Skrevet av Emne: Kamp: vs Cardiff City@Elland Road, Lørdag 14/12-19, kl.16.00 på LUTV  (Lest 31712 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Cardiff City@Elland Road, Lørdag 14/12-19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #180 på: Desember 14, 2019, 19:24:31 »
I dag ser vi et av momentene vi kritiserte i sommer i forhold til midtstopperplassen. Vi ropte etter en midtstopper til. Vi skal være overlykkelig Ben White har slått til, ellers hadde vi hatt kjempetrøbbel i midten bak. Det er ikke godt nok over tid med Berardi og Stuijk bak White/Cooper. Greit nok at Berardi var god i midtuken, men i dag var han svært svak. Både med og uten ball. Da har vi en junior bak der, og det holder ikke. Over tid er ikke de to gode nok, det kan ha kostet to poeng i dag.

Med fasit i hånd skulle Ayling vært flyttet inn, og Douglas kommet inn på back.

Den fasiten må du forklare. Eneste fasiten eg ser er at alle 11 som startet burde fått avsluttet.

Syns Berardi var fryktelig svak, og var enig i bytter når der ble gjort. Ayling inn hadde løst luftrommet

Hovedproblemet var vel at vi i en periode tillot Cardiff å benytte luftrommet. For dårlig press fra midten, og spesielt Klich såg sliten ut. Ayling er vel ikkje akkurat luftens baron han heller, heldigvis spiller vi en type fotball på vårt beste som gjør at vi ikkje trenger luftbaroner som Jansson, Bartley eller Pearce for å nevne noen gamle helter. Ben White hadde spilt på Brighton i dag om luftstyrken var hans fremste våpen. Vil alltid være noen minuser ved måten man legger opp spillet sitt på, med Berardi får man flere plusser enn minuser og vi hadde antagelig hatt 2 poeng mer om han hadde fått fullføre kampen.

RoarG

Sv: Kamp: vs Cardiff City@Elland Road, Lørdag 14/12-19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #181 på: Desember 14, 2019, 19:30:29 »
Bielsa lot seg psyke ut av Harris. Harris satte innpå en stor, stygg mann. Bielsa syntes Berardi var for liten, og satte innpå nesten like høye Struijk, som et direkte mottrekk til Harris' trekk. Resultatet ser man. Harris' innbytter scoret.

https://www.hitc.com/en-gb/2019/12/14/leeds-boss-marcelo-bielsa-defends-pascal-struijk-patrick-bamford/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Reaney

Sv: Kamp: vs Cardiff City@Elland Road, Lørdag 14/12-19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #182 på: Desember 14, 2019, 19:32:51 »
En god venn av meg og Leeds supporter analyserer godt: Når Berardi gikk ut skulle vi ha satt Ayling inn som midtstopper og kjørt Dallas over på høyre. Og så inn med Douglas på v.back. Og så er tross alt Bamford veldig viktig for laget med det presset han utgjør. Utrolig skuffende av Bielsa å sette inn en urutinert yongster.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Cardiff City@Elland Road, Lørdag 14/12-19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #183 på: Desember 14, 2019, 19:42:21 »
En god venn av meg og Leeds supporter analyserer godt: Når Berardi gikk ut skulle vi ha satt Ayling inn som midtstopper og kjørt Dallas over på høyre. Og så inn med Douglas på v.back. Og så er tross alt Bamford veldig viktig for laget med det presset han utgjør. Utrolig skuffende av Bielsa å sette inn en urutinert yongster.

