Skrevet av Emne: Kamp vs West Bromwich Albion@Elland Road tirsdag 01.10.19 kl 20:45 på Viaplay  (Lest 28744 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

leedslife

er jo så høye skuldre at.
håper vi får første mål og får det inn i vår rytme

NT

Flott av Bamford, grisete av Bartley

Eriksen55

Soleklar hands. Møkkadommer. >:(

Sett det har blitt blåst for hands på sånn før. Mulig det skulle vært straffe etter reglene, men skjønner ikke handsreglen. Men personlig mener jeg den er ok. Kort avstand, ball søker hånd. Mener det er mer normalt å stå med armen som Bartley gjør, enn å ha den inntil kroppen eller bak på ryggen.

Hadde vi fått den i mot hadde jeg reagert!

« Siste redigering: Oktober 01, 2019, 21:16:06 av eriksen55 »

Lucas the Kop Cat

Gir bort litt mange cornere. Skummelt.

Lucas the Kop Cat

Cooper med lyskeproblem. Passer oss dårlig.

RoarG

Cooper skadd. Synd.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Cooper ut med lyskeskade..utrolig synd!

Lag, spill, dødballer, skader...som i fjor helt likt!

Berardi inn  :)

leedslife

OGSÃ… ASSIST AV HARRISON!!!!!

Cannavaro

JAAAAAAAAA ALIOSKIIIIIIIII   DEILIG !!
MFLU - Miracles For Leeds United

DOFFER

YES!!!!!
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

RoarG

Bamford lå i offside, men ballen gikk inn via Bartley. Selvmål?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sølvreven

Jaaaaaaaaaaaaaa Tror den gikk via Bartley ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

ziganda

To backer som scorer mål. Snakk om spisskompetanse  ;D

Lucas the Kop Cat

Tidligere Leeds-spillerre pleier å score når de spiller mot oss, heldigvis et lite selvmål av Bartley selv om Alioski vel får det kreditert, men hadde gått utenfor.

Eriksen55

OGSÃ… ASSIST AV HARRISON!!!!!

Den skal han få  :)...men var nære på å rote det til. Den kontringen var litt typisk Leeds...stopper opp på 18 m og dytter den ut til kant. Heldigvid ble det mål, men ønsker litt mer rett på mål!!

Viktig med første målet. Blir vel Alioski som får det, selv om Bartley var sist på den  :)

Eriksen55

Det blir nok selvmål..det skuddet hadde gått langt utenfor. Men Mål er mål!

leedslife

Skuffende kamp, men gledelig resultat.

Den dobbeltsjansen på slutten der er grunnen til at vi kanskje ikke tar alle 3.
Det er ikke mulig. Det er så slapt. Må jo for faen finnes noen fandenivoldskhet og banke den kula i mål.


Lucas the Kop Cat

Kjempe dobbeltsjanse før pause ved Bamford og Costa.

leedslife

OGSÃ… ASSIST AV HARRISON!!!!!

Den skal han få  :)...men var nære på å rote det til. Den kontringen var litt typisk Leeds...stopper opp på 18 m og dytter den ut til kant. Heldigvid ble det mål, men ønsker litt mer rett på mål!!

Viktig med første målet. Blir vel Alioski som får det, selv om Bartley var sist på den  :)

Var det absolutt beste som kunne skje. Hadde ikke Bartley rørt den hadde skuddet godt utenfor i kjent stil. Hadde Bamford nådd den hadde det vel blitt stang ut eller noe :-)

Men venstresiden scorer mål og skaper sjansene våre. Det er veldig veldig gledelig.

auren

Berg og dalbane omgang. Utrolig at vi ikke går til pause med 2-0 etter dobbelsjansen på tampen. Den missen kommer garantert til å bli kostbar. Mye slurv, feilpasninger, og WBA-spillere som vi sliter å hanskes med. Samtidig har vi flere gode angrep, men omgangen er langt i fra å være en god omgang. Vi må putte minst ett mål til for å vinne tror jeg. Lukter litt uavgjort nå.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cannavaro

