Skrevet av Emne: Kamp: vs Blackburn Rovers @Ewood Park, lørdag 4/7-20 kl. 16 på LUTV  (Lest 13290 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

2 dager til ny kamp. Denne gangen borte mot et play off jagende Blackburn. Blackburn tapte 2-0 borte mot Barnsley på tirsdag og fikk innbytter Ben Brereton utvist. Leeds spilte som alle vet uavgjort 1-1 hjemme mot Luton.

En tøff og vanskelig kamp. Forhåpentligvis legger ikke Blackburn seg bakpå fra start, men er villig til å spille ball. Her tror jeg vi slår tilbake og vinner 3-1 (Bamford og Costa x2 med målene).

Sannsynlig lag: Meslier - Ayling, White, Cooper, Alioski - Phillips - Costa, Klich, Roberts, Harrison - Bamford.

Dallas ble skadet på tampen av forrige kamp og rekker neppe denne kampen, mens Cooper visstnok skal være klar. Vi får nok mer nytt på dagens pressekonferanse. Pablo banker nok hardt på for å starte, men usikker på om Bielsa tør å risikere ham helt enda.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Josch

Viktig med seier nå , som gjør det svært vanskelig å ta oss igjen. Ett poeng er også viktig. Spiller Leeds uavgjort og Brentford vinner så er vi 4 poeng foran dem. Da må Brentford bruke to kamper på å ta oss igjen. Leder vi bare med 3 poeng etter denne runden så er vi bare EN kamp fra å bli tatt igjen av dem.

RoarG

Blir nok jevnt dette her. Sjansene må settes, ellers taper vi. Hadde nok sjanser mot Luton til å vinne. Tipper en ny uavgjort, jeg. 1-1. Ayling scorer.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Spørsmål er om Klich får fornyet tilitt og om Pablo starter. Det er flere som ikke leverer om dagen. Håper på Pablo, Shack og Alioski fra start. Costa og Klich på benk.

Denne kampen kan ende i alle retninger. Aldri vært viktigere å få orden på det offensive spillet. Sjansene må settes!

HåvardK

Svært usannsynlig at Bielsa gjør endringer på laget dersom han ikke må. Allioski er nok den som er nærmest startplass, og får vel starte dersom Dallas ikke rekker kampen.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Smyth:

Kalvin Phillips says Liam Cooper and Stuart Dallas haven't trained with the team yet, they've been with the physios. But Leeds are hopeful for Saturday for both men.


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cannavaro

Vanskelig kamp idag ; Blackburn tar mest poeng hjemme, de har 9 seire, 8 U og 3 tap på 20 hjemmekamper.  Siste 5 kamper mot B`burn har endt med ett-måls seier til oss 4 ganger.  Blackburn er en middelhavsfarer på tabellen, 11.plass og ikke altfor mye å spille for (annet enn å ødelegge for Leeds selvsagt, ingen lag "legger" seg  i denne ligaen).  Om vi skal sementere opprykk etterhvert så skal denne kampen VINNES.  Det står utrolig mye på spill, presset er der. Jeg anser oss for et bedre lag og vi skal ha god mulighet for å plukke 3 poeng i utgangspunktet.  Vi må vise at vi fortjener opprykk ! Det er nå dette laget må vise karakter og styrke.  Dallas ute, sannsynlig Alioski inn (eller Douglas) og Pablo starter på benken igjen ?  Grugleder meg til kamp idag, blir mer nerver fremover nå ja ::)
MFLU - Miracles For Leeds United

auren

Matchday! Blackburn ligger altså helt nede på 11. plass, men har «bare» 5 poeng opp til 6. plassen. Slik sett har de alt å spille for, i tillegg til at serielederen kommer på besøk og i tillegg til at det tross alt er Leeds United de møter.

Det første målet er og blir ultraviktig når det kommer til Leeds. Kort sagt: scorer vi først vinner vi. Scorer Blackburn først vinner vi ikke. Våre tre innslupne mål hittil etter koronapausen har kommet på personlige feil (2 mot Cardiff) og en overgang (Luton). Har vi fullt fokus og unngår store, personlige feil tror jeg hjemmelaget skal slite med å score på oss. De siste tre kampene har gitt følgende resultater for Blackburn:

3-1 mot Bristol City
0-2 mot Wigan
0-2 mot Barnsley.

