Skrevet av Emne: Kamp vs Charlton@The Valley lørdag 28.9.19 kl 16:00 på LUTV  (Lest 20158 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp vs Charlton@The Valley lørdag 28.9.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #120 på: September 28, 2019, 17:55:46 »
Utrolig at det ikke er 1-1 der!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fordi Forshaw ikke kan treffe på blank mål

Bromancer

Sv: Kamp vs Charlton@The Valley lørdag 28.9.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #121 på: September 28, 2019, 17:55:52 »
INGEN TING går inn. Takk for meg.

Superfan

Sv: Kamp vs Charlton@The Valley lørdag 28.9.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #122 på: September 28, 2019, 17:56:33 »
Viser hva Pablo betyr for dette laget...

auren

Sv: Kamp vs Charlton@The Valley lørdag 28.9.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #123 på: September 28, 2019, 17:56:38 »
Slutt. Tap 1-0. Den så jeg ikke komme før kampstart. Men dette er ikke godt nok for et opprykkslag. Tror rett og slett vi ikke er gode nok for opprykk.

Møkk!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Kamp vs Charlton@The Valley lørdag 28.9.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #124 på: September 28, 2019, 17:57:26 »
Faen så forbanna jeg er :(
Ingen evner å skyte

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp vs Charlton@The Valley lørdag 28.9.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #125 på: September 28, 2019, 17:57:50 »
Slutt. Tap 1-0. Den så jeg ikke komme før kampstart. Men dette er ikke godt nok for et opprykkslag. Tror rett og slett vi ikke er gode nok for opprykk.

Møkk!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Vi mangler 3-4 kvalitetsspillere. Og denne posession spillet gir ikke seire i denne divisjonen

GeirO

Sv: Kamp vs Charlton@The Valley lørdag 28.9.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #126 på: September 28, 2019, 17:58:10 »
Må jo være mulig å legge om dette angrepsspillet noe...
MOT

leedslife

Sv: Kamp vs Charlton@The Valley lørdag 28.9.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #127 på: September 28, 2019, 18:00:04 »
Likte taktikken i andre omgang. Aktivt bruke Harrison som siste budbringer har jo vist at gir resultater.
Nei, vi gjør det vanskelig for oss selv. Charlton gjør det vanskelig for oss. Andre omgang gir jo ingen flyt. Frispark, kast, frispark, kast..

Synes egentlig hele laget var under pari idag. Hadde fortjent U. Sier jo egentlig litt om hvor gode vi har blitt.

Regner med vi får se noe helt annet mot WBA

Forshaw må inn igjen også må han bruke noen dager på å finne ut hvem som skal spille istedenfor Harrison.

Josch

Sv: Kamp vs Charlton@The Valley lørdag 28.9.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #128 på: September 28, 2019, 18:01:40 »
Viser hva Pablo betyr for dette laget...
++

morten1966

Sv: Kamp vs Charlton@The Valley lørdag 28.9.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #129 på: September 28, 2019, 18:04:15 »
Fy faaen dette er ræva. Strekt å ikke klare å slå Charlton. På tirsdag vinner vi 4-0 mot WBA

LEO

Sv: Kamp vs Charlton@The Valley lørdag 28.9.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #130 på: September 28, 2019, 18:08:34 »
Men da håper jeg Biesla tar ut laget etter hva de viser på trening og ikke samme lag igjen igjen igjen

Han har gjordt taktiske feil i disse to siste matchene, ikke bra
 

Josch

Sv: Kamp vs Charlton@The Valley lørdag 28.9.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #131 på: September 28, 2019, 18:08:52 »
Likte taktikken i andre omgang. Aktivt bruke Harrison som siste budbringer har jo vist at gir resultater.
Nei, vi gjør det vanskelig for oss selv. Charlton gjør det vanskelig for oss. Andre omgang gir jo ingen flyt. Frispark, kast, frispark, kast..

