Skrevet av Emne: White Noise Episode 36 - Koronapause, regnskapet og noen dårlige fotballspillere  (Lest 3341 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.


Hallgeir *

Mye interessant stoff helt til dere kommer til dissing av ex-spillere. Ja, vi har hatt mange svake spillere - ingen tvil om det, men jeg synes det blir for negativt å ramse opp den ene etter den andre mens man flirer rått. Ingen god "underholdning", og ikke spesielt interessant heller. All respekt for forsøket, men dette synes jeg var bom.

Og da man ønsket at Warnock skulle krepere av covid-19, hadde i alle fall undertegnede fått nok.
Super Leeds since 1968

asbfjell

Mye interessant stoff helt til dere kommer til dissing av ex-spillere. Ja, vi har hatt mange svake spillere - ingen tvil om det, men jeg synes det blir for negativt å ramse opp den ene etter den andre mens man flirer rått. Ingen god "underholdning", og ikke spesielt interessant heller. All respekt for forsøket, men dette synes jeg var bom.

Og da man ønsket at Warnock skulle krepere av covid-19, hadde i alle fall undertegnede fått nok.

Ikke vanskelig å finne ufordelaktige ting å si om Neil Warnock, men å gi uttrykk for at man ønsker fyren død, bør være langt over streken. At fyren som avleverte smakløsheten er en "løs kanon", har vel de fleste fått med seg for lenge siden, men etter dette bør han vel kanskje måtte nøye seg med å avlevere sine verbale bomskudd andre steder enn i podcaster i Luscos-regi.

Må også si at det forbauser meg at Anders Palm - som jeg ellers har hatt inntrykk av er en sindig og fornuftig Luscos-leder - tillater at det grove overtrampet blir publisert.


Runar

Mye interessant stoff helt til dere kommer til dissing av ex-spillere. Ja, vi har hatt mange svake spillere - ingen tvil om det, men jeg synes det blir for negativt å ramse opp den ene etter den andre mens man flirer rått. Ingen god "underholdning", og ikke spesielt interessant heller. All respekt for forsøket, men dette synes jeg var bom.

Og da man ønsket at Warnock skulle krepere av covid-19, hadde i alle fall undertegnede fått nok.

Ikke vanskelig å finne ufordelaktige ting å si om Neil Warnock, men å gi uttrykk for at man ønsker fyren død, bør være langt over streken. At fyren som avleverte smakløsheten er en "løs kanon", har vel de fleste fått med seg for lenge siden, men etter dette bør han vel kanskje måtte nøye seg med å avlevere sine verbale bomskudd andre steder enn i podcaster i Luscos-regi.

Må også si at det forbauser meg at Anders Palm - som jeg ellers har hatt inntrykk av er en sindig og fornuftig Luscos-leder - tillater at det grove overtrampet blir publisert.

Undertegnede sin overtramp, det er tatt til etterretning.
 

ibster

Jeg syns det går an å spøke om alt. Bra podcast. Hilsen trofast lytter.

auren

Dette var jo mer i kategorien "stand up". Kan ikke ta dette for seriøst, og slik takhøyde må man ha.

Hva med tidenes beste Leedslag med 11 forskjellige nasjonaliteter i neste podcast?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Dette var jo mer i kategorien "stand up". Kan ikke ta dette for seriøst, og slik takhøyde må man ha.

Hva med tidenes beste Leedslag med 11 forskjellige nasjonaliteter i neste podcast?

auren

Godt innspill...
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Dette var jo mer i kategorien "stand up". Kan ikke ta dette for seriøst, og slik takhøyde må man ha.

Hva med tidenes beste Leedslag med 11 forskjellige nasjonaliteter i neste podcast?

auren

Godt innspill...
Youngest Debutant 11 - det  hadde vært et interessant lag med Lorimer, Milner, Rose, Neil Aspin...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Runar

Dette var jo mer i kategorien "stand up". Kan ikke ta dette for seriøst, og slik takhøyde må man ha.

Hva med tidenes beste Leedslag med 11 forskjellige nasjonaliteter i neste podcast?

auren

Godt innspill...
Youngest Debutant 11 - det  hadde vært et interessant lag med Lorimer, Milner, Rose, Neil Aspin...

Hvilken Rose er det?
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Dette var jo mer i kategorien "stand up". Kan ikke ta dette for seriøst, og slik takhøyde må man ha.

Hva med tidenes beste Leedslag med 11 forskjellige nasjonaliteter i neste podcast?

auren

Godt innspill...
Youngest Debutant 11 - det  hadde vært et interessant lag med Lorimer, Milner, Rose, Neil Aspin...

Hvilken Rose er det?
Danny, men tenkte vel strengt tatt på Delph :D
Danny Rose forsvant nok før debuten
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Enig med Ibster, Perryen og Auren.

Og hvis jeg måtte velge hvilken manager jeg sist skulle reddet fra respirator (for å unngå å direkte ønske noen døde, da) ville jeg nok helbredet Colin før Wise. Og selvfølgelig berget Bielsa aller først, for Revie er jo manager på de evige gressplener allerede.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

- Leif Olav