Enkleste hadde jo vært å beholdt Berardi

lowfields

Sv: Kamp: vs Cardiff City@Elland Road, Lørdag 14/12-19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #184 på: Desember 14, 2019, 19:43:34 »
Har nesten ikke lyst til å rykke opp i PL når jeg ser målet West Ham får annullert av VAR..... :-[
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

RoarG

Sv: Kamp: vs Cardiff City@Elland Road, Lørdag 14/12-19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #185 på: Desember 14, 2019, 19:44:15 »
En god venn av meg og Leeds supporter analyserer godt: Når Berardi gikk ut skulle vi ha satt Ayling inn som midtstopper og kjørt Dallas over på høyre. Og så inn med Douglas på v.back. Og så er tross alt Bamford veldig viktig for laget med det presset han utgjør. Utrolig skuffende av Bielsa å sette inn en urutinert yongster.

Enkleste hadde jo vært å beholdt Berardi
Flere har vært inne på den tanken.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bromancer

Sv: Kamp: vs Cardiff City@Elland Road, Lørdag 14/12-19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #186 på: Desember 14, 2019, 19:44:30 »
Etter sånne kamper sniker tvilen seg inn og da blir det mye negative følelser. Tror og håper at spillerguppa takler dette. Ihvertfall bedre enn oss.

Tom S

Sv: Kamp: vs Cardiff City@Elland Road, Lørdag 14/12-19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #187 på: Desember 14, 2019, 19:58:01 »
To avgjørende feil som gjorde at vi rotet bort to poeng:

1. Kiko Casillas svake inngripen ved det første målet.
Kiko har hatt griseflaks ved flere anledninger i siste kampene, så sånn sett var dette en varslet hendelse.

2. Bielsas bytte av Struijk for Berardi.
Forstår at Bielsa ville ha mer høyde i midtforsvaret, men var feil tidspunkt og feil kamp å sette inn urutinerte Struijk - og det fikk vi se ved utligningen.

Enig, katastrofebytter! Men, du nemner ikkje det verste. Ã… ta Bamford av banen er avgjørende for kampen. Eg har tilgode å sjå i nokon kamp at Leeds er blitt bedre av å ta ut Bamford. Eddie er ikkje 1:1  for Bamford.
COME ON LEEDS !!

ziganda

Sv: Kamp: vs Cardiff City@Elland Road, Lørdag 14/12-19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #188 på: Desember 14, 2019, 20:03:33 »
Lett å være etterpåklok  ::)

Jeg har fortsatt tillit til treneren og spillerne hans.

Reaney

Sv: Kamp: vs Cardiff City@Elland Road, Lørdag 14/12-19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #189 på: Desember 14, 2019, 20:09:10 »
Ja! Fortsatt tillit, men HELBOM i dag.

auren

Sv: Kamp: vs Cardiff City@Elland Road, Lørdag 14/12-19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #190 på: Desember 14, 2019, 20:23:23 »
Bielsa gjør mange taktiske bommerter i dag. Han skulle jo aldri ha startet med Kiko i mål. Da hadde vi sluppet 3-1 målet. Harrison var svak i dag. Med Alioski fra start hadde vi helt sikkert scoret minst ett mål til. Og hvem var det som rotet det til på 3-2 målet? White? Berardi? Uten dem hadde vi unngått dette og vunnet minst 4-0. Kanskje enda mer. Tragisk coaching av Bielsa. Ikke rart han aldri har vunnet noen titler!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Sv: Kamp: vs Cardiff City@Elland Road, Lørdag 14/12-19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #191 på: Desember 14, 2019, 20:26:35 »
Bielsa gjør mange taktiske bommerter i dag. Han skulle jo aldri ha startet med Kiko i mål. Da hadde vi sluppet 3-1 målet. Harrison var svak i dag. Med Alioski fra start hadde vi helt sikkert scoret minst ett mål til. Og hvem var det som rotet det til på 3-2 målet? White? Berardi? Uten dem hadde vi unngått dette og vunnet minst 4-0. Kanskje enda mer. Tragisk coaching av Bielsa. Ikke rart han aldri har vunnet noen titler!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
8)

Dylan

Sv: Kamp: vs Cardiff City@Elland Road, Lørdag 14/12-19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #192 på: Desember 14, 2019, 20:26:47 »
Enig i at vi bytta bort 2 poeng, men samtidig viktig å bytte på spillere. Berardi var god, og det meste forgikk på hans side. Men sabla god stemning, og den førsteomgangen er noe av det beste jeg har sett på mange år. Reiser hjem i morgen, ny tur i februar.

asbfjell

Sv: Kamp: vs Cardiff City@Elland Road, Lørdag 14/12-19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #193 på: Desember 14, 2019, 20:29:21 »
Hadde ingen problemer med at forstå hvorfor Bielsa valgte å bytte ut Bamford og Berardi når det ble gjort.

