Skrevet av Emne: Kamp: vs Reading @Madejski Stadium, tirsdag 26/11-19, kl.21.00 på SKY  (Lest 36506 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Bortekampene står i kø. Denne gang Reading, som har 4-0-4 hjemme så langt (og 12-12 i målforskjell, borte er de langt gjerrigere med 7-9 i målforskjell). I dag tapte de 1-0 mot Pontus Jansson og Brentford.

Kampen går på Sky og dermed ikke på LUTV - men det ser ikke ut som Viasport finner plass til de på tv-kanalene sine (les: Champions League).

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

kongsmo

Den vises på viaplay

Sent fra min H8324 via Tapatalk

"SNIFFER"

RoarG

Reading ligger på 18. plass med 18 poeng. Høyere oppe enn hva jeg forventer. Nå skyldes vel den "gode" plasseringen at lag som Huddersfield, Stoke og M'boro underpresterer noe grasat. Jeg regner med at disse tre lagene passerer Reading i løpet av sesongen. Ned går Barnsley og Luton. Så kan Reading og Wigan kjempe om å unngå den tredje nedrykksplassen. Med seier mot Leeds går Reading opp på 21 poeng, og plasserer seg dermed på tabellens midsjikt. Jeg tror ikke at Leeds taper mot Reading. Men tar vi vår 4. strake seier? Håper jo det, da. Men det skal ikke forundre meg om Reading får vi første uavgjort på hjemmebane. Så: enten 1-1 eller en snau seier til Leeds.
Bør Pablo starte mot Reading? Han var vel litt ute av slag mot Luton. Ikke så rart, kanskje. Tar tid å komme opp i kampform. Klich virker ute av det? Javel? Dersom man sparer disse to, hvem bør starte i stedet for dem? Costa for Pablo? Gotts for Klich? Cooper bør starte på bekostning av Berardi. Berardi var for treg mot Cornick, og han bør vel plasseres på benken. Hans trege ben kan bli kostbare for Leeds. OK squad player. Han er vel den spilleren på A-laget som har den mest utrygge fremtiden.
Costa har etter min mening underprestert, litt som Harrison i fjor. Potensialet er der. Derfor mener jeg at han må få starte. Vi må rett og slett få mannen igang. En Costa i storslag kan bli den nøkkelspilleren Leeds trenger utover sesongen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Ellers en gla'nyhet (for Leeds i allefall ;D). Readings meget gode høyreback, Andy Yiadom, pådro seg sitt 5. gule kort for sesongen i helga. Han er dermed suspendert mot Leeds. Yiadom var sitt lags beste spiller i gårsdagens tap mot Brentford. Med en fersk høyreback (og en dårligere en?), bør Leeds' venstreflanke med Harrison/Costa forhåpentligvis herje. Kanskje et supert innbytte for Clarke er mulig?

https://www.getreading.co.uk/sport/football/football-news/reading-fc-dealt-big-defensive-17307353

De gode nyhetene fortsetter for Leeds. Etter Reading venter Boro på Elland Road. I dagens oppgjør mot Hull har Boros Marvin Johnson fått direkte rødt kort. Det betyr vel 3 kampers karantene. Leeds-kampen ryker derfor for Johnson. Kampen leder forøvrig Boro 2-0 ved pause. Holder dette resultatet seg klatrer Boro opp på 20.plass, og skyver dermed Luton (som forventet) ned på nedrykksplass.
« Siste redigering: November 24, 2019, 13:52:50 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Den vises på viaplay

Sent fra min H8324 via Tapatalk
Utrolig bittert dette her. Angrer på min investering i Altibox konvensjonelle TV-løsning. Hadde rett og slett glemt disse tirsdag- og onsdagskampene som man uansett må ty til Viaplay for å få se.

Her må jeg rett og slett revurdere hele suppa...

Kato

Den vises på viaplay

Sent fra min H8324 via Tapatalk
Utrolig bittert dette her. Angrer på min investering i Altibox konvensjonelle TV-løsning. Hadde rett og slett glemt disse tirsdag- og onsdagskampene som man uansett må ty til Viaplay for å få se.

Her må jeg rett og slett revurdere hele suppa...

Er vel gode streamer på de dagene Sky sender.
 

