Skrevet av Emne: Kamp: vs Barnsley @Elland Road, torsdag 16/07-20 kl. 18.00 på Viasport 1  (Lest 21581 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sleivind

Det er noe vaklevorent over Leeds i dag.

Synes Barnsley ser farlige ut når de kommer fremover. Og midtbanen vår har ikke greid å ta tak i kampen.

Perik

Syns vi tidvis fremstår vel nonchalant. I overkant mye småspill i bakre rekker, og noe halvhjertet ved overganger. Ikke at Barnsley har så veldig mye å stille opp mot, men de er ikke helt ufarlig i angrep heller.

stian

Vi får nok se Pablo fra start i 2.omg i dag også. Lite kreativitet på midten til nå.

Johnnyj

Friling på bærtur igjen når han lister opp Leeds-spillere som har vært her lenge Og nevner White og Costa.

Flere store sjanser til oss nå. Sånn som vi spiller nå så føler jeg meg veldig trygg før andre omgang.

stian

Kan Own Goal score hat trick i dag, mon tro? Nære at stopperen setter klareringen i eget nett

karaba

Vi må få inn Hernandez for Roberts. Roberts har dessverre igjen alt for mye feilpasninger og skaper også veldig lite !


Sent from my iPhone using Tapatalk

RoarG

Vi får nok se Pablo fra start i 2.omg i dag også. Lite kreativitet på midten til nå.
Det blir nok påpekt i pausen. Muligens bytte inn Alioski også, for å få litt energi?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Friling på bærtur igjen når han lister opp Leeds-spillere som har vært her lenge Og nevner White og Costa.

Flere store sjanser til oss nå. Sånn som vi spiller nå så føler jeg meg veldig trygg før andre omgang.

Flere bærsorter  er vel modne nå, så det hadde ikke gjort noe om han hadde tatt dine ord bokstavelig.

Vi slipper han kanskje neste sesong.....
Super Leeds since 1968

GeirO

Friling på bærtur igjen når han lister opp Leeds-spillere som har vært her lenge Og nevner White og Costa.

Flere store sjanser til oss nå. Sånn som vi spiller nå så føler jeg meg veldig trygg før andre omgang.
Han listet vel opp de som hadde spilt mange kamper denne sesongen...
MOT

Blank_File

Friling på bærtur igjen når han lister opp Leeds-spillere som har vært her lenge Og nevner White og Costa.

Flere store sjanser til oss nå. Sånn som vi spiller nå så føler jeg meg veldig trygg før andre omgang.

Flere bærsorter  er vel modne nå, så det hadde ikke gjort noe om han hadde tatt dine ord bokstavelig.

Vi slipper han kanskje neste sesong.....
Var jo ikke det han sa vel? Han snakket om de som hadde mange kamper og at det var få av de. Når det er sagt skal jeg også være glad når vi endelig kan kommenteres av Ernst og Kasper!

Sterland

Vi må få inn Hernandez for Roberts. Roberts har dessverre igjen alt for mye feilpasninger og skaper også veldig lite !


Sent from my iPhone using Tapatalk
Enig. Roberts bidrar med zero. Dette bør være matchen hvor Pablo kan spille ut sitt register

stian

Vi får nok se Pablo fra start i 2.omg i dag også. Lite kreativitet på midten til nå.
Det blir nok påpekt i pausen. Muligens bytte inn Alioski også, for å få litt energi?

Ja, vi trenger tunge løp som skaper litt mer trøkk. Ser at de sliter med å fange opp Klich til tider så det hadde ikke vært ueffent med en uthvilt Alioski for å skru til enda et hakk. Spørs litt hva Bielsa tenker rundt formasjon også.

GeirO

Mer utrygg enn vanlig defensivt gjør at jeg ikke innkasserer denne seieren ennå. Men ordner seg ofte i andreomgangen!
MOT

jaho

Friling på bærtur igjen når han lister opp Leeds-spillere som har vært her lenge Og nevner White og Costa.

Flere store sjanser til oss nå. Sånn som vi spiller nå så føler jeg meg veldig trygg før andre omgang.

