Skrevet av Emne: Kamp: vs Luton Town@Kenilworth Road, Lørdag 23/11-19, kl.16.00 på LUTV  (Lest 22809 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Lucas the Kop Cat

Synes vi slipper Luton litt for mye til nå.

karaba

Vi skaper igjen veldig lite i forhold til ballinnehavet vi har.


Sent from my iPhone using Tapatalk

asbfjell

Luton mot Coventry på LUTV i dag.
Vi ser vel mer ut som Man City spillemessig...
Tja. Er vel lenge siden vi sist så Man City spille fotball i 30 minutter uten å skape en eneste kvalifisert målsjanse...  ;)

Lucas the Kop Cat

Fantastisk avslutning av Bamford men treffer metallet

asbfjell

Luton mot Coventry på LUTV i dag.
Vi ser vel mer ut som Man City spillemessig...
Tja. Er vel lenge siden vi sist så Man City spille fotball i 30 minutter uten å skape en eneste kvalifisert målsjanse...  ;)
[/quote

Og SÃ… kom sjansene på løpende bånd!  :)]

RoarG

Ser der, ja. Preston ligger under for Derby. Leeds forbi nå. Kunne vi bare score selv, nå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Syntes det blir litt mer forutsigbart med Pablo. Alle søker etter å gi han ballen. Han gjør mye bra og har skapt noe. Men Harrison og Roberts har i det siste vist at dem også kan skape sjanser. Håper vi får se mer variasjon i spillet i andre. Da blir vi nok enda vanskeligere å stoppe.

auren

Pause. 0-0. «Kjedelig» kamp, med et par digre sjanser til Leeds. Magefølelsen sier at vi ikke vinner denne. Føler jeg har sett lignende kamper før

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

karaba

Leeds sliter med å omsette ballinnehav til sjanser. At vi ikke har klart å putte ballen i mål i løpet av 1 omgang mot et så svakt lag som Luton er bekymringsfullt


Sent from my iPhone using Tapatalk

RoarG

Syntes det blir litt mer forutsigbart med Pablo. Alle søker etter å gi han ballen. Han gjør mye bra og har skapt noe. Men Harrison og Roberts har i det siste vist at dem også kan skape sjanser. Håper vi får se mer variasjon i spillet i andre. Da blir vi nok enda vanskeligere å stoppe.
Vi satser på å male dem i stykker. Mangler bare uttellingen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

karaba

Med seier mot Luton, og på papiret litt vriene kamper for de andre topplagene, kan vi forhåpentligvis sitte igjen med en god følelse ved 18-tiden i dag.  :)
Det er bare det at:
- CS er ufattelig jevn, og alle "topplagene" , kan like gjerne vinne "de liksom vriene kampene", likegodt som Leeds kan tape den "liksom lette" kampen mot Luton.
- Uansett er kun litt over 1/3 av sesongen unnagjort, og det peker seg vel egentlig ikke ut noen direkte opprykkskandidat enda. WBA er vel nærmest det stempelet, med kun 1 tap sålangt. Lang sesong.

Men, selvsagt, en seier mot Luton, skader ikke hverken tro eller selvtillit mtp direkte opprykk. Har en følelse av at dette Leeds laget trenger en solid luke til nr 3 og utover når vi kommer midtvinters. Det er jo standard at vi bli supernervøse i hver kamp vi leder med ett mål når det gjenstår 15 min + tillegg av kampene.

Store favoritter i dag...ikke ofte man er superoptimistisk...men sitter med samme følelsen som foran de to andre turene til London.. "dette laget må vi da slå.." ....men gikk IKKE som forventet mot Charlton og Millwall...håper godfølelsen slår til i dag..
Vi skal slå et lag som Luton, hvis ikke så er jeg redd opprykk blir en drøm 


Sent from my iPhone using Tapatalk

karaba

Syntes det blir litt mer forutsigbart med Pablo. Alle søker etter å gi han ballen. Han gjør mye bra og har skapt noe. Men Harrison og Roberts har i det siste vist at dem også kan skape sjanser. Håper vi får se mer variasjon i spillet i andre. Da blir vi nok enda vanskeligere å stoppe.
Vi satser på å male dem i stykker. Mangler bare uttellingen.
Hernandez har vel egentlig ikke vært veldig god skal man være ærlig


Sent from my iPhone using Tapatalk

karaba

Kamp: vs Luton Town@Kenilworth Road, Lørdag 23/11-19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #42 på: November 23, 2019, 16:54:52 »
73% ballinnehav og 5 skudd på mål skal resultere i mål


Sent from my iPhone using Tapatalk

Buddy

5 avslutninger på mål, det er en forbedring!

ØBS

Kjørte kampen i drømme` i natt...vi vant elegant 5-2! :-X

Var på borteversjonen av denne i 2008.  Det endte motsatt men verre: Tapte 5-1 og ble en mareritt-uke for meg med 0-4 for Stoke og 1-2 mot Sheff.W hjemme, og førstnevnte Lutonkampen borte.

2-11 i målforskjell på ei eneste uke må vel være norgesrekord.

Fikk beskjed av Gary Edwards å holde meg borte fra Leeds en stund etter dette.

MOT allikevel
LUSCOS-hilsen
ØBS

Kato

En hel omgang med power-play. Ser ut som vi er fire spillere mer enn Luton på banen. Et par dødballer mot, og et par kontringer det ikke ble noe av. Casilla arbeidsledig.

Vi burde ledet 3-0, men treverket og en glimrende keeper sto i mot.

Kan ikke forestille meg Luton, med slitnere bein, klarer å stå i mot en omgang til.

Artig å se Leeds.
 

Lucas the Kop Cat

En hel omgang med power-play. Ser ut som vi er fire spillere mer enn Luton på banen. Et par dødballer mot, og et par kontringer det ikke ble noe av. Casilla arbeidsledig.

Vi burde ledet 3-0, men treverket og en glimrende keeper sto i mot.

Kan ikke forestille meg Luton, med slitnere bein, klarer å stå i mot en omgang til.

Artig å se Leeds.
Og Luton ser ikke ut til å bestå av andre enn Izzy Brown og en god keeper.
« Siste redigering: November 23, 2019, 17:00:56 av Lucas the Kop Cat »

Lucas the Kop Cat

Bamford!

RoarG

Der satt den :). Bra av Bamford.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Robert

Veldig bra av Bam!
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

raggen

Bambi...0-1 og kommentatorene jeg hører på er helt frusterte over dommeren ;D ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

Lucas the Kop Cat

1-1,  uff!

karaba

1-1 er det mulig


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hallgeir *

Bamford!

Her klarer han å sette ballen i mål fra en vanskelig posisjon, i motsetning til flere ganger som det har vært lettere å score enn å ikke gjøre det.

Ikke lenge vi var i front.
Super Leeds since 1968

eros

Clinical cross av izzy


Sent from my iPhone using Tapatalk

Joe Jordan

1 målsjanse og 1 mål...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Andersen

 >:(

RoarG

1-1 er det mulig


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er mulig. Vel, da må vi ha et til. Går sikkert.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

NT

Nå har Luton fått trua, skal vi oppleve at dette snur ??


karaba

Hva er det vi driver med


Sent from my iPhone using Tapatalk