Skrevet av Emne: Kamp: v Swansea City på Liberty Stadium søndag 12.07.2020 kl 1430 (LUTV)  (Lest 16108 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Johnnyj

Det er slutt!

Nok en omgang hvor Pablo gjør som han vil og styrer kampen. Så avgjør han til slutt alt selv. For en spiller  :'(

ziganda

Gratulerer alle sammen. Seier i Wales dere!

Hallgeir *

Vitale tre poeng!

Nå skal det litt til for å nekte oss opprykk.
Super Leeds since 1968

karaba

Det er så deiiiiiiiiiilig, ble 5 år eldre i løpet av kampen, men det var det verdt


Sent from my iPhone using Tapatalk

gulle

Ser for meg en haug med skuffede Brentfordtryner nå... ;D
Brentford e et lilleguttlag som hører hjemme i chship
Nå rykker vi opp! Jasederja

RoarG

Wow! Dette var mer enn jeg hadde våget å håpe på da jeg våknet i morges. Det forsmedelige hjemmetapet er hevnet, og 3 ufattelig viktige poeng er i boks. Trenger nå 4 poeng på de 3 siste kampene. Her er det bare å unngå total hjerneblødning så er opprykket så godt som sikret.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Gratulerer!  DetTe er enormt! For en spiller Pablo er! For et lag! For en respons på fjoråret!

auren

JAAAAAAAAA!!!!! Faen så deilig! Jeg ba om Pablo Magic og han gav oss det. Snakk om å prikke ballen helt, helt i hjørnet!

Fortjent seier i en tett og jevn kamp. Nå rykker vi opp Leedsvenner!!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

NT

Og oppi alt dette så synes jeg det er på sin plass med en stor honnør til Messlier. Opptrer trygt og godt, solide inngripen, skaper intet tull, bra distribusjon, 7 kamper nå, 4 Clean sheet, og kun 4 baklengs.

leedslife

Så jævlig deilig!!!!!!!!!!!!!!!! Også fortjent!!!! Pablo! Dem beste spilleren vi har hatt siden vi rykket ned!

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Akkurat i det jeg tenkte at det er nå greit med U her, tross alt.. så kommer Pablo og fikser. Selvsagt Pablo. The one and only Pablo Hernandez. Fy faen så deilig. Og så viktig. Dette kan vel ikke IKKE gå, kan det?

stian

Et feiltrinn fra Brentford mot Preston, og vi kan feire opprykk på torsdag!!

GeirO

Fire poeng på tre kamper? Kan være mulig....det er veldig mulig!!!!
MOT

Robert

Fy faen, sykt stresset i hele dag. Klarte ikke å slå på tvn og se kampen. Har gjemt meg til nå.

Takk Pablo ❤️
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Blank_File

Dette var... Godt.

auren

Et feiltrinn fra Brentford mot Preston, og vi kan feire opprykk på torsdag!!
Ja, det ville vært tidenes bursdagsgave for undertegnede

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Forever Whites

Helt utrolig deilig.  Og så Pablo da!  3 kamper igjen nå.  Hold konsentrasjonen oppe helt inn.  Vi virker mye tryggere i år.  Nå får de hvile helt til torsdag.

Ikke bra for nervene dette og det satt langt inne i dag.

MOT
Medlem 94237

Håvard

Gratulere......no tar vi pinadø pokalen.
Og jeg må leite frem trøya fra i fjor.
Legge sjapisen på kjæla..

MOT dette går veien

auren

Må gi kudos til unge Meslier i dag. Tar alt som kommer, et par gode redninger, bokser høye baller trygt ut og har stort sett bare gode igangsettinger. Min MOM i dag etter Pablo.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren



auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Rått!⚽️⚽️⚽️
 

Carl Fisker

Et stort skritt nærmere premier League

Lucas the Kop Cat

Mye blåsing på dommeren nå.
Vanskelig å forstå hvilken linje dommeren fulgte i dag. Og merkelig å blåse av kampen i det Allioski stormer inn i 16m-feltet.

GeirO

Må gi kudos til unge Meslier i dag. Tar alt som kommer, et par gode redninger, bokser høye baller trygt ut og har stort sett bare gode igangsettinger. Min MOM i dag etter Pablo.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi takker Meslier og hele forsvaret for en meget god kamp, ingen feil og har holdt nullen lenge nå. Lett å glemme i vår dyrkelse av målscorerne.
MOT

auren

Tror jeg fikk noe i øyet her...:


Pablo Hernandez: “I celebrated a lot because it is such an important goal... the three points are for everybody, the fans, the club but especially for Jack Charlton.” #lufc



auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tror jeg fikk noe i øyet her...:


Pablo Hernandez: “I celebrated a lot because it is such an important goal... the three points are for everybody, the fans, the club but especially for Jack Charlton.” #lufc


Det der er slikt vi forventer fra Kalvin eller Cooper (Leedsfan fra barndommen av), og så kommer det fra Pablo! :)

Det er de som lanserer ham for POTY på bakgrunn av hvor viktig han har vært etter restarten.
Nesten så jeg er enig. Uten ham kunne vi ha stått med langt færre poeng nå de siste kampene!

Var urolig for foten til Phillips (godt bandasjert som den var) men Bielsa melder på pressern at de tror han skal være klar innen torsdag... #puh

...og så dèt løpet fra Ayling da, langs hele sidelinja, i det 89.minutt - og assist :)
« Siste redigering: Juli 12, 2020, 17:38:53 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

JAAAAAAAAA!!!!! Faen så deilig! Jeg ba om Pablo Magic og han gav oss det. Snakk om å prikke ballen helt, helt i hjørnet!

Fortjent seier i en tett og jevn kamp. Nå rykker vi opp Leedsvenner!!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk


Det går mot opprykksfest i Lofoten!  8)
Super Leeds since 1968

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Tror jeg fikk noe i øyet her...:


Pablo Hernandez: “I celebrated a lot because it is such an important goal... the three points are for everybody, the fans, the club but especially for Jack Charlton.” #lufc


Det der er slikt vi forventer fra Kalvin eller Cooper (Leedsfan fra barndommen av), og så kommer det fra Pablo! :)

Det er de som lanserer ham for POTY på bakgrunn av hvor viktig han har vært etter restarten.
Nesten så jeg er enig. Uten ham kunne vi ha stått med langt færre poeng nå de siste kampene!

Var urolig for foten til Phillips (godt bandasjert som den var) men Bielsa melder på pressern at de tror han skal være klar innen torsdag... #puh

...og så dèt løpet fra Ayling da, langs hele sidelinja, i det 89.minutt - og assist :)

Og så er det vel en 6-7 Leeds spillere i boksen og. Helt rått!

Andersen

Tror faktisk vi får følge av WBA og Brentford helt inn i de 3 kampene som gjenstår. Men nå har vi 3 poeng på WBA og 6 på Brentford full skjerpings i de siste kampene. MOT

Torpe-do

Om Brentford tapar neste, så kan me vel avgjere med uavgjort eller bedre. Speler dei uavgjort, så kan me avgjere med seier.

Onsdag vert veeeeldig spanande den og


Sent from my iPhone using Tapatalk