Skrevet av Emne: Premier League 2020/21  (Lest 38922 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lowfields

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #180 på: Februar 06, 2021, 20:36:15 »
Gidder noen å grave et hull i hagen sin til Mike Dean? Viser ut Soucek fordi han prøver å manøvrere seg løs....Selv etter at han ser dette på skjermen og prater med VAR-rommet ender dette med rødt kort. Blir fullstendig matt av inkompetansen her - er det mulig???
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Premier League 2020/21
« Svar #181 på: Februar 06, 2021, 21:22:29 »
Gidder noen å grave et hull i hagen sin til Mike Dean? Viser ut Soucek fordi han prøver å manøvrere seg løs....Selv etter at han ser dette på skjermen og prater med VAR-rommet ender dette med rødt kort. Blir fullstendig matt av inkompetansen her - er det mulig???
Fullstendig enig, høl i hue.

Men enhver kan jo tro det er med vilje når VAR viser tre sekunder av hele seansen på repeat i et minutt...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #182 på: Februar 06, 2021, 21:47:23 »
Gidder noen å grave et hull i hagen sin til Mike Dean? Viser ut Soucek fordi han prøver å manøvrere seg løs....Selv etter at han ser dette på skjermen og prater med VAR-rommet ender dette med rødt kort. Blir fullstendig matt av inkompetansen her - er det mulig???
Fullstendig enig, høl i hue.

Men enhver kan jo tro det er med vilje når VAR viser tre sekunder av hele seansen på repeat i et minutt...
Må det være med vilje for at det skal være rødt?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lowfields

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #183 på: Februar 06, 2021, 21:53:10 »
Gidder noen å grave et hull i hagen sin til Mike Dean? Viser ut Soucek fordi han prøver å manøvrere seg løs....Selv etter at han ser dette på skjermen og prater med VAR-rommet ender dette med rødt kort. Blir fullstendig matt av inkompetansen her - er det mulig???
Fullstendig enig, høl i hue.

Men enhver kan jo tro det er med vilje når VAR viser tre sekunder av hele seansen på repeat i et minutt...
Må det være med vilje for at det skal være rødt?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tror Dean er mer opptatt av skjermtid enn dømming. Kast han ut og la han melde seg på Paradise Beach, Ex on the Beach i stedet.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Premier League 2020/21
« Svar #184 på: Februar 06, 2021, 21:54:12 »

Må det være med vilje for at det skal være rødt?


Hehe, såkalt retorisk spørsmål.

Nei det må det ikke. Men at noen veiver med armen og tilfeldigvis treffer Mitrovic et sted nær øynene betyr heller ikke automatisk at det er utvisning. Mitrovic mistet vel ikke akkurat balansen slik at han falt når fingrene kom bort i hodet hans :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lowfields

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #185 på: Februar 06, 2021, 22:08:42 »
Reaksjonen til Mitrovic er ikke relevant - tror faktisk ikke han overspiller. Problemet er at det er null Voilent Conduct fra Soucek. Kan ikke engang sammenlignes hvis noen prøver et brassespark og treffer en motspiller i hodet. Hva ender dette med da? Dommer tar feil - VAR tar feil og et eller annet supperåd imorra benåder Soucek for 3 kampers karantene? (noe han selvfølgelig burde). Helt utrolig at en dommer og VAR klarer å fatte så ekstremt feil beslutning med alle midler de har idag. Samtlige sofasittere ser jo dette med en gang. Blir så forbanna...!!!!
Dette hadde aldri blitt en issue hvis det ikke hadde vært for VAR. Hvis dommeren uten VAR hadde utvist spilleren kunne man blitt irritert for at han hadde misforstått situasjonen - det var VAR som initierte dette til å bli en feil avgjørelse - med hjelp av en idiot av en dommer.
« Siste redigering: Februar 06, 2021, 22:17:49 av lowfields »
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Forever Whites

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #186 på: Februar 06, 2021, 22:14:56 »
Nå har man nettopp fått se effekten av den farlige 2 måls ledelsen i ManU-Everton.  To kjappe til Everton etter å ha ligget under med to før pause.  Så får vi se hva det ender med til slutt.
Medlem 94237

ingve1960

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #187 på: Februar 06, 2021, 22:36:24 »
Olsen med feberredninger mot oss..faller som en tomsekk på heading fra mctominay
..5

Hallgeir *

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #188 på: Februar 06, 2021, 23:05:06 »
Ett poeng til Everton på Old Toilette.

