Skrevet av Emne: Korona-tråden  (Lest 60781 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Sv: Korona-tråden
« Svar #120 på: April 24, 2020, 22:26:17 »
Og i nederlandsk andredivisjon er det antydning til misnøye:
https://www.vg.no/sport/fotball/i/vQ7EXj/serien-avlyst-stoerste-skammen-i-nederlandsk-sport-noensinne

Må innrømme at jeg har bittelitt forståelse for Cambuur-managerens frustrasjon.

Avgjørelsen kan fort havne i retten.

Tviler på at engelsk fotball følger samme vei som i Nederland.
Super Leeds since 1968

Reaney

Sv: Korona-tråden
« Svar #121 på: April 25, 2020, 10:04:51 »
England er motsatt av verda.I så måte var det som skjer i Nederland en god nyhet.

Josch

Sv: Korona-tråden
« Svar #122 på: April 25, 2020, 11:07:04 »
England er motsatt av verda.I så måte var det som skjer i Nederland en god nyhet.

I Nederlamd fikk klubbene mulighet til å avgjøre selv ved avstemming 16 (for),  9 (mot) og 9 (stemte ikke). Ingen fikk nok flertall og forbundet måtte avgjøre. Da har man forsøkt en demokratisk prosess. Jeg tror det vil telle noe i en rettsak.

Hvis det blir avstemming i England om det samme  så vil hver klubb stemme for sitt eget beste. Da vil flere klubber stemme for nulling av sesongen. Kun de som er innblandet i opprykk/ nedrykk vil stemme for frysing av nåværende tabell hvis de ser en fordel.  Og noen vil ha interesse av at Leeds blir værende i ch.ship pga økonomi.

Blir det EFL/ FA som må avgjøre så blir det bråk uansett utfall.
Fryses tabellen så vil noen miste mulighet for opprykk eller redde plassen .  Det samme vil skje ved nulling.

Jeg tror prosessen i England blir ganske lik som Nederland. Avstemming og deretter en mulig avgjørelse av FA.

stian

Sv: Korona-tråden
« Svar #123 på: April 25, 2020, 12:07:54 »
England er motsatt av verda.I så måte var det som skjer i Nederland en god nyhet.

I Nederlamd fikk klubbene mulighet til å avgjøre selv ved avstemming 16 (for),  9 (mot) og 9 (stemte ikke). Ingen fikk nok flertall og forbundet måtte avgjøre. Da har man forsøkt en demokratisk prosess. Jeg tror det vil telle noe i en rettsak.

Hvis det blir avstemming i England om det samme  så vil hver klubb stemme for sitt eget beste. Da vil flere klubber stemme for nulling av sesongen. Kun de som er innblandet i opprykk/ nedrykk vil stemme for frysing av nåværende tabell hvis de ser en fordel.  Og noen vil ha interesse av at Leeds blir værende i ch.ship pga økonomi.

Blir det EFL/ FA som må avgjøre så blir det bråk uansett utfall.
Fryses tabellen så vil noen miste mulighet for opprykk eller redde plassen .  Det samme vil skje ved nulling.

Jeg tror prosessen i England blir ganske lik som Nederland. Avstemming og deretter en mulig avgjørelse av FA.

Det store spørsmålet blir hvilke alternativer det evt. skal stemmes om.

Hvis forslaget er at dagens tabell blir tellende, men at ingen rykker ned, er nok det det beste for de fleste. De som når Europa i PL og ligger på direkte opprykk i EFL er happy, de som ligger på nedrykk er såre fornøyde, mens de som går glipp av playoff vil rase over tapte muligheter.


RoarG

Sv: Korona-tråden
« Svar #124 på: April 25, 2020, 14:30:00 »
Høres ut som det beste alternativet er å avslutte foran tomme tribuner? I Norge er det bestemt at arrangementer som samler flere enn 500 mennesker er forbudt fram til 1. september. Og der røk nok 2020-sesongen?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Josch

Sv: Korona-tråden
« Svar #125 på: April 25, 2020, 14:38:44 »
England er motsatt av verda.I så måte var det som skjer i Nederland en god nyhet.

I Nederlamd fikk klubbene mulighet til å avgjøre selv ved avstemming 16 (for),  9 (mot) og 9 (stemte ikke). Ingen fikk nok flertall og forbundet måtte avgjøre. Da har man forsøkt en demokratisk prosess. Jeg tror det vil telle noe i en rettsak.

