Skrevet av Emne: LUTV/TV2 Sumo  (Lest 12963 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TK20

Sv: LUTV/TV2 Sumo
« Svar #30 på: August 25, 2020, 16:44:47 »
Noen som vet når TV-kamper blir annonsert? Prøver å planlegge serieåpning men regner nesten med at kampen blir flytta. Kanskje tidligkamp søndag?

GeirO

Sv: LUTV/TV2 Sumo
« Svar #31 på: August 27, 2020, 16:04:23 »
Ifølge LeedsLive er det mulighet for å se ALLE PL-kampene så lenge Corona herjer. Alle Leedskampene.... ;D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: LUTV/TV2 Sumo
« Svar #32 på: August 27, 2020, 18:43:24 »
Ifølge LeedsLive er det mulighet for å se ALLE PL-kampene så lenge Corona herjer. Alle Leedskampene.... ;D

Martyn Ziegler
@martynziegler

Excl: Sat 3pm TV blackout lifted for next season until full return of fans to stadiums - now looking certain all Premier League games will be televised.

https://www.thetimes.co.uk/edition/sport/all-premier-league-games-may-be-televised-after-3pm-blackout-lifted-fzcs8pdlw
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: LUTV/TV2 Sumo
« Svar #33 på: August 29, 2020, 02:49:59 »
Ser jo ikke ut her som at de har tenkt å vise alt?

https://www.tv2.no/sport/11612418/

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: LUTV/TV2 Sumo
« Svar #34 på: September 03, 2020, 17:44:33 »
Siste setning i denne tweeten passer i denne tråden :)


Martyn Ziegler
@martynziegler
Premier League news: vote for 5 subs was, as predicted, defeated at meeting today and will be 3 subs next season. Also: looking positive for behind-closed-doors matches to be televised but final decision at meeting early next week.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

roaldv

Sv: LUTV/TV2 Sumo
« Svar #35 på: September 06, 2020, 10:56:45 »
Interessant artikkel på The Athletic i dag: https://theathletic.com/2044632/?amp#click=https://t.co/lucPW8QXIU

Sitat
"It would seem the only countries where you would not be able to watch your team play every game for the coming season are North Korea, Saudi Arabia and the UK,” he added, before urging the league to “listen to supporters, reconsider your position, and come back with new proposals”.

Skal visst være et møte mellom klubbene i morgen. Kan ende opp med en iFollow-lignende løsning som de fleste andre Championship-klubbene har hatt de to siste åra.

GeirO

Sv: LUTV/TV2 Sumo
« Svar #36 på: September 06, 2020, 14:29:40 »
Interessant artikkel på The Athletic i dag: https://theathletic.com/2044632/?amp#click=https://t.co/lucPW8QXIU

Sitat
"It would seem the only countries where you would not be able to watch your team play every game for the coming season are North Korea, Saudi Arabia and the UK,” he added, before urging the league to “listen to supporters, reconsider your position, and come back with new proposals”.

Skal visst være et møte mellom klubbene i morgen. Kan ende opp med en iFollow-lignende løsning som de fleste andre Championship-klubbene har hatt de to siste åra.
Vi krysser fingrene! Alle Leedskamper direkte er et must.
MOT

auren

Sv: LUTV/TV2 Sumo
« Svar #37 på: September 06, 2020, 14:36:15 »
Interessant artikkel på The Athletic i dag: https://theathletic.com/2044632/?amp#click=https://t.co/lucPW8QXIU

Sitat
"It would seem the only countries where you would not be able to watch your team play every game for the coming season are North Korea, Saudi Arabia and the UK,” he added, before urging the league to “listen to supporters, reconsider your position, and come back with new proposals”.

Skal visst være et møte mellom klubbene i morgen. Kan ende opp med en iFollow-lignende løsning som de fleste andre Championship-klubbene har hatt de to siste åra.

Det bør jo egentlig være en selvfølge at alle kampene streames i disse lockdown-tider. Det tjener alle på! Ingen konkurranse direkte mot publikum på stadion. Dette kan jo også gi klubbene litt ekstra, sårt tiltrengte penger. Betaler lett 100 NOK pr kamp jeg får sett Leeds.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: LUTV/TV2 Sumo
« Svar #38 på: September 07, 2020, 18:04:54 »
The Sun tror morgendagens møte vil gi alle kamper tilgjengelige for tv-titting frem til oktober...

https://www.thesun.co.uk/sport/football/12605672/premier-league-matches-tv-stadiums/?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=sharebarweb
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sv: LUTV/TV2 Sumo
« Svar #39 på: September 08, 2020, 18:23:06 »
Litt spent på hva dagens møtekonklusjon betyr for oss i Norge hvis dette forlenges. Alle kampene i september sendes på Sky, Amazone Prime og BT Sports i UK. Dvs. Fulhamkampen sendes i tillegg til de to andre i september.

Svar: Leeds-Fulham er nå satt opp på TV2 SPort Premium og TV2 Sport 1. Glimrende!
« Siste redigering: September 08, 2020, 21:32:44 av GeirO »
MOT

pedro

Leedsomaniac

sartre0612

Sv: LUTV/TV2 Sumo
« Svar #41 på: September 10, 2020, 20:14:14 »
Noen som har Premier League gjennom Canal Digital? Får man sett kampene i appen T-we? Og funker det også når du er andre steder en hjemme i ditt eget wifi?

Hallgeir *

Sv: LUTV/TV2 Sumo
« Svar #42 på: September 13, 2020, 16:46:48 »
Jeg registrerer at LUTV nå tar seg betalt for "Full Match Replay", ja, t.o.m. for å se "Extended Highlights" fra kampene.

Det er vel for å kompensere for at de ikke kan vise kamper til £5 per stk. fra PL på egen kanal.

Kommer vel ikke utenom Sumo da, dersom man vil holde seg fullt oppdatert.
Super Leeds since 1968

TK20

Sv: LUTV/TV2 Sumo
« Svar #43 på: September 13, 2020, 17:02:40 »
Jeg registrerer at LUTV nå tar seg betalt for "Full Match Replay", ja, t.o.m. for å se "Extended Highlights" fra kampene.

Det er vel for å kompensere for at de ikke kan vise kamper til £5 per stk. fra PL på egen kanal.

Kommer vel ikke utenom Sumo da, dersom man vil holde seg fullt oppdatert.

Hvordan er gjensynsmulighetene på sumo? Kan man begynne sendingen fra start når kampen er i gang, for eksempel?

HåvardK

Sv: LUTV/TV2 Sumo
« Svar #44 på: September 13, 2020, 17:21:35 »
Jeg registrerer at LUTV nå tar seg betalt for "Full Match Replay", ja, t.o.m. for å se "Extended Highlights" fra kampene.

Det er vel for å kompensere for at de ikke kan vise kamper til £5 per stk. fra PL på egen kanal.

Kommer vel ikke utenom Sumo da, dersom man vil holde seg fullt oppdatert.

Hvordan er gjensynsmulighetene på sumo? Kan man begynne sendingen fra start når kampen er i gang, for eksempel?
Ja, mener en får tilbud om å se fra start.

auren

Sv: LUTV/TV2 Sumo
« Svar #45 på: September 16, 2020, 10:39:17 »
Da har jeg akkurat bestilt meg Sumo. De to første månedene er gratis, så betaler man 449 kr pr. måned de siste 6 månedene. Ikke så halvgærent.

auren
« Siste redigering: September 16, 2020, 12:00:13 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Sv: LUTV/TV2 Sumo
« Svar #46 på: September 16, 2020, 11:05:56 »
Da har jeg akkurat bestilt meg Sumo. De to første månedene er gratis, så betaler man 449 kr for resterende 6 måneder. Ikke så halvgærent.

auren
Gjelder to måneder gratis alle eller en spesiell kampanje?

ibster

Sv: LUTV/TV2 Sumo
« Svar #47 på: September 16, 2020, 11:29:16 »
Da har jeg akkurat bestilt meg Sumo. De to første månedene er gratis, så betaler man 449 kr for resterende 6 måneder. Ikke så halvgærent.

auren

Hæ? Du får ikke PL i 6 mnd for 449???

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: LUTV/TV2 Sumo
« Svar #48 på: September 16, 2020, 11:33:04 »
Da har jeg akkurat bestilt meg Sumo. De to første månedene er gratis, så betaler man 449 kr for resterende 6 måneder. Ikke så halvgærent.

auren

Hæ? Du får ikke PL i 6 mnd for 449???