Ikke dårlig.  :)
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Premier League 2020/21
« Svar #189 på: Februar 28, 2021, 17:08:31 »
...om noen tenker nedrykksfare med 12 kamper igjen og 12 poeng på Fulham:



LUFCstats
Just to put any relegation fears to bed, Fulham need a 4 game swing, next 3 games max
« Siste redigering: Februar 28, 2021, 17:29:12 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lowfields

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #190 på: Februar 28, 2021, 17:20:35 »
Er forøvrig bare 12 kamper igjen.... 8)
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Premier League 2020/21
« Svar #191 på: Februar 28, 2021, 17:29:43 »
Er forøvrig bare 12 kamper igjen.... 8)

Hehe, ja men da går jeg bare tilbake og redigerer litt jeg :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lowfields

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #192 på: Februar 28, 2021, 18:13:33 »
Så en skummel tendens i Leicester v Arsenal idag. Spillet ble avblåst 3 ganger pga "hodeskader". Først Evans for Leicester, så Luiz og Cedric for Arsenal. Reprisene viste at det ikke var kontakt med hodene til Evans og Cedric, mens Luiz headet en ball....Og så....: Evans' situasjon var da Leicester ledet - Luiz og Cedric var da Arsenal ledet............
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Hallgeir *

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #193 på: Februar 28, 2021, 18:23:30 »
Så en skummel tendens i Leicester v Arsenal idag. Spillet ble avblåst 3 ganger pga "hodeskader". Først Evans for Leicester, så Luiz og Cedric for Arsenal. Reprisene viste at det ikke var kontakt med hodene til Evans og Cedric, mens Luiz headet en ball....Og så....: Evans' situasjon var da Leicester ledet - Luiz og Cedric var da Arsenal ledet............

Nå har jeg ikke sett noen av de situasjonene du beskriver, men dersom dommer har mistanke om hodeskade, synes jeg det er riktig å ikke ta noen som helst sjanse ved å la spillet fortsette, kontra det å få sjekket/avklart om det er behov for øyeblikkelig assistanse fra det medisinske teamet.
Super Leeds since 1968

Perik

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #194 på: Mars 01, 2021, 08:10:41 »
Så en skummel tendens i Leicester v Arsenal idag. Spillet ble avblåst 3 ganger pga "hodeskader". Først Evans for Leicester, så Luiz og Cedric for Arsenal. Reprisene viste at det ikke var kontakt med hodene til Evans og Cedric, mens Luiz headet en ball....Og så....: Evans' situasjon var da Leicester ledet - Luiz og Cedric var da Arsenal ledet............

Nå har jeg ikke sett noen av de situasjonene du beskriver, men dersom dommer har mistanke om hodeskade, synes jeg det er riktig å ikke ta noen som helst sjanse ved å la spillet fortsette, kontra det å få sjekket/avklart om det er behov for øyeblikkelig assistanse fra det medisinske teamet.

Dommer er vel nærmest pålagt å blåse ved mistanke om hodeskade, men er jo forbasket irriterende når spillet blir avblåst av skuespill som dommeren må blåse på. Dette vet jo spillerne, ser ikke for meg at det blir noe ulv, ulv av heller så lenge en og annen faktisk har reelle hodeskader

Cherry

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #195 på: Mars 01, 2021, 11:31:15 »
Får virkelig vann i munn` av å se på oppsettet i April:

3. april    Sheff U H
10. april  Shitty B
17.april   Pool H
24.april   Manju hjemme .....