Hvis det blir avstemming i England om det samme  så vil hver klubb stemme for sitt eget beste. Da vil flere klubber stemme for nulling av sesongen. Kun de som er innblandet i opprykk/ nedrykk vil stemme for frysing av nåværende tabell hvis de ser en fordel.  Og noen vil ha interesse av at Leeds blir værende i ch.ship pga økonomi.

Blir det EFL/ FA som må avgjøre så blir det bråk uansett utfall.
Fryses tabellen så vil noen miste mulighet for opprykk eller redde plassen .  Det samme vil skje ved nulling.

Jeg tror prosessen i England blir ganske lik som Nederland. Avstemming og deretter en mulig avgjørelse av FA.

Det store spørsmålet blir hvilke alternativer det evt. skal stemmes om.

Hvis forslaget er at dagens tabell blir tellende, men at ingen rykker ned, er nok det det beste for de fleste. De som når Europa i PL og ligger på direkte opprykk i EFL er happy, de som ligger på nedrykk er såre fornøyde, mens de som går glipp av playoff vil rase over tapte muligheter.

Jeg håper vi slipper en slik avstemming der noen føler seg som bitre tapere i etterkant.

Det beste hadde vært at vi får vite at Premier League IKKE starter opp med ny sesong i høst pga Corona-smitte. Dvs at man starter PL i ny sesong høsten 2021 i stedet.
Da slipper man dette maset om at PL og ch.ship MÃ… spille ferdig denne sommeren eller stemme over nulling/frysing av tabell for å få avgjort plasseringer fort.

Plasseringer bør avgjøres på banen. Hvis PL utsettes ett år så kan denne sesongen i PL og EFL fortsette i mars 2021 med de siste ni kamper.

Ansatte i klubbene får heller få trygd fra staten i ett år.

UEFA ser ut til å ville presse frem en snarlig løsning i hvert land pga CL, som trenger deltakere til høsten. UEFA har store inntekter av CL. Deres mas om å spille ferdig ligaene i sommer er urovekkende.  De bør foreslå ett års pause i sine turneringer heller gå glipp av pengene.

Tribuner med 30000 tilskuere er utenkelig i UK, Spania, Italia, Tyskland i september uansett . Det blir lockdown i disse landene i hele 2020, selv om dødstallene synker snart.

« Siste redigering: April 25, 2020, 15:09:58 av Josch »

stian

Sv: Korona-tråden
« Svar #126 på: April 25, 2020, 17:23:47 »
England er motsatt av verda.I så måte var det som skjer i Nederland en god nyhet.

I Nederlamd fikk klubbene mulighet til å avgjøre selv ved avstemming 16 (for),  9 (mot) og 9 (stemte ikke). Ingen fikk nok flertall og forbundet måtte avgjøre. Da har man forsøkt en demokratisk prosess. Jeg tror det vil telle noe i en rettsak.

Hvis det blir avstemming i England om det samme  så vil hver klubb stemme for sitt eget beste. Da vil flere klubber stemme for nulling av sesongen. Kun de som er innblandet i opprykk/ nedrykk vil stemme for frysing av nåværende tabell hvis de ser en fordel.  Og noen vil ha interesse av at Leeds blir værende i ch.ship pga økonomi.

Blir det EFL/ FA som må avgjøre så blir det bråk uansett utfall.
Fryses tabellen så vil noen miste mulighet for opprykk eller redde plassen .  Det samme vil skje ved nulling.

Jeg tror prosessen i England blir ganske lik som Nederland. Avstemming og deretter en mulig avgjørelse av FA.

Det store spørsmålet blir hvilke alternativer det evt. skal stemmes om.

Hvis forslaget er at dagens tabell blir tellende, men at ingen rykker ned, er nok det det beste for de fleste. De som når Europa i PL og ligger på direkte opprykk i EFL er happy, de som ligger på nedrykk er såre fornøyde, mens de som går glipp av playoff vil rase over tapte muligheter.

Jeg håper vi slipper en slik avstemming der noen føler seg som bitre tapere i etterkant.

Det beste hadde vært at vi får vite at Premier League IKKE starter opp med ny sesong i høst pga Corona-smitte. Dvs at man starter PL i ny sesong høsten 2021 i stedet.
Da slipper man dette maset om at PL og ch.ship MÃ… spille ferdig denne sommeren eller stemme over nulling/frysing av tabell for å få avgjort plasseringer fort.

