Skrevet av Emne: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV  (Lest 96419 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bjorn

Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« på: Oktober 21, 2019, 11:05:39 »
På tide med kamptråd. Håper jeg ikke har besudlet formatet..  :D Dere får rette meg om noe av det over ikke stemmer.

Vil anta at minst 1 av spillerne som stod på skadelista i helgen, sitter på benken i denne kampen.
3p i denne og denne uken går over all forventning!  8)
Marching On! 4276

B_Ød

Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #1 på: Oktober 21, 2019, 11:13:57 »
tja, dette er vel viasport-sendt kamp dette  ;D

men ser jeg må korrigere meg selv knallhardt!!!!!!!!

...ellers en av de vakreste kamp-tråder jeg har sett!  ;)

ser den vises på SKY, var derfor jeg hadde trua..hællsikes Viasport a!!  >:(

...så jeg tror ikke den vises på LUTV.
« Siste redigering: Oktober 21, 2019, 11:21:44 av B_Ød »
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #2 på: Oktober 21, 2019, 11:18:55 »
her må det skurk-linkes voldsomt!
Ups & Ups!!

Killa

Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #3 på: Oktober 21, 2019, 11:59:52 »
WBA-kampen gikk vel på Viaplay da det kræsjet med CL - kanskje denne også gjør det?

Eriksen55

Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #4 på: Oktober 21, 2019, 12:00:12 »
her må det skurk-linkes voldsomt!

Står at man kan kjøpe kampen på LUTV.

Buy now to watch Leeds United take on Preston North End live.

- 1945PM (BST) kick-off - Tuesday 22nd October

På min konto i LUTV står det at matchpasset jeg kjøpte lørdag går ut 29 oktober. Har tidligere fått sett to kamper for 5 pund hvis kampene er innenfor få dager. Har dem kompensert helgens problemer med 1 ekstra uke?

Eriksen55

Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #5 på: Oktober 21, 2019, 12:01:37 »
WBA-kampen gikk vel på Viaplay da det kræsjet med CL - kanskje denne også gjør det?

Dem viser CC på viaplay i morgen, QPR-Reading.

Killa

Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #6 på: Oktober 21, 2019, 12:03:56 »
WBA-kampen gikk vel på Viaplay da det kræsjet med CL - kanskje denne også gjør det?

Ser nå at det er QPR- Reading som står på sendeplan til Viaplay... >:(

Bjorn

Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #7 på: Oktober 21, 2019, 12:09:30 »
Skal jeg la LUTV stå enn så lenge eller skal jeg fjerne den?  ;D
Marching On! 4276

Killa

Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #8 på: Oktober 21, 2019, 12:12:59 »
WBA-kampen gikk vel på Viaplay da det kræsjet med CL - kanskje denne også gjør det?

Dem viser CC på viaplay i morgen, QPR-Reading.

Da blir det vel skurkelink da.... Noen som vet om en som funker uten at man må registrere seg opp og ned og i mente? Litt skeptisk til sånt....

Bjorn

Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #9 på: Oktober 21, 2019, 12:17:50 »
WBA-kampen gikk vel på Viaplay da det kræsjet med CL - kanskje denne også gjør det?

Dem viser CC på viaplay i morgen, QPR-Reading.

Da blir det vel skurkelink da.... Noen som vet om en som funker uten at man må registrere seg opp og ned og i mente? Litt skeptisk til sånt....

Spm... Oslo Whites blandt andre reklamerer for kamp på Jekyll's imorgen.. Er de på jordet de og?   :o (Jeg lever i håpet om at vi får sett uten skurkelink.)
Marching On! 4276

Killa

Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #10 på: Oktober 21, 2019, 12:30:56 »
På LUTV sine nettsider står det faktisk at kampen går den 23/10 - dette må vel være feil?

Bjorn

Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #11 på: Oktober 21, 2019, 12:56:38 »
På LUTV sine nettsider står det faktisk at kampen går den 23/10 - dette må vel være feil?

Skulle akkurat til å kommentere dette selv.  ;D Jeg stemmer i... Dette må da være feil!
Marching On! 4276

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #12 på: Oktober 21, 2019, 13:01:55 »
På LUTV sine nettsider står det faktisk at kampen går den 23/10 - dette må vel være feil?

Skulle akkurat til å kommentere dette selv.  ;D Jeg stemmer i... Dette må da være feil!