Det er nok pr mnd. :)

Når eg kjøpte 12 mnd i ett blir det et snitt på 391 pr mnd.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: LUTV/TV2 Sumo
« Svar #49 på: September 16, 2020, 12:02:10 »
Da har jeg akkurat bestilt meg Sumo. De to første månedene er gratis, så betaler man 449 kr for resterende 6 måneder. Ikke så halvgærent.

auren

Hæ? Du får ikke PL i 6 mnd for 449???

Ups. Forklarte meg litt klønete ja. 449 kr pr mnd etter at de to første er gratis. Vurderte også å binde meg til ett år for diamant-abonnementet (får filmer og serier inkludert) for 349 kr mnd.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Sv: LUTV/TV2 Sumo
« Svar #50 på: September 16, 2020, 12:04:48 »
Da har jeg akkurat bestilt meg Sumo. De to første månedene er gratis, så betaler man 449 kr for resterende 6 måneder. Ikke så halvgærent.

auren

Hæ? Du får ikke PL i 6 mnd for 449???

Ups. Forklarte meg litt klønete ja. 449 kr pr mnd etter at de to første er gratis. Vurderte også å binde meg til ett år for diamant-abonnementet (får filmer og serier inkludert) for 349 kr mnd.

auren
Bestilt på Sumos nettside eller et annet sted som gir gratis 2 mnd.?

auren

Sv: LUTV/TV2 Sumo
« Svar #51 på: September 16, 2020, 12:08:32 »
Da har jeg akkurat bestilt meg Sumo. De to første månedene er gratis, så betaler man 449 kr for resterende 6 måneder. Ikke så halvgærent.

auren

Hæ? Du får ikke PL i 6 mnd for 449???

Ups. Forklarte meg litt klønete ja. 449 kr pr mnd etter at de to første er gratis. Vurderte også å binde meg til ett år for diamant-abonnementet (får filmer og serier inkludert) for 349 kr mnd.

auren
Bestilt på Sumos nettside eller et annet sted som gir gratis 2 mnd.?

Via kundechat. Anbefales å ta det der.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Sv: LUTV/TV2 Sumo
« Svar #52 på: September 18, 2020, 12:49:20 »
Ser at OneCall-kunder får Sumo for 349,- pr mnd.

Blank_File

Sv: LUTV/TV2 Sumo
« Svar #53 på: September 22, 2020, 11:45:02 »
Hva er dette med økning til 700 kr i mnd folk snakker om??

auren

Sv: LUTV/TV2 Sumo
« Svar #54 på: September 22, 2020, 11:49:52 »
Kjekt å ha et relativt nytt smart-tv der Tv2 Sumo ikke kan avspilles på  :( Tv-en er nok eldre enn 2015, men likevel.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

gekon17

Sv: LUTV/TV2 Sumo
« Svar #55 på: September 22, 2020, 11:50:56 »
Hva er dette med økning til 700 kr i mnd folk snakker om??
Det er for canal digital sine kunder som har tv2 sport premium. Der øker det fra 499 til 699. Prisen på PL gjennom sumo øker også fra 1.nov, men de har ikke kommet med hvor stor prisøkningen blir for sumo....

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk


Perik

Sv: LUTV/TV2 Sumo
« Svar #56 på: September 22, 2020, 11:55:59 »
Det er jo i mine øyne en helt vanvittig pris, er siste året tv2 har rettighetene eller?

Runar

Sv: LUTV/TV2 Sumo
« Svar #57 på: September 22, 2020, 12:24:11 »
Kjekt å ha et relativt nytt smart-tv der Tv2 Sumo ikke kan avspilles på  :( Tv-en er nok eldre enn 2015, men likevel.

auren

Cromecast?
 

vikingutt

Sv: LUTV/TV2 Sumo
« Svar #58 på: September 22, 2020, 12:24:55 »
Jeg har i dag sagt opp min sumo total/diamant. Har hatt den i evigheter. Kan ikke være med på denne karusellen lengre. Det øker jo bare. Mulig jeg faller sammen rett før neste avspark og bestiller igjen. Men kjenner jeg er ved et metningspunkt.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

-=VIkinGutt=-

auren

Sv: LUTV/TV2 Sumo
« Svar #59 på: September 22, 2020, 12:31:42 »
Kjekt å ha et relativt nytt smart-tv der Tv2 Sumo ikke kan avspilles på  :( Tv-en er nok eldre enn 2015, men likevel.

auren

Cromecast?

Har Apple TV. Regner med at det går an å strømme Sumo gjennom, selv om den også er en god del år gammel. Men litt irriterende når man har Smart-tv...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.