Bamford var sliten og slurvete de siste minuttene han var på banen, og Nketiah gjorde seg ikke bort den tiden han fikk spille. Det var Eddies fart og bevegelser som gjorde at Cardiff ble redusert til ti mann, og glem heller at han skapte en gigantsjanse for White da han inneklemt mellom flere Cardiff-spillere på imponerende vis steg til værs og fikk headet på mål.

Berardi hadde ikke noen stor kamp, og da Millwall kjørte innpå et fyrtorn i sluttminuttene var forståelig at Bielsa tok grep. Men han burde ikke kastet innpå en så urutinert kar som Struijk i den situasjonen. Han burde heller - som flere andre har nevnt - flyttet Ayling inn i midtforsvaret, Dallas over på høyreback og Douglas innpå venstreback.

Når Bielsa etter kampen ikke innrømmer at han gjorde en tabbe ved det byttet, så er ikke det fordi han ikke kan innrømme egne feil (det vet vi at han kan), men fordi han vil skjerme Pascal Struijk. Han vil ikke at unggutten skal bli fremstilt som en syndebukk - og ære være Bielsa for det.

Lurer litt på hvilken virkning det som skjedde vil ha på Pascal Struijk - reiser han seg fort eller har sjøltilliten nå fått seg en alvorlig knekk?
Skal han reise seg igjen så tipper jeg at det vil måtte skje på andre arenaer enn der vårt førstelag spiller ball.

Pascal Struijk er en av de U23-spillerne som mange av oss har hatt litt tro på de siste to årene, men har han nok hurtighet i kroppen til å bli en toppspiller?
Antagelig ikke.

auren

Sv: Kamp: vs Cardiff City@Elland Road, Lørdag 14/12-19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #194 på: Desember 14, 2019, 20:38:47 »
Nå var det vel Kiko som gjorde den største tabben i dag og ikke Pascal. Til og med 3-2 målet er verre, der vel 4 Leedsspillere står rundt Morrison som får heade i mål. Men det er dessverre Pascal sin posisjonering som alle vil huske for det største ranet ER har sett på mange, mange år.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Cardiff City@Elland Road, Lørdag 14/12-19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #195 på: Desember 14, 2019, 20:40:24 »
Vi er Leeds United. Har hatt en dårlig følelse i hele dag og uavgjort er 2 poeng tapt og årets værste opplevelse så langt. Vi roter bort 3-0 og slipper inn mål med en mann mer. Ligaens beste forsvar har raknet og nedturen har startet.

Fy faen du er en superidiot!

Kanskje du heller skulle kommet med noen gode argumenter mot dette innlegget, men du velger den lettvinte løsningen her ved å "slå under beltestedet" og tackle motspilleren (Reaney).

Jeg kjenner selv på frustrasjonen ved å miste to opplagte poeng i dag, men din egen frustrasjon forsvarer IKKE din oppførsel og det du skriver.
Super Leeds since 1968

jaho

Sv: Kamp: vs Cardiff City@Elland Road, Lørdag 14/12-19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #196 på: Desember 14, 2019, 20:47:54 »
Bielsa gjør mange taktiske bommerter i dag. Han skulle jo aldri ha startet med Kiko i mål. Da hadde vi sluppet 3-1 målet. Harrison var svak i dag. Med Alioski fra start hadde vi helt sikkert scoret minst ett mål til. Og hvem var det som rotet det til på 3-2 målet? White? Berardi? Uten dem hadde vi unngått dette og vunnet minst 4-0. Kanskje enda mer. Tragisk coaching av Bielsa. Ikke rart han aldri har vunnet noen titler!

