Skrevet av Emne: Kamp: vs Luton Town@Elland Road, 30/06/20, kl. 20.45, LUTV  (Lest 27454 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Kamp allerede på tirsdag. Motstander Luton Town. Luton har, som ventet funnet livet i Championship hardt. Ligger som ventet i bunnen på 23. plass med 39 poeng. Det er dog bare 3 poeng opp til Hull på 21. plassen. Luton fikk en etterlengtet opptur borte mot Swansea sist med seier i den kampen 1-0. Hyggelig for Hatters, det. På den siste dagen i juni 2020 blir oppgaven dog for tøff. Leeds bør greie dette. Det kan nok bli mer neglebiting enn vi setter pris på. Luton vil sikkert selge seg dyrt. Håper på seier og at vi unngår skader på nøkkelspillere. Vet ikke kampstart, da Leeds hjemmesider ikke opplyste om dette. Hvilken kanal kampen vises på vet jeg heller ikke.
« Siste redigering: Juni 30, 2020, 22:27:05 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Luton Town@Elland Road, 30/06/20, kl. ?, LUTV?
« Svar #1 på: Juni 28, 2020, 12:53:34 »
Her er hva Eirik Aase skreiv om Luton før gårsdagens seier over Swansea:
Luton Town kommer nok ikke til å gi Swansea like enkle arbeidsforhold. Under manager Nathan Jones fant de veien tilbake til diamanformasjonen på midtbanen som Jones har hatt så stor suksess med. De slet likevel lenge hjemme mot Preston North End sist, men et sent utligningsmål sørget for et noe heldig poeng. Foran helgens runde ligger The Hatters helt sist på tabellen med sine 36 poeng, men bare én av deres syv siste kamper har endt med tap. Samtlige fire siste har endt uten tap, hvor de tre siste har endt uavgjort. Opp til trygg grunn skiller det fem poeng, og derfor er Luton nødt til å vinne kamper som denne dersom de skal ha et håp om å overleve. På bortebane har Luton fæle 3-1-15, noe som er svakest i Championship.

Lutons siste kamper:
Luton – Preston 1-1 (McManaman)
Wigan – Luton 0-0
Luton – Stoke 1-1 (Collins)
Luton – Brentford 2-1 (Selvmål, Bradley)
Charlton – Luton 3-1 (Cornick)

Vurdering: Swansea City er favoritter her grunnet hjemmefordel og fin form. Dog blir ikke dette noen enkel kamp for hvittrøyene. Luton kan nok fort få et lite løft med Nathan Jones tilbake som sjef, samtidig som jeg tror The Hatters vil forsøke å skape et kampbilde som vil passe vertene dårlig. Jeg tror derfor at dette fort kan bli et jevnt oppgjør. Likevel har Swansea såpass mye kvalitet fremover på banen, at jeg tror de trekker det lengste strået til slutt.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Luton Town@Elland Road, 30/06/20, kl. ?, LUTV?
« Svar #2 på: Juni 28, 2020, 13:00:29 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Perik

Sv: Kamp: vs Luton Town@Elland Road, 30/06/20, kl. ?, LUTV?
« Svar #3 på: Juni 28, 2020, 13:04:59 »
Vet ikke kampstart, da Leeds hjemmesider ikke opplyste om dette. Hvilken kanal kampen vises på vet jeg heller ikke.

2045 er det jeg finner, kan ikke se at den skal vises på Viasport.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Luton Town@Elland Road, 30/06/20, kl. ?, LUTV?
« Svar #4 på: Juni 28, 2020, 13:25:47 »
Vet ikke kampstart, da Leeds hjemmesider ikke opplyste om dette. Hvilken kanal kampen vises på vet jeg heller ikke.

2045 er det jeg finner, kan ikke se at den skal vises på Viasport.
Syns å huske at dette er en av bare to stk (av de siste 9) som bare går på LUTV...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Kamp: vs Luton Town@Elland Road, 30/06/20, kl. 20.45, LUTV?
« Svar #5 på: Juni 28, 2020, 13:47:54 »
Tidspunkt rettet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Kamp: vs Luton Town@Elland Road, 30/06/20, kl. 20.45, LUTV?
« Svar #6 på: Juni 28, 2020, 20:38:49 »
En klassisk bananskall-kamp. Frykter vi roter bort poeng her. Wigan all over again?

Tipper vi stiller med samme lag som sist. Pablo er neppe klar for 90 min enda.

Tips: 1-1. Harrison med målet.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Luton Town@Elland Road, 30/06/20, kl. 20.45, LUTV?
« Svar #7 på: Juni 28, 2020, 23:55:56 »
En klassisk bananskall-kamp. Frykter vi roter bort poeng her. Wigan all over again?

Tipper vi stiller med samme lag som sist. Pablo er neppe klar for 90 min enda.

Tips: 1-1. Harrison med målet.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Huff, tenker det samme. Er så nervøs....fjoråret var veldig vanskelig å akseptere :(

roaldv

Sv: Kamp: vs Luton Town@Elland Road, 30/06/20, kl. 20.45, LUTV?
« Svar #8 på: Juni 29, 2020, 08:48:12 »
Det som er helt sikkert, er at vi ikke kan regne med å skåre det første målet på kontring her. Ingen av de tre målene vi skåret mot Fulham er sannsynlig scenario, med hele Luton-laget liggende kompakt og dypt inne på egen halvdel. Her kreves enten en presis dødball eller litt magi fra Pablo. Satser på det siste, og at vi får hull på byllen tidlig.

Cherry

Sv: Kamp: vs Luton Town@Elland Road, 30/06/20, kl. 20.45, LUTV?
« Svar #9 på: Juni 29, 2020, 09:32:25 »
Luton slipper i snitt inn tett innpå 2 mål pr kamp. (72 hittil)
Scorer vi 2 mot de så vinner vi kampen, slik er det bare....

Det blir sikkert samme lag som sist, kanskje med unntak av Tyler/Pablo- switch.
Costa og midtbanen må vise seg frem igjen i denne......regner med at Bielsa poengterer dette i videoanalysene før kampen! ;) :)
 

jaho

Sv: Kamp: vs Luton Town@Elland Road, 30/06/20, kl. 20.45, LUTV?
« Svar #10 på: Juni 29, 2020, 10:46:38 »
Luton slipper i snitt inn tett innpå 2 mål pr kamp. (72 hittil)
Scorer vi 2 mot de så vinner vi kampen, slik er det bare....

Det blir sikkert samme lag som sist, kanskje med unntak av Tyler/Pablo- switch.
Costa og midtbanen må vise seg frem igjen i denne......regner med at Bielsa poengterer dette i videoanalysene før kampen! ;) :)
 
men bare 4 på siste 6... Nathan Jones fått skikkelig sving på de igjen..2-3-0 siste 5 kamper, 4-3-1 siste 8 er topplag-form.
Bør selvsagt vinne...men ingen lett motstander nei.. livredd for skader også..ref klipp fra deres siste match mot Swansea..

Blank_File

Sv: Kamp: vs Luton Town@Elland Road, 30/06/20, kl. 20.45, LUTV?
« Svar #11 på: Juni 29, 2020, 11:29:12 »
Veldig glad for at jeg tok grådig feil i mine spådommer rundt forrige kamp. Jeg har ikke så veldig troa nå heller faktisk, men tipper på en 0-0 kamp her.

auren

Sv: Kamp: vs Luton Town@Elland Road, 30/06/20, kl. 20.45, LUTV?
« Svar #12 på: Juni 29, 2020, 11:50:50 »
Luton slipper i snitt inn tett innpå 2 mål pr kamp. (72 hittil)
Scorer vi 2 mot de så vinner vi kampen, slik er det bare....

