Skrevet av Emne: Kamp: vs Nottingham Forest, @City Ground, lørdag 8.02.2020, kl 18.30 Viasport 2  (Lest 38778 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Nå er jeg spent på hvordan vi kommer ut etter pause. Bielsa må være ekstremt lite fornøyd med det han ser akkurat nå...

Ut med Alioski. White som stopper. Dallas på venstrebacken. Inn med Shackleton. Klich anker.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Joe Jordan

Shack kommer kanskje inn i det 87 min, det blir nok det eneste byttet

Hehe, tenkte det samme.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Torpe-do

Her må det litt god management til i pausen! Kjem ikkje langt sånn me spelar no, i alle fall...




Sent from my iPhone using Tapatalk

Movy

Blir vel samme laget i andre...

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk


auren

Pause. 1-0 til Forest. Godkjente åpningsminutter, men etterhvert blir det fryktelig svakt fremover. Dårlige pasninger, dårlige innlegg, dårlige valg. Når så Forest får sin scoring så skal det mye til for at vi vinner denne kampen. Selv uavgjort virker vanskelig nå. Jeg tar 1 poeng med begge hender om noen tilbyr meg det.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Buddy

Dobbeltbytte i pausen.

Eriksen55

Nå er jeg spent på hvordan vi kommer ut etter pause. Bielsa må være ekstremt lite fornøyd med det han ser akkurat nå...

Ikke hold pusten mens du venter på forandringer hvertfall!

karaba

Høye baller inn i 16 er virkelig ikke oppskriften for Leeds å score, i tillegg er det jo så mye upresise pasninger og innlegg at jeg kan ikke helt se hvordan vi skal score. Ufattelig dårlig av nesten hele laget, kan ikke helt se hvordan vi skal komme tilbake!


Sent from my iPhone using Tapatalk

ar9

Uansett Kiko og Pablo v målet. Dette laget i lyseblått fortjener absolutt ikke en av de to øverste plassene på tabellen slik de fremstod i 1.omg.

Her må ett hent annet lag på banen i 2.omg.

De har fått det til før så det er lov å håpe.


Sent from my iPhone using Tapatalk

karaba

Dobbeltbytte i pausen.
Ja det ville jo vært typisk Bielsa det


Sent from my iPhone using Tapatalk

auren

Nå er jeg spent på hvordan vi kommer ut etter pause. Bielsa må være ekstremt lite fornøyd med det han ser akkurat nå...

Ikke hold pusten mens du venter på forandringer hvertfall!

Rimelig sikker på at vi ser et bytte fra starten av andre omgang. Hvis ikke, så kommer det ett innen 60 min hvis stillingen fortsatt er 1-0.

Bamford usynlig på topp. Forest ikke særlig gode men får oss til å fremstå veldig svake, så da er de vel kanskje gode.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Høye skuldre. Ingen som tar ansvar når det kommer til dueller eller å snu opp å være positive med kula. Alltid på jakt etter støttepasning.
Sidene er eksepsjonelt svake i posession. Spesielt venstre. Ikke noe nytt det.
Prestasjonene av keeper uten ball og med ball er langt under pari.

Eneste håpet jeg egentlig har for denne og neste kamp er at Augestin kommer inn å tilfører laget en xfaktor og energi. Vi trenger en ledestjerne øverst i banen så får man håpe det smitter nedover i systemet.

Jeg vil gå så langt som å si at vi har null sjans til å klare topp 2 hvis det ikke skjer noe nå.
Nytter lite å klage over supportere og mishag og press derfra. Klubben er stor og det er forventninger- klarer man ikke å spille under det får man ta følge med OKane til Luton.

Horribelt over hele fjøla og ganske lett å lukte etter samme mentale kollaps siste 2-3 sesongene.

Cherry

Nå er jeg spent på hvordan vi kommer ut etter pause. Bielsa må være ekstremt lite fornøyd med det han ser akkurat nå...

Ut med Alioski. White som stopper. Dallas på venstrebacken. Inn med Shackleton. Klich anker.

auren

Kreativt , og enig.
For meg må Alioski vekk, altså vekk fra troppen.
Han er treg, fysisk som en guttespiller og rett og slett svak når han ikke får løpe fritt- som er hans’ styrke....

Nå er 11 poeng vekk , altså d vi hadde på Forest før jul.
Håper virkelig vi kan Finne på noe i 2. Omgang...pt har vi 1-en- målsjanse i dag.
Fra 25 meter og inn har vi ingen plan fremover overhodet...fortvilenes :(
 

Kato

Er noe med spillestilen vi også sliter med. På høyresiden er det ingen vinkel i det vi driver med. Alle pasningene rett frem og alle slås helt ute ved linja. Langt bedre vinkler på venstresiden men kombinasjonen innlegg avslutning finnes ikke. Alioski altfor svak. Kiko snakker jeg ikke om.
 

NT

Synes Casilas står riktig plassert på et genialt skudd. Vanskelig å reagere kjapt nok. Verre at Pablo roter bort ballen i forkant....

Ikke enig. Den følger seg inn i rekken av skudd som går inn hvor Kiko er i dårlig balanse. Han er for mye bakpå og hiver ut benet.  Du ser det samme på B-ham sitt første mål, på S.Wed første mål
m.fl.  Frykteliug skuffa over hans inntreden fra han stratet å rote det til på 3-1 måpølet mot Cardiff. Siden da har gardina vært nede.   Og nå er den nede for flere også.  Kjenner på stor frustrasjon nå

Carl Fisker

Dette snur vi i 2. Omgang etter noen visdomsord og - disposisjoner av Bielsa.

Leedsfan

Er noe med spillestilen vi også sliter med. På høyresiden er det ingen vinkel i det vi driver med. Alle pasningene rett frem og alle slås helt ute ved linja. Langt bedre vinkler på venstresiden men kombinasjonen innlegg avslutning finnes ikke. Alioski altfor svak. Kiko snakker jeg ikke om.

Jeg tror problemet er, som det har vært lenge, at det er ingen som truer mellomrommet med ballen i beina. Vi er impotente i midten av banen og da kommer ikke kantene til sin rett for de er jo låst av hele tiden. Det må en ekstremt god diagonal ball for å frigjøre plass på flanken og det blir for sjelden. Eneste som kan løse dette er Tyler inn for Costa og Pablo ut på kant!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

leedslife

Blir utrolig viktig å hente 1 poeng her ihvertfall.
Natt og dag mellom 0 og 1.
Samme på tirsdag.


jaho

Roberts inn ved pause eller første 15 i 2.omg.

bmoen

Må jo gå sånn når vi spiller med det samme laget som har tapt 4 av de 5 siste. Her har Bielsa en stor svakhet.

Etter 9 av 27 poeng på de 9 siste kampene er det helt uforståelig at Bielsa stiller med det samme laget i hver kamp. Hvorfor i huleste har han skaffet seg nye spillere nå han ikke bruker dem? Han mister jeg mer og mer trua på.
BMo - Leeds-fan siden 1964

Eriksen55

Høye skuldre. Ingen som tar ansvar når det kommer til dueller eller å snu opp å være positive med kula. Alltid på jakt etter støttepasning.
Sidene er eksepsjonelt svake i posession. Spesielt venstre. Ikke noe nytt det.
Prestasjonene av keeper uten ball og med ball er langt under pari.

Eneste håpet jeg egentlig har for denne og neste kamp er at Augestin kommer inn å tilfører laget en xfaktor og energi. Vi trenger en ledestjerne øverst i banen så får man håpe det smitter nedover i systemet.

Jeg vil gå så langt som å si at vi har null sjans til å klare topp 2 hvis det ikke skjer noe nå.
Nytter lite å klage over supportere og mishag og press derfra. Klubben er stor og det er forventninger- klarer man ikke å spille under det får man ta følge med OKane til Luton.

Horribelt over hele fjøla og ganske lett å lukte etter samme mentale kollaps siste 2-3 sesongene.

Så lenge spissen skal jage og løpe så mye hele tiden så tror jeg vi får se mye mer bom enn mål.. og det uansett hvem som er spiss!

I følge Bielsa er dem ikke slitne, ikke er selvtilliten lav og ikke er dem nervøse. Så lenge Bielsa sier det så må jo det stemme...!!!

Målet er direkte opprykk. Det ble sagt før sesongen. Da må det gjøres en vurdering om dagens regime er i stand til å snu trenden vi er inne i. Se på historie og fjoråret. Bielsa sine lag avslutter sesongen alktid svakt..kan bli en påske i år også... Fortsetter dette er vi på 5-7 plass i løpet av noen runder. Da må det tas grep om målet skal være realistisk!

Tenk å kjøre samme laget i kamp etter kamp. Prestasjonene påvirker ikke laguttak og spilletid. Det er jo sykt!

« Siste redigering: Februar 08, 2020, 19:33:36 av eriksen55 »

kjella

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Nottingham Forest, @City Ground, l
« Svar #111 på: Februar 08, 2020, 19:30:26 »
1-3. Roberts, Hernandez og Augustin..
« Siste redigering: Februar 08, 2020, 19:32:47 av kjella »

Cherry

Tror Tyler inn som ball fordeler KAN være tingen.
Alioski ut, 3 bak og ha Pablo bak Bamford.

Vi skaper jo nada fremover. Shackleton med friske bein etterhvert- og Augustin siste 10 hvis d fortsatt brenner på dass.... ::) ; :P
 

auren

Vi er i øyeblikket 5 poeng (!) fra 6. plassen. I teorien kan vi være ute av play off neste helg om denne elendigheten fortsetter.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

bmoen

Blir utrolig viktig å hente 1 poeng her ihvertfall.
Natt og dag mellom 0 og 1.
Samme på tirsdag.

På tirsdag er de nede i playoff-rekka! Brentford scorer jo haugevis med mål.
BMo - Leeds-fan siden 1964

GeirO

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest, @City Ground, , kl 18.30 Viasport 2
« Svar #115 på: Februar 08, 2020, 19:32:46 »
Dette snur vi i 2. Omgang etter noen visdomsord og - disposisjoner av Bielsa.

Yeahh!
MOT

Joe Jordan

Det klages (muligens med grunn) på Bamford, men hva hadde en hvilken som helst spiss hatt å jobbe med i denne omgangen? Ingen verdens ting.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

stian

Nå er jeg spent på hvordan vi kommer ut etter pause. Bielsa må være ekstremt lite fornøyd med det han ser akkurat nå...

Ut med Alioski. White som stopper. Dallas på venstrebacken. Inn med Shackleton. Klich anker.

auren

Kreativt , og enig.
For meg må Alioski vekk, altså vekk fra troppen.
Han er treg, fysisk som en guttespiller og rett og slett svak når han ikke får løpe fritt- som er hans’ styrke....

Nå er 11 poeng vekk , altså d vi hadde på Forest før jul.
Håper virkelig vi kan Finne på noe i 2. Omgang...pt har vi 1-en- målsjanse i dag.
Fra 25 meter og inn har vi ingen plan fremover overhodet...fortvilenes :(

Hmmmm, ingen bytter?? Da bør det i alle fall ha vært en peptalk i verdensklasse for å kunne ta skikkelig tak i dette.

karaba

Det kollektive spillet fungerer jo ikke i helt tart. 3-4 pasninger for deretter å miste ballen eller komne med et elendig innlegg. Dette er bare trist, kan ikke se hvordan måten vi spiller på nå skal holde til Play-Off plass engang


Sent from my iPhone using Tapatalk

karaba

Bra innlegg Dallas


Sent from my iPhone using Tapatalk