Skrevet av Emne: Sesongavslutningen 2019/20  (Lest 64328 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

LeifMorten

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #210 på: Juli 09, 2020, 23:39:07 »
Både Derby og Blackburn bør vel vinne lørdag om det skal bli play-off. Spent på hvordan det kommer til å slå ut.
 

Håvard

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #211 på: Juli 10, 2020, 16:17:17 »
Unntak fra hovedregelen ett par timer på lørdag heia Derby.....

Det der føltes ikke bra

MOT

jaho

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #212 på: Juli 11, 2020, 13:25:32 »
Etter 5 runder med en total berg-og-dal-bane følelse både følelsesmessig og nervemessig,
har det vært deilig med et par netters tilnærmet normal søvn etter maltrakteringen av Stoke...
men nå er jammen nervene på vei tilbake igjen...Skal være veldig overkommelig med 2-1-1
på de siste 4....men må heve oss fra møtene mot de samme motstanderne tidligere i sesongen.
Da vi møtte de i samme rekkefølgen fra runde 6 til 9 ledet vi også serien... Etter disse 4 kampene
som ga 1-1-2,  3-3 i mål, og kun 4 poeng, falt vi til 4. plass. Bør ikke ha noe å si selvfølgelig, og
vi dominerte også disse kampene greit..som vanlig...men med dårlig uttelling.. men ja, nervene er
der for at ting kan ende galt igjen..

Josch

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #213 på: Juli 11, 2020, 20:49:31 »
Vet ikke om det er noe stort poeng, men etter 5-0 seieren har vi ett mål bedre målforskjell enn WBA. Taper vi med ett mål søndag så er vi helt likt i poeng og mål med WBA tre kamper før slutt. Og  begge er da tre poeng foran Brentford.

Hallgeir *

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #214 på: Juli 11, 2020, 21:26:06 »
Swansea jager play-off.

Poeng er gull verdt, og vi er gode nok til å ta alle tre. Blir en tøff batalje i Wales.
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #215 på: Juli 11, 2020, 22:45:30 »
Swansea jager play-off.

Poeng er gull verdt, og vi er gode nok til å ta alle tre. Blir en tøff batalje i Wales.
Med Derby ute av play off kampen, bør kampen mot dem gi oss minst 1 poeng. Vinner vi de to hjemmekampene får vi de 7 poengene vi trenger. Kan faktisk koste på oss et tap mot Swansea. Tror det går allikevel, jeg. Brentford må få en slip up, dvs. jeg tror ikke at de vinner de 3 siste.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Reaney

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #216 på: Juli 11, 2020, 22:49:17 »
Seier i morgendagens kamp mot Swansea vil gi Leeds et gedigent overtak i kampen om opprykk. Klarer vi full pott i morra, så vil vi 4 poeng på de tre siste kampene være nok for å holde Brentford unna selv om disse skulle vinne resten.

Reaney

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #217 på: Juli 11, 2020, 22:51:38 »
Jeg er også overbevist om at WBA slår tilbake og slår Fulham hjemme. I tillegg har de svake Hødd og megasvake QPR igjen (som er korona balls dårligste lag). Lukter 9 poeng lang vei.

HåvardK

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #218 på: Juli 12, 2020, 10:21:57 »
Swansea jager play-off.

Poeng er gull verdt, og vi er gode nok til å ta alle tre. Blir en tøff batalje i Wales.
Har en dårlig følelese i dag, Swansea har vist seg å være tøff motstand flere ganger, og er nok up for it i dag også.

asbfjell

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #219 på: Juli 12, 2020, 14:19:28 »
HVILEDAGER, gutter!
Dere undervurderer betydningen av ulikt antall hviledager i innspurten!

Jeg har sett på antall hviledager for topplagene før deres fire siste kamper.

WBA spilte i går borte mot Blackburn. WBA hadde tre hviledager før den kampen, Blackburn hadde fire.
Total WBA dominans i første omgang og fortjent ledelse til pause. Utover i andre omgang spilte Blackburn seg inn i kampen igjen og fratok WBA to poeng.
Var det den ekstra hviledagen som ga Blackburn nye krefter i andre omgang?

Brentford spilte borte mot Derby. Brentford fikk fire hviledager før den kampen, Derby kun tre.
Derby var fullt på høyde med Brentford i første omgang - etter pause virket Derby sluttkjørte og Brentford hadde full kontroll.
Hvor stor betydning hadde Brentfords ekstra hviledag for den kamputviklingen?

Vi møter Swansea borte med tre hviledager i beina, Swansea har fire.
Vi pleier vanligvis å dominere kampene mer og mer utover i andre omgang. Det skal bli interessant å se hvordan dagens kamp utvikler seg.

Jeg setter her opp en liste som viser hvor mange hviledager topplagene får (+/-) i forhold til sine motstandere før de fire siste kampene.

Leeds         - 5
WBA           - 1
Brentford   + 1
Fullham         0

Et markant handicap for Leeds - påført av Sky Sports og EFL!

