Problemer med forumet

Started by Robert, July 24, 2020, 21:39:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robert

Har vært en feil på forumet som gjør at når man går inn på https://forum.leedsunited.no/ så kommer man til en tom nettside.
Det fungerer om man er logget inn eller går direkte inn på OEF. Som en konsekvens av det så får ikke gjester lov til å lese forumet og man må være logget inn.

Fjerner dette kravet så fort jeg finner ut hvorfor, og jeg har tid til å fikse det i disse ferietider
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Robert

Nå skal gjester igjen kunne få lese forumet uten problemer. Du slipper altså å være logget inn for å kunne lese.

enur

Quote from: enur on July 28, 2020, 14:16:19
Quote from: Robert on July 28, 2020, 11:34:19
Nå skal gjester igjen kunne få lese forumet uten problemer. Du slipper altså å være logget inn for å kunne lese.

Men det ser naa ut til aa vaere problemer med norske bokstaver?

Marching on together

jaho

Quote from: enur on July 28, 2020, 14:17:29
Quote from: enur on July 28, 2020, 14:16:19
Quote from: Robert on July 28, 2020, 11:34:19

Men det ser naa ut til aa vaere problemer med norske bokstaver?

opplever samme problemet..

Robert

Stemmer at det er en bugg med språket som gjør at forumet ikke fungerer som tenkt.
Venter på en løsning fra leverandøren.

Imens kan man forandre språk selv i profilen sin så tror jeg at det funker. Har skiftet på begge nå, så test gjerne.

jaho

Quote from: Robert on July 28, 2020, 18:38:36
Stemmer at det er en bugg med språket som gjør at forumet ikke fungerer som tenkt.

Imens kan man forandre språk selv i profilen sin så tror jeg at det funker. Har skiftet på begge nå, så test gjerne.

Funker fint nå. Takk for hjelpa Robert!!  :D

enur

Quote from: Robert on July 28, 2020, 18:38:36

Det er i orden nå. Tusen takk skal du ha!

Marching on together

Robert

Robert

Ok, da er det gjort ekstremt mye for å få dette til å fungere.
Det er helt sikkert steder hvor dere ser feil bokstaver istedenfor Æ, Ø eller Å. Fint om dere sier ifra når dere ser disse, så skal jeg få konvertert de også.

Asbjørn

Quote from: Robert on July 28, 2020, 22:46:04
Ok, da er det gjort ekstremt mye for å få dette til å fungere.
Det er helt sikkert steder hvor dere ser feil bokstaver istedenfor Æ, Ø eller Å. Fint om dere sier ifra når dere ser disse, så skal jeg få konvertert de også.

På vegne av oss alle: TAKK FOR INNSATSEN!  :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Robert

Hehe, bare hyggelig :)
Fortsatt noen småfeil her og der, f.eks Å'en i Årets. Er sikkert noen rare bokstaver i en del PM også. Disse blir fikset etterhvert.

bmoen

Bamford har vært usynlig, men det har stort sett de andre vært også. Flau forestilling.
BMo - Leeds-fan siden 1964

Hallgeir *

Quote from: bmoen on May 01, 2021, 17:29:02
Bamford har vært usynlig, men det har stort sett de andre vært også. Flau forestilling.

Men er det et forum-problem?
Super Leeds since 1968

Tom S

Quote from: Hallgeir * on May 01, 2021, 18:09:50
Quote from: bmoen on May 01, 2021, 17:29:02

Men er det et forum-problem?

:D
COME ON LEEDS !!

Hallgeir *

Er forumsidene ikke lenger sikre?

Har fått beskjed om at en nettavtale utgår 23.04.22.
Super Leeds since 1968

Robert

Ser ut som om sertifikatet er utløpt ja.
Må se om jeg finner ut hvem som kan oppdatere sertifikatet.

Andersen

Jeg håper dette problemet med sikkerhetssertifikatet ang utløpstid blir løst , for jeg må logge meg inn og ut på LUSCOS sin side hvis jeg skal lese noe , og kommentere noe.

Hallgeir *

Quote from: Andersen on April 25, 2022, 11:53:18
Jeg håper dette problemet med sikkerhetssertifikatet ang utløpstid blir løst , for jeg må logge meg inn og ut på LUSCOS sin side hvis jeg skal lese noe , og kommentere noe.

Bra nå.  :)
Super Leeds since 1968

karaba

W

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Forleden kveld, og så igjen i går kveld, var det tilkoplingsproblemer. Det var samme resultat uansett nettleser. Var det andre enn meg som hadde problemer?
Super Leeds since 1968

Robert

Det har vært vedlikehold på en sql server hos webhuset som hoster forumet, og etter det har det vært litt ustabilt. Pratet med de igår, så håper at det er mere stabilt nå.

https://webhusetstatus.com/incidents/2qtk5601ml5x

ar9

Noen som har en telefon app å anbefale for bruk på Forumet?
Gjerne en som funker på iPhone.

Lucas the Kop Cat

Quote from: ar9 on August 14, 2024, 23:44:22Noen som har en telefon app å anbefale for bruk på Forumet?
Finnes det noe annet enn Tapatalk? Har fungert veldig bra helt til siste forumoppgradering

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Asbjørn

Quote from: ar9 on August 14, 2024, 23:44:22Noen som har en telefon app å anbefale for bruk på Forumet?
På mobilen (iPhone) bruker eg konsekvent nettleser - syns det funker...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

Bruker tapatalk. Funker helt fint

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ar9

Quote from: Sydhagen on August 15, 2024, 14:16:24Bruker tapatalk. Funker helt fint

Finnes det noen alternativer. Det kreves brått betaling. Får ikke lagt inn innlegg fra Tapatalk lenger uten å tegne abonnement.

TK20

Quote from: ar9 on August 15, 2024, 19:55:21
Quote from: Sydhagen on August 15, 2024, 14:16:24Bruker tapatalk. Funker helt fint

Finnes det noen alternativer. Det kreves brått betaling. Får ikke lagt inn innlegg fra Tapatalk lenger uten å tegne abonnement.
Bare bruk nettleseren

ar9

Quote from: TK20 on August 15, 2024, 21:49:00
Quote from: ar9 on August 15, 2024, 19:55:21

Bare bruk nettleseren
Utenom det

Robert

Tester fra Tapatalk

Sent from my Pixel 8 using Tapatalk