De fire siste kampene før korona gav 1 tap og 3 uavgjorte. Så på de 7 siste har Blackburn 1-3-3. Til sammenligning har Leeds på de 7 siste: 5-1-1, men 1-1-1 etter pausen.

Som sagt i starten av denne tråden har jeg tro på seier i dag. 3-1 er tipset!

Lykke til alle sammen! Med seier er vi ett skritt nærmere Premier League!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Siste redigering: Juli 04, 2020, 09:29:17 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jaho

Vet at Tønsberg har masse Leeds-supportere.. Er det noe sted der som sender LUTV-kampene?

Kontakinte

 The commercial på O'LEARYS 2 etg. Velkommen! Marching on Together!
« Siste redigering: Juli 04, 2020, 13:57:41 av Kontakinte »

auren

Kamp: vs Blackburn Rovers @Ewood Park, lørdag 4/7-20 kl. 16 på LUTV
« Svar #10 på: Juli 04, 2020, 15:01:38 »
To endringer! Dallas og Costa skadet. Inn kommer Douglas (!) og Alioski.



auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

NT

Da håper jeg Douglas og Harrisson kan dele på cornerkick istedet for Phillips. Kanskje det er i dag at Douglas skal score sitt første Leeds mål,  på frispark fra 18 meter som har kjæler opp i hjørnet. Lenge siden ett straffespark også,  bruker nå all mulig statistikk for trigge de positive vibber og få vekk nervene før kamp

baste

Kampdag, vi bør klare poeng i dag.

 Med 3 poeng, så er vi på god vei mot PL.
Med tap, så bli nervene å komme her og  ;D

Come on Leeds

raggen

MOT alle sammen og håper vi spiller oss til 3 poeng ikveld
Forever Leeds United!!!!!!!!

RoarG

VG-live er jo helt på jordet. De har forvekslet Roberts med Grot! Skal si jeg kvapp da jeg så det navnet i lagoppstilingen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Herlig høyt press, bra av klich vel. Tidlig mål, enormt viktig!

Eriksen55

BAMFORD!!!!

Deilig, selv om det aldri burde blitt godkjent. Luktet frispark mot Klich der! Takker og bukker!

Hallgeir *

Fin start, Bamford!  8)
Super Leeds since 1968

GeirO

Kampdag, vi bør klare poeng i dag.

 Med 3 poeng, så er vi på god vei mot PL.
Med tap, så bli nervene å komme her og  ;D

Come on Leeds

Regner med Fulham, Brentford og WBA alle vinner i helga. Taper vi er vi nedi gjørma sammen med play off- lagene sånn roughly. Og da blir alt et lotteri! Derfor er tre poeng så utolig viktig i dag.

Blir sikkert vanskelig å få med seg tre poeng i dag, selv om vi nå leder ;D
MOT

lojosang

Bamford, derimot leverer når 3L svikter med å stappe pøbben full av Scum så det ikke er plass til respektable folk.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

- Leif Olav

Cherry

Jay-Roy Grot....DET  var altså løsningen etter Augustin....Bielsa med en liten bombe her!
 

GeirO

Klich nesten alene med keeper og roter det til med et grusomt førstetouch....
MOT

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Ser banen helt elendig ut eller er det bare meg?

GeirO

Nå skjer det vannvittig mye i kampen....vi har flaks.
MOT

asbfjell

Vi er elendige, men leder utrolig nok.

RoarG

Jay-Roy Grot....DET  var altså løsningen etter Augustin....Bielsa med en liten bombe her!
Spiller Grot? I så fall er det en stor bombe. Herlig med tidlig ledelse. Dette må bare ikke glippe.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Kollektiv hjerneblødning i 4 min. Kun flaks at Blburn ikke har scoret!

Knallstart på kampen for en nøytral seer da..

gulle

For en kamp! Jeg er utslitt etter 15 min
No må vi få sammen laget eller så blir dette tøfft.
Nå rykker vi opp! Jasederja

lojosang

Er vel Gotts, ikkje Grot?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Grot er verken på banen eller benken, nei.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

- Leif Olav

Torpe-do

Er vel feil i oppstillinga på vglive? Er då Roberts som er på banen, ikkje Grot


Sent from my iPhone using Tapatalk