Gutta skal virkelig få muligheter til å vise at det er hold i påstanden om at de er så mye bedre trent enn alle andre.

HåvardK

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #220 på: Juli 12, 2020, 15:29:42 »
Viktig poeng, Asbjørn.

RoarG

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #221 på: Juli 12, 2020, 17:21:55 »
For de som tror at opprykket nå er i boks, kan det kanskje være nyttig å lese denne artikkelen fra VG.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/qLG02e/cadiz-supporterne-ga-blaffen-i-coronaviruset-og-tok-opprykksfesten-paa-forskudd
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #222 på: Juli 12, 2020, 17:28:06 »
For de som tror at opprykket nå er i boks, kan det kanskje være nyttig å lese denne artikkelen fra VG.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/qLG02e/cadiz-supporterne-ga-blaffen-i-coronaviruset-og-tok-opprykksfesten-paa-forskudd

Det er noe slikt jeg ser for meg som en worst case:

Brentford og WBA vinner alle sine kamper, dvs. vi må ha fire poeng til:

Vi knuser Barnsley 6-0 hjemme.
Vi taper meget ufortjent 1-0 for Derby etter en krig og fire røde kort.
Vi behøver ett poeng hjemme mot Lee Bowyer og Charlton. Det blir Wigan på nytt og Lee Bowyer ødelegger direkte opprykk for klubben i sitt hjerte ved å vinne 1-0 i en kamp der nervene ligger utenpå spillertrøyene. Vi blir nr. 3.
MOT

Perik

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #223 på: Juli 12, 2020, 19:21:03 »
Bare jeg som tenker at Brentford kanskje vil begynne kjenne litt press også nå? Nå når de begynner øyne håp om topp to, det er nå det virkelig gjelder for de også.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #224 på: Juli 12, 2020, 20:02:32 »
Preston øyner playoff siden Swansea røyk i dag...de takker oss for hjelpen ved å ta poeng mot Brentford onsdag...
Så setter vi Championsship-rekord i storseier torsdag med Champagnefotball & Bielsaball...

Ikke umulig at Fulham har slått WBA tirsdag også...

WGUAFC
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #225 på: Juli 12, 2020, 21:42:22 »
Tror Noel Whelan er i ferd med å ta av :D
I’m on cloud 9 I can smell the premier league I can taste the fixture list I can hear the noise at elland road from the fans , what a week what a performance and fitting end to the former players we have lost ,
@LUFC
 we are proud of you all , well done , we’re nearly there MOT
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #226 på: Juli 15, 2020, 21:26:30 »
8Yards8Feet
@8Yards8Feet

Leeds United - There are only 7 games left which matter (3 Leeds, 2 West Brom, 2 Brentford). Each of these have 3 possible outcomes, so there are 2187 permutations (3^7). Leeds finish the season at least 1 point clear of 3rd place in 2099 of them.   @AllStatsArentWe  @lufcstats
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

NT

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #227 på: Juli 15, 2020, 22:28:09 »
Bunnstriden er tøff i år. Teoretisk kan du rykke ned med 50 poeng og hele 8 lag er involvert 2 runder før slutt. Bånnlagene har hhv 43 og 45 poeng.

I fjor røk Rotherham ut på40  Bolton 32 og Ipsw.32

Det er vanskelig å rykke opp, men jaggu tøft å overleve også.

Blank_File

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #228 på: Juli 15, 2020, 22:33:09 »
8Yards8Feet
@8Yards8Feet

Leeds United - There are only 7 games left which matter (3 Leeds, 2 West Brom, 2 Brentford). Each of these have 3 possible outcomes, so there are 2187 permutations (3^7). Leeds finish the season at least 1 point clear of 3rd place in 2099 of them.   @AllStatsArentWe  @lufcstats
Det høres ut som en mulighet bare Leeds kan greie å rote til. Jeg er ALTFOR optimistisk til at dette skal gå bra.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #229 på: Juli 15, 2020, 22:35:07 »
8Yards8Feet
@8Yards8Feet

Leeds United - There are only 7 games left which matter (3 Leeds, 2 West Brom, 2 Brentford). Each of these have 3 possible outcomes, so there are 2187 permutations (3^7). Leeds finish the season at least 1 point clear of 3rd place in 2099 of them.   @AllStatsArentWe  @lufcstats
Det høres ut som en mulighet bare Leeds kan greie å rote til. Jeg er ALTFOR optimistisk til at dette skal gå bra.
Så godt som 96% sjanse for opprykk skulle det bli, om 2187 er riktig...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #230 på: Juli 15, 2020, 23:50:50 »
8Yards8Feet
@8Yards8Feet

Leeds United - There are only 7 games left which matter (3 Leeds, 2 West Brom, 2 Brentford). Each of these have 3 possible outcomes, so there are 2187 permutations (3^7). Leeds finish the season at least 1 point clear of 3rd place in 2099 of them.   @AllStatsArentWe  @lufcstats
Det høres ut som en mulighet bare Leeds kan greie å rote til. Jeg er ALTFOR optimistisk til at dette skal gå bra.
Så godt som 96% sjanse for opprykk skulle det bli, om 2187 er riktig...
Spent på hvordan det ser ut om vi roter det til i morgen.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #231 på: Juli 15, 2020, 23:53:08 »

Spent på hvordan det ser ut om vi roter det til i morgen.
729 varianter igjen... Men langt under 96% i alle fall...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #232 på: Juli 16, 2020, 00:14:33 »
Bare jeg som tenker at Brentford kanskje vil begynne kjenne litt press også nå? Nå når de begynner øyne håp om topp to, det er nå det virkelig gjelder for de også.

