Skrevet av Emne: Kamp: vs Barnsley @Elland Road, torsdag 16/07-20 kl. 18.00 på Viasport 1  (Lest 21616 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28804
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Er mer bekymra i kveld enn jeg var i går kveld. Utrolig deilig å vinne på en dårlig dag, men nå må vi ha hjelp av Hødd eller Stoke for å klare opprykket.
Er redd Derby blir for tøft pga mangel på restitusjon. Da står vi igjen med Charlton som kommer til å krige akkurat som Barnsley. I kveld har vi sett at det passer Leeds dårlig og da kan ALT skje.
Da er du nokså på jorde rent tallmessig i alle fall. 96% sjanse før i kveld. Lurer på hva den er nå. Asbjørn?

Hjau, du.  ;D ;D ;D

Leeds That - lufc podcast
@leedsthat

Only 6 games left which matter
2 Leeds, 2 West Brom, 2 Brentford
Each of these have 3 possible outcomes, so there are 729 permutations.
Leeds finish the season at least 1 point clear of 3rd place in 728 of them #lufc
So, its just that one we have to worry about

 #lufc

De seks kampene har altså 729 mulige utfall (3*3*3*3*3*3).  I 728 av de rykker Leeds opp... :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Bromancer

Problemet med sånne modeller er at et lag er et lag, uavhengig av spillere, form, motivasjon etc. (Krangler ikke på at vi har store sjanser, bare så det er sagt  ;) )

Killa

Er mer bekymra i kveld enn jeg var i går kveld. Utrolig deilig å vinne på en dårlig dag, men nå må vi ha hjelp av Hødd eller Stoke for å klare opprykket.
Er redd Derby blir for tøft pga mangel på restitusjon. Da står vi igjen med Charlton som kommer til å krige akkurat som Barnsley. I kveld har vi sett at det passer Leeds dårlig og da kan ALT skje.
Da er du nokså på jorde rent tallmessig i alle fall. 96% sjanse før i kveld. Lurer på hva den er nå. Asbjørn?

Hjau, du.  ;D ;D ;D

Leeds That - lufc podcast
@leedsthat

Only 6 games left which matter
2 Leeds, 2 West Brom, 2 Brentford
Each of these have 3 possible outcomes, so there are 729 permutations.
Leeds finish the season at least 1 point clear of 3rd place in 728 of them #lufc
So, its just that one we have to worry about

 #lufc

De seks kampene har altså 729 mulige utfall (3*3*3*3*3*3).  I 728 av de rykker Leeds opp... :o

Leeds er Leeds.

Kampen i går var fryktelig skremmende, jeg er fortsatt dritnervøs for at dette skal ryke..
Tror ikke helt på kalkylen over - risikoen for nye sesonger i Wankership er nok langt større enn 1 av 729....
Jeg trur også helst at det vil gå bra, men magen er meget urolig.

Robert

Er mer bekymra i kveld enn jeg var i går kveld. Utrolig deilig å vinne på en dårlig dag, men nå må vi ha hjelp av Hødd eller Stoke for å klare opprykket.
Er redd Derby blir for tøft pga mangel på restitusjon. Da står vi igjen med Charlton som kommer til å krige akkurat som Barnsley. I kveld har vi sett at det passer Leeds dårlig og da kan ALT skje.
Da er du nokså på jorde rent tallmessig i alle fall. 96% sjanse før i kveld. Lurer på hva den er nå. Asbjørn?

Hjau, du.  ;D ;D ;D

Leeds That - lufc podcast
@leedsthat

Only 6 games left which matter
2 Leeds, 2 West Brom, 2 Brentford
Each of these have 3 possible outcomes, so there are 729 permutations.
Leeds finish the season at least 1 point clear of 3rd place in 728 of them #lufc
So, its just that one we have to worry about

 #lufc

De seks kampene har altså 729 mulige utfall (3*3*3*3*3*3).  I 728 av de rykker Leeds opp... :o

Det høres ut som om noe kun Leeds kan klare å få til :D
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

jaho

Er mer bekymra i kveld enn jeg var i går kveld. Utrolig deilig å vinne på en dårlig dag, men nå må vi ha hjelp av Hødd eller Stoke for å klare opprykket.
Er redd Derby blir for tøft pga mangel på restitusjon. Da står vi igjen med Charlton som kommer til å krige akkurat som Barnsley. I kveld har vi sett at det passer Leeds dårlig og da kan ALT skje.
Da er du nokså på jorde rent tallmessig i alle fall. 96% sjanse før i kveld. Lurer på hva den er nå. Asbjørn?

Hjau, du.  ;D ;D ;D

Leeds That - lufc podcast
@leedsthat

Only 6 games left which matter
2 Leeds, 2 West Brom, 2 Brentford
Each of these have 3 possible outcomes, so there are 729 permutations.
Leeds finish the season at least 1 point clear of 3rd place in 728 of them #lufc
So, its just that one we have to worry about

 #lufc

De seks kampene har altså 729 mulige utfall (3*3*3*3*3*3).  I 728 av de rykker Leeds opp... :o

Leeds er Leeds.

Kampen i går var fryktelig skremmende, jeg er fortsatt dritnervøs for at dette skal ryke..
Tror ikke helt på kalkylen over - risikoen for nye sesonger i Wankership er nok langt større enn 1 av 729....
Jeg trur også helst at det vil gå bra, men magen er meget urolig.

Helt enig...magen og hodet er skikkelig urolig...sov nesten ikke i natt..var mye mer trygg etter Swansea-kampen selv om det høres helt vilt ut...prestasjonen i går var skremmende...Slike kalkyler tar ikke hensyn til at Derby har to kamper mer hvile, deres lyst tilå ødelegge, at vi ikke har erstatter for Kalvin, Costa ute...Charlton-lag som har kniven på strupen... 1 av 729 er bare rein matematikk uten disse variablene..
Det skal mye til..men det KAN fortsatt gå galt...håper veldig på at Hudders eller Stoke kan stjele et poeng, selv om ikke troen helt er der.. Hadde vært nydelig å få slappet av litt i sommer.. :)

Eriksen55

Er mer bekymra i kveld enn jeg var i går kveld. Utrolig deilig å vinne på en dårlig dag, men nå må vi ha hjelp av Hødd eller Stoke for å klare opprykket.
Er redd Derby blir for tøft pga mangel på restitusjon. Da står vi igjen med Charlton som kommer til å krige akkurat som Barnsley. I kveld har vi sett at det passer Leeds dårlig og da kan ALT skje.
Da er du nokså på jorde rent tallmessig i alle fall. 96% sjanse før i kveld. Lurer på hva den er nå. Asbjørn?

Hjau, du.  ;D ;D ;D

Leeds That - lufc podcast
@leedsthat

Only 6 games left which matter
2 Leeds, 2 West Brom, 2 Brentford
Each of these have 3 possible outcomes, so there are 729 permutations.
Leeds finish the season at least 1 point clear of 3rd place in 728 of them #lufc
So, its just that one we have to worry about

 #lufc

De seks kampene har altså 729 mulige utfall (3*3*3*3*3*3).  I 728 av de rykker Leeds opp... :o

Leeds er Leeds.

Kampen i går var fryktelig skremmende, jeg er fortsatt dritnervøs for at dette skal ryke..
Tror ikke helt på kalkylen over - risikoen for nye sesonger i Wankership er nok langt større enn 1 av 729....
Jeg trur også helst at det vil gå bra, men magen er meget urolig.

Helt enig...magen og hodet er skikkelig urolig...sov nesten ikke i natt..var mye mer trygg etter Swansea-kampen selv om det høres helt vilt ut...prestasjonen i går var skremmende...Slike kalkyler tar ikke hensyn til at Derby har to kamper mer hvile, deres lyst tilå ødelegge, at vi ikke har erstatter for Kalvin, Costa ute...Charlton-lag som har kniven på strupen... 1 av 729 er bare rein matematikk uten disse variablene..
Det skal mye til..men det KAN fortsatt gå galt...håper veldig på at Hudders eller Stoke kan stjele et poeng, selv om ikke troen helt er der.. Hadde vært nydelig å få slappet av litt i sommer.. :)

Kan garantere at du kan både kose deg og slappe av i sommer.

Brentford har også levert like svake kamper som vi gjorde i går. Senest mot Preston. Sånn skjer alle lag innimellom. Men å vinne på "dprlige" dager kan øke selvtilliten vesentlig. Poengene er viktigst og der har Leeds og Brentford plukket like mange siste 10 kampene.

Spillerne både la seg og våknet med god følelse. 3 poeng er det som teller, intet annet. En dårlig kamp og en fryktelig dårlig omgang som vi fikk i går betyr nada og det vil overraske meg om spillerne reflekterer noe over det.