Plasseringer bør avgjøres på banen. Hvis PL utsettes ett år så kan denne sesongen i PL og EFL fortsette i mars 2021 med de siste ni kamper.

Ansatte i klubbene får heller få trygd fra staten i ett år.

UEFA ser ut til å ville presse frem en snarlig løsning i hvert land pga CL, som trenger deltakere til høsten. UEFA har store inntekter av CL. Deres mas om å spille ferdig ligaene i sommer er urovekkende.  De bør foreslå ett års pause i sine turneringer heller gå glipp av pengene.

Tribuner med 30000 tilskuere er utenkelig i UK, Spania, Italia, Tyskland i september uansett . Det blir lockdown i disse landene i hele 2020, selv om dødstallene synker snart.

Et alternativ er også å kjøre halv sesong fra januar 2021 med trekning på hjemme-/bortekamper. Uansett må det nok tas beslutning om både inneværende og neste sesong ganske raskt. Usikkerheten er det ingen som er tjent med.

gulle

Sv: Korona-tråden
« Svar #127 på: April 25, 2020, 17:33:02 »
De 9-10 kampene som gjenstår
Kan kjøres på en måned med tomme tribuner
Den nye sesongen sterter opp forsinket og man kutter ut cupene neste sesong/ play offs 21/22 kan kjøres på sommeren samtidig som EM.
Her er masse muligheter. Hvis man vil tenke utenfor boksen
Klubbene er bedrifter og ved kriser kan man sette tilside vanlige regler.
Kjenner jeg blir kraftig provosert når agenter rasler med sabelen i en sånn situasjon
Nå rykker vi opp! Jasederja

ziganda

Sv: Korona-tråden
« Svar #128 på: April 25, 2020, 20:42:03 »
Katastrofe dersom de annulerer sesongen. Det blir prematurt. Ikke sikkert de kommer i gang igjen til høsten. Da kan man avvente og se når det er mulig å spille igjen. Kan det være en mulighet å spille ferdig sesongen på våren 2021 i stedet?

auren

Sv: Korona-tråden
« Svar #129 på: April 25, 2020, 22:23:24 »
Katastrofe dersom de annulerer sesongen. Det blir prematurt. Ikke sikkert de kommer i gang igjen til høsten. Da kan man avvente og se når det er mulig å spille igjen. Kan det være en mulighet å spille ferdig sesongen på våren 2021 i stedet?

Tror det kan bli krevende å få spilt fotball med fulle tribuner i 2020. At sesongen fryses i ett år er fullt mulig, og kanskje det beste alternativet sett fra et helseperspektiv.

Neste sesong blir såpass amputert at det kanskje er like greit at den ikke spilles.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Johnnyj

Sv: Korona-tråden
« Svar #130 på: April 26, 2020, 15:39:12 »
Katastrofe dersom de annulerer sesongen. Det blir prematurt. Ikke sikkert de kommer i gang igjen til høsten. Da kan man avvente og se når det er mulig å spille igjen. Kan det være en mulighet å spille ferdig sesongen på våren 2021 i stedet?

Tror det kan bli krevende å få spilt fotball med fulle tribuner i 2020. At sesongen fryses i ett år er fullt mulig, og kanskje det beste alternativet sett fra et helseperspektiv.

Neste sesong blir såpass amputert at det kanskje er like greit at den ikke spilles.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Enig.
Uansett hvordan vi vrir og vender på det så blir det en svært så ugunstig sesongoppkjøring. Om det i det hele tatt blir tid til sesongoppkjøring.
Mange spillere og managere er allerede sterkt preget av viruset. Flere har blitt smittet, og andre har mistet både familie og venner.

Det beste er å spille de siste 9 kampene når pandemien er over og samfunnet er tilbake til normalen igjen. Neste sesong bør derfor avlyses.
« Siste redigering: April 26, 2020, 15:41:44 av Johnnyj »

RoarG

Sv: Korona-tråden
« Svar #131 på: April 27, 2020, 10:15:03 »
Mulig snarlig oppstart for PL? For tomme tribuner, selvsagt. Dersom tilsvarende skjer i Championship kan kampene like så godt spilles på klubbenes treningsanlegg?

https://www.nettavisen.no/sport/--premier-league-har-fatt-gladbeskjed-av-myndighetene/3423959207.html
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Josch

Sv: Korona-tråden
« Svar #132 på: April 28, 2020, 16:58:07 »
Sesongen avlyst i Frankrike.  Forbundet skal ta stilling til opprykk og nedrykk.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/9v1EV5/bekreftet-avlyser-resten-av-fotballsesongen-i-frankrike

Cherry

Sv: Korona-tråden
« Svar #133 på: April 28, 2020, 21:43:10 »
Sesongen avlyst i Frankrike.  Forbundet skal ta stilling til opprykk og nedrykk.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/9v1EV5/bekreftet-avlyser-resten-av-fotballsesongen-i-frankrike

Tall fra UK er jo ikke oppmuntrende lesning ift smitte.
Er redd dette blir avgjørelsen der også, samt ett panel som avgjør opprykk nedrykk.
 

Allanclarke

Sv: Korona-tråden
« Svar #134 på: April 28, 2020, 23:13:31 »
Har nevnt det flere steder og kanskje her også for lenge siden, og sagt til flere jeg kjenner. Men jeg gjentar. Hvis hele sesongen annuleres og alt blir satt en strek over. Da er jeg ferdig med all fotball for evig og alltid. Leedslaget revner og vi blir satt flere år tilbake. Da gidder jeg ikke mer. For da er det kanskje 10 år til neste mulighet, men da bryter sikkert 3. verdenskrig ut. Men fra spøk til alvor. Blir vi nektet det svært fortjente og etterlengtede opprykket da har jeg sett min siste fotballkamp i mitt liv.

Perik

Sv: Korona-tråden
« Svar #135 på: April 29, 2020, 07:06:28 »
Har nevnt det flere steder og kanskje her også for lenge siden, og sagt til flere jeg kjenner. Men jeg gjentar. Hvis hele sesongen annuleres og alt blir satt en strek over. Da er jeg ferdig med all fotball for evig og alltid. Leedslaget revner og vi blir satt flere år tilbake. Da gidder jeg ikke mer. For da er det kanskje 10 år til neste mulighet, men da bryter sikkert 3. verdenskrig ut. Men fra spøk til alvor. Blir vi nektet det svært fortjente og etterlengtede opprykket da har jeg sett min siste fotballkamp i mitt liv.

Helt enig.



Helt til neste sesong starter igjen en gang og bare må følge litt med...

Blank_File

Sv: Korona-tråden
« Svar #136 på: April 29, 2020, 15:29:44 »
Har nevnt det flere steder og kanskje her også for lenge siden, og sagt til flere jeg kjenner. Men jeg gjentar. Hvis hele sesongen annuleres og alt blir satt en strek over. Da er jeg ferdig med all fotball for evig og alltid. Leedslaget revner og vi blir satt flere år tilbake. Da gidder jeg ikke mer. For da er det kanskje 10 år til neste mulighet, men da bryter sikkert 3. verdenskrig ut. Men fra spøk til alvor. Blir vi nektet det svært fortjente og etterlengtede opprykket da har jeg sett min siste fotballkamp i mitt liv.

Helt enig.



Helt til neste sesong starter igjen en gang og bare må følge litt med...
Enda verre om vi får inne
 QSI som hovedaksjonær. For da har hele kroppen sitrende lyst til å følge med, men i så fall må jeg bryte med egen overbevisning. Ikke spøk med pengemakt.

stian

Sv: Korona-tråden
« Svar #137 på: April 30, 2020, 09:04:13 »
Har nevnt det flere steder og kanskje her også for lenge siden, og sagt til flere jeg kjenner. Men jeg gjentar. Hvis hele sesongen annuleres og alt blir satt en strek over. Da er jeg ferdig med all fotball for evig og alltid. Leedslaget revner og vi blir satt flere år tilbake. Da gidder jeg ikke mer. For da er det kanskje 10 år til neste mulighet, men da bryter sikkert 3. verdenskrig ut. Men fra spøk til alvor. Blir vi nektet det svært fortjente og etterlengtede opprykket da har jeg sett min siste fotballkamp i mitt liv.

Helt enig.



Helt til neste sesong starter igjen en gang og bare må følge litt med...
Enda verre om vi får inne
 QSI som hovedaksjonær. For da har hele kroppen sitrende lyst til å følge med, men i så fall må jeg bryte med egen overbevisning. Ikke spøk med pengemakt.

De klubbene som er backet med oljepenger fra Midtøsten (f.eks. fra QSI) kan fort måtte venne seg til en litt ny hverdag. Tror vi skal være fornøyde med at QSI ikke er på eiersiden akkurat nå, selv de som handler med TV-rettigheter heller ikke har noen gullalder akkurat nå.