Dem kjenner presset. Andre omgangen i dag var dem svake og feige. Kun Benhrama som virket å være uberørt. Til gjengjeld er han sykt god og kan vinne en kamp alene.  Desverre var taktikken til Preston kun å pumpe ball opp til en som skulle dempe den på kassa! Brentford vinner ikke siste 10. Tror Stoke borte blir tøft..WBA borte mot Hudds er heller ikke 3 bortepoeng.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #233 på: Juli 16, 2020, 00:51:50 »
Bare jeg som tenker at Brentford kanskje vil begynne kjenne litt press også nå? Nå når de begynner øyne håp om topp to, det er nå det virkelig gjelder for de også.

Dem kjenner presset. Andre omgangen i dag var dem svake og feige. Kun Benhrama som virket å være uberørt. Til gjengjeld er han sykt god og kan vinne en kamp alene.  Desverre var taktikken til Preston kun å pumpe ball opp til en som skulle dempe den på kassa! Brentford vinner ikke siste 10. Tror Stoke borte blir tøft..WBA borte mot Hudds er heller ikke 3 bortepoeng.
Jeg tror også at vi rykker opp lørdag...uten å spille selv :-)
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

auren

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #234 på: Juli 16, 2020, 08:45:35 »
Bare jeg som tenker at Brentford kanskje vil begynne kjenne litt press også nå? Nå når de begynner øyne håp om topp to, det er nå det virkelig gjelder for de også.

Dem kjenner presset. Andre omgangen i dag var dem svake og feige. Kun Benhrama som virket å være uberørt. Til gjengjeld er han sykt god og kan vinne en kamp alene.  Desverre var taktikken til Preston kun å pumpe ball opp til en som skulle dempe den på kassa! Brentford vinner ikke siste 10. Tror Stoke borte blir tøft..WBA borte mot Hudds er heller ikke 3 bortepoeng.
Jeg tror også at vi rykker opp lørdag...uten å spille selv :-)

Vi kan faktisk rykke opp i morgen, fredag også. Da spiller WBA borte mot Huddersfield. Vinner vi i dag mot Barnsley og WBA ikke vinner i morgen, er vi sikret opprykk!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #235 på: Juli 16, 2020, 09:41:41 »
Bare jeg som tenker at Brentford kanskje vil begynne kjenne litt press også nå? Nå når de begynner øyne håp om topp to, det er nå det virkelig gjelder for de også.

Dem kjenner presset. Andre omgangen i dag var dem svake og feige. Kun Benhrama som virket å være uberørt. Til gjengjeld er han sykt god og kan vinne en kamp alene.  Desverre var taktikken til Preston kun å pumpe ball opp til en som skulle dempe den på kassa! Brentford vinner ikke siste 10. Tror Stoke borte blir tøft..WBA borte mot Hudds er heller ikke 3 bortepoeng.
Jeg tror også at vi rykker opp lørdag...uten å spille selv :-)

Vi kan faktisk rykke opp i morgen, fredag også. Da spiller WBA borte mot Huddersfield. Vinner vi i dag mot Barnsley og WBA ikke vinner i morgen, er vi sikret opprykk!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Da er det bare å utsette bursdagsfeiringen til fredag, Auren! Legg champagnen på kjøling i dag og be gjestene komme i morgen i stedet

Forever Whites

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #236 på: Juli 16, 2020, 09:47:21 »
Brentford gjør jobben sin og legger press på WBA og oss. Imponerende av dem. Uansett er dette noe vi kan avgjøre selv hvis vi greier å holde konsentrasjonen oppe og unngår å stresse. 4 poeng på 3 kamper høres overkommelig ut men de kommer ikke av seg selv. Et lite skår i gleden at Kalvin ble skadet men har tro på at vi klarer dette.
Medlem 94237

NT

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #237 på: Juli 16, 2020, 10:34:05 »

Har vi en egen tråd for filmklipp ?  Dette må vel være årets teiteste ?

https://twitter.com/leonwba/status/1283453061394989056

Bjorn

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #238 på: Juli 16, 2020, 11:50:43 »

Har vi en egen tråd for filmklipp ?  Dette må vel være årets teiteste ?

https://twitter.com/leonwba/status/1283453061394989056

Flaut.. Håper han sover dårlig..  :-X
Marching On! 4276

LeifMorten

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #239 på: Juli 16, 2020, 20:15:05 »
Huddersfield kan vel langt på vei berge plassen med seier i morgen.