Blir sikkert noen dato/tids-endringer på de 3 siste , ikke "vanlige 16:00 kamper " dette  ;)
 

Forever Whites

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #196 på: Mars 04, 2021, 22:03:29 »
Tap for både Fulham og WBA tidligere i dag.  Liverpool ligger under 1-0 ved pause.  Kan bli en god fotball kveld dette selv om vi ikke er i ilden.  ;)
Medlem 94237

GaryMac

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #197 på: Mars 04, 2021, 22:19:15 »
Hvorfor spiller ikke vi nå i midtuka? "Alle" andre gjør det,  og så er det full runde igjen i helga så vidt jeg kan se.

gekon17

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #198 på: Mars 04, 2021, 23:45:48 »
Fremskyndet kamper (runde 29 og 33) som spilles pga nå kræsj me kommende cup kamper tror jeg er grunnen

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Premier League 2020/21
« Svar #199 på: Mars 12, 2021, 16:27:01 »
"Premier League manager Paul Heckingbottom" - tror ikke det var mange som så den komme...
Det er vel ikke offisielt bekreftet ennå men slik blir det nok...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #200 på: Mars 12, 2021, 17:52:54 »
"Premier League manager Paul Heckingbottom" - tror ikke det var mange som så den komme...
Det er vel ikke offisielt bekreftet ennå men slik blir det nok...
Hvordan har det gått for han etter Leeds egentlig?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Premier League 2020/21
« Svar #201 på: Mars 12, 2021, 18:04:29 »
"Premier League manager Paul Heckingbottom" - tror ikke det var mange som så den komme...
Det er vel ikke offisielt bekreftet ennå men slik blir det nok...
Hvordan har det gått for han etter Leeds egentlig?

Han overtok Hibs et drøyt halvår etter Leeds:
Heckingbottom was appointed head coach of Scottish Premiership club Hibernian on 13 February 2019.[41] The club went on an unbeaten league run, and Heckingbottom won the Premiership manager of the month award for March 2019.[42] Two days later, Heckingbottom won his first Edinburgh derby match as Hibs manager against Hearts at Tynecastle, Hibs' first away derby win for six years.[43] Hibs finished in fifth position, but Heckingbottom was unhappy that the team "downed tools" in the last few matches of the season.[44]

Hibs only won one of their first 11 league matches in the 2019/20 season. Heckingbottom was sacked by Hibs on 4 November following a 5–2 defeat by Celtic in a League Cup semi-final, with the team sitting in 10th place in the league.[45]

I øyeblikket er han altså U23-sjef for Sheffield United, derav aktuell caretaker manager for tiden...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #202 på: Mars 12, 2021, 18:08:22 »
"Premier League manager Paul Heckingbottom" - tror ikke det var mange som så den komme...
Det er vel ikke offisielt bekreftet ennå men slik blir det nok...
Hvordan har det gått for han etter Leeds egentlig?

Han overtok Hibs et drøyt halvår etter Leeds:
Heckingbottom was appointed head coach of Scottish Premiership club Hibernian on 13 February 2019.[41] The club went on an unbeaten league run, and Heckingbottom won the Premiership manager of the month award for March 2019.[42] Two days later, Heckingbottom won his first Edinburgh derby match as Hibs manager against Hearts at Tynecastle, Hibs' first away derby win for six years.[43] Hibs finished in fifth position, but Heckingbottom was unhappy that the team "downed tools" in the last few matches of the season.[44]

Hibs only won one of their first 11 league matches in the 2019/20 season. Heckingbottom was sacked by Hibs on 4 November following a 5–2 defeat by Celtic in a League Cup semi-final, with the team sitting in 10th place in the league.[45]

I øyeblikket er han altså U23-sjef for Sheffield United, derav aktuell caretaker manager for tiden...
Åååå. Jeg det visste jeg ikke. Tenkte det var permanent. Da forstår jeg.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Premier League 2020/21
« Svar #203 på: Mars 12, 2021, 18:19:43 »


Åååå. Jeg det visste jeg ikke. Tenkte det var permanent. Da forstår jeg.

