Skrevet av Emne: Kamp: vs Fulham @Craven Cottage, lørdag 21.12.19, kl.16.00 på LUTV  (Lest 26697 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Fulham @Craven Cottage, lørdag 21.12.19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #150 på: Desember 21, 2019, 18:08:18 »
Bekymret nå. Frykter samme visa som ifjor, og at Pablo er ute for en god stund.

At vi taper borte mot Fulham bekymrer meg ikke.

Det som bekymrer mest er manglende rotasjon og at vitale spillere spiller alt hele tiden. Har Bielsa lært noe og er han villig til å gjøre endringer? Ikke med Pablo ihvertfall....

Nå går vi inn i jula med 3 tette kamper. Lagoppstillingen i de kampene vil gi et godt svar..

Heldigvis har vi en solid luke!

Kampen i dag så skaper vi mest sjanser og jeg mener vi vurde vunnet.

Nå er det bare å line opp til salg av de "dyre" som ikke spiller og de kronisk skadde. Gå all inn for en nr 10. Så kan Pablo være en fin joker utover våren :)

Kampen i dag endrer ingenting for meg. Har fortsatt trua.

At forsvaret skal holde like bra stand sesongen igjennom er utopi. Det skjer ikke. Det er å tro på julenissen og dem vil få noen finer dager fremover.

Dette vil gå bra til slutt, med god margin. Så sant Bielsa ikke kjører dritten ut av 12-13 spillere.

baste

Sv: Kamp: vs Fulham @Craven Cottage, lørdag 21.12.19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #151 på: Desember 21, 2019, 18:10:24 »
Sorry! Men mangel på vinnerkultur og evnen til å gripe sjansen kommer til å bli vår bane i år også.
Kan ikke du holde kjeft, kommer jo kun eder og galle ut av kjeften din


Sent from my iPhone using Tapatalk

+1 sku tru Reaney kun ønsker å provosere Leeds fans.. hver sin lyst... MOT

Sterland

Sv: Kamp: vs Fulham @Craven Cottage, lørdag 21.12.19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #152 på: Desember 21, 2019, 18:11:43 »
Merkelig match å bytte inn Stevens i, fullstendig lost. Trenger et utlån. Ellers bra match, bortsett fra midtpartiet av 2. omgang. Skuffet over White og Phillips i dag, Cooper, Klich, Bamford står frem etter mitt syn. Men Fulham har et bra lag. En benk hvor du kan sette innpå Stefan J og Knockhart, da har du en bra stall i CC. Vi er ikke i nærheten der. Spent på hvor langvarig skaden på Hernandez er, vi har tynt med boksåpnere.

bmoen

Sv: Kamp: vs Fulham @Craven Cottage, lørdag 21.12.19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #153 på: Desember 21, 2019, 18:13:14 »
Ser ut til at kollapsen er i gang igjen. Fra 3-0 ledelse mo Cardiff til 1-2 tap i dag lover ikke bra. Nå får de vel hetta som de pleier.
BMo - Leeds-fan siden 1964

Kato

Sv: Kamp: vs Fulham @Craven Cottage, lørdag 21.12.19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #154 på: Desember 21, 2019, 18:13:17 »
Merkelig match å bytte inn Stevens i, fullstendig lost. Trenger et utlån. Ellers bra match, bortsett fra midtpartiet av 2. omgang. Skuffet over White og Phillips i dag, Cooper, Klich, Bamford står frem etter mitt syn. Men Fulham har et bra lag. En benk hvor du kan sette innpå Stefan J og Knockhart, da har du en bra stall i CC. Vi er ikke i nærheten der. Spent på hvor langvarig skaden på Hernandez er, vi har tynt med boksåpnere.

Det er tynt i stallen vår, ingen tvil.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Fulham @Craven Cottage, lørdag 21.12.19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #155 på: Desember 21, 2019, 18:15:31 »
Merkelig match å bytte inn Stevens i, fullstendig lost. Trenger et utlån. Ellers bra match, bortsett fra midtpartiet av 2. omgang. Skuffet over White og Phillips i dag, Cooper, Klich, Bamford står frem etter mitt syn. Men Fulham har et bra lag. En benk hvor du kan sette innpå Stefan J og Knockhart, da har du en bra stall i CC. Vi er ikke i nærheten der. Spent på hvor langvarig skaden på Hernandez er, vi har tynt med boksåpnere.

Det er tynt i stallen vår, ingen tvil.