Hadde Leeds vært i Brentford sin posisjon så hadde vi sagt at dette er umulig. Det er ikke bare Leeds som kjenner på press og nervøsiteten. Tror faktisk det er verre for WBA og Brentford som ikke tåler et eneste feilskjær.

Ikke sikkert vi vinner flere, men det trenger vi heller ikke. Vi kan tape begge og likevel klare det! Fredag eller lørdag er det avgjort. Stoke eller Hudds tar poeng i helgen, hvis ikke begge 8)

Jeg har satset 300 kr på WBA og Brentford seier på oddsen. Jeg vinner aldri på oddsen. Ingen fare for det denne gangen heller, heldigvis  :)


Buddy

NÅ GJELDER DET Å VÆRE PESSIMIST OG BEKYMRA! BARE 7 TIMER IGJEN AV DEN GLEDEN!!!

Kato

Den største frykten vår er nok at den mentale smellen fra i fjor gjenskapes. Gårdagen minnet mye om de siste kampene i fjor. Jeg er ikke trygg. Det er ikke så veldig mye som skal gå galt før dette glipper. Jeg håper for all del dette ikke går helt til onsdag, da kan alt skje.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28804
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Daniel Chapman oppsummerer kampen på vanlig vis. Det var formasjonsendring på formasjonsendring, det var bytter, det var kaos, og det var 'krig'. Men vi kom oss gjennom det, vi vant. Og han avslutter:

Leeds had to pass a test like this sometime to earn promotion. Doing it with two games to spare, two games to get one point when even none might do, should be a relief rather than a concern.

The job is not done. But the hard work is. Leeds haven’t played like this under Bielsa before, but they won. And when you’ve done something once, you can do it again. Nobody at Leeds wants to go through a game like this again. But knowing the rewards, wouldn’t you? ◉

Mye av beholdningen ellers i går var at Pascal Struijk, nederlenderen vår, igjen ble kastet til ulvene.
Men denne gangen var han ytterst delaktig i krigen. Og det får meg til å undres, har Bielsa her mannen som er i stand til å ta over Phillips-rollen - som stand-in evt over tid permanent???
Han har fysikken, bedre hodespill, fikset noen bra pasninger også i går. Han ble sagt å lese spillet bra...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Johnnyj

Daniel Chapman oppsummerer kampen på vanlig vis. Det var formasjonsendring på formasjonsendring, det var bytter, det var kaos, og det var 'krig'. Men vi kom oss gjennom det, vi vant. Og han avslutter:

Leeds had to pass a test like this sometime to earn promotion. Doing it with two games to spare, two games to get one point when even none might do, should be a relief rather than a concern.

The job is not done. But the hard work is. Leeds haven’t played like this under Bielsa before, but they won. And when you’ve done something once, you can do it again. Nobody at Leeds wants to go through a game like this again. But knowing the rewards, wouldn’t you? ◉

Mye av beholdningen ellers i går var at Pascal Struijk, nederlenderen vår, igjen ble kastet til ulvene.
Men denne gangen var han ytterst delaktig i krigen. Og det får meg til å undres, har Bielsa her mannen som er i stand til å ta over Phillips-rollen - som stand-in evt over tid permanent???
Han har fysikken, bedre hodespill, fikset noen bra pasninger også i går. Han ble sagt å lese spillet bra...
Enig i analysen din av Strujik. Syntes først det var et merkelig bytte.
Men han var enorm i lufta. Ryddet unna alt som var av innlegg.
I tillegg så var bedre med beina enn jeg trodde.
Han slo blant annet en perfekt vektet gjennombruddspasning som kunne resultert i scoring.

Eriksen55

Den største frykten vår er nok at den mentale smellen fra i fjor gjenskapes. Gårdagen minnet mye om de siste kampene i fjor. Jeg er ikke trygg. Det er ikke så veldig mye som skal gå galt før dette glipper. Jeg håper for all del dette ikke går helt til onsdag, da kan alt skje.

Vi kan smelle så mye det er mulig mentalt. Vi rykker opp likevel. WBA og Brentford har det verre nå. Har null tro på at begge de tar 6 av 6 poeng. Skal vi trekke konklusjoner om at vi går på en smell basert på at kampen i går var dårlig, så ryker WBA og Brentford også...for dem imponerte heller ingen sist! Brentford har vært gode, men dem har også hatt vannvittig flyt med dommeravgjørelser, personlige feil, keepertabber og inneeffektive motstandere.