Bromancer

Ellers en gla'nyhet (for Leeds i allefall ;D). Readings meget gode høyreback, Andy Yiadom, pådro seg sitt 5. gule kort for sesongen i helga. Han er dermed suspendert mot Leeds. Yiadom var sitt lags beste spiller i gårsdagens tap mot Brentford. Med en fersk høyreback (og en dårligere en?), bør Leeds' venstreflanke med Harrison/Costa forhåpentligvis herje. Kanskje et supert innbytte for Clarke er mulig?

https://www.getreading.co.uk/sport/football/football-news/reading-fc-dealt-big-defensive-17307353

De gode nyhetene fortsetter for Leeds. Etter Reading venter Boro på Elland Road. I dagens oppgjør mot Hull har Boros Marvin Johnson fått direkte rødt kort. Det betyr vel 3 kampers karantene. Leeds-kampen ryker derfor for Johnson. Kampen leder forøvrig Boro 2-0 ved pause. Holder dette resultatet seg klatrer Boro opp på 20.plass, og skyver dermed Luton (som forventet) ned på nedrykksplass.

Tar all hjelp vi kan få!

Bromancer

Reading ligger på 18. plass med 18 poeng. Høyere oppe enn hva jeg forventer. Nå skyldes vel den "gode" plasseringen at lag som Huddersfield, Stoke og M'boro underpresterer noe grasat. Jeg regner med at disse tre lagene passerer Reading i løpet av sesongen. Ned går Barnsley og Luton. Så kan Reading og Wigan kjempe om å unngå den tredje nedrykksplassen. Med seier mot Leeds går Reading opp på 21 poeng, og plasserer seg dermed på tabellens midsjikt. Jeg tror ikke at Leeds taper mot Reading. Men tar vi vår 4. strake seier? Håper jo det, da. Men det skal ikke forundre meg om Reading får vi første uavgjort på hjemmebane. Så: enten 1-1 eller en snau seier til Leeds.
Bør Pablo starte mot Reading? Han var vel litt ute av slag mot Luton. Ikke så rart, kanskje. Tar tid å komme opp i kampform. Klich virker ute av det? Javel? Dersom man sparer disse to, hvem bør starte i stedet for dem? Costa for Pablo? Gotts for Klich? Cooper bør starte på bekostning av Berardi. Berardi var for treg mot Cornick, og han bør vel plasseres på benken. Hans trege ben kan bli kostbare for Leeds. OK squad player. Han er vel den spilleren på A-laget som har den mest utrygge fremtiden.
Costa har etter min mening underprestert, litt som Harrison i fjor. Potensialet er der. Derfor mener jeg at han må få starte. Vi må rett og slett få mannen igang. En Costa i storslag kan bli den nøkkelspilleren Leeds trenger utover sesongen.

Såååå enig. Hadde det ikke vært for elendig avslutningskvaliteter hos endel andre, hadde Costa hatt flere assists allerede. Han hadde vel tre pasninger til Klich igår som burde blitt assists.

Kato

Reading ligger på 18. plass med 18 poeng. Høyere oppe enn hva jeg forventer. Nå skyldes vel den "gode" plasseringen at lag som Huddersfield, Stoke og M'boro underpresterer noe grasat. Jeg regner med at disse tre lagene passerer Reading i løpet av sesongen. Ned går Barnsley og Luton. Så kan Reading og Wigan kjempe om å unngå den tredje nedrykksplassen. Med seier mot Leeds går Reading opp på 21 poeng, og plasserer seg dermed på tabellens midsjikt. Jeg tror ikke at Leeds taper mot Reading. Men tar vi vår 4. strake seier? Håper jo det, da. Men det skal ikke forundre meg om Reading får vi første uavgjort på hjemmebane. Så: enten 1-1 eller en snau seier til Leeds.
Bør Pablo starte mot Reading? Han var vel litt ute av slag mot Luton. Ikke så rart, kanskje. Tar tid å komme opp i kampform. Klich virker ute av det? Javel? Dersom man sparer disse to, hvem bør starte i stedet for dem? Costa for Pablo? Gotts for Klich? Cooper bør starte på bekostning av Berardi. Berardi var for treg mot Cornick, og han bør vel plasseres på benken. Hans trege ben kan bli kostbare for Leeds. OK squad player. Han er vel den spilleren på A-laget som har den mest utrygge fremtiden.
Costa har etter min mening underprestert, litt som Harrison i fjor. Potensialet er der. Derfor mener jeg at han må få starte. Vi må rett og slett få mannen igang. En Costa i storslag kan bli den nøkkelspilleren Leeds trenger utover sesongen.

Såååå enig. Hadde det ikke vært for elendig avslutningskvaliteter hos endel andre, hadde Costa hatt flere assists allerede. Han hadde vel tre pasninger til Klich igår som burde blitt assists.

Tror det er bortkastet tidsbruk å lete etter erstatter for Klich. Han starter.
 

Blank_File

Den vises på viaplay

Sent fra min H8324 via Tapatalk
Utrolig bittert dette her. Angrer på min investering i Altibox konvensjonelle TV-løsning. Hadde rett og slett glemt disse tirsdag- og onsdagskampene som man uansett må ty til Viaplay for å få se.

Her må jeg rett og slett revurdere hele suppa...

Er vel gode streamer på de dagene Sky sender.
Ja for all del, men jeg ønsker å følge reglene så langt som det lar seg gjøre. Det er vanskelig når leverandørene gjør det så tungvint for oss. Nå finnes det en lovlig måte i alle årets tilfeller, de bare koster bare altfor mye.

Ved opprykk blir jeg faktisk tvingende nødt til å gjøre meg til skurk for å kunne se Leeds live hver kamp. Det er direkte stygt gjort mot oss fotballfans.

I-landsproblem, I know... Så skammer jeg meg igjen over at dette i det hele tatt er en sak for meg. Men det er det.

RoarG

Sv: Kamp: vs Reading @Madejski Stadium, tirsdag 26/11-19, kl.21.00 på SKY
« Svar #10 på: November 24, 2019, 18:25:42 »
Reading ligger på 18. plass med 18 poeng. Høyere oppe enn hva jeg forventer. Nå skyldes vel den "gode" plasseringen at lag som Huddersfield, Stoke og M'boro underpresterer noe grasat. Jeg regner med at disse tre lagene passerer Reading i løpet av sesongen. Ned går Barnsley og Luton. Så kan Reading og Wigan kjempe om å unngå den tredje nedrykksplassen. Med seier mot Leeds går Reading opp på 21 poeng, og plasserer seg dermed på tabellens midsjikt. Jeg tror ikke at Leeds taper mot Reading. Men tar vi vår 4. strake seier? Håper jo det, da. Men det skal ikke forundre meg om Reading får vi første uavgjort på hjemmebane. Så: enten 1-1 eller en snau seier til Leeds.
Bør Pablo starte mot Reading? Han var vel litt ute av slag mot Luton. Ikke så rart, kanskje. Tar tid å komme opp i kampform. Klich virker ute av det? Javel? Dersom man sparer disse to, hvem bør starte i stedet for dem? Costa for Pablo? Gotts for Klich? Cooper bør starte på bekostning av Berardi. Berardi var for treg mot Cornick, og han bør vel plasseres på benken. Hans trege ben kan bli kostbare for Leeds. OK squad player. Han er vel den spilleren på A-laget som har den mest utrygge fremtiden.
Costa har etter min mening underprestert, litt som Harrison i fjor. Potensialet er der. Derfor mener jeg at han må få starte. Vi må rett og slett få mannen igang. En Costa i storslag kan bli den nøkkelspilleren Leeds trenger utover sesongen.

Såååå enig. Hadde det ikke vært for elendig avslutningskvaliteter hos endel andre, hadde Costa hatt flere assists allerede. Han hadde vel tre pasninger til Klich igår som burde blitt assists.

Tror det er bortkastet tidsbruk å lete etter erstatter for Klich. Han starter.
Tror jeg også. Pablo bør starte på benken. Kjør Harrison på venstre kant og Costa på høyre. La de så bytte kant etter 25-30 minutter, slik at han nye høyrebacken deres ikke får roen. De to bør kunne klare å sette opp Bamford i mange nok (og gode nok) posisjoner til et par mål. Sett så innpå Clarke siste 5-10 minutter.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Reading @Madejski Stadium, tirsdag 26/11-19, kl.21.00 på SKY
« Svar #11 på: November 24, 2019, 18:29:30 »
Berardi var av våre beste tiden han spilte i går, så ikke bekymret om han spiller.

Enig angående Klich og Pablo. Klich har vært direkte svak en lang periode og selv om Pablo gjorde noe bra i går, sinket han spillet voldsomt med sin gå fotball. Vet ikke om grunnen til Roberts og Harrison ble helt borte var fordi nesten alt spillet gikk gjennom Pablo.