Det blir sikkert samme lag som sist, kanskje med unntak av Tyler/Pablo- switch.
Costa og midtbanen må vise seg frem igjen i denne......regner med at Bielsa poengterer dette i videoanalysene før kampen! ;) :)
 
men bare 4 på siste 6... Nathan Jones fått skikkelig sving på de igjen..2-3-0 siste 5 kamper, 4-3-1 siste 8 er topplag-form.
Bør selvsagt vinne...men ingen lett motstander nei.. livredd for skader også..ref klipp fra deres siste match mot Swansea..

Oi! Det er skremmende gode stats for et bunnlag. Nå ble jeg enda mer nervøs enn da jeg tippet 1-1. Ingen tvil om at vi trenger boksegenskapene til Pablo. Kanskje vi gjør lurt i å starte med ham likevel?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bromancer

Sv: Kamp: vs Luton Town@Elland Road, 30/06/20, kl. 20.45, LUTV?
« Svar #13 på: Juni 29, 2020, 12:46:15 »
Luton slipper i snitt inn tett innpå 2 mål pr kamp. (72 hittil)
Scorer vi 2 mot de så vinner vi kampen, slik er det bare....

Det blir sikkert samme lag som sist, kanskje med unntak av Tyler/Pablo- switch.
Costa og midtbanen må vise seg frem igjen i denne......regner med at Bielsa poengterer dette i videoanalysene før kampen! ;) :)
 
men bare 4 på siste 6... Nathan Jones fått skikkelig sving på de igjen..2-3-0 siste 5 kamper, 4-3-1 siste 8 er topplag-form.
Bør selvsagt vinne...men ingen lett motstander nei.. livredd for skader også..ref klipp fra deres siste match mot Swansea..

Oi! Det er skremmende gode stats for et bunnlag. Nå ble jeg enda mer nervøs enn da jeg tippet 1-1. Ingen tvil om at vi trenger boksegenskapene til Pablo. Kanskje vi gjør lurt i å starte med ham likevel?

auren

Luton kommer nok til å parkere bussen. Da trenger vi Pablo. Utrolig viktig med et tidlig mål for oss her.

SupALeedS

Sv: Kamp: vs Luton Town@Elland Road, 30/06/20, kl. 20.45, LUTV?
« Svar #14 på: Juni 29, 2020, 13:41:21 »
Denne vinner vi greit tror jeg, bør være klasseforskjell på lagene.
Alex

HåvardK

Sv: Kamp: vs Luton Town@Elland Road, 30/06/20, kl. 20.45, LUTV?
« Svar #15 på: Juni 29, 2020, 15:20:51 »
Denne vinner vi greit tror jeg, bør være klasseforskjell på lagene.
Ja, historien viser at det lønner seg å ta seire for gitt når en holder med Leeds. Eller?

gulle

Sv: Kamp: vs Luton Town@Elland Road, 30/06/20, kl. 20.45, LUTV?
« Svar #16 på: Juni 29, 2020, 15:40:55 »
Denne vinner vi greit tror jeg, bør være klasseforskjell på lagene.
Ja, historien viser at det lønner seg å ta seire for gitt når en holder med Leeds. Eller?
tror egentlig ikke at noen her inne tar en seier for gitt, enig i at det BØR være klasseforskjell på lagene , men er like nervøs og usikker for det
Nå rykker vi opp! Jasederja

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Luton Town@Elland Road, 30/06/20, kl. 20.45, LUTV?
« Svar #17 på: Juni 29, 2020, 18:23:58 »
Håper og tror dette laget fra start.

Meslier
Ayling, White, Cooper, Dallas
Phillips
Harrison, Roberts, Klich, Alioski
Bamford

Bamford, Alioski, Dallas og Poveda blant målscorerne  8)

stian

Sv: Kamp: vs Luton Town@Elland Road, 30/06/20, kl. 20.45, LUTV?
« Svar #18 på: Juni 29, 2020, 19:44:15 »
Håper og tror dette laget fra start.