Pause 1-0. Dominerer som vanlig igjen og vi skulle hatt flere mål.  Vet ikke om jeg skal le eller gråte av Bomford !!!  Han har ikke stor selvtillit foran kassa for tiden.....men han jobber og sliter ihvertfall.  La oss for helsikke score ett eller to til og drepe denne kampen !  Det blir viktig for 2.omgang, mer mål !!
MFLU - Miracles For Leeds United

Blank_File

Tilfreds med kampen. Ufattelig at vi ikke har to. Veldig moro med en kamp der vi ikke har full kontroll og ballen hele tiden. Vi er rett og slett bedre da. Skikkelig bra trøkk fra begge lag. Moro å se på!

leedslife

Selv om effektiviteten ikke helt har vist seg enda for Costa..men gud bedre for en deilig spiller. når han blir varm i trøya skal det bli morro.
Slipper ballen riktig og glir forbi det som er.

RoarG

Berg og dalbane omgang. Utrolig at vi ikke går til pause med 2-0 etter dobbelsjansen på tampen. Den missen kommer garantert til å bli kostbar. Mye slurv, feilpasninger, og WBA-spillere som vi sliter å hanskes med. Samtidig har vi flere gode angrep, men omgangen er langt i fra å være en god omgang. Vi må putte minst ett mål til for å vinne tror jeg. Lukter litt uavgjort nå.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Grei kamp av Leeds. 3 WBA-spillere med GK, deriblant Bartley. Leeds kommer nok til å spare de 2 siste byttene lengst mulig siden Cooper gikk ut med skade. Håper vi klarer å sette nr. 2 tidlig i 2. omgang.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lucas the Kop Cat

Tilfreds med kampen. Ufattelig at vi ikke har to. Veldig moro med en kamp der vi ikke har full kontroll og ballen hele tiden. Vi er rett og slett bedre da. Skikkelig bra trøkk fra begge lag. Moro å se på!
Vi er absolutt farligst i dag når vi kommer med fart og folk og WBA er i ubalanse.

HåvardK

Skuffende kamp, men gledelig resultat.

Den dobbeltsjansen på slutten der er grunnen til at vi kanskje ikke tar alle 3.
Det er ikke mulig. Det er så slapt. Må jo for faen finnes noen fandenivoldskhet og banke den kula i mål.
Huff, ja. Men vi skaper sjanser mot WBA. Kan det løsne for Bamf? Har jo spilt glimrende til tider i dag.

Allanclarke

Kom akkurat hjem fra jobb. Noen som har en link som fungerer? Har dessverre ikke Viaplay

Lucas the Kop Cat

Kom akkurat hjem fra jobb. Noen som har en link som fungerer? Har dessverre ikke Viaplay
hesgoal.com

HåvardK

Selv om effektiviteten ikke helt har vist seg enda for Costa..men gud bedre for en deilig spiller. når han blir varm i trøya skal det bli morro.
Slipper ballen riktig og glir forbi det som er.
Enig. Herlig spiller. Han og Dallas - og Klich - og Bamford - og Shacks... Mange fine kombinasjoner!

leedslife

Skuffende kamp, men gledelig resultat.

Den dobbeltsjansen på slutten der er grunnen til at vi kanskje ikke tar alle 3.
Det er ikke mulig. Det er så slapt. Må jo for faen finnes noen fandenivoldskhet og banke den kula i mål.
Huff, ja. Men vi skaper sjanser mot WBA. Kan det løsne for Bamf? Har jo spilt glimrende til tider i dag.

Håper virkelig det. Har jo egentlig en vanvittig god spiss hvis han får stilt inn siktet.
Ja fantastisk uten ball og kommer i posisjoner. Ikke første stopperen denne sesongen som spiller på seg kort