auren
 

Sent from my iPhone using Tapatalk

herlig ironi Auren  ;D Faktisk sånn mange her inne tenker.. Kommer ALDRI til å skjønne dette konstante behovet for
å slakte...En SJELDEN gang rår tilfeldighetene inn i fotball.. Sånn som de to 3-2 seirene i jula i fjor...som for noen år tilbake da vi snudde 0-3 til 4-3 mot Derby og Soton... Leder vi med et par mål er d feil og IKKE gi ungdommen sjanser...gjør vi det og vi IKKE vinner
så er det skivebom... Pust med magen!!

jaho

Sv: Kamp: vs Cardiff City@Elland Road, Lørdag 14/12-19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #197 på: Desember 14, 2019, 20:50:25 »
Nå var det vel Kiko som gjorde den største tabben i dag og ikke Pascal. Til og med 3-2 målet er verre, der vel 4 Leedsspillere står rundt Morrison som får heade i mål. Men det er dessverre Pascal sin posisjonering som alle vil huske for det største ranet ER har sett på mange, mange år.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

helt enig, den største feilvurderingen i dag var det bunnsolide Kiko som gjorde, men jaggu skal vi ikke stå bak ham,
og satser på han står neste kamp også!!

jaho

Sv: Kamp: vs Cardiff City@Elland Road, Lørdag 14/12-19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #198 på: Desember 14, 2019, 20:55:15 »
Nå var det vel Kiko som gjorde den største tabben i dag og ikke Pascal. Til og med 3-2 målet er verre, der vel 4 Leedsspillere står rundt Morrison som får heade i mål. Men det er dessverre Pascal sin posisjonering som alle vil huske for det største ranet ER har sett på mange, mange år.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

jepp, og det er antagelig grunnen til at Bielsa ville ha inn mer høyde. Kunne spissen deres hatt lurt seg inn bak Berardi/Ayling/Cooper
i den situasjonen også??? Har vi sett det med de spillerne før også?? Tror det er ja på begge spørsmålene....

asbfjell

Sv: Kamp: vs Cardiff City@Elland Road, Lørdag 14/12-19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #199 på: Desember 14, 2019, 20:58:47 »
Nå var det vel Kiko som gjorde den største tabben i dag og ikke Pascal. Til og med 3-2 målet er verre, der vel 4 Leedsspillere står rundt Morrison som får heade i mål. Men det er dessverre Pascal sin posisjonering som alle vil huske for det største ranet ER har sett på mange, mange år.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja. Og Kiko har gjort flere tabber den siste tiden uten å bli straffet for det. Nå var det slutt på flaksen.
Forvent dere mer "uflaks" fra den karen i tiden fremover. 

Litt viktig å huske at var veldig gode også i mesteparten av dagens kamp. Ingen grunn til å svartmale når klubbens tilstand fremstår som lysere enn på mange herrens år.

Men nå blir det ekstra viktig at laget viser karakter med gode kamper mot Fulham og Preston.

jaho

Sv: Kamp: vs Cardiff City@Elland Road, Lørdag 14/12-19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #200 på: Desember 14, 2019, 21:13:51 »
Nå var det vel Kiko som gjorde den største tabben i dag og ikke Pascal. Til og med 3-2 målet er verre, der vel 4 Leedsspillere står rundt Morrison som får heade i mål. Men det er dessverre Pascal sin posisjonering som alle vil huske for det største ranet ER har sett på mange, mange år.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja. Og Kiko har gjort flere tabber den siste tiden uten å bli straffet for det. Nå var det slutt på flaksen.
Forvent dere mer "uflaks" fra den karen i tiden fremover. 