Flere bærsorter  er vel modne nå, så det hadde ikke gjort noe om han hadde tatt dine ord bokstavelig.

Vi slipper han kanskje neste sesong.....
Var jo ikke det han sa vel? Han snakket om de som hadde mange kamper og at det var få av de. Når det er sagt skal jeg også være glad når vi endelig kan kommenteres av Ernst og Kasper!

..eller mange av de som hadde spilt mye, ergo at vi har en pool av spillere som spiller mye..altså lite rokkeringer..

Johnnyj

Friling på bærtur igjen når han lister opp Leeds-spillere som har vært her lenge Og nevner White og Costa.

Flere store sjanser til oss nå. Sånn som vi spiller nå så føler jeg meg veldig trygg før andre omgang.

Flere bærsorter  er vel modne nå, så det hadde ikke gjort noe om han hadde tatt dine ord bokstavelig.

Vi slipper han kanskje neste sesong.....
Var jo ikke det han sa vel? Han snakket om de som hadde mange kamper og at det var få av de. Når det er sagt skal jeg også være glad når vi endelig kan kommenteres av Ernst og Kasper!
Hvis det var det han sa så er han enda lenger på bærtur enn jeg trodde, haha!

Nå har vi en fot i Premier League. Det er nesten absurd å si. Hold dette helt inn nå!

Sterland

Skal ikke avskrive Barnsley. Bare grisetur gjør at vi og ikke de leder etter 1. omgang. Dallas, Costa, Roberts må heve seg betraktelig fra 1. omgang. Satser forøvrig på at Pablo erstatter Roberts.

auren

Så som så omgang. Vi sliter med Barnsleys aggressivitet og at vi kjører et annet system enn vanlig. Når vi i tillegg har skiftet de 4 bakerste, så er det litt uharmonisk bakerst. Men dette tar vi folkens! Pablo inn for Roberts nå og vi vinner 2-0!

MOT!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Bielsa er like pålitelig som en sveitsisk klokke, og bytter som forventet Hernandez inn for Roberts. Skal nok se at Alioski kommer etterhvert også.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Friling på bærtur igjen når han lister opp Leeds-spillere som har vært her lenge Og nevner White og Costa.

Flere store sjanser til oss nå. Sånn som vi spiller nå så føler jeg meg veldig trygg før andre omgang.

Flere bærsorter  er vel modne nå, så det hadde ikke gjort noe om han hadde tatt dine ord bokstavelig.

Vi slipper han kanskje neste sesong.....
Var jo ikke det han sa vel? Han snakket om de som hadde mange kamper og at det var få av de. Når det er sagt skal jeg også være glad når vi endelig kan kommenteres av Ernst og Kasper!

..eller mange av de som hadde spilt mye, ergo at vi har en pool av spillere som spiller mye..altså lite rokkeringer..
Altså relativt få sammenlignet med andre lag. Elendig formulert. Ikke på jorde av Friling.

Lucas the Kop Cat

Nå må vi stramme opp formasjonene og få opp konsentrasjonen.

Lucas the Kop Cat

Fy, Ayling!!!!

bmoen

Få Ayling ut så fort som mulig.
BMo - Leeds-fan siden 1964

asbfjell

Vi har regelrett flaks som leder denne kampen.

stian

Bielsa så skikkelig forbanna ut. Få opp balltempoet offensivt og intensiteten defensivt!!

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Like før jeg ikke orker å se mer. Nervøs. Vi er dårlige. Off. Men er enorme rom å kontre i nå da!

GeirO

For en Hawaikamp, her kan vi tape 2-3.
MOT

bmoen

Det her er jo bare flaut. Blir utspilt av Barnsley i øyeblikket.
« Siste redigering: Juli 16, 2020, 19:25:43 av bmoen »
BMo - Leeds-fan siden 1964

Lucas the Kop Cat

Struijk for Harrison var uventet.

stian

Setter inn Strujik??

Joe Jordan

DEN så jeg ikke komme...


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson