Skrevet av Emne: Lånespiller en kort periode: Jean-Kevin Augustin  (Lest 63706 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Kato

« Siste redigering: Oktober 10, 2020, 21:36:12 av Asbjørn »
 

auren

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #1 på: Januar 27, 2020, 12:40:21 »
Fantastisk nytt! Dette blir en Leedslegende  8)

Velkommen til klubben Jean-Kevin!  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #2 på: Januar 27, 2020, 12:40:27 »
Striker completes Whites move.

Leeds United are delighted to announce the signing of Jean-Kevin Augustin.

The striker joins the Whites on an initial loan deal until the end of the season from Bundesliga outfit Red Bull Leipzig.

Augustin came through the ranks with French outfit Paris Saint-Germain and went on to make his senior debut for the club back in April 2015.

Over the course of the next two seasons, he helped PSG win every domestic honour.

In July 2017, he completed a move to German side Red Bull Leipzig for a reported fee of €13m.

He featured in both the UEFA Champions League and UEFA Europa League during his time with the Bundesliga club, who finished sixth and third in his two seasons, where he hit 20 goals in 67 outings.

Augustin returned to his native France to join AS Monaco on loan at the start of the season and went on to feature 13 times.

The 22-year-old is a France youth international, having been capped at every level from Under-16s to Under-21s.

He helped France win the European Under-19 Championship in 2016, where he was the top goal-scorer and player of the tournament.

Augustin becomes Leeds’ third signing of the January transfer window following the arrivals of Elia Caprile and Ian Poveda.

He will wear the number 29 shirt for Leeds during his time at Elland Road and the club hold the option to sign the player on a permanent basis upon completion of his loan spell.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #3 på: Januar 27, 2020, 12:41:42 »
Dette er en nyhet jeg kan like :) :) :). Velkommen til Leeds, Jean-Kevin. Måtte ditt opphold her bli fylt med suksess og lykke.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Annesj

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #4 på: Januar 27, 2020, 12:43:13 »
Jan Kevin skyter oss opp!!!!!
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Borge

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #5 på: Januar 27, 2020, 12:43:35 »
Så klippene med han. Rask, godt rykk og god skuddfot.  Kan bli bra dette  :)
Borge

kjella

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #6 på: Januar 27, 2020, 12:44:52 »
Meget stor tro på denne signeringen - nesten litt i overkant av hva jeg trodde klubben kunne få til - og virker som man har gjort det meste riktig i prosessen her. Blir artig å høre om Bielsa er like tydelig på at dette er "Orta signeringer" - har en sterk følelse av at både Augustin og Poveda er spillere som Bielsa har bestemt at klubben skulle hente...Burde vel kanskje være på benken mot Wigan ihvertfall ? Og klar for fullt mot Nottingham og Brentford..Nå skal man ikke forspise seg på en mandag formiddag, men denne journalisten - som ikke er av de aller mest useriøse - mener at vi er ute etter en angriper til - det kan vel ikke være Bowen ?? https://twitter.com/graemebailey
« Siste redigering: Januar 27, 2020, 13:03:35 av kjella »

Torpe-do

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #7 på: Januar 27, 2020, 12:45:43 »
Lovande - håpar me har ein målgarantist her!

Var det ikkje kl. 13:00 dagen før signeringa måtte vere på plass for at han skulle kunne vere med, Auren? 13:00 norsk tid? Då skulle han vel kunne vere med til Millwall-kampen?

GeirO

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #8 på: Januar 27, 2020, 12:46:01 »
Rett og slett fantastisk. Slik jeg ser det er dette en bedre spiller- og ikke minst en spiller med større potensial - enn Andre Gray og Che Adams.

By far.
MOT

GeirO

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #9 på: Januar 27, 2020, 12:46:54 »
Lovande - håpar me har ein målgarantist her!

Var det ikkje kl. 13:00 dagen før signeringa måtte vere på plass for at han skulle kunne vere med, Auren? 13:00 norsk tid? Då skulle han vel kunne vere med til Millwall-kampen?

Tviler, men på benken til lørdag.
MOT

Bellini

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #10 på: Januar 27, 2020, 12:47:23 »
Dette er på papiret et kanon vindu for Leeds, gjenstår bare å se om disse som angivlig er Bielsa sine 1 valg slår til da!!!

Augustin er nok uten tvil et kjempe talent og bør ha potensialet til å gjøre Bamford til 2 valg!!! Poveda sammenligner jeg med James som netsen kom i fjor og blir han i nærheten av dette så tror jeg vi går opp :-)

Vi har hentet klasse og ikke kvantitet  :D :D

auren

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #11 på: Januar 27, 2020, 12:49:32 »
Lovande - håpar me har ein målgarantist her!

Var det ikkje kl. 13:00 dagen før signeringa måtte vere på plass for at han skulle kunne vere med, Auren? 13:00 norsk tid? Då skulle han vel kunne vere med til Millwall-kampen?

Jo, dette er før deadline for å melde på nye spillere til kamp. Så tror nok den tidlige annonseringen er fordi han skal være med på benken i morgen kveld. Ikke umulig at han starter mot Wigan, men tror nok han benkes i de to første kampene, så får vi se mot Brentford og Forest.

Dette er den største signeringen vi har gjort siden PL-dagene. Helt rått av Bielsa, Orta, Rad og Kinnear. Her fortjenes kudos all mass!

Scum var visstnok interesserte på tampen her ryktes det på Waccoe  ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jaho

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #12 på: Januar 27, 2020, 12:50:08 »
Deilige nyheter!! Dette gjør oss så utrolig mer konkurransedyktige ut sesongen, og en oppgradering fra
de vi mistet. Bra jobbet av apparatet, og viser at vi er en klubb som satser!! Ingen garanti i fotball,
men dette kan fort få bikket opprykket i vår vei!!  :D

Pettersen97

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #13 på: Januar 27, 2020, 12:52:36 »
Jaddaaaa!!
Håper han kan være med i kampen mot Millwall. Selv om jeg ikke tror Bielsa tar han med i troppen med en gang. Velkommen Augustin!!  ;D
The Mighty Whites

SupALeedS

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #14 på: Januar 27, 2020, 12:53:44 »
Han er klar for Millwall kampen i morgen. (Augustin) Sitter nok på benken!
Alex

Dylan

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #15 på: Januar 27, 2020, 12:56:51 »
Dere som virkelig er tett på her; hvor bra er Augustin? Er han en typisk spiss, ving?

auren

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #16 på: Januar 27, 2020, 12:59:18 »
Dere som virkelig er tett på her; hvor bra er Augustin? Er han en typisk spiss, ving?

Spiss ja. I følge Transfermarkt kan han også bekle høyre og venstre ving, men er usikker på om han har spilt noe særlig der. Var veldig god i 2017/2018 sesongen for Leipzig, men spilte annen fiolin bak en av verdens beste spisser i Timo Werner sesongen etter. Har heller ikke fått det helt til i Monaco, men de også har noen sykt gode spisser. Med tillit over tid vil han bøtte inn mål på nivå to i England. Jeg kan ikke skjønne annet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dylan

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #17 på: Januar 27, 2020, 13:01:20 »
Takk! Høres bra ut!
Har han spilt en del i Monaco i høst?

RoarG

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #18 på: Januar 27, 2020, 13:01:59 »
Takk! Høres bra ut!
Har han spilt en del i Monaco i høst?
Nesten ingen ting.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #19 på: Januar 27, 2020, 13:03:33 »
Dere som virkelig er tett på her; hvor bra er Augustin? Er han en typisk spiss, ving?

Spiss ja. I følge Transfermarkt kan han også bekle høyre og venstre ving, men er usikker på om han har spilt noe særlig der. Var veldig god i 2017/2018 sesongen for Leipzig, men spilte annen fiolin bak en av verdens beste spisser i Timo Werner sesongen etter. Har heller ikke fått det helt til i Monaco, men de også har noen sykt gode spisser. Med tillit over tid vil han bøtte inn mål på nivå to i England. Jeg kan ikke skjønne annet.

auren

han har jo frem til starten av mai da  ;)
Ups & Ups!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28766
  • Total likes: 2594
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #20 på: Januar 27, 2020, 13:04:09 »
Takk! Høres bra ut!
Har han spilt en del i Monaco i høst?
Nesten ingen ting.
Fra YEP litt lenger nede på siden:
Augustin returned to his native France to join AS Monaco on loan at the start of the season and went on to feature 13 times.
(De har kanskje spilt et 20-talls kamper?)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #21 på: Januar 27, 2020, 13:07:16 »
Vi har i alle fall lært i forhold til usikkerheten i siste uke av et transfervindu.
 

auren

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #22 på: Januar 27, 2020, 13:12:44 »
Her kan dere se en snutt av alle målene til Augustin. Noen skikkelig flotte her!

https://streamable.com/wasdr


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dylan

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #23 på: Januar 27, 2020, 13:16:26 »
Nå fikk jeg virkelig trua igjen!!
Med tanke på et par tap i det siste tar jeg med denne.......
For the loser now
Will be later to win
For the times they are a-changin'
Dylan (Bob)

raggen

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #24 på: Januar 27, 2020, 13:25:14 »
Kjempesignering!!!!! da får vi håpe han tar en Håland debut med hattrick fra benken ;D ;D

Nei dette var utrolig bra. for ett kupp vi kan ha gjort her
Forever Leeds United!!!!!!!!

Blank_File

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #25 på: Januar 27, 2020, 13:35:27 »
DRIIIIIIT SPENNENDE, selv om jeg aldri har hørt navnet før så ser dette meeeeget bra ut på papiret. Gleder meg til å se han i aksjon!

Kato

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #26 på: Januar 27, 2020, 13:42:28 »
For de som drømmer, her slukkes håpet  til i morra.

Bielsa: I don’t think he’s going to be involved tomorrow. He arrived today.
 

asbfjell

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #27 på: Januar 27, 2020, 13:45:59 »
Denne signeringen er til de grader en statement of intent fra Radrizzzani & co - klubben skal opp i år!

Da vi sikret oss Ian Poveda skrev jeg følgende: «Basert på det lille jeg har sett av ham, vil jeg si at Poveda minner meg litt om Saiz. Han er typen som kan starte et løp fra kanten, dra av et par motspillere i stor fart på vei inn mot midten og deretter "slippe" en genial pasning inn bak forsvaret. Får vi også inn en riktig makker: en spiss som foretar smarte bevegelser og som er presis nok i sine avslutninger, kan dette bli skikkelig knall - kanskje allerede denne våren!»

I Jean-Kevin Augustin har vi nå fått inn akkurat en sånn type som foretar smarte bevegelser og som er presis nok i sine avslutninger. Og dette skal vi få glede av i årets sesongavslutning.

Og på toppen av det hele: Her snakker vi om spillere som har potensiale til å sette fyr på Premier League neste sesong!

Kudos til Radrizzani, Orta og andre som har bidratt til å dra dette i land.

Og som jeg var inne på i går:
Send gjerne også en takk til høyere makter som sørget for at vi ikke fikk det vi ville ha, men at vi heller endte opp med det vi virkelig behøvde.

jaho

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #28 på: Januar 27, 2020, 13:49:51 »
For de som drømmer, her slukkes håpet  til i morra.

Bielsa: I don’t think he’s going to be involved tomorrow. He arrived today.

Hadde vært veldig overraskende...bør få pakket ut først, og lagt bak seg ihvertfall en trening før
vi tenker på han i kamp!

Cherry

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #29 på: Januar 27, 2020, 13:55:11 »
Liker spesielt dette: the club hold the option to sign the player on a permanent basis upon completion of his loan spell.
[/b]

Ser ut som "mini-Yeboah"...og det lover godt!