Skrevet av Emne: Forsterkninger før PL  (Lest 7219 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

stian

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #30 på: Juli 21, 2020, 10:10:41 »
Ake fra nedrykkede B`mouth, Eze fra QPR, Buendia fra Norwich, White fra Brighton , Mc Ginn fra Villa....også ett par overraskelser......

Ikke gode nok fra stallen : Alioski, Cooper ( her får jeg tyn`) , Roberts , Berardi (kontrakt utgår vel..) , veldig usikker på Forshaw.

Syns Poveda, Shackleton og Strujic så veldig friske ut mot Derby - og det gror jo godt på akademiet!
Bielsa (og mange her inne) sikkert ikke enige í alle betraktninger, men slik er det!
Tror faktisk Cooper holder nivået, så lenge ambisjonene er å overleve.
Nok en sesong har vi hatt store problemer med å score på sjansene, så vi kan ikke ha for mange "nesten-spillere". Harrison har vel forlenget, og det samme gjelder Costa - hvilket betyr at Roberts bør ut. Litt for mange momenter som taler i hans disfavør, dessverre. Allioski holder nok ikke PL-standard. Men vi må ha ny keeper.

Cooper står veldig sterkt i spillergruppa og blant fansen, og har vært god i år. Tviler på at den lojale Bielsa selger kapteinen sin etter opprykk, men om han kommer til å spille fast er en annen sak. Jeg håper Bielsa lar seg overtale til å ha en litt større stall enn det han vanligvis har hatt. Han er jo fan av en sterk stamme som spiller alt, så han kommer aldri til å være den som roterer tre-fire spillere til hver kamp. Men vi MÃ… ha inn sterke navn som er i stand til å skyve ut noen av de som i dag spiller mye, og det uten at vi selger unna de som har prestert i toppen av championship.

Her er min liste over spillere som bør møte langt sterkere konkurranse om plassen:
- Ayling. Outstanding i championship, men usikker på hvordan han tar nivået. Mangler backup.
- Cooper. Berardi er nok ferdig og White usikker. Vi trenger to sterke stoppere inn (White +1)
- Dallas. Stor sesong, fantastisk squadspiller, men bør han være førstevalg i noen posisjoner?
- Roberts. Husk at han er ung, og kan forbedre/stabilisere seg. Men per i dag ikke god nok.
- Bamford. Viktig førsteforsvarer og oppspillspunkt, men mangler effektiviteten som spiss. Har bra markedsverdi og kan kanskje selges for å frigjøre penger og plass.
- Augustin. Har ikke vist noe som helst, men kan fort bli en "ufrivillig" storsignering. Skeptisk...

Vi kommer aldri i livet til å kjøpe seks toppspillere. Jeg ser for meg at det kjøpes spillere som kan bekle flere posisjoner:
- Stopper som kan vikariere på back, eller vice  versa.
- 10-er som kan spille spiss eller kant.
- Ren spiss. Kan Orta/Bielsa lokke Nketiah til et nytt opphold i Leeds, enten på lån eller permanent?

I tillegg blir det nok en del utskiftinger på U23 som genererer noe penger og plass til nye talenter.


Johnnyj

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #31 på: Juli 21, 2020, 11:28:10 »
Ake fra nedrykkede B`mouth, Eze fra QPR, Buendia fra Norwich, White fra Brighton , Mc Ginn fra Villa....også ett par overraskelser......

Ikke gode nok fra stallen : Alioski, Cooper ( her får jeg tyn`) , Roberts , Berardi (kontrakt utgår vel..) , veldig usikker på Forshaw.

Syns Poveda, Shackleton og Strujic så veldig friske ut mot Derby - og det gror jo godt på akademiet!
Bielsa (og mange her inne) sikkert ikke enige í alle betraktninger, men slik er det!
Helt usannsynlig at vi kjøper alle de spillerne du nevner. Da må vi nok bla opp minimum 130 millioner pund. I samme budsjett har vi kjøpt Costa for 15m£, og vi kan bli tvunget til å kjøpe Augustin for over 20m£.
Jeg leste at Leeds kan tjene 200m£ på opprykket samlet. Men mye av de pengene blir ikke utbetalt før slutten av neste sesong (tror jeg). Vi kan nok regne med å ha kanskje en milliard å rutte med men det ville vært idiotisk å bruke opp alt sammen i første overgangsvindu.


raggen

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #32 på: Juli 21, 2020, 12:06:47 »
Ake fra nedrykkede B`mouth, Eze fra QPR, Buendia fra Norwich, White fra Brighton , Mc Ginn fra Villa....også ett par overraskelser......