Blank_File

Sv: Korona-tråden
« Svar #139 på: April 30, 2020, 18:37:52 »
Har nevnt det flere steder og kanskje her også for lenge siden, og sagt til flere jeg kjenner. Men jeg gjentar. Hvis hele sesongen annuleres og alt blir satt en strek over. Da er jeg ferdig med all fotball for evig og alltid. Leedslaget revner og vi blir satt flere år tilbake. Da gidder jeg ikke mer. For da er det kanskje 10 år til neste mulighet, men da bryter sikkert 3. verdenskrig ut. Men fra spøk til alvor. Blir vi nektet det svært fortjente og etterlengtede opprykket da har jeg sett min siste fotballkamp i mitt liv.

Helt enig.



Helt til neste sesong starter igjen en gang og bare må følge litt med...
Enda verre om vi får inne
 QSI som hovedaksjonær. For da har hele kroppen sitrende lyst til å følge med, men i så fall må jeg bryte med egen overbevisning. Ikke spøk med pengemakt.

De klubbene som er backet med oljepenger fra Midtøsten (f.eks. fra QSI) kan fort måtte venne seg til en litt ny hverdag. Tror vi skal være fornøyde med at QSI ikke er på eiersiden akkurat nå, selv de som handler med TV-rettigheter heller ikke har noen gullalder akkurat nå.
Vet ikke hva som skal til for å knekke de landenes økonomi. Om så skjer så er vel vi, som faktisk prioriterer og fø hele befolkningen i motsetning til Sheikene, i langt større problemer enn Qatar og Saudi-Arabia.

stian

Sv: Korona-tråden
« Svar #140 på: April 30, 2020, 19:09:29 »
Har nevnt det flere steder og kanskje her også for lenge siden, og sagt til flere jeg kjenner. Men jeg gjentar. Hvis hele sesongen annuleres og alt blir satt en strek over. Da er jeg ferdig med all fotball for evig og alltid. Leedslaget revner og vi blir satt flere år tilbake. Da gidder jeg ikke mer. For da er det kanskje 10 år til neste mulighet, men da bryter sikkert 3. verdenskrig ut. Men fra spøk til alvor. Blir vi nektet det svært fortjente og etterlengtede opprykket da har jeg sett min siste fotballkamp i mitt liv.

Helt enig.



Helt til neste sesong starter igjen en gang og bare må følge litt med...
Enda verre om vi får inne
 QSI som hovedaksjonær. For da har hele kroppen sitrende lyst til å følge med, men i så fall må jeg bryte med egen overbevisning. Ikke spøk med pengemakt.

De klubbene som er backet med oljepenger fra Midtøsten (f.eks. fra QSI) kan fort måtte venne seg til en litt ny hverdag. Tror vi skal være fornøyde med at QSI ikke er på eiersiden akkurat nå, selv de som handler med TV-rettigheter heller ikke har noen gullalder akkurat nå.
Vet ikke hva som skal til for å knekke de landenes økonomi. Om så skjer så er vel vi, som faktisk prioriterer og fø hele befolkningen i motsetning til Sheikene, i langt større problemer enn Qatar og Saudi-Arabia.

Du kommer langt med en oljepris på 20 dollar for å dempe investeringslysten i fotballklubber, i alle fall.

Josch

Sv: Korona-tråden
« Svar #141 på: April 30, 2020, 19:31:38 »
Avgjort i Frankrike.

Lorient og Lens rykker opp med svært knepen ledelse på tabellen. Ca 10 kamper gjenstod.

https://news.sky.com/story/coronavirus-paris-saint-germain-awarded-league-title-after-french-football-season-ends-early-11981259

GeirO

Sv: Korona-tråden
« Svar #142 på: Mai 01, 2020, 14:35:13 »
Tabellen vår er i alle fall ryddig med like mange kamper spilt og avstander mellom nr. 3 og 4 samt mellom tredje og fjerde nederste lag. Ingen som har rett til å klage høyt slik situasjonen er.
MOT