Litt viktig å huske at var veldig gode også i mesteparten av dagens kamp. Ingen grunn til å svartmale når klubbens tilstand fremstår som lysere enn på mange herrens år.

Men nå blir det ekstra viktig at laget viser karakter med gode kamper mot Fulham og Preston.

100 % enig. Første 60 min var en maktdemonstrasjon av en annen verden! De tre scoringene til Cardiff kommer jo heller ikke
av langvarig trøkk/press på slutten. Er dessverre slik som kan skje i fotball. Er fortsatt i sjokk, og det er nesten ikke til å fatte..men
ingen grunn til å grave seg ned å ha en "doom and gloom" holdning... er det ikke 8-3-0 på siste 11 nå..??

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Cardiff City@Elland Road, Lørdag 14/12-19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #201 på: Desember 14, 2019, 21:15:11 »
Bielsa gjør mange taktiske bommerter i dag. Han skulle jo aldri ha startet med Kiko i mål. Da hadde vi sluppet 3-1 målet. Harrison var svak i dag. Med Alioski fra start hadde vi helt sikkert scoret minst ett mål til. Og hvem var det som rotet det til på 3-2 målet? White? Berardi? Uten dem hadde vi unngått dette og vunnet minst 4-0. Kanskje enda mer. Tragisk coaching av Bielsa. Ikke rart han aldri har vunnet noen titler!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hjelpe meg for et nivå. Latterlig.

Reaney

Sv: Kamp: vs Cardiff City@Elland Road, Lørdag 14/12-19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #202 på: Desember 14, 2019, 21:16:06 »
Ikke så ille som du skal ha det til, Hallgeir. Innlegget er skrevet ved kampslutt da skuffelsen er total. Det som skjer er fullstendig uakseptabelt, og føyer seg inn i en verden av skuffelser knyttet til dette laget. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett en motstander på Elland Road få et seint mål. I en sesong full av oppturer skjer dette for 4. gang på Elland Road i år. (Nottingham, Swansea, Derby og Cardiff). 7 poeng tapt. Sånn kan det bare ikke fortsette. Da rykker vi ikke opp rett og slett.

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Cardiff City@Elland Road, Lørdag 14/12-19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #203 på: Desember 14, 2019, 21:16:53 »
Bielsa gjør mange taktiske bommerter i dag. Han skulle jo aldri ha startet med Kiko i mål. Da hadde vi sluppet 3-1 målet. Harrison var svak i dag. Med Alioski fra start hadde vi helt sikkert scoret minst ett mål til. Og hvem var det som rotet det til på 3-2 målet? White? Berardi? Uten dem hadde vi unngått dette og vunnet minst 4-0. Kanskje enda mer. Tragisk coaching av Bielsa. Ikke rart han aldri har vunnet noen titler!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hjelpe meg for et nivå. Latterlig.

Jeg gir meg over!

Skjønner du ikke ironien?  ;D
Super Leeds since 1968

jaho

Sv: Kamp: vs Cardiff City@Elland Road, Lørdag 14/12-19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #204 på: Desember 14, 2019, 21:22:24 »
Bielsa gjør mange taktiske bommerter i dag. Han skulle jo aldri ha startet med Kiko i mål. Da hadde vi sluppet 3-1 målet. Harrison var svak i dag. Med Alioski fra start hadde vi helt sikkert scoret minst ett mål til. Og hvem var det som rotet det til på 3-2 målet? White? Berardi? Uten dem hadde vi unngått dette og vunnet minst 4-0. Kanskje enda mer. Tragisk coaching av Bielsa. Ikke rart han aldri har vunnet noen titler!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hjelpe meg for et nivå. Latterlig.

Jeg gir meg over!

Skjønner du ikke ironien?  ;D

Tror rett og slett ikke ironien ble likt... Etterpåklokskapens spillebytter/ikke spillebytter av sofa-managere må
ikke tulles med... ;) ;D

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Cardiff City@Elland Road, Lørdag 14/12-19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #205 på: Desember 14, 2019, 21:24:05 »
Bielsa gjør mange taktiske bommerter i dag. Han skulle jo aldri ha startet med Kiko i mål. Da hadde vi sluppet 3-1 målet. Harrison var svak i dag. Med Alioski fra start hadde vi helt sikkert scoret minst ett mål til. Og hvem var det som rotet det til på 3-2 målet? White? Berardi? Uten dem hadde vi unngått dette og vunnet minst 4-0. Kanskje enda mer. Tragisk coaching av Bielsa. Ikke rart han aldri har vunnet noen titler!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hjelpe meg for et nivå. Latterlig.

Jeg gir meg over!

Skjønner du ikke ironien?  ;D

Skjønner godt det talentløse forsøket på ironi jo.

ziganda

Sv: Kamp: vs Cardiff City@Elland Road, Lørdag 14/12-19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #206 på: Desember 14, 2019, 21:42:26 »
Fulham er en perfekt motstander for å slå tilbake.

Carl Fisker

Sv: Kamp: vs Cardiff City@Elland Road, Lørdag 14/12-19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #207 på: Desember 14, 2019, 21:58:44 »
Fulham er en perfekt motstander for å slå tilbake.
Enda viktigere er det at vi spiller på bortebane. Under press er Leeds mye bedre borte enn hjemme.

auren

Sv: Kamp: vs Cardiff City@Elland Road, Lørdag 14/12-19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #208 på: Desember 14, 2019, 22:05:43 »
I dag ser vi et av momentene vi kritiserte i sommer i forhold til midtstopperplassen. Vi ropte etter en midtstopper til. Vi skal være overlykkelig Ben White har slått til, ellers hadde vi hatt kjempetrøbbel i midten bak. Det er ikke godt nok over tid med Berardi og Stuijk bak White/Cooper. Greit nok at Berardi var god i midtuken, men i dag var han svært svak. Både med og uten ball. Da har vi en junior bak der, og det holder ikke. Over tid er ikke de to gode nok, det kan ha kostet to poeng i dag.

Med fasit i hånd skulle Ayling vært flyttet inn, og Douglas kommet inn på back.

Den fasiten må du forklare. Eneste fasiten eg ser er at alle 11 som startet burde fått avsluttet.

Syns Berardi var fryktelig svak, og var enig i bytter når der ble gjort. Ayling inn hadde løst luftrommet

Hovedproblemet var vel at vi i en periode tillot Cardiff å benytte luftrommet. For dårlig press fra midten, og spesielt Klich såg sliten ut. Ayling er vel ikkje akkurat luftens baron han heller, heldigvis spiller vi en type fotball på vårt beste som gjør at vi ikkje trenger luftbaroner som Jansson, Bartley eller Pearce for å nevne noen gamle helter. Ben White hadde spilt på Brighton i dag om luftstyrken var hans fremste våpen. Vil alltid være noen minuser ved måten man legger opp spillet sitt på, med Berardi får man flere plusser enn minuser og vi hadde antagelig hatt 2 poeng mer om han hadde fått fullføre kampen.

Hovedproblemet var at vi tillot Cardiff å benytte luftrommet? Hvordan nekter du et lag å slå langt?

Verken Ayling eller Berardi er bedre i luften enn Struijk. Jeg synes faktisk Bielsa gjorde rett i å sette Pascal inn. Det var ingen heksegryte akkurat. Vi ble mye mer kjørt i kampen mot Hull da Pascal kom inn. Kan ikke erindre at Bielsa ble hudflettet for det byttet. Ikke hadde Cardiff noen kjappe spillere på topp heller.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Cardiff City@Elland Road, Lørdag 14/12-19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #209 på: Desember 14, 2019, 22:22:42 »
Et feilskjær idag, men vi taper ikke. Vi reiser oss igjen!!! Bielsa ruler- ferdig!