Ikke gode nok fra stallen : Alioski, Cooper ( her får jeg tyn`) , Roberts , Berardi (kontrakt utgår vel..) , veldig usikker på Forshaw.

Syns Poveda, Shackleton og Strujic så veldig friske ut mot Derby - og det gror jo godt på akademiet!
Bielsa (og mange her inne) sikkert ikke enige í alle betraktninger, men slik er det!
Helt usannsynlig at vi kjøper alle de spillerne du nevner. Da må vi nok bla opp minimum 130 millioner pund. I samme budsjett har vi kjøpt Costa for 15m£, og vi kan bli tvunget til å kjøpe Augustin for over 20m£.
Jeg leste at Leeds kan tjene 200m£ på opprykket samlet. Men mye av de pengene blir ikke utbetalt før slutten av neste sesong (tror jeg). Vi kan nok regne med å ha kanskje en milliard å rutte med men det ville vært idiotisk å bruke opp alt sammen i første overgangsvindu.


enig i at man ikke kan svi av alt på en gang men har må man tenke at vi får "garantert" bedre sponsoravtaler, mere draktsalg, inntekter iform av billettsalg osv vil nok og bli høyere i PL. når det er sagt så vil jeg tro at en del lønninger og blir høyere men tror vi kjører ett godt tak på lønninger og antall spillere inn
Forever Leeds United!!!!!!!!

Josch

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #33 på: Juli 21, 2020, 12:15:12 »
Ake fra nedrykkede B`mouth, Eze fra QPR, Buendia fra Norwich, White fra Brighton , Mc Ginn fra Villa....også ett par overraskelser......

Ikke gode nok fra stallen : Alioski, Cooper ( her får jeg tyn`) , Roberts , Berardi (kontrakt utgår vel..) , veldig usikker på Forshaw.

Syns Poveda, Shackleton og Strujic så veldig friske ut mot Derby - og det gror jo godt på akademiet!
Bielsa (og mange her inne) sikkert ikke enige í alle betraktninger, men slik er det!
Helt usannsynlig at vi kjøper alle de spillerne du nevner. Da må vi nok bla opp minimum 130 millioner pund. I samme budsjett har vi kjøpt Costa for 15m£, og vi kan bli tvunget til å kjøpe Augustin for over 20m£.
Jeg leste at Leeds kan tjene 200m£ på opprykket samlet. Men mye av de pengene blir ikke utbetalt før slutten av neste sesong (tror jeg). Vi kan nok regne med å ha kanskje en milliard å rutte med men det ville vært idiotisk å bruke opp alt sammen i første overgangsvindu.

Flere handler kan gjøres som med Costa: leie med avtale om kjøp neste sommer. Det vil skyve betalingen over på neste sesong (regnskap), der nye inntekter strømmer inn. Man er ikke nødt til å ha nok inntekter fra kommende sesong for å avtale kjøp denne sommeren.

Evt ny (større)  minoritetsaksjonær vil også gi ny cash denne sommer.

Gordon McUseless

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #34 på: Juli 21, 2020, 12:49:49 »
Adam Lallana fra Liverpool er på utgående kontrakt.
God, men mye skadet....

gulle

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #35 på: Juli 21, 2020, 13:21:33 »
Er Milner utelukket?
Mener vi trenger en sånn erfaren type, med de rette standarer, også for garderoben
Nå rykker vi opp! Jasederja

morten1966

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #36 på: Juli 21, 2020, 14:31:44 »
Må bare ikke gå i Aston Villa fella....det gjør vi helller ikke. Tre bra splliere inn + Costa.

NT

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #37 på: Juli 21, 2020, 16:25:32 »
Perioden nå med ønskelister og spekulasjoner er kjempe spennende. Masse gode innspill på forum, og plutselig har klubben nå i år noe mer å rutte med uten at det blir Villa tendenser.  Når man leser Rad sine siste uttalelser om spillerkjøp og viktigheten at de passer inn i gruppa, bidrar på alle måter osv. så fremstår fortsatt Augustin-handelen som underlig.  Ser frem til en bedre avklaring på denne.
Hva øvrige spillerkjøp angår:

Keeper: Meslier er fin, ung og må satses på.  Hva Kiko angår så blir totalen for ustabil, men kontrakt til 2023 og høy lønn er vel utfordrende å bli kvitt.  En annen som vel har lidd samme skjebne innen kost/nytte er Jack Butland
Synes Butland er en bra keeper, om han hadde tatt av 10 kg og fått ny motivasjon med nye omgivelser, så er han nå i sin beste alder. 27 år og erfaren.  Har litt dårlig ratio på innslupne mål, men har spilt for møkkaklubb.  Han
trenger noe nytt nå, ett alternativ om Kiko ser hjemover.

