Skrevet av Emne: Refusjon av billetter.  (Lest 1829 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oddball

Refusjon av billetter.
« på: April 16, 2020, 19:36:43 »
Hva skjer med oss som har kjøpt billetter til kampene? Noen som vet?

oddball, som ikke kom seg over denne gangen heller >:(
 

ollan

Sv: Refusjon av billetter.
« Svar #1 på: April 17, 2020, 08:37:45 »
Hva skjer med oss som har kjøpt billetter til kampene? Noen som vet?

oddball, som ikke kom seg over denne gangen heller >:(
https://www.leedsunited.com/news/ticketing/26384/leeds-united-ticket-update
Ollan

Leif Egil

Sv: Refusjon av billetter.
« Svar #2 på: April 17, 2020, 11:10:39 »
Jeg har fått dekket mine billetter via forsikringsselskapet mitt. Nå er det stor fare for at jeg ikke får reist over om kampen blir spilt (med publikum?). Isåfall tenker jeg det kunne vært fint og spurt klubben om de har noe samarbeid med og kunne tenke seg å gi disse billettene til et barnesykehus i Leeds. Av personlige grunner kunne jeg isåfall tenkt meg at eksempelvis barn med nyoppdaget Diabetes (sammen med 1 foresatt eksempelvis) kunne fått en hyggelig overraskelse. Flott om flere nordmenn kunne tenkt i samme bane - er jo stor fare for at ingen av oss kommer oss til England i 2020....
 

Lucas the Kop Cat

Sv: Refusjon av billetter.
« Svar #3 på: April 17, 2020, 11:51:19 »
Jeg har fått dekket mine billetter via forsikringsselskapet mitt. Nå er det stor fare for at jeg ikke får reist over om kampen blir spilt (med publikum?). Isåfall tenker jeg det kunne vært fint og spurt klubben om de har noe samarbeid med og kunne tenke seg å gi disse billettene til et barnesykehus i Leeds. Av personlige grunner kunne jeg isåfall tenkt meg at eksempelvis barn med nyoppdaget Diabetes (sammen med 1 foresatt eksempelvis) kunne fått en hyggelig overraskelse. Flott om flere nordmenn kunne tenkt i samme bane - er jo stor fare for at ingen av oss kommer oss til England i 2020....
Flott gest hvis du får det til!