Synes egentlig hele laget var under pari idag. Hadde fortjent U. Sier jo egentlig litt om hvor gode vi har blitt.

Regner med vi får se noe helt annet mot WBA

Forshaw må inn igjen også må han bruke noen dager på å finne ut hvem som skal spille istedenfor Harrison.

Riktig det du sier om Charlton. De stykket opp spillet og dro ned tempoet. Lange baller. Høye baller. Nikkedueller. Innkast. Som de tjente på. Dette liker Leeds dårlig. Bielsa har ingen medisin mot dette. Vi er pizzdårlig i luftrommet så corner til oss er null risiko for Charlton. De kan trygt slå ballen til corner, så er faren over.

Andersen

Sv: Kamp vs Charlton@The Valley lørdag 28.9.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #132 på: September 28, 2019, 18:09:18 »
Skuffende .  :( mange resultater i de andre kampene i ettermiddag hadde gått vår vei hvis vi hadde fått poeng i dag .

asbfjell

Sv: Kamp vs Charlton@The Valley lørdag 28.9.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #133 på: September 28, 2019, 18:11:44 »
Når jeg ser at Kalvin Phillips gjør seg klar for å ta frispark fra perfekt scoringsposisjon, kjenner jeg på hele kroppen at dette har jeg av helsemessige årsaker ikke godt av å befatte meg med.

ziganda

Sv: Kamp vs Charlton@The Valley lørdag 28.9.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #134 på: September 28, 2019, 18:15:28 »
Likte taktikken i andre omgang. Aktivt bruke Harrison som siste budbringer har jo vist at gir resultater.
Nei, vi gjør det vanskelig for oss selv. Charlton gjør det vanskelig for oss. Andre omgang gir jo ingen flyt. Frispark, kast, frispark, kast..

Synes egentlig hele laget var under pari idag. Hadde fortjent U. Sier jo egentlig litt om hvor gode vi har blitt.

Regner med vi får se noe helt annet mot WBA

Forshaw må inn igjen også må han bruke noen dager på å finne ut hvem som skal spille istedenfor Harrison.

Riktig det du sier om Charlton. De stykket opp spillet og dro ned tempoet. Lange baller. Høye baller. Nikkedueller. Innkast. Som de tjente på. Dette liker Leeds dårlig. Bielsa har ingen medisin mot dette. Vi er pizzdårlig i luftrommet så corner til oss er null risiko for Charlton. De kan trygt slå ballen til corner, så er faren over.

Og følelsen av angst kommer på hver jævla corner imot i alle kamper.

kjella

  • Gjest
Sv: Kamp vs Charlton@The Valley lørdag 28.9.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #135 på: September 28, 2019, 18:19:31 »
En godt gjennomført bortekamp dette egentlig etter min mening. Helt til ballen gikk ut til Harrison. Ikke helt sant det da, men blir utrolig frustrert over at alle angrep blir kjørt opp på den siden hvor det nesten aldri skjer noe positivt. Hadde vært deilig å ha sett Costa litt mer med ballen i beina...Men - skal vi gå opp er vi er avhengig av at en av Eddie, Pat eller Tyler snart finner gofoten....Litt tidlig å forvente det av Roberts, men men.

Sterland

Sv: Kamp vs Charlton@The Valley lørdag 28.9.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #136 på: September 28, 2019, 18:25:25 »
Men da håper jeg Biesla tar ut laget etter hva de viser på trening og ikke samme lag igjen igjen igjen

Han har gjordt taktiske feil i disse to siste matchene, ikke bra
Hva er det for en kommentar? Taktiske feil?? Hva er taktiske feil, når vi skaper 2 sifrede sjanser i begge matcher, og slipper til to sjanser for motstanderen. Da er det ikke feil med taktikken, men med spillernes gjennomføringsevne..

auren

Sv: Kamp vs Charlton@The Valley lørdag 28.9.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #137 på: September 28, 2019, 18:32:09 »
Hjalp å høre Shadowlarks versjon av Marching on together. Trist melankoli, men denne kampen må vi bare bli ferdig med og knuse til mot Vestre Bromvika på tirsdag!

MOT!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bromancer

Sv: Kamp vs Charlton@The Valley lørdag 28.9.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #138 på: September 28, 2019, 18:44:25 »
Har gitt meg selv noen kampers karantene nå.

lowfields

Sv: Kamp vs Charlton@The Valley lørdag 28.9.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #139 på: September 28, 2019, 18:59:22 »
Har gitt meg selv noen kampers karantene nå.
pga usportslig opptreden?
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

leedslife

Sv: Kamp vs Charlton@The Valley lørdag 28.9.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #140 på: September 28, 2019, 19:12:10 »
Men da håper jeg Biesla tar ut laget etter hva de viser på trening og ikke samme lag igjen igjen igjen

Han har gjordt taktiske feil i disse to siste matchene, ikke bra

Følger deg litt her. Kampplanen har ikke vært god. Eller ihverfall gjennomføringsevnen.
Vi var langt bedre til å diktere spill og tempo i de første kampene.

Mot Bsrnsley, Derby og idag famler vi litt ila 90 minutter.

Men ingen tvil om at største problemet fortsatt er END produkt og effektivitet. Er mye marginer i mot også ser man noen av sjansene våre.

Bromancer

Sv: Kamp vs Charlton@The Valley lørdag 28.9.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #141 på: September 28, 2019, 19:43:59 »
Har gitt meg selv noen kampers karantene nå.
pga usportslig opptreden?

Bingo. Fikk forøvrig rødt kort av kona også for "høylydt banning for åpen terrassedør og i barns nærvær", "vandalisme på Aftenposten Lørdag" og "spadekast med tilløp" (med skade på trampolinestativ).  Karantene ut oktober  :( Like greit.


Blank_File

Sv: Kamp vs Charlton@The Valley lørdag 28.9.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #142 på: September 28, 2019, 19:49:58 »
Har gitt meg selv noen kampers karantene nå.
pga usportslig opptreden?

Bingo. Fikk forøvrig rødt kort av kona også for "høylydt banning for åpen terrassedør og i barns nærvær", "vandalisme på Aftenposten Lørdag" og "spadekast med tilløp" (med skade på trampolinestativ).  Karantene ut oktober  :( Like greit.
Det boblet tilsvarende her, men klarte å holde det inne. Var mye verre i dag enn mot Derby syns jeg. Vi har et problem. Og vi har ikke noen rask måte å løse det på. Når vi spiller så fint ellers er det fullstendig fortvila. Vi kommer til å få det her tilbake de neste 10 årene.

Carl Fisker

Sv: Kamp vs Charlton@The Valley lørdag 28.9.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #143 på: September 28, 2019, 19:51:41 »
En meget bra gjennomført bortekamp mot et lag som ligger like bak oss på tabellen. Charlton scoret på sin eneste sjanse, vi hadde drøssevis med sjanser og det er ren uflaks at vi ikke får med oss minst ett poeng fra The Valley.

Eriksen55

Sv: Kamp vs Charlton@The Valley lørdag 28.9.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #144 på: September 28, 2019, 19:59:30 »
En meget bra gjennomført bortekamp mot et lag som ligger like bak oss på tabellen. Charlton scoret på sin eneste sjanse, vi hadde drøssevis med sjanser og det er ren uflaks at vi ikke får med oss minst ett poeng fra The Valley.

Det er ikke uflaks lenger. Det er en trend over lang tid...vi er ikke dyktige nok på siste tredjedel.

lowfields

Sv: Kamp vs Charlton@The Valley lørdag 28.9.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #145 på: September 28, 2019, 19:59:59 »
Har gitt meg selv noen kampers karantene nå.
pga usportslig opptreden?