Hehe, her er 17 aktuelle kandidater - visstnok (inkludert Monk & Heckingbottom)

https://www.thestar.co.uk/sport/football/sheffield-united/next-sheffield-united-manager-odds-with-ex-leeds-united-and-celtic-men-among-front-runners-3163717
« Siste redigering: Mars 12, 2021, 18:21:52 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lowfields

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #204 på: April 18, 2021, 18:22:29 »
Tok ikke lang tid før dette dukket opp igjen.
Kast de ut og la de råtne der.
Ser for meg Arsenal og Tottenham om noen år da de for 6. året på rad "kjemper" om en 14.plass i European Super League.
Kamper spilles i Dubai og Shanghai på onsdagskvelder med minst 3 obligatoriske spillere fra USA og Asia.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Forever Whites

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #205 på: April 18, 2021, 18:34:05 »
Tok ikke lang tid før dette dukket opp igjen.
Kast de ut og la de råtne der.
Ser for meg Arsenal og Tottenham om noen år da de for 6. året på rad "kjemper" om en 14.plass i European Super League.
Kamper spilles i Dubai og Shanghai på onsdagskvelder med minst 3 obligatoriske spillere fra USA og Asia.

Er det dette du sikter til:

https://www.vg.no/sport/fotball/i/PR8jMR/hevder-europeiske-storklubber-er-enige-om-superliga-et-angrep-paa-fotballen-vi-elsker

Hvis noe sånt skulle skje håper jeg som deg at de får råtne på rot ja.
Medlem 94237

GeirO

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #206 på: April 18, 2021, 19:17:55 »
Kvalmt! Gi klubbene fem års utestengelse fra det engelske seresystemet, så får vi se hvor lenge denne «superserien» holder før den sprekker pga. null intetesse...
MOT

Andersen

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #207 på: April 18, 2021, 19:18:58 »
Håper lagene det gjelder , hvis superligaen blir en realitet tuppes på hue og ræva ut av respektive lands forbund , med poengtrekk og bøter fra dag 1!

Perik

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #208 på: April 18, 2021, 20:15:15 »
Mon tro hva grassroten i disse klubbene mener!
Hvis en stor del av supporterne boikotter eget lag og klubbene kastes ut av nasjonale serier er det omtrent kroken på døren det.
Kjenner jeg er glad vi ikke er en del av dette, hadde hatt en forferdelig vond smak i munnen

Josch

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #209 på: April 18, 2021, 21:06:22 »
Mon tro hva grassroten i disse klubbene mener!
Hvis en stor del av supporterne boikotter eget lag og klubbene kastes ut av nasjonale serier er det omtrent kroken på døren det.
Kjenner jeg er glad vi ikke er en del av dette, hadde hatt en forferdelig vond smak i munnen

Jeg tror dette er er utspill fra disse klubbene for å presse PL og UEFA slik at de selv får mer penger i de turneringene.
Jeg tviler på at superligaen blir realitet.

PL: PL har valget mellom å kaste dem ut eller skjevfordele TV-inntektene mer for å beholde dem. Det siste tror jeg vil skje.
CL: UEFA ble ikke enige om nytt opplegg for CL i siste møte. For å beholde de store klubbene må UEFA betale "de store" mer, f.eks i form av "fast" deltakelse. En fribillett uten å kvalifisere seg.

Storklubbene har de beste kortene her. De har tapt mye penger det siste året og vil ha enda bedre betingelser. Kastes de ut av PL så lever de godt med det. Annonsørene (pengene) vil da kanaliseres til Superligaen, og Premier League vil da få et B-stempel med mindre penger. Derfor tror jeg ledelsen i Premier League strekker seg langt og endrer den nye TV-avtalen mye , til fordel for "de store". De tør ikke å kaste ut lagene som drar inn mest inntekter fra TV-sponsorer. Det vil være kroken på døra. Det samme for UEFA. De tør ikke å ekskludere de store klubbene. Da blir CL en B-turnering og sponsorene rømmer til superligaen

Dette er et pressmiddel fra de store klubbene. Akkurat det samme som fikk UEFA til å opprette Champions League etter trussel om egen superliga på 90-tallet. Dette var ventet.