeds virker helt uslåelige i cupene de deltar i.... :(

RoarG

Hvem var det som var rundingsbøye på høyresida der? Og helt fritt for folk i midten.
Det var Berardi og Phillips som begge to var for trege.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Barba

Ifølge radiokommentatorene har Leeds vært spillemessig best. Ingen grunn til å sage B laget da? Taper heller her enn i serien, men seier begge steder tar jeg hver dag hele uka.
Barba - MOT

Bromancer

Blir straffet veldig hardt her. Synd for unggutta.

Eriksen55

I følge kommentator har vi gjort en bra omgang og ingen spesielle å klandre på de to målene.

Blir nok tøft det her. Synd, når Bielsa endelig hviler mange.. men det er 45 min igjen!

Reaney

Nærmer seg 3. hjemmetap på siste 6 kamper (kun en seier) Kjenner at Swansea kampen til helga kan bli vanskelig.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
White inn i pausen. Det dumme er at det blir 2-2 og flere minutter på noen :o 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Nærmer seg 3. hjemmetap på siste 6 kamper (kun en seier) Kjenner at Swansea kampen til helga kan bli vanskelig.
Det gjør ikke jeg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Hvem kommenterer?

Kato

I følge kommentator har vi gjort en bra omgang og ingen spesielle å klandre på de to målene.

Blir nok tøft det her. Synd, når Bielsa endelig hviler mange.. men det er 45 min igjen!

Berardi? ble jo altfor lett rundet på det andre målet.
 

Eriksen55

I følge kommentator har vi gjort en bra omgang og ingen spesielle å klandre på de to målene.

Blir nok tøft det her. Synd, når Bielsa endelig hviler mange.. men det er 45 min igjen!

Berardi? ble jo altfor lett rundet på det andre målet.

Vet ikke. Hører kampen på radio og da kan jeg ikke gjøre annet enn å stole på hva kommentator sier.

Kato

I følge kommentator har vi gjort en bra omgang og ingen spesielle å klandre på de to målene.

Blir nok tøft det her. Synd, når Bielsa endelig hviler mange.. men det er 45 min igjen!

Berardi? ble jo altfor lett rundet på det andre målet.

Vet ikke. Hører kampen på radio og da kan jeg ikke gjøre annet enn å stole på hva kommentator sier.

Målet ble jo vist på sendinga til sky.
 

Lucas the Kop Cat

I følge kommentator har vi gjort en bra omgang og ingen spesielle å klandre på de to målene.

Blir nok tøft det her. Synd, når Bielsa endelig hviler mange.. men det er 45 min igjen!

Berardi? ble jo altfor lett rundet på det andre målet.
Kalvin som blir fraløpt.

Lucas the Kop Cat

White og Forshaw inn melder Smyth.