Bingo. Fikk forøvrig rødt kort av kona også for "høylydt banning for åpen terrassedør og i barns nærvær", "vandalisme på Aftenposten Lørdag" og "spadekast med tilløp" (med skade på trampolinestativ).  Karantene ut oktober  :( Like greit.
Jeg var heldig og slapp unna med termos-kasting forrige helg. Hadde VAR vært tilgjengelig hadde jeg også sonet nå.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Milou

Sv: Kamp vs Charlton@The Valley lørdag 28.9.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #146 på: September 28, 2019, 20:17:15 »
Kampen mot Derby var uflaks. Vi hadde drøssevis av sjanser og brent straffespark. I første omgang dominerte vi fullstendig. Kampen i dag hadde vi også fortent minst eit poeng, vi hadde nesten like mykje ballinnehav som mot Derby, men vi skapte veldig lite i første omgang, og sleit med å finne rytmen i angrepsspelet.

I andre omgang blei det litt betre etter dei første 15 minutt då laget fekk omstilt seg til det nye systemet. Men det mangla fortsatt både i presisjon og kreativitet. Største bekymringen er likevel at alle forsøk på langskot er fullstendig mislukka. Det er noko av nøkkelen når vi møter lag som ligg så djupt som Charlton låg i dag.

Uansett er det fortsatt grunn til å vere optimistisk etter det vi har prestert så langt i sesongen. Det skal kun litt meir sjøltillit til så er vi tilbake på topp. Mest positive i dag var at Harrison etterkvart begynte å få spelet til å gli, og at Roberts er på vei tilbake.

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk


Spacebob

Sv: Kamp vs Charlton@The Valley lørdag 28.9.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #147 på: September 28, 2019, 20:19:46 »
En meget bra gjennomført bortekamp mot et lag som ligger like bak oss på tabellen. Charlton scoret på sin eneste sjanse, vi hadde drøssevis med sjanser og det er ren uflaks at vi ikke får med oss minst ett poeng fra The Valley.

Det er ikke uflaks lenger. Det er en trend over lang tid...vi er ikke dyktige nok på siste tredjedel.

+1

samadhi

Sv: Kamp vs Charlton@The Valley lørdag 28.9.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #148 på: September 28, 2019, 20:31:25 »
Første gang denne sesongen jeg begynner på å tvile på om vi blir så suverene i årets Championship som jeg trodde/håpet etter starten av sesongen. Utrolig hvor lite effektive vi er fremfor motstanderens mål, både i at vi skaper mindre enn vi burde utifra banespillet og vi scorer for lite i forhold til de sjansene vi skaper. Når vi i tillegg slipper inn på hver sjanse i mot blir det tungt. På de to siste kampene har vi vel hatt to sjanser i mot og sluppet inn 2 mål.
Bekymringsfullt at spillere som Hernandez, Harrison og Bamford har falt såpass etter at de startet så bra.

Nå må vi slå tilbake mot WBA og Millwall. 6 poeng der så er vi tilbake på sporet. Det tror jeg både spillere og fans trenger nå.

Synes for øvrig Lee Bowyer fremstår veldig bra som manager. Respekt for hans måteholdne jubling etter kampen, og hvordan han gikk bort til Leedsfansen og takket for kampen med en Leedssalute.

marching on together,
derudaf forever...

rd1

Sv: Kamp vs Charlton@The Valley lørdag 28.9.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #149 på: September 28, 2019, 20:48:39 »
Dette er blytungt! Synes egentlig ikke vi skaper veldig mye idag. Vi kommer frem til 30 meter, og så er det stopp. Det fungerer rett og slett ikke, ingen finner hverandre de siste 30, ingen kan skyte osv

Tenker det har sneket seg inn en mental blokk på laget.

Sitter me følelsen at hovedproblemet vårt ikke er Harrisson, Bamford og Costa - men at vi kun har arbeidsjern på sentral midtbane. Når vi har ballen 70% trenger vi en nr 10, som gjør de rette løpene, rette pasningene og putter innimellom.

"Who needs Cantona??"