Forsvar: Kristoffer Ajer hadde passet suverent inn i Leeds stilen.  Må styrkes her i midten og er også redd det er for lite fart på backplass når Robertson på Liverpool kommer farende. 

Midt/Spiss:  Harry Wilson sin låneperiode er ferdig og B.moth rykker vel ned.  Om ikke Klopp vil ha Wilson – løp å kjøp ! Har score 7 på 30 opptreden i sin første sesong er bra.  Eller Eze fra QPR, han blir vel PL spiller uansett
etter årets gode sesong.  Ett annet godt valg tror jeg ville vært Ondrej Duda fra Hertha Berlin.  Var kjempegod i 18/19 sesongen med mål og assists, men så stoppa det helt i fjor inkl svakt på utlån til Norwich.  Men han har
skikkelig bra driv over seg. Må ha en playmaker – vi ser hva som skjer når en typ Pablo er på banen

Og som spiss, så setter vi ny klubbrekord ( uten at jeg vet hva den er ) og henter Andre Silva som har dundra inn 12 mål for Eintracht Frankfurt i år. Er Milans eiendom. 


Borge

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #38 på: Juli 21, 2020, 16:32:00 »
Er Milner utelukket?
Mener vi trenger en sånn erfaren type, med de rette standarer, også for garderoben
Spørs om han takler Bielsa fotball på sine gamle dager
Borge

Borge

Borge

Bromancer

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #40 på: Juli 21, 2020, 16:53:35 »

morten1966

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #41 på: Juli 21, 2020, 17:13:28 »
Cavani er jo en bra spiss.....gratis er han vel. 33 år sikkert høy lønn

Johnnyj

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #42 på: Juli 21, 2020, 17:33:48 »
Er Milner utelukket?
Mener vi trenger en sånn erfaren type, med de rette standarer, også for garderoben
Spørs om han takler Bielsa fotball på sine gamle dager
Det bør ikke være noe problem for Milner. I følge de fysiske testene før denne sesongen så var han best trent av Alle Liverpool-spillerne.

Men Phil Hay svarte nylig på dette spørsmålet på Twitter. Da skrev han kort og konsist at det er urealistisk å hente han i dette overgangsvinduet.
Han har vel fortsatt gode kilder i klubben, så da er det vel bare å legge den ballen død.

Johnnyj

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #43 på: Juli 21, 2020, 17:36:45 »
Tro hvem han snakket med?
https://www.teamtalk.com/news/radrizzani-new-leeds-signing-talks-expects-break-transfer-record

Prøve å løse Augustin-floka kanskje?  :P
Vel.. hvis han ikke greier å løse den, så blir jo Augustin den dyreste spilleren i klubbens historie.
Ville vært en gedigen nedtur om det er han som er "overraskelsen".

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #44 på: Juli 21, 2020, 17:56:08 »
Cavani er jo en bra spiss.....gratis er han vel. 33 år sikkert høy lønn

Du tenker på denne reportasjen?

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-8545191/Leeds-owner-Radrizzani-rules-Zlatan-Ibrahimovic-signing-says-Edinson-Cavani-possible.html

Jeg syns den bryter veldig med hva Rad sa i gårsdagens intervju. Spillere som skal passe inn i gruppa osv.
Og spesielt om man går for Canani uten å ha snakket med Bielsa om det. Nei, det var mye her som virket usannsynlig.

Men intensjonen, om at man ønsker en 'statement signering' er jo fin. :)
« Siste redigering: Juli 21, 2020, 17:59:16 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #45 på: Juli 23, 2020, 09:56:31 »
Jeg håper vi ender her:

1. Helder Costa 15 mill
2. Ben White 20 mill
3. Eberechi Eze 14 mill (1 år igjen av kontrakt?)
4. Said Benrahma 23 mill
5. Joe Bryan 9 mill

Sum 81 mill pund

auren

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #46 på: Juli 23, 2020, 10:02:51 »
Jeg håper vi ender her:

1. Helder Costa 15 mill
2. Ben White 20 mill
3. Eberechi Eze 14 mill (1 år igjen av kontrakt?)
4. Said Benrahma 23 mill
5. Joe Bryan 9 mill

Sum 81 mill pund

Trenger neppe både Eze og Benrahma. Bryan har jeg vært positiv til, men leser på Waccoe at Fulham-fansen klassifiserer ham som dårlig defansivt og god offansivt.

En spiss er det vi kanskje trenger aller mest. JKA-dealen klarer vi forhåpentligvis å sno oss unna. Vi trenger bedre enn Bamford på topp i PL.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #47 på: Juli 23, 2020, 17:29:46 »
 Joda, vi har brukt for begge + Buendia 8)           

               Philllips

Buendia  Eze  Klich   Benhrama

                  Cavani

Ja takk!

Johnnyj

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #48 på: Juli 23, 2020, 20:47:56 »
Jeg håper vi ender her:

1. Helder Costa 15 mill
2. Ben White 20 mill
3. Eberechi Eze 14 mill (1 år igjen av kontrakt?)
4. Said Benrahma 23 mill
5. Joe Bryan 9 mill

Sum 81 mill pund

Trenger neppe både Eze og Benrahma. Bryan har jeg vært positiv til, men leser på Waccoe at Fulham-fansen klassifiserer ham som dårlig defansivt og god offansivt.

En spiss er det vi kanskje trenger aller mest. JKA-dealen klarer vi forhåpentligvis å sno oss unna. Vi trenger bedre enn Bamford på topp i PL.

auren
Enig med deg!
Styr unna Bryan. Han er veldig rask og har en god motor. Men som Fulham-fansen sier så er han veldig shaky i forsvar. Han falt fullstendig igjennom i Premier League.
Men jeg kan se behovet for å hente en ny venstreback. Dallas har vært fantastisk i år men han er en potet som kan spille hvor som helst. Bedre å ha han tilgjengelig som reserve i tilfelle skader. Douglas har jeg dessverre ikke noe tro på lenger, og Alioski er ikke god nok defensivt til å være fast venstreback.

Hvis jeg skulle valgt en venstreback måtte det blitt Benjamin Mendy fra Man City. Har slitt litt med skader og hatt en nedadgående form de siste årene. Det kan hjelpe litt på prisen. Men den viktigste faktoren er at Mendy har spilt under Bielsa da han var manager for Marseille. Han har heller ikke lagt skjul på at han har en stor beundring for både Bielsa og Leeds.

Hvis vi greier å lande en av Buendia, Benrahma og Eze så blir jeg overlykkelig.
Ellers bør vi ser etter Keeper, stopper og spiss. Mer enn det trenger vi ikke for å ha et slagkraftig lag i PL.
« Siste redigering: Juli 23, 2020, 20:50:31 av Johnnyj »

TK20

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #49 på: Juli 23, 2020, 22:38:34 »
Cavani nei takk.

Dallas skal selvsagt spille neste sesong. Man vraker ikke årets spiller.

Torpe-do

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #50 på: Juli 24, 2020, 09:42:22 »
Cavani nei takk.

Dallas skal selvsagt spille neste sesong. Man vraker ikke årets spiller.
Einig. Dallas kan vel få prøve seg som spiss? Han fiksar heilt sikkert det og, han


Sent from my iPhone using Tapatalk

GeirO

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #51 på: Juli 24, 2020, 16:04:35 »
PL begynner 12.september, så da er det bare å shoppe...
MOT

Cherry

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #52 på: Juli 24, 2020, 17:18:23 »
PL begynner 12.september, så da er det bare å shoppe...

Det var tidlig!!  ??? :D ;)
 

Andersen

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #53 på: Juli 25, 2020, 14:06:06 »
Det er pengene som ruler  :( mange gode spillere som nå er usikre i sine respektive klubber for tiden. Og så er det lønnskrav i tillegg til kjøp av spiller/spillere. Skulle tru vi fikk napp i noen gode spillere som vil fortsette å spille i premier league  ?

lowfields

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #54 på: Juli 27, 2020, 14:28:18 »
1: Keeper. Pr idag er det sannsynlig at Meslier starter i PL. Vi trenger nok en gammel krok på benken - a la det City, Liverpool og Manc U har i Carson, Lonerghan og Camp.
2: Midtstopper. Erstatning for White. Egentlig er det behov for 2 stk med tanke på skaden til Berra.
3: Spiss. Avhengig av JKA-saken trenger vi en ekstra spiss i tillegg til Bamford.

Alt annet mer enn dette ser jeg som bonus. Så får vi evt se hva klubben får til av avtaler med lån/opsjoner etc utover det.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Cherry

Re: Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #55 på: Juli 28, 2020, 13:55:22 »
Adam Lallana fra Liverpool er på utgående kontrakt.
God, men mye skadet....

Skrev under for Brighton i går.