Og det er bekymringsverdig når Bielsa mener at vi kan bruke de vi har som cover for spillere som blir skada. Blir Cooper og White skada, så bruker han Berardi og Ayling sammen bak, og ser ikke behovet for å styrke stallen.
Noen ganger føler jeg at Bielsa ikke ser skogen, for alle trærne som er i veien

Andersen

Sv: Kamp: vs Fulham @Craven Cottage, lørdag 21.12.19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #156 på: Desember 21, 2019, 18:16:21 »
Reaney: Nå må du kutte ut ! Aldri verden om dette var den viktigste kampen hitil i år ! vi har 9 poeng ned til Preston og Fullham , 11 og 12 til 5 og 6 laget på tabellen ! Vi ligger på samme plass som forrige sesong pr dags dato . WBA og Preston avga også poeng i dag, Hadde Fullham hatt 3 strake seire i stedet for 3 tap før de møtte oss i dag , hadde tabellen vært noe annet ! God Jul !

bmoen

Sv: Kamp: vs Fulham @Craven Cottage, lørdag 21.12.19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #157 på: Desember 21, 2019, 18:18:16 »
Sorry! Men mangel på vinnerkultur og evnen til å gripe sjansen kommer til å bli vår bane i år også.
Kan ikke du holde kjeft, kommer jo kun eder og galle ut av kjeften din


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kommentaren er helt relevant den. Hvis ikke dette lar seg høre bør du finne på noe annet.
+1 sku tru Reaney kun ønsker å provosere Leeds fans.. hver sin lyst... MOT
BMo - Leeds-fan siden 1964

Josch

Sv: Kamp: vs Fulham @Craven Cottage, lørdag 21.12.19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #158 på: Desember 21, 2019, 18:20:16 »
Leeds kunne tatt poeng i dag. Såpass med sjanser hadde vi.
Straffen var soft, men slikt skjer.
Baklengs nr 2 var etter duellspill etter cormer. Mot slike lag er vi bare nest best fysisk. Og Fulham kunne alle dirty tricks og utnyttet fysikken.

Jeg synes Leeds spilte en positiv kamp. Manglet litt magic fordi Pablo forsvant. Pablo er viktig.



ziganda

Sv: Kamp: vs Fulham @Craven Cottage, lørdag 21.12.19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #159 på: Desember 21, 2019, 18:21:38 »
Reaney: Nå må du kutte ut ! Aldri verden om dette var den viktigste kampen hitil i år ! vi har 9 poeng ned til Preston og Fullham , 11 og 12 til 5 og 6 laget på tabellen ! Vi ligger på samme plass som forrige sesong pr dags dato . WBA og Preston avga også poeng i dag, Hadde Fullham hatt 3 strake seire i stedet for 3 tap før de møtte oss i dag , hadde tabellen vært noe annet ! God Jul !

Helt uenig. Dette var årets viktigste kamp. Skulle reise oss fra fadesen mot Cardiff, vise at vi kunne vinne i London og ikke gi Fulham ferten av opprykk. Alt vi klarte er å bevise er at Leeds fremdeles er Leeds, og at vi mangler vinnerkultur!

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Fulham @Craven Cottage, lørdag 21.12.19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #160 på: Desember 21, 2019, 18:22:16 »
Bare å sjekke tabllen fra ifjor ved juletider, så ser man realitetene ved å ha en for tynn stall. Så at vi leder med 7 poeng på lag nummer tre på tabellen nå, ja det betyr ikke så mye, da skader og for lite rokeringer på laget gjør noe med formen utover i vintersesongen

kjella

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Fulham @Craven Cottage, lørdag 21.12.19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #161 på: Desember 21, 2019, 18:23:24 »
Måtte bare innom for å kikke for å se hvem som var her - ingen overraskelser der. 8)

Jeg tror vi knuser Preston 2. juledag. Og får tilbake den gode stemningen.

Laget jeg er redd for når det gjelder opprykksplass er Brentford.

Fornøyd med at det ble 1 poeng hver til WBA og Brentford idag....

MOT

Kato

Sv: Kamp: vs Fulham @Craven Cottage, lørdag 21.12.19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #162 på: Desember 21, 2019, 18:26:00 »
Vår svakeste periode var etter 1-1. Det var der vi tapte kampen. Slapp Fulham inn i kampen. Og så snart de scoret 2-1 handlet alt om flest mulig stopp i spillet.
 

bmoen

Sv: Kamp: vs Fulham @Craven Cottage, lørdag 21.12.19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #163 på: Desember 21, 2019, 18:30:37 »
Reaney: Nå må du kutte ut ! Aldri verden om dette var den viktigste kampen hitil i år ! vi har 9 poeng ned til Preston og Fullham , 11 og 12 til 5 og 6 laget på tabellen ! Vi ligger på samme plass som forrige sesong pr dags dato . WBA og Preston avga også poeng i dag, Hadde Fullham hatt 3 strake seire i stedet for 3 tap før de møtte oss i dag , hadde tabellen vært noe annet ! God Jul !

Helt uenig. Dette var årets viktigste kamp. Skulle reise oss fra fadesen mot Cardiff, vise at vi kunne vinne i London og ikke gi Fulham ferten av opprykk. Alt vi klarte er å bevise er at Leeds fremdeles er Leeds, og at vi mangler vinnerkultur!

Vanskelig å være uenig i dette...
BMo - Leeds-fan siden 1964

Forever Whites

Sv: Kamp: vs Fulham @Craven Cottage, lørdag 21.12.19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #164 på: Desember 21, 2019, 18:39:21 »
Vi har en stor luke på 9 poeng ned til 3. plassen.  Men det er Fulham som vi tapte for i dag som innehar den 3. plassen.  Så i dag tapte vi en viktig kamp, såkalt 6 poenger og det hadde vi også flere av i fjor.  Fortsatt ingen krisemaksimering men klok av skade begynner mange berettighet å bli frustrerte.  Kampprogrammet videre gir også rom for flere 6 poengs tap og viss vi ikke vinner noen av dem så er 9 poengs luken snart spist opp.

Skulle gjerne hatt en bedre magefølelse nå som vi går inn i julefeiringen men de to siste kampene har plutselig gjort at de 13-14 siste årene og all frustrasjon er kommet sterkt tilbake.  Håper spillerne takler det bedre.
« Siste redigering: Desember 21, 2019, 18:53:48 av Cellinos »
Medlem 94237

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Fulham @Craven Cottage, lørdag 21.12.19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #165 på: Desember 21, 2019, 18:41:56 »
Hvorfor er ofte noen som ønsker/prøver å kvele debatten her på forumet?

Det er da vel lov å ha andre (egne) meninger enn flertallet?

Jeg ser at gjentatte negative ytringer kan være noe slitsomt å svelge, men jeg synes ikke at vi har mye av det her inne.
Jeg ser heller at man kommer med konstruktive motsvar enn å be folk om å holde kjeft.  ;)
Super Leeds since 1968

Blank_File

Sv: Kamp: vs Fulham @Craven Cottage, lørdag 21.12.19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #166 på: Desember 21, 2019, 18:47:10 »
Prøver å se litt med helikopter blikk så raskt som mulig siden følelsen er så forferdelig akkurat nå.

Dette kom alltid til å bli en sabla vanskelig kamp. Jeg tenkte, som flere andre her, at uavgjort ville være greit. Men så begynner kampen og man glemmer det fordi vi er blitt litt bortskjemt under Bielsa.

Det ble litt av en kamp gitt. Og her får vi en straffe mot oss som er til å spy av. Sikkert vanskelig å si om det var feil eller ei, men uansett er det til å spy av. Jeg er normalt rolig når jeg ser avgjørelser som går mot oss, men denne ble jeg fyrt av.

White hadde ikke kontroll på Mitrovic og spilte heller ikke særlig godt ellers med flere svake oppspill. Ikke noe krise, men ikke så god som vi er blitt vant med.

Og ser vi på hele kampen under ett, er vi det beste laget. Vi skaper store sjanser og hadde den samme kampen blitt spilt en gang til, hadde vi klart uavgjort eller eller vunnet. Statistikken sier at vi er best.

Derfor er jeg bare moderat bekymret nå. Vi har foreløpig ikke all verdens grunn til bekymring tatt i betraktning kampens forløp og tabellposisjon.

Leedsfan

Sv: Kamp: vs Fulham @Craven Cottage, lørdag 21.12.19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #167 på: Desember 21, 2019, 18:56:35 »
Ser ut til at kollapsen er i gang igjen. Fra 3-0 ledelse mo Cardiff til 1-2 tap i dag lover ikke bra. Nå får de vel hetta som de pleier.

Slike kommentarer er jo bare latterlig, vi har vel 7-1-1 på de 9 siste:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Fulham @Craven Cottage, lørdag 21.12.19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #168 på: Desember 21, 2019, 18:59:30 »
Hvorfor er ofte noen som ønsker/prøver å kvele debatten her på forumet?

Det er da vel lov å ha andre (egne) meninger enn flertallet?

Jeg ser at gjentatte negative ytringer kan være noe slitsomt å svelge, men jeg synes ikke at vi har mye av det her inne.
Jeg ser heller at man kommer med konstruktive motsvar enn å be folk om å holde kjeft.  ;)
Du vet, det er jo oraklene som besitter fagkunnskapen her på forumet...enhver som ytrer seg noe annerledes blir satt på plass....
Har en vond følelse etter kampen idag. Dommeren gå jo bort et mål, men vi skal ikke tape denne :(

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Fulham @Craven Cottage, lørdag 21.12.19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #169 på: Desember 21, 2019, 19:02:36 »
Ser ut til at kollapsen er i gang igjen. Fra 3-0 ledelse mo Cardiff til 1-2 tap i dag lover ikke bra. Nå får de vel hetta som de pleier.

Slike kommentarer er jo bare latterlig, vi har vel 7-1-1 på de 9 siste:)
Har du fulgt med fra desember og ut sesongen de 10 siste årene...? Hva er latterlig med å være bekymret for at den sedvanlige poengfangsten i januar og ut slår til?
Folk må få lov til å ha andre vurderinger enn deg? Uten at det blir latterlig?

Carl Fisker

Sv: Kamp: vs Fulham @Craven Cottage, lørdag 21.12.19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #170 på: Desember 21, 2019, 19:03:34 »
Leeds hadde tre strake borteseire før denne kampen. Ingen kan forvente at vi skal vinne fire bortekamper på rad. Dette er det første tapet på 9 kamper, altså ingen grunn til krisemaksimering - her er det bare å riste av seg Fulhamtapet og stå på videre.

MOT

RoarG

Sv: Kamp: vs Fulham @Craven Cottage, lørdag 21.12.19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #171 på: Desember 21, 2019, 19:06:04 »
Leeds hadde tre strake borteseire før denne kampen. Ingen kan forvente at vi skal vinne fire bortekamper på rad. Dette er det første tapet på 9 kamper, altså ingen grunn til krisemaksimering - her er det bare å riste av seg Fulhamtapet og stå på videre.

MOT
Enig. Denne kampen er bare et enkeltstående tilfelle. Varsler aldeles ingenting. Slår Preston på torsdag.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Kamp: vs Fulham @Craven Cottage, lørdag 21.12.19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #172 på: Desember 21, 2019, 19:11:14 »
Ser ut til at kollapsen er i gang igjen. Fra 3-0 ledelse mo Cardiff til 1-2 tap i dag lover ikke bra. Nå får de vel hetta som de pleier.

Slike kommentarer er jo bare latterlig, vi har vel 7-1-1 på de 9 siste:)
Har du fulgt med fra desember og ut sesongen de 10 siste årene...? Hva er latterlig med å være bekymret for at den sedvanlige poengfangsten i januar og ut slår til?
Folk må få lov til å ha andre vurderinger enn deg? Uten at det blir latterlig?

Vi har 7-1-1 på de 9 siste og noen ser kollapsen komme! Er ikke det latterlig?

Godt å se at du har våknet igjen forresten!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

raggen

Sv: Kamp: vs Fulham @Craven Cottage, lørdag 21.12.19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #173 på: Desember 21, 2019, 19:12:27 »
Synes egentlig vi taper ganske fortjent i dag. Blir kjempa ut av stilen med Fulhams fysikk. Vi så raskt hva vi mistet i andre omgang når vi bruker Bamford og Nketiah sammen. Null spill i mellomrom. Venstresiden mer eller mindre borte hele veien. Med Dallas får vi "bra i mange posisjoner", men lite av det vi trenger offensivt.

Nå fikk vi ikke årets klareste straffe sist, og fikk i mot årets billigste i dag. Det jevner seg forhåpentligvis ut.

Og så er det grusomt å se en dommer tillate Fulham å dra ut tida hele forbanna kampen.
helt enig. I tillegg bra og gutsende bytter av noen så.tapte for ett bra lag i dag men ingen krise
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

Sv: Kamp: vs Fulham @Craven Cottage, lørdag 21.12.19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #174 på: Desember 21, 2019, 19:15:12 »
Det ble et forventet tap i dag. Fulham hadde kniven på strupen og måtte vinne for å ha et reellt håp om direkte opprykk. Når vi først mister Pablo etter tre minutter og så får et hårreisende straffespark mot oss like etter, så går det som det går. Men som også spådd med tap - krisestemingen kommer snikende. Ikke uventet og heller ikke vanskelig å skjønne.

Nå gjelder det å slå tilbake umiddelbart mot Preston. Uten Pablo blir det tøft. Blir fort Klich i 10-er posisjonen og Dallas som nr. 8 med Alioski på venstreback.

Jeg tror vi klår Preston og Birmingham, så blir det spennende å se hva vi presterer mot ligaens beste lag så langt. Jeg har mer tro på poeng borte mot WBA enn jeg hadde mot Fulham.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Kamp: vs Fulham @Craven Cottage, lørdag 21.12.19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #175 på: Desember 21, 2019, 19:22:19 »
Noen artige varianter her inne:

Bidrag på forumet når vi vinner - 0%
Bidrag på forumet når vi taper - 100% (aldri med noe om kampen, alltid med en eller annen krisemaksimering, ofte rettet mot enkeltpersoner).


 

Blank_File

Sv: Kamp: vs Fulham @Craven Cottage, lørdag 21.12.19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #176 på: Desember 21, 2019, 19:23:28 »
Vår svakeste periode var etter 1-1. Det var der vi tapte kampen. Slapp Fulham inn i kampen. Og så snart de scoret 2-1 handlet alt om flest mulig stopp i spillet.
Det er helt rett.

lowfields

Sv: Kamp: vs Fulham @Craven Cottage, lørdag 21.12.19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #177 på: Desember 21, 2019, 19:28:31 »
Mange her som kun husker de gangene det har skjært seg, men glemmer alle de gangene vi til slutt har lykkes (som de fleste fans av andre lag også gjør)
I 2010 lå vi fantastisk an ved nyåret - hadde en dårlig periode og lå vel nede på 4.plass før vi kom tilbake ved slutten av sesongen og vant da det gjaldt som mest - med 10 mann og 0-1 under. I 1990 måtte vi vinne siste kamp - klarte det og rykka opp. I 92 avsluttet vi sesongen sterkt og vant ligaen mens et visst annet lag kollapset. Sånn sett kan vi vel si at Leeds har lykkes 3 av de 4 siste gangene (inkl ifjor) når det virkelig har stått noe på spill på slutten av sesongen. Kan aldri tro Leeds har noen dårligere statistikk enn andre lag. Det er tross alt kun et lag som kan vinne - alle de andre taper - hver eneste sesong.
« Siste redigering: Desember 21, 2019, 19:30:14 av lowfields »
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Torpe-do

Sv: Kamp: vs Fulham @Craven Cottage, lørdag 21.12.19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #178 på: Desember 21, 2019, 19:30:49 »
Det må være rom for debatt når ting ikke fungerer. Tydelig at folk som Karaba ikke skjønner seg på sånt. Da er man idiot og det som værre er og utestengelse sees på som eneste utvei. Vi spiller kanskje årets viktigtste kamp folkens og går mot tap. De to som kommer fra benken og som skal snu kampen er unggutter med Stevens som skrekkekesempelet. Er det snart lov å stille spørsmål til noe av det Bielsa gjør? Ikke spesielt imponert over disponeringene sist uke eller nå.


Er der snart lov å stille spørsmål til noe av det Bielsa gjør?
NEI

Det er fullt lov å kome med debatt, men her stiller eg meg bak Karaba - du kjem faktisk utelukkande med «galle», Reany. Det er vanskeleg å tolke innlegga dine som noko anna, sjølv om enkeltvise spørsmål og problemstillingar isolert sett er rettferdig stilt. Men sidan det er akkurat DU som kjem med dei, så gjer ikkje det anna enn å forsterka eit allereie etablert inntrykk.

Over og ut. Lei meg for at me tapte mot Fulham i kveld.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Blank_File

Sv: Kamp: vs Fulham @Craven Cottage, lørdag 21.12.19, kl.16.00 på LUTV
« Svar #179 på: Desember 21, 2019, 19:32:06 »
Noen artige varianter her inne:

Bidrag på forumet når vi vinner - 0%
Bidrag på forumet når vi taper - 100% (aldri med noe om kampen, alltid med en eller annen krisemaksimering, ofte rettet mot enkeltpersoner).
Det har nok mest å gjøre med hvordan følelsene prosesseres. Jeg har også mest behov for å skrive her når vi taper.