John I

Sv: Korona-tråden
« Svar #143 på: Mai 01, 2020, 17:33:31 »
Ligaen har ifølge britiske medier diskutert hvordan opprykk skal ordnes dersom man ikke kan fullføre serien. The Guardian skriver at man i mesterskapsserien heller mot å la Leeds og West Bromwich, som ligger på de to første plassene, rykke opp til Premier League, mens det selv ved avbrutt serie skal avvikles opprykkssluttspill mellom lagene som ligger på plassene tre til seks. I så fall blir semifinalene Fulham – Preston og Brentford – Nottingham Forest.
Marching on together

Josch

Sv: Korona-tråden
« Svar #144 på: Mai 01, 2020, 17:58:01 »
Ligaen har ifølge britiske medier diskutert hvordan opprykk skal ordnes dersom man ikke kan fullføre serien. The Guardian skriver at man i mesterskapsserien heller mot å la Leeds og West Bromwich, som ligger på de to første plassene, rykke opp til Premier League, mens det selv ved avbrutt serie skal avvikles opprykkssluttspill mellom lagene som ligger på plassene tre til seks. I så fall blir semifinalene Fulham – Preston og Brentford – Nottingham Forest.

Hvis det blir løsningen så gjenstår enda ett problem:

PL er ikke blitt enig med seg selv hvor mange lag som skal rykke ned. Det snakkes om fullføring av PL. Og det snakkes om at klubber ikke vil at PL skal utvides til 23 lag dersom ingen rykker ned.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Korona-tråden
« Svar #145 på: Mai 01, 2020, 18:30:37 »


PL er ikke blitt enig med seg selv hvor mange lag som skal rykke ned. Det snakkes om fullføring av PL. Og det snakkes om at klubber ikke vil at PL skal utvides til 23 lag dersom ingen rykker ned.

All hail fullføring av PL-sesongen! :) 

Da skulle jeg meine opprykket er i boks.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Josch

Sv: Korona-tråden
« Svar #146 på: Mai 01, 2020, 19:00:24 »


PL er ikke blitt enig med seg selv hvor mange lag som skal rykke ned. Det snakkes om fullføring av PL. Og det snakkes om at klubber ikke vil at PL skal utvides til 23 lag dersom ingen rykker ned.

All hail fullføring av PL-sesongen! :) 

Da skulle jeg meine opprykket er i boks.

PL har intensjon om å fullføre sesongen, ja.
Men myndighetene avgjør om det blir noe av.

www.skysports.com/football/news/11712/11981803/premier-league-clubs-make-no-decision-on-restart-still-committed-to-finishing-season

RoarG

Sv: Korona-tråden
« Svar #147 på: Mai 02, 2020, 12:59:30 »


PL er ikke blitt enig med seg selv hvor mange lag som skal rykke ned. Det snakkes om fullføring av PL. Og det snakkes om at klubber ikke vil at PL skal utvides til 23 lag dersom ingen rykker ned.

All hail fullføring av PL-sesongen! :) 

Da skulle jeg meine opprykket er i boks.
Eh, vel? Skal jo ta nok poeng i disse kampene, da.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Korona-tråden
« Svar #148 på: Mai 02, 2020, 13:36:47 »


PL er ikke blitt enig med seg selv hvor mange lag som skal rykke ned. Det snakkes om fullføring av PL. Og det snakkes om at klubber ikke vil at PL skal utvides til 23 lag dersom ingen rykker ned.

All hail fullføring av PL-sesongen! :) 

Da skulle jeg meine opprykket er i boks.
Eh, vel? Skal jo ta nok poeng i disse kampene, da.

Det var litt av poenget mitt ;)
Da slipper vi å tenke på det.
Om PL spilles ferdig vil tre lag måtte rykke ned.

Og om Ch. ikke spilles ferdig vil jo Leeds/WBA rykke opp automatisk...

Men Joshern har jo et poeng i at myndighetene har et ord med i laget...

PS!
20 minutter gammelt Phil Hay sitat fra twitter:
There’s a strong chance that Leeds will get promoted at the end of all this but I sympathise with anyone who feels like they’ll be denied what promotion is really about - the moment, the buzz, the massive piss-up for days on end.
« Siste redigering: Mai 02, 2020, 13:39:29 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hawley

Sv: Korona-tråden
« Svar #149 på: Mai 02, 2020, 19:03:59 »
Det vurderes da å la de to beste i Championship rykke opp, og spille en utvidet Premier League neste sesong. Mirror tror imidlertid at EFL vil motsette seg å miste Leeds og West Bromwich, selv om Premier League trolig kan finne en økonomisk løsning som vil medføre at EFL gir etter på dette punktet.

Hva fa....