Slik rot det er med LUTV om dagen, så tror de sikkert det er riktig selv

B_Ød

Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #13 på: Oktober 21, 2019, 13:19:11 »
lurer på om det sist vi havnet i dette uføret, kom opp en link som var ganske så bra..da jeg trodde jeg hadde viaplay, men nei.
Noen som husker denne linken?..har glemt hvilken kamp det var selv så klart...gammel mann.
Ups & Ups!!

Cherry

Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #14 på: Oktober 21, 2019, 13:51:20 »
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/marcelo-bielsa-live-press-conference-17118850

Samme lag som sist, ingen Pablo i troppen.
Vi trenger at Klich/Roberts kan fyre på flere sylindere nå - og at faktisk flere tørr skyte....

Preston blir tøft, men passer vår spillestil godt.

2-1 seier.  Bamford scorer...
 

Bjorn

Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #15 på: Oktober 21, 2019, 14:12:43 »
Dette ligger i teksten over bildet på LUFC sin Facebook side fra 5 min siden:
Can't make it to Deepdale tomorrow night? Watch our game against Preston live with an LUTV match pass!
 8)
Marching On! 4276

B_Ød

Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #16 på: Oktober 21, 2019, 14:21:25 »
Dette ligger i teksten over bildet på LUFC sin Facebook side fra 5 min siden:
Can't make it to Deepdale tomorrow night? Watch our game against Preston live with an LUTV match pass!
 8)

aha..ok, da får vi håpe det stemmer..ellers kan jo "http://www.hesgoal.com/" være en løsning.
Ups & Ups!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #17 på: Oktober 21, 2019, 15:46:37 »
Todays pressser, ord for ord:

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/marcelo-bielsa-nketiah-bamford-leeds-17118850

Samtidig merket eg meg denna: :D

Beren Cross
@BerenCross
Hometown boy scores a rare winner in the club's centenary match and he still wants to apologise to Eddie Nketiah for nicking a chance off him. Kalvin Phillips is some guy. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #18 på: Oktober 21, 2019, 15:55:24 »
Det ble sagt påpressern at Leeds har slitt mot Preston under Bielsa…

Har vi møtt de med svekket lag, eller har de en måte å spille på som passer oss dårlig (I wonder)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jaho

Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #19 på: Oktober 21, 2019, 16:33:52 »
Todays pressser, ord for ord:

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/marcelo-bielsa-nketiah-bamford-leeds-17118850

Samtidig merket eg meg denna: :D

Beren Cross
@BerenCross
Hometown boy scores a rare winner in the club's centenary match and he still wants to apologise to Eddie Nketiah for nicking a chance off him. Kalvin Phillips is some guy. #lufc

var bra han ikke slapp den til Eddie...var vel i soleklar offside..

jaho

Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #20 på: Oktober 21, 2019, 16:37:23 »
Det ble sagt påpressern at Leeds har slitt mot Preston under Bielsa…

Har vi møtt de med svekket lag, eller har de en måte å spille på som passer oss dårlig (I wonder)

vant vel begge i serien i fjor 3-0 hjemme på høsten, og 2-0 borte i april..mener vi var mye bedre i begge.Men tror vi tapte mot dem i ligacupen, 0-2 ?? med reservelag.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #21 på: Oktober 21, 2019, 18:07:34 »
Det ble sagt påpressern at Leeds har slitt mot Preston under Bielsa…

Har vi møtt de med svekket lag, eller har de en måte å spille på som passer oss dårlig (I wonder)

vant vel begge i serien i fjor 3-0 hjemme på høsten, og 2-0 borte i april..mener vi var mye bedre i begge.Men tror vi tapte mot dem i ligacupen, 0-2 ?? med reservelag.
Ahh, stemmer nok det...

Jeg skjønner ikke helt det fra pressekonferansen... :o


Alex Neil sparer ikke på konfektene i sin lovprisning av Leeds' spill:

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/latest-leeds-united-news/alex-neil-reveals-what-impresses-him-most-about-leeds-united-and-marcelo-bielsa-ahead-preston-clash-817556
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #22 på: Oktober 21, 2019, 18:07:42 »
Klarer ikke se noe annet enn en sterk 0-3 her.
Bamford, Harrison og Ayling.
Sky sender?

auren

Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #23 på: Oktober 21, 2019, 18:55:20 »
Jeg frykter et nytt tap her dessverre. Synes vi spillemessig ikke har vært så gode de siste kampene, så får vi se om gutta klarer å heve seg i morgendagens toppkamp.

Tips: 2-0 til hjemmelaget.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #24 på: Oktober 21, 2019, 19:09:23 »
Bielsa om Preston:

Bielsa takes his side to a Deepdale that has become somewhat of a fortress this season. Of the eight teams to visit Preston, only Manchester City have left with a victory.
The Argentine appreciates the way Alex Neil has got the Lilywhites playing.

“For me, Preston in the last season was one of the teams who played better in the Championship,” he said.
“I like their style of play, their players have good skills to manage the ball, they have a great midfield and it is a team that behind and in front of midfield they have players of a good level. It is not a surprise for me [how they have started the 2019/10 season], I saw the same last season.”
(YEP)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #25 på: Oktober 21, 2019, 20:03:59 »
Syns Nige her oppsummerer pre game bra her:

Nige
@hectorswhites

#lufc Shoukd be a good game v Preston, Preston are the championship leading scorers 23 & leeds best defence 7 conceded. Preston are dangerous at home we play our best football away. I'm going for a 1-1 draw.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #26 på: Oktober 21, 2019, 20:30:45 »


Bielsa om Preston:

Bielsa takes his side to a Deepdale that has become somewhat of a fortress this season. Of the eight teams to visit Preston, only Manchester City have left with a victory.


Bør kanskje bruke den nye bortedrakten så vi lurer den til å tro at det er City de spiller mot.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #27 på: Oktober 21, 2019, 23:48:34 »

Beren Cross
@BerenCross

I asked Bielsa about Costa's pace being wasted when the team presses so high he has no space to run into. He got animated. #lufc


It seems to me Helder Costa's biggest asset is his speed - do you find with how high you press it's hard to have space behind the defence for Helder to get into?

 
Yes it's true. It's a good way of reason. But if we don;'t press higher, after we should come back in the pitch. This process will take out a minute of possession for us because when you go back in the pitch you give them possession. And after they recover the ball closer to our goal. So, it's necessary to compare positive and negative things to press high.
So for me I prefer that, but it doesn't mean it's correct, I prefer more possession, being more close to the opponent goal, recover the ball far from our goal, recover the ball close to the opponent goal to all the opposite.

The goal we scored in the last match was how we recover. But after we can find examples for both ways. For the reason I don;'t fall in love with my ideas because I know that I can find examples for the opposite ways I have chosen. But how I function is trying to combine the players. It's difficult to combine with ideas you don't fear. I can't understand it. I can value this idea. I can see the efficient ideas but another idea that I love. Some managers achieve to make the team do something that maybe he doesn't like. I am not this kind of manager. But I know that it's a good thing for a manager to do something that you don't like to resolve the problem in some matches.
But I have an expatiation for it. That combines the players is too difficult but if you say to one group, always this, but in this moment no, after the confidence in what you are doing goes lower a little bit.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/bielsa-helder-costa-leeds-united-17122950



Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #28 på: Oktober 22, 2019, 07:38:15 »
Gruer meg til denne. Preston kommer til å kjempe som løver så her må vi møte opp til kampen. Frykter som vanlig Berardi når det blir en kamp med høy temperatur ???
Fornøyd med 1 poeng her!

HåvardK

Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #29 på: Oktober 22, 2019, 08:08:24 »

Beren Cross
@BerenCross

I asked Bielsa about Costa's pace being wasted when the team presses so high he has no space to run into. He got animated. #lufc


It seems to me Helder Costa's biggest asset is his speed - do you find with how high you press it's hard to have space behind the defence for Helder to get into?

 
Yes it's true. It's a good way of reason. But if we don;'t press higher, after we should come back in the pitch. This process will take out a minute of possession for us because when you go back in the pitch you give them possession. And after they recover the ball closer to our goal. So, it's necessary to compare positive and negative things to press high.
So for me I prefer that, but it doesn't mean it's correct, I prefer more possession, being more close to the opponent goal, recover the ball far from our goal, recover the ball close to the opponent goal to all the opposite.

The goal we scored in the last match was how we recover. But after we can find examples for both ways. For the reason I don;'t fall in love with my ideas because I know that I can find examples for the opposite ways I have chosen. But how I function is trying to combine the players. It's difficult to combine with ideas you don't fear. I can't understand it. I can value this idea. I can see the efficient ideas but another idea that I love. Some managers achieve to make the team do something that maybe he doesn't like. I am not this kind of manager. But I know that it's a good thing for a manager to do something that you don't like to resolve the problem in some matches.
But I have an expatiation for it. That combines the players is too difficult but if you say to one group, always this, but in this moment no, after the confidence in what you are doing goes lower a little bit.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/bielsa-helder-costa-leeds-united-17122950
Har tenkt tanken før, men nå ble jeg OVERBEVIST om at det er behov for å gjøre noe med tolkesituasjonen.