Meslier
Ayling, White, Cooper, Dallas
Phillips
Harrison, Roberts, Klich, Alioski
Bamford

Bamford, Alioski, Dallas og Poveda blant målscorerne  8)

Håper virkelig Pablo er å finne i startoppstillingen, men det er kanskje litt tøft for en gammel og halvskadd kropp med det tøffe programmet som er for tiden.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Luton Town@Elland Road, 30/06/20, kl. 20.45, LUTV?
« Svar #19 på: Juni 29, 2020, 20:10:09 »

Håper virkelig Pablo er å finne i startoppstillingen, men det er kanskje litt tøft for en gammel og halvskadd kropp med det tøffe programmet som er for tiden.

Basert på dagens intervju tror jeg nok Leeds vil være ...forsiktige i bruken av Pablo.
Ha ham på benken til bruk ved evt behov underveis, og fra start etter hvert om poengsankingen skulle tilsi at han trengs fra start også.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ar9

Sv: Kamp: vs Luton Town@Elland Road, 30/06/20, kl. 20.45, LUTV?
« Svar #20 på: Juni 29, 2020, 22:33:09 »
Noen som har lykkes i å kjøpe tilgang til kampen på LUTV? Fikk mail med oppfordringen : buy your match pass now.

«We encourage fans who are wishing to purchase the live stream of the game to do so now and to view the test stream well in advance of kick off to help ensure there are no problems with your enjoyment of the game.»

Men, fikk det ikke til.
Selv om jeg logget meg inn først fikk jeg kun valget «join» hvorpå man da måtte opprette ny konto.

Har ikke hatt det problemet tidligere. Bruker Mac.

Noen som har fått det til?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Luton Town@Elland Road, 30/06/20, kl. 20.45, LUTV?
« Svar #21 på: Juni 29, 2020, 23:08:27 »
Noen som har lykkes i å kjøpe tilgang til kampen på LUTV? Fikk mail med oppfordringen : buy your match pass now.

«We encourage fans who are wishing to purchase the live stream of the game to do so now and to view the test stream well in advance of kick off to help ensure there are no problems with your enjoyment of the game.»

Men, fikk det ikke til.
Selv om jeg logget meg inn først fikk jeg kun valget «join» hvorpå man da måtte opprette ny konto.

Har ikke hatt det problemet tidligere. Bruker Mac.

Noen som har fått det til?



Eg kjøpte på vanlig måte og fikk bekreftelsesmail på sekundet - som vanlig :o 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Luton Town@Elland Road, 30/06/20, kl. 20.45, LUTV?
« Svar #22 på: Juni 29, 2020, 23:12:24 »


Noen som har fått det til?


Tweet fra Bryn Law (kommentatoren) i kveld;

Please don’t ask me for help with anything technical involving #LUTV - I’ve been told not to get involved. However, there is an email address you can contact lutvsupport@streamamg.com
And tomorrow there will be a phone number I’ll share. We’re on from 1845 BST.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

asbfjell

Sv: Kamp: vs Luton Town@Elland Road, 30/06/20, kl. 20.45, LUTV?
« Svar #23 på: Juni 29, 2020, 23:52:54 »
Noen som har lykkes i å kjøpe tilgang til kampen på LUTV? Fikk mail med oppfordringen : buy your match pass now.

«We encourage fans who are wishing to purchase the live stream of the game to do so now and to view the test stream well in advance of kick off to help ensure there are no problems with your enjoyment of the game.»

Men, fikk det ikke til.
Selv om jeg logget meg inn først fikk jeg kun valget «join» hvorpå man da måtte opprette ny konto.

Har ikke hatt det problemet tidligere. Bruker Mac.

Noen som har fått det til?



Eg kjøpte på vanlig måte og fikk bekreftelsesmail på sekundet - som vanlig
:o

Samme her. Og krystallklare bilder på testen.