Situasjonen i fjor var ny for mange (alle). Men dem lærte nok masse av det. Hva som har skjedd før Bielsa hva angår kollaps i avgjørende kamper har null å si! Det er ingenting som tyder på kollaps i år, så dette tar jeg med knusende ro  8)

Jo. Det er MYE som skal gå galt om dette ryker.

Eriksen55

Stjeler denne fra facebook. Men sånn er Leedsfansen. Aldri happy  ;D 8)

leedslife

Daniel Chapman oppsummerer kampen på vanlig vis. Det var formasjonsendring på formasjonsendring, det var bytter, det var kaos, og det var 'krig'. Men vi kom oss gjennom det, vi vant. Og han avslutter:

Leeds had to pass a test like this sometime to earn promotion. Doing it with two games to spare, two games to get one point when even none might do, should be a relief rather than a concern.

The job is not done. But the hard work is. Leeds haven’t played like this under Bielsa before, but they won. And when you’ve done something once, you can do it again. Nobody at Leeds wants to go through a game like this again. But knowing the rewards, wouldn’t you? ◉

Mye av beholdningen ellers i går var at Pascal Struijk, nederlenderen vår, igjen ble kastet til ulvene.
Men denne gangen var han ytterst delaktig i krigen. Og det får meg til å undres, har Bielsa her mannen som er i stand til å ta over Phillips-rollen - som stand-in evt over tid permanent???
Han har fysikken, bedre hodespill, fikset noen bra pasninger også i går. Han ble sagt å lese spillet bra...

Kom seg fint etter den første feilen i posession.
Lå ann til en real skyllebøtte fra Ayling, men endte opp med en klapp på skuldra. Flott!
Tilstedeværelsen var og bedre enn de andre som prøvde seg.
Tror nok uansett Bielsa velger samme som startet i neste mot Derby.
Står ikke slik i press Derby. Alt der handler om Rooney. Tar vi han ut er de helt sjanseløse. De virker ideløse hvis de ikke får involvert han.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28804
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Apropo Pascal:

https://www.leeds-live.co.uk/how-to-complain/pascal-struijk-leeds-barnsley-bielsa-18611714

Pascal Struijk vs. Barnsley:

29 mins played
20 touches
7/12 successful passes
3 ball recoveries
3 clearances
3 aerial duels won
2/3 successful long passes
1 tackle won
1 interception

Brought on to play in midfield and protect the back four in a mammoth game & was excellent.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

TK20

Synes ikke vi var så ille i går før Costa måtte ut. Da ble det Dallas og Alioski på kantene med Berardi på backen og «debutanten» Strujik i vår kanskje viktigste rolle. Ingenting funket.

Siste 30 min av første omgang var ok.

Cherry

3 poeng det som gjaldt, og d som ble oppnådd. Merkelig tam kamp av oss, tror det var myyyye nerver- særlig etter at  også Costa ble skadet - mange hoder som tenkte mye da.....vanvittig forløsende da fløyta omsider gikk.
Herlig å se all «hugging» etter kampen. Gutta VIL så mye, men i går låste det seg helt!

Nå er vi snart der vi har drømt om, dvs allerede i kveld KAN dette være avgjort til vår fordel og opprykket være klart- om ikke så blir det på søndag! ;)
 

Eriksen55

Den største frykten vår er nok at den mentale smellen fra i fjor gjenskapes. Gårdagen minnet mye om de siste kampene i fjor. Jeg er ikke trygg. Det er ikke så veldig mye som skal gå galt før dette glipper. Jeg håper for all del dette ikke går helt til onsdag, da kan alt skje.

Vi kan smelle så mye det er mulig mentalt. Vi rykker opp likevel. WBA og Brentford har det verre nå. Har null tro på at begge de tar 6 av 6 poeng. Skal vi trekke konklusjoner om at vi går på en smell basert på at kampen i går var dårlig, så ryker WBA og Brentford også...for dem imponerte heller ingen sist! Brentford har vært gode, men dem har også hatt vannvittig flyt med dommeravgjørelser, personlige feil, keepertabber og inneeffektive motstandere.

Situasjonen i fjor var ny for mange (alle). Men dem lærte nok masse av det. Hva som har skjedd før Bielsa hva angår kollaps i avgjørende kamper har null å si! Det er ingenting som tyder på kollaps i år, så dette tar jeg med knusende ro  8)

Jo. Det er MYE som skal gå galt om dette ryker.

Nå kan du puste med magen igjen Kato  8)