Kanskje trengte han en kamp i beina for å komme i gang. Hvor lurt det er å bruke Pablo tirsdag er et annet spørsmål. Tross alt vært ute med skade to ganger allerede!

Men, Klich og Pablo starter nok på tirsdag! Cooper for Berardi er nok des erre eneste forandring!

arntmo

Sv: Kamp: vs Reading @Madejski Stadium, tirsdag 26/11-19, kl.21.00 på SKY
« Svar #12 på: November 24, 2019, 18:35:50 »
Kampen mot Reading står som mulighet å kjøpe på LUTV... (?)
Men ikke muli å kjøpe i Norge eller??
 

Kato

Sv: Kamp: vs Reading @Madejski Stadium, tirsdag 26/11-19, kl.21.00 på SKY
« Svar #13 på: November 24, 2019, 18:36:07 »
Berardi var av våre beste tiden han spilte i går, så ikke bekymret om han spiller.

Enig angående Klich og Pablo. Klich har vært direkte svak en lang periode og selv om Pablo gjorde noe bra i går, sinket han spillet voldsomt med sin gå fotball. Vet ikke om grunnen til Roberts og Harrison ble helt borte var fordi nesten alt spillet gikk gjennom Pablo.

Kanskje trengte han en kamp i beina for å komme i gang. Hvor lurt det er å bruke Pablo tirsdag er et annet spørsmål. Tross alt vært ute med skade to ganger allerede!

Men, Klich og Pablo starter nok på tirsdag! Cooper for Berardi er nok des erre eneste forandring!

Cooper for Berardi er nok heldigvis eneste forandring!
 

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Reading @Madejski Stadium, tirsdag 26/11-19, kl.21.00 på SKY
« Svar #14 på: November 24, 2019, 18:44:44 »
Berardi var av våre beste tiden han spilte i går, så ikke bekymret om han spiller.

Enig angående Klich og Pablo. Klich har vært direkte svak en lang periode og selv om Pablo gjorde noe bra i går, sinket han spillet voldsomt med sin gå fotball. Vet ikke om grunnen til Roberts og Harrison ble helt borte var fordi nesten alt spillet gikk gjennom Pablo.

Kanskje trengte han en kamp i beina for å komme i gang. Hvor lurt det er å bruke Pablo tirsdag er et annet spørsmål. Tross alt vært ute med skade to ganger allerede!

Men, Klich og Pablo starter nok på tirsdag! Cooper for Berardi er nok des erre eneste forandring!

Cooper for Berardi er nok heldigvis eneste forandring!

Jeg mener det hadde vært fornuftig å spilt Costa istedet for Pablo tirsdag. To Hamstring skader på tre mnd på en voksen mann. Pablo er for viktig til å risikere noe med. Dessuten sluttet han å løpe etter 40 minutter i går. Hadde vært en fin joker å slenge innpå om vi stanger og alt er like planløst som lørdag.


Kato

Sv: Kamp: vs Reading @Madejski Stadium, tirsdag 26/11-19, kl.21.00 på SKY
« Svar #15 på: November 24, 2019, 18:51:27 »
Berardi var av våre beste tiden han spilte i går, så ikke bekymret om han spiller.

Enig angående Klich og Pablo. Klich har vært direkte svak en lang periode og selv om Pablo gjorde noe bra i går, sinket han spillet voldsomt med sin gå fotball. Vet ikke om grunnen til Roberts og Harrison ble helt borte var fordi nesten alt spillet gikk gjennom Pablo.

Kanskje trengte han en kamp i beina for å komme i gang. Hvor lurt det er å bruke Pablo tirsdag er et annet spørsmål. Tross alt vært ute med skade to ganger allerede!

Men, Klich og Pablo starter nok på tirsdag! Cooper for Berardi er nok des erre eneste forandring!

Cooper for Berardi er nok heldigvis eneste forandring!

Jeg mener det hadde vært fornuftig å spilt Costa istedet for Pablo tirsdag. To Hamstring skader på tre mnd på en voksen mann. Pablo er for viktig til å risikere noe med. Dessuten sluttet han å løpe etter 40 minutter i går. Hadde vært en fin joker å slenge innpå om vi stanger og alt er like planløst som lørdag.

For så vidt enig i det. Jeg ser bare ikke at Bielsa gjør endringer.
 

rober

Sv: Kamp: vs Reading @Madejski Stadium, tirsdag 26/11-19, kl.21.00 på SKY
« Svar #16 på: November 24, 2019, 18:53:28 »
Kampen mot Reading står som mulighet å kjøpe på LUTV... (?)
Men ikke muli å kjøpe i Norge eller??

Som nevnt tidligere, så vises kampen på Viaplay.

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Reading @Madejski Stadium, tirsdag 26/11-19, kl.21.00 på SKY
« Svar #17 på: November 24, 2019, 20:34:08 »
Berardi var av våre beste tiden han spilte i går, så ikke bekymret om han spiller.

Enig angående Klich og Pablo. Klich har vært direkte svak en lang periode og selv om Pablo gjorde noe bra i går, sinket han spillet voldsomt med sin gå fotball. Vet ikke om grunnen til Roberts og Harrison ble helt borte var fordi nesten alt spillet gikk gjennom Pablo.

Kanskje trengte han en kamp i beina for å komme i gang. Hvor lurt det er å bruke Pablo tirsdag er et annet spørsmål. Tross alt vært ute med skade to ganger allerede!

Men, Klich og Pablo starter nok på tirsdag! Cooper for Berardi er nok des erre eneste forandring!

Cooper for Berardi er nok heldigvis eneste forandring!

Jeg mener det hadde vært fornuftig å spilt Costa istedet for Pablo tirsdag. To Hamstring skader på tre mnd på en voksen mann. Pablo er for viktig til å risikere noe med. Dessuten sluttet han å løpe etter 40 minutter i går. Hadde vært en fin joker å slenge innpå om vi stanger og alt er like planløst som lørdag.

For så vidt enig i det. Jeg ser bare ikke at Bielsa gjør endringer.

Nope. Derfor jeg skrev desverre!

Jeg tror manglen på å rotere, hvile spillere som ikke presterer osv var en av flere avgjørende faktorer til at vi i år spiller i CC. Kampene  rett før jul og i jula kjørte vi med klink likt lag, kun skader som  gjorde endringer. Kan ikke gå på samme smellen i år.

HåvardK

Sv: Kamp: vs Reading @Madejski Stadium, tirsdag 26/11-19, kl.21.00 på SKY
« Svar #18 på: November 24, 2019, 22:17:40 »
Så hele kampen om igjen i dag. Klich ikke så svak som jeg husket fra i går; hadde jo assist til seiersmålet. Men mange svake avslutninger, ja. Ellers var det veldig godt å få Pablo tilbake, selv om han var klart best da han spilte på kant. Roberts forsvant i andre, men gjorde mye bra i første. Har vel vært opp og ned tidligere også. Costa gjorde et kjempeinnhopp, og Clarke også positiv. Vi har rett og slett flere gode på benken nå!

Blank_File

Sv: Kamp: vs Reading @Madejski Stadium, tirsdag 26/11-19, kl.21.00 på SKY
« Svar #19 på: November 25, 2019, 02:04:43 »
Så hele kampen om igjen i dag. Klich ikke så svak som jeg husket fra i går; hadde jo assist til seiersmålet. Men mange svake avslutninger, ja. Ellers var det veldig godt å få Pablo tilbake, selv om han var klart best da han spilte på kant. Roberts forsvant i andre, men gjorde mye bra i første. Har vel vært opp og ned tidligere også. Costa gjorde et kjempeinnhopp, og Clarke også positiv. Vi har rett og slett flere gode på benken nå!
Og nettopp det at vi har flere å spille på er det som gjør at jeg beholder troa på at det blir bedre i år enn i fjor.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Reading @Madejski Stadium, tirsdag 26/11-19, kl.21.00 på SKY
« Svar #20 på: November 25, 2019, 12:51:54 »
Reading har hatt sin pre game press conferance

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/latest-leeds-united-news/my-boys-will-be-leeds-united-test-reading-boss-builds-visit-marcelo-bielsas-side-1321432

Lørdag mot Brentford var første tapet med nye-boss Mark Bowen.

“You don’t want to look too far ahead, but even before the Brentford game I thought that the Leeds game would be a good barometer for me and the team and the squad.
“I know that if we get the desire, work-rate and aggression, which we have to have in our play, then we will win more games than we lose.”
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Reading @Madejski Stadium, tirsdag 26/11-19, kl.21.00 på SKY
« Svar #21 på: November 25, 2019, 13:00:13 »
Skade- og suspensjons-situasjonen.

Suspensions
Leeds currently have no suspensions.
Kalvin Phillips now joins Alioski on four yellow cards having been booked in the 80th minute against Blackburn Rovers. Each player must now avoid another yellow in the next two fixtures - Reading and Middlesbrough - in order to not get a one-match ban.

Skader
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-injury-list-reading-17026967

Om en halvtimes tid er det vel klart for dagens pressekonferanse...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B_Ød

Sv: Kamp: vs Reading @Madejski Stadium, tirsdag 26/11-19, kl.21.00 på SKY
« Svar #22 på: November 25, 2019, 13:10:08 »
håper på at ett eller annet råskinn her inne kan komme opp med en "feting-link" av voldsom klasse!!
Ups & Ups!!

jaho

Sv: Kamp: vs Reading @Madejski Stadium, tirsdag 26/11-19, kl.21.00 på SKY
« Svar #23 på: November 25, 2019, 14:27:35 »
Reading har hatt sin pre game press conferance

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/latest-leeds-united-news/my-boys-will-be-leeds-united-test-reading-boss-builds-visit-marcelo-bielsas-side-1321432

Lørdag mot Brentford var første tapet med nye-boss Mark Bowen.

“You don’t want to look too far ahead, but even before the Brentford game I thought that the Leeds game would be a good barometer for me and the team and the squad.
“I know that if we get the desire, work-rate and aggression, which we have to have in our play, then we will win more games than we lose.”

Hadde 3-1-0 på siste 4 før Brentford. Hang visst godt med men skapte ikke så mye. Så spissen Sam Baldock hadde spilt bra (7 på børs), men han gikk ut tidlig i 2.omg grunnet en smell før pause. Mulig ute mot oss. Stjerna Puskas hadde vært dårlig. Høyreback Yiadom er som det er nevnt tidligere suspendert mot oss. Spillere som Swift og Ejaria hadde spilt bra.
Satser på minst ett, helst tre poeng her også. Har vel også i det siste gjort det brukbart mot dem mener jeg å huske med en del clean sheets..

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Reading @Madejski Stadium, tirsdag 26/11-19, kl.21.00 på SKY
« Svar #24 på: November 25, 2019, 15:01:43 »
Pressern:

We're in place at Thorp Arch...
It’s pretty wet and gloomy here near Wetherby, but we’re in place to hear from Bielsa.
He’s due up 12.30pm, so hang tight for a couple of minutes...

First question - team news
It’s going to be the same group of players.
There is nothing new to say.

Any Nketiah update?
Next Thursday he’s going to work, train with the group. And from there we’ll see how it’s going with him.


How did well Pablo get through Saturday?
He played an important match for us. He built offensive play in the right and in the centre and it was a positive return for him.

Fine to start again tomorrow?
Yes.

Winner at Luton - own goal or Bamford's?
So,if the second wasn’t, he got one.

Reading - what changes have you seen under their new head coach?
The results improved. And they kept their shape. THe point the proposal of the new manager was welcome in the sense that they kept the shape but they have improved their results.

How much do you know about Mark Bowen?
I always try to interpret coaches regarding how their teams play.
The profile of the player is an offensive thing. In the midfield they have creative players - 8, 10, 14. Both attackers have impact. Both full-backs have impact when they are attacking.
So if we are talking about seven players with an offensive profile and one shape where they have kept playing the same, so we are talking about one manager that he knows about what he wants.
You have more information, where his career, where he has coached, if he was assistant, you know all these things.
But more important is what every manager gets from their teams.

You've made a lot of changes here at the club as a whole - what changes do you need to achieve success?
The owner of the club he has shown a lot of generosity about everything here offered to us.
Today the club has a very good group of players. Young and experienced as well, a good balance.
We cannot think of better conditions, facilities that we have now.

The club treats players for their professional work. In one way it is difficult to improve this.
I don’t have an excessive or different idea to bring, but simply I always think and try to work in the best way we can, iIt is the better resources, the better conditions available.

For this reason, I mention the investment the club have made to footballers and staff works in ideal conditions and every worker here in the club, the medical staff, fitness staff, food, nutritionists, the groundsmen, cleaners, security, all the things you cannot see, there is a lot of work here and investment and it’s not normal that the owner of the club doesn’t invest in things that you can’t see.
And also with the manager they have tried to bring new players and build quality. The same with the academy which is always giving players to the first team.


Have your players improved more so they know how to influence more this season?
I think that last season, the level of the performance of the players was high. We had also the problem of efficiency last season and this year it’s similar.
But probably last season we made more mistakes that in the current season we are not doing.


Do you have more options in your squad this year?
Let me think. Cooper, Jansson, Berardi last seaston. And today we have Ayling, White, Cooper. On the left the same, the number eight and four is the same (as last season).
Maybe in the playmaker position last season we has Saiz, Baker and Brown. This year we have Klich, Roberts, now Shackleton is more involved in the team than last season.
Nketiah and Roofe are similar, same function.
Last season we had Harrison and Pablo, Clarke and Alioski, they are players that we keep.
I think that the options are similar. Maybe we have less injured players this season.
But also you have to think Shackleton is not the same last year as this in the sense that he has worked for one year and is closer to playing.
I think that both teams are quite similar.


How close was Cooper to starting at the weekend?
Probably he plays, he starts the match. Not 100 per cent, but probably he plays.
He has played 30 minutes in the last match, today he has trained just a few and we’re going to wait how he is tomorrow but if he doesn’t start, Berardi will start as he has played well, correct, in the last match.


Two goals scored in each of last few games - how important is that?
Yes, we have a lack of efficiency regarding our chances.
For each time in the last match we needed 16 chances to get two goals and the opponent just needed four chances to score one.
That means that we have a lot to develop yet in our offensive play and in every mistake we have defensively we suffer the consequences.
We have crossed 24 times before the first cross of them where they scored. And they crossed just once and they score.
What we have to improve is the last pass from the middle or the sides and we have to pay attention, a lot when we defend because the opponent needs less than us to score.
We cannot say that we have to correct this. because if the opponent has four chances when we have four times more, 16 chances, we cannot say that this is a mistake.
But in the first 30 minutes of the first half we have played very well but until this moment they had one chance and we had just one chance.
So there is a lot of information and we have to take care with how we analyse these details.

How has your approach changed this season?
I am less involved in the sense that the development of the group. You don’t have to give too many messages to the players than last season. They have more interpretation. They need less messages from me.
When I observes that the group is mature, an experienced group, I try to be less involved as it’s not necessary.


Lots is written about your footballing philosophy - how much do you read and how many common misconceptions?

I don’t read a lot about myself because not necessary.

Do you give value to xG stats?
No. I don’t think I have to give value to that. In the last season, this kind of stat showed similar feelings and we didn’t get the goal.
But I also think that when you have good stats, this is good because that means you are in a good way.
I know about this, but I also know it’s not infinity.

Lots of credit from opposition managers this year - have you developed any friendships with any of them?
I don’t have a friend regarding managers.
But I value a lot what the Blackburn manager said about Leeds. but also I give more value about what he said about my behaviour.
The Luton manager, I can see how every colleague reacts and when you lose one match two minutes before the match finishes and you see the reaction of Luton’s manager I can realise the integrity of the guy. The behaviour he has shown after the match with me.
But in general, what I saw regarding opponent managers was the positive feeling about the work we do.

Final question about transfers
One last question which I asked about transfers - the gist was that if they have needs, then Victor Orta will have options for him.
We’ll get that transcribed for you here shortly.

By Joe Mewis Leeds United editor    Updated13:05, 25 NOV 2019








Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Reading @Madejski Stadium, tirsdag 26/11-19, kl.21.00 på SKY
« Svar #25 på: November 25, 2019, 18:09:24 »
En av YEPs fans i Fan Forum:

David Watkins
@DaveLUFCWatkins

If Patrick Bamford needs any incentive to put Reading to the sword he need only think back to the Madejski last season when, despite #lufc winning 3 – 0, he was serenaded by the home fans chanting “Give it to Bamford” as he missed a host of chances. Bam Bam hat-trick anyone?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Sv: Kamp: vs Reading @Madejski Stadium, tirsdag 26/11-19, kl.21.00 på SKY
« Svar #26 på: November 26, 2019, 13:23:59 »
Fikk akkurat melding via appen om at kampen går live på LUTV. Jeg som akkurat hadde betalt kr 329,- for abonnement på Viaplay Sport i en mnd. Får trøste meg med at kvaliteten på sendinga er minst like bra der, da.

Larsen.

Sv: Kamp: vs Reading @Madejski Stadium, tirsdag 26/11-19, kl.21.00 på SKY
« Svar #27 på: November 26, 2019, 15:15:21 »
Fikk akkurat melding via appen om at kampen går live på LUTV. Jeg som akkurat hadde betalt kr 329,- for abonnement på Viaplay Sport i en mnd. Får trøste meg med at kvaliteten på sendinga er minst like bra der, da.

Den går ikke på LUTV i Norge. Kampen vises på LUTV i land hvor ingen har rettigheter til å vise Championship. I Norge har Viasat eksklusivitet til kveldens kamp.
Pride of Yorkshire

Cherry

Sv: Kamp: vs Reading @Madejski Stadium, tirsdag 26/11-19, kl.21.00 på SKY
« Svar #28 på: November 26, 2019, 15:57:22 »
Tøff bortematch, men vi ER ett bedre lag.
Seier 3-1.
 

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Reading @Madejski Stadium, tirsdag 26/11-19, kl.21.00 på SKY
« Svar #29 på: November 26, 2019, 19:27:37 »
Eirik Aase har faktisk mest tro på Leeds..... :o

http://championshipnorge.com/?p=16314&fbclid=IwAR0RW90aCwaKKbrG5PDwgepCEJXN6owFGEMoM7e30O4pOpwdGVHP3BkbJMM

Reading – Leeds United
Kampstart: 21.00
Skader og Suspensjoner: Andy Yiadom er suspendert hos vertene, mens Sam Baldock mest sannsynlig er ute. Gjestene ser ut til å måtte klare seg uten Eddie Nketiah, Jamie Shackleton og Adam Forshaw.

Reading-supporterne var høyt oppe etter at laget hadde tatt ti poeng av tolv mulige under sin nye manager Mark Bowen. Hjemme på Madejski Stadium hadde Preston North End, Millwall og Luton Town blitt slått, mens de hadde tatt ett poeng borte mot Queens Park Rangers. Lørdag stod de ovenfor en vanskeligere oppgave da turen gikk til Griffin Park for å møte Brentford. The Royals ga Brentford tidvis tøff motstand, men viste seg til slutt å være for svake i siste tredjedel av banen. Brentford scoret én gang, og det var nok til at kampen endte med The Bees-seier. Nå har Reading kort avstand ned til nedrykksplass, mens de på hjemmebane har 4-0-4 denne sesongen. Leeds United ga Luton Town-forsvaret nok å henge fingrene i da lagene møttes på Kenilworth Road forrige runde. Kampen så ut til å ebbe ut med poengdeling, men like før slutt satte Patrick Bamford inn seiersmålet med sin andre scoring for dagen. Eller, han mener i hvert fall det selv, men det ser ut som om den scoringen blir stående som selvmål av Matty Pearson. Etter fire bortekamper på rad uten seier kom dermed endelig en seier igjen for Leeds, og de tre poengene tok Yorkshire-klubben opp på direkte opprykksplass. Der har de nå to poeng opp til serieleder West Bromwich Albion.


Readings siste kamper:
Brentford – Reading 1-0
Reading – Luton 3-0 (Ejaria, Morrison, McCleary)
Reading – Millwall 2-1 (Baldock, Obita)
QPR – Reading 2-2 (Puscas, Baldock)
Reading – Preston 1-0 (Miazga)

Leeds siste kamper:
Luton – Leeds 1-2 (Bamford, Selvmål)
Leeds – Blackburn 2-1 (Bamford, Harrison)
Leeds – QPR 2-0 (Harrison, Roberts)
Sheff Wed – Leeds 0-0
Preston – Leeds 1-1 (Nketiah)
Vurdering: Reading med god form siden Mark Bowen ble ansatt som ny manager. Dog kan det diskuteres om Reading ikke har møtt så tøff motstand i det siste. Her møter det et Leeds United-lag som tøffer av gårde som et annet imponerende lokomotiv. Leeds maler de fleste motstanderne i senk, men sliter litt med uttellingen foran mål. Jeg tror Leeds kommer til å skape klart flest sjanser her, og synes borteseier fremstår som det beste tipset.

Tips: Borteseier (1.85 @ Coolbet)
Super Leeds since 1968