TK20

Sv: Kamp: vs Luton Town@Elland Road, 30/06/20, kl. 20.45, LUTV?
« Svar #24 på: Juni 30, 2020, 08:15:49 »
Noen som har lykkes i å kjøpe tilgang til kampen på LUTV? Fikk mail med oppfordringen : buy your match pass now.

«We encourage fans who are wishing to purchase the live stream of the game to do so now and to view the test stream well in advance of kick off to help ensure there are no problems with your enjoyment of the game.»

Men, fikk det ikke til.
Selv om jeg logget meg inn først fikk jeg kun valget «join» hvorpå man da måtte opprette ny konto.

Har ikke hatt det problemet tidligere. Bruker Mac.

Noen som har fått det til?



Eg kjøpte på vanlig måte og fikk bekreftelsesmail på sekundet - som vanlig
:o

Samme her. Og krystallklare bilder på testen.

Funket fjell her! Spent på i kveld.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Luton Town@Elland Road, 30/06/20, kl. 20.45, LUTV?
« Svar #25 på: Juni 30, 2020, 08:51:47 »
Eiri Kaase:

Leeds United – Luton Town
Kampstart: 20.45

Skader og Suspensjoner: Hos vertene er Adam Forshaw og Jean-Kevin Augustin ute med skade, mens Kiko Casilla er suspendert. Tidligere Leeds United-spiller Eunan O`Kane er ute hos gjestene. Det samme er mest sannsynlig Brendan Galloway.

Leeds United-supporterne har opplevd alt for mange nedturer de siste årene. Derfor er det ikke overraskende mange Leeds-supportere som ikke vil snakke om Premier League enda, selv om det ser meget lovende ut for hvittrøyene.  Lørdag fikk man se Leeds ta en sterk 3-0 seier hjemme mot opprykksrival Fulham. Jeg hadde forventet Leeds-dominans og farlige gjenvinninger høyt i banen fra første spark mot London-klubben, men slik ble det ikke. Leeds tok riktignok en tidlig ledelse, men utover i omgangen var Fulham sterke. The Cottagers kunne fort fått straffespark etter en hands, men samtidig burde Aleksandar Mitrovic blitt utvist for Fulham etter bare et par minutter spill. I pausen viste Leeds United-sjef Marcelo Bielsa klasse da han gjorde et effektivt dobbelbytte. Målscorer og servitøren fra første omgang forlot banen, mens Ezgjan Alioski og Pablo Hernandez kom inn. Byttene så ut til å løfte Leeds litt, og var med på å sikre vertene en komfortabel seier. Nå troner Leeds øverst på tabellen med 74 poeng, og ned til tredjeplass som bare gir playoff skiller det åtte poeng. Den luken er god å ha med bare syv runder igjen. Hjemme på Elland Road har Leeds 12-4-3, hvor de fire siste alle har endt med seier og ingen baklengsmål.

Nathan Jones har fått sving på sakene hos Luton Town. Jones gjorde comeback som manager for The Hatters etter et mislykket opphold om Stoke City-sjef, og lørdag ledet han klubben til seier borte mot Swansea City. Det ble en underholdene kamp i Wales med tøft spill, litt slåssing og mesterlige redninger fra målvakt Simon Sluga. Samme Sluga er nødt til å være like god på tirsdag dersom Luton skal ha et håp om å få me seg poeng fra Elland Road. Luton har tre poeng opp til trygg plass, og har nå troen på at de faktisk kan gjøre et “great escape”. De har fem på rad uten tap i serien, og har bare tapt én av sine åtte siste kamper. På bortebane har Luton 4-1-15 denne sesongen. Det er svakest bortestatistikk av samtlige lag i Championship, men samtidig må det legges til at de har 2-1-1 på de fire siste på fremmed gress.

