avstemning

Når tror du Ole Gunnar Solskjær får sparken?

Aldri. Han er en skikkelig gullgutt.
0 (0%)
I løpet av oktober '19
1 (25%)
I løpet av november '19
1 (25%)
Før jul '19
1 (25%)
Mellom nyttår og påske '20
1 (25%)
Etter sesongen '20
0 (0%)

Stemmer totalt: 4

Avstemning er avsluttet: November 01, 2019, 09:43:57

Skrevet av Emne: Når får OGS sparken?  (Lest 3210 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Når får OGS sparken?
« på: Oktober 07, 2019, 10:43:57 »
Scum har tapt igjen. Denne gangen for bunnlaget Newcastle. Fortjent også. Ting virker blekt for OGS og hans gutter for tida. VG er urolig for Solskjærs fremtid i klubben. Får han sparken snart? En pundit ser for seg at Solskjær også innehar jobben neste sesong. Vel, da har man et tålmodig styre. For tida ligger man bak klubber som Palace, Burnley, B'mouth og Wolves. Det er vel uhørt der i gården.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/lAX88o/ordene-som-er-litt-skumle-for-solskjaer?utm_source=vgfront&utm_content=row-2

De røde spiller og spiller, men klarer ikke å score. Virker det kjent? Scum ligger nå som nr. 12 i PL, og det er lenge siden det var så kort avstand mellom Leeds og Scum. Det er ikke Leeds' fortjeneste for tida. Nedrykk er en faktisk mulighet, og ikke bare noe fantastene ser for seg. Faktum er at Scum har slitt med å sette sitt preg på tabelltoppen i PL etter at den rødnesete skotten ga seg. Det er erkerivalene City og L'pool som stjeler både overskriftene og de øverste tabellplassene nå for tida. Og man har prøvd "alt" på managerfronten, fra underdog-managere (Moyes og Solskjær) til etablerte topp-managere som van Gaal og Mourinho. Det var vel under van Gaal man vant et trofe sist, men han var så upopulær at kontrakten hans ble hevet. Dette uroer norsk presse, som for det meste består av fans av klubben. De hadde nok sett for seg å skrive panegyriske hyldningsartikler til wonderboy Solskjær i flere år fremover. I stedet må man skrive artikler som den over.

Det er etter min mening 2 ting Scum-styret må gjøre:
1) Sparke Ole Gunnar Solskjær umiddelbart.
2) Få fravristet Klopp fra L'pool, koste hva det koste vil.

Hvis så ikke skjer, er det en reell mulighet for at Leeds og Scum bytter divisjon når neste sesong sparkes igang.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Når får OGS sparken?
« Svar #1 på: Oktober 08, 2019, 12:47:17 »
Solskjærs avgang nært forestående?

https://www.nettavisen.no/sport/frykter-press-utenfra-kan-gi-solskjaer-sparken-i-manchester-united/3423858193.html

Scum beskrives som en "hengemyr av middelmådighet". Ikke overraskende når man ansetter Solskjær som manager. Fyren viste i Cardiff at han overhodet ikke har peiling på spillerlogistikk. Lederegenskapene er også fraværende. Han hevder å ha lært av Ferguson, men evner ikke å lede et lag på samme måte som han. L'pool kommer til å valse over Scum etter landslagspausen, og styret vil ikke ha noe annet valg enn å sparke Solskjær.

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020