Leeds siste kamper:
Leeds – Fulham 3-0
Cardiff – Leeds 2-0
Leeds – Huddersfield 2-0 (Ayling, Bamford)
Hull – Leeds 0-4 (Roberts x2, Ayling, Hernandez)
Boro – Leeds 0-1 (Klich)

Lutons siste kamper:
Swansea – Luton 0-1 (Lee)
Luton – Preston 1-1 (McManaman)
Wigan – Luton 0-0
Luton – Stoke 1-1 (Collins)
Luton – Brentford 2-1 (Selvmål, Bradley)

Vurdering: Luton Town med bra form både før og etter korona-avbrekket, men her kommer det derimot en smell for The Hatters. Leeds United har fått blod på tann, og har satt kursen for Premier League. Her tror jeg vertene kommer til å kjøre på fra første spark på ballen, og da skal Luton slite med å holde følge. Målvakt Simon Sluga må ha en enorm dag på jobb dersom Luton skal ha et ørlite håp om poeng. Luton har tapt borte mot samtlige av de syv andre lagene øverst på tabellen, og det samme kommer til å skje her.
Tips: Hjemmeseier (1.31 @ Coolbet)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Bjorn

Sv: Kamp: vs Luton Town@Elland Road, 30/06/20, kl. 20.45, LUTV?
« Svar #26 på: Juni 30, 2020, 09:39:16 »
Vi kan ikke si at vi er annet enn favoritter her, selv om Luton har god form?
Om man skal bruke argumentet for at Luton har så mye å spille for så gjelder det for Leeds og. Kan ikke skjønne annet enn at å vinne championship med margin og ære er like viktig eller viktigere enn Luton sin overlevelse?
Måler vi kvalitet så bør Leeds kunne klare det. Men selvsagt, Luton kan velge å spille destruktivt, parkere bussen, eller kanskje kan et tilfeldig rødt kort være avgjørende for utfallet. Tror vi klarer sakene idag og sikrer 3p. ;)


Marching On! 4276

ar9

Sv: Kamp: vs Luton Town@Elland Road, 30/06/20, kl. 20.45, LUTV?
« Svar #27 på: Juni 30, 2020, 09:46:03 »
Noen som har lykkes i å kjøpe tilgang til kampen på LUTV? Fikk mail med oppfordringen : buy your match pass now.

«We encourage fans who are wishing to purchase the live stream of the game to do so now and to view the test stream well in advance of kick off to help ensure there are no problems with your enjoyment of the game.»

Men, fikk det ikke til.
Selv om jeg logget meg inn først fikk jeg kun valget «join» hvorpå man da måtte opprette ny konto.

Har ikke hatt det problemet tidligere. Bruker Mac.

Noen som har fått det til?



Eg kjøpte på vanlig måte og fikk bekreftelsesmail på sekundet - som vanlig
:o

Samme her. Og krystallklare bilder på testen.

Funket fjell her! Spent på i kveld.
Da er nok problemet i stolen og ikke på data’n.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Luton Town@Elland Road, 30/06/20, kl. 20.45, LUTV?
« Svar #28 på: Juni 30, 2020, 09:52:52 »

Selv om jeg logget meg inn først fikk jeg kun valget «join» hvorpå man da måtte opprette ny konto.



Når jeg (allerede innlogget) trykket join så kunne jeg velge kveldens kamp for £5 men igjen så står det 'join now'... Jeg trykket jo på det, betalte osv... Alt som det pleier.

Prøv å logge inn med annen nettleser eller noe annet enn Mac'en osv... så vil det vel ordne seg. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Luton Town@Elland Road, 30/06/20, kl. 20.45, LUTV?
« Svar #29 på: Juni 30, 2020, 10:37:44 »
Det gjør noe med oss å ligge øverst...
Større press, man slapper av???
Uansett, plutselig er seiersprosenten 'bare' 22. :o





Jonny Cooper
@JRCooper26

There are many quirks of #lufc under Bielsa, and one is our bizarre Championship record when we start the day top of the league.

DDWLDDDLWLLWLWLDWLDDDLL

5 wins in 23 games (22%). Tonight is our first game starting top since February's 1-0 home defeat to Wigan.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan