Skrevet av Emne: Leeds United sesongen 2020/2021  (Lest 42929 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United sesongen 2020/2021
« Svar #180 på: Mars 23, 2021, 16:32:14 »
Pep Guardiolas sitat rundt Champions League-trekningen må stå et sted på forumet også.
Det er et vanvittig kompliment. :)

The Pep
@GuardiolaTweets

Pep “Between our Champions League quarter finals we have Leeds United. Leeds is the worst opponent we can play between the Champions League legs. The worst.” #Pep
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Leeds United sesongen 2020/2021
« Svar #181 på: Mars 23, 2021, 17:29:13 »
Pep Guardiolas sitat rundt Champions League-trekningen må stå et sted på forumet også.
Det er et vanvittig kompliment. :)

The Pep
@GuardiolaTweets

Pep “Between our Champions League quarter finals we have Leeds United. Leeds is the worst opponent we can play between the Champions League legs. The worst.” #Pep

City som med stor sannsynlighet vinner PL kommer til å bortprioritere denne kampen. CL er hovedmålet nå som PL så å si er i boks.

Bare å spille B på oddsen her  ;) :o

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United sesongen 2020/2021
« Svar #182 på: Mars 23, 2021, 19:31:34 »
Wow, ska sei!
Leeds er allerede på Europacup-plass (om 7.plassen vil gjelde...)

Premier League siden jul

« Siste redigering: Mars 23, 2021, 19:33:27 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Leeds United sesongen 2020/2021
« Svar #183 på: Mars 23, 2021, 20:14:07 »
Wow, ska sei!
Leeds er allerede på Europacup-plass (om 7.plassen vil gjelde...)

Premier League siden jul


Ingen tvil om at vi har fått mye på plass når det gjelder det defansive. 19-14 i målforskjell er bra. Her teller vel også 0-3 og 2-4 kampene mot Tottenham og Arsenal med? I tilfelle 17-7 på de andre 10 kampene.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United sesongen 2020/2021
« Svar #184 på: Mars 26, 2021, 22:53:15 »
Ukentlig leverer LUTV 'ukens treningsvideo' - og ukentlig analyseres hvem som er med og ikke. :o

https://video.leedsunited.com/video/dm9kJTdDMF90a2duMzRqbiU3QyUyRnBhZ2UlM0ZzbHVnJTNEaG9tZSU3Q2hvbWUlMkZsaXN0JTJGMCUyRmZlZWQ

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-training-key-man-20267911

- Harrison med diger bandasje rundt leggen
- Cooper back in action
- Forshaw/Rodrigo/Hernandez nowhere to be seen
-
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United sesongen 2020/2021
« Svar #185 på: April 03, 2021, 19:31:41 »
Har vi målsetningen for resten av sesongen her??? :D 

Micky P Kerr
@MickyPKerr

6 wins = 60 points (Europe ish).
West Brom, Southampton, Brighton and Burnley we will 100% beat. Can we find two other wins? #MOT

Resten er:
Liverpool, ManU, Tottenham hjemme
Man C borte
« Siste redigering: April 03, 2021, 19:34:06 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Leeds United sesongen 2020/2021
« Svar #186 på: April 03, 2021, 19:49:38 »
Har vi målsetningen for resten av sesongen her??? :D 

Micky P Kerr
@MickyPKerr

6 wins = 60 points (Europe ish).
West Brom, Southampton, Brighton and Burnley we will 100% beat. Can we find two other wins? #MOT

Resten er:
Liverpool, ManU, Tottenham hjemme
Man C borte
Tåpelig å skrive at vi 100 % kommer til å vinne 4 kamper, der tre av klubbene kjemper med nebb og klør for å holde seg i divisjonen. Regner med WBA har rykket ned når vi møter dem i siste seriekamp. Brighton og Burnley borte blir knalltøffe. Det gjør forsåvidt Soton også. Heldigvis kan vi spille med lite press og lave skuldre i resterende kamper, det kan slå ut positivt. I tillegg har vi nå en nærmest skadefri tropp. Benken vi stilte med i dag har vel aldri vært sterkere denne sesongen.

Tror vi vinner 3-4 kamper til og får kanskje en U til. 50-55 poeng vil være en fantastisk prestasjon! Dog ikke overraskende. Har tippet Leeds på 9. plass denne sesongen.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Siste redigering: April 03, 2021, 19:51:27 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United sesongen 2020/2021
« Svar #187 på: April 03, 2021, 20:05:35 »

Tåpelig å skrive at vi 100 % kommer til å vinne 4 kamper, der tre av klubbene kjemper med nebb og klør for å holde seg i divisjonen. Regner med WBA har rykket ned når vi møter dem i siste seriekamp. Brighton og Burnley borte blir knalltøffe. Det gjør forsåvidt Soton også. Heldigvis kan vi spille med lite press og lave skuldre i resterende kamper, det kan slå ut positivt. I tillegg har vi nå en nærmest skadefri tropp. Benken vi stilte med i dag har vel aldri vært sterkere denne sesongen.

Tror vi vinner 3-4 kamper til og får kanskje en U til. 50-55 poeng vil være en fantastisk prestasjon! Dog ikke overraskende. Har tippet Leeds på 9. plass denne sesongen.

Hehe, som om vi klarer 2 seire i det firkløveret der (Manch-lagene samt Liverpool/Spurs) :D

Men det skal sies, vi har vært utrolig flinke å slå lag som ligger under oss på tabellen!

Tror vi skal slite med å komme over 10.-12.plassen vi har ligget på store deler av sesongen...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Leeds United sesongen 2020/2021
« Svar #188 på: April 03, 2021, 20:14:04 »

Tåpelig å skrive at vi 100 % kommer til å vinne 4 kamper, der tre av klubbene kjemper med nebb og klør for å holde seg i divisjonen. Regner med WBA har rykket ned når vi møter dem i siste seriekamp. Brighton og Burnley borte blir knalltøffe. Det gjør forsåvidt Soton også. Heldigvis kan vi spille med lite press og lave skuldre i resterende kamper, det kan slå ut positivt. I tillegg har vi nå en nærmest skadefri tropp. Benken vi stilte med i dag har vel aldri vært sterkere denne sesongen.

Tror vi vinner 3-4 kamper til og får kanskje en U til. 50-55 poeng vil være en fantastisk prestasjon! Dog ikke overraskende. Har tippet Leeds på 9. plass denne sesongen.

Hehe, som om vi klarer 2 seire i det firkløveret der (Manch-lagene samt Liverpool/Spurs) :D

Men det skal sies, vi har vært utrolig flinke å slå lag som ligger under oss på tabellen!

Tror vi skal slite med å komme over 10.-12.plassen vi har ligget på store deler av sesongen...
Tror vi slår Spurs. Tror også vi har en OK mulighet på poeng mot Man U. Pool og City blir tap. Vi slår WBA. Og så får vi minst en seier mot Brighton, Soton og Burnley.

Men det forundrer meg ikke om jeg får helt feil. Tipper vi ender på 11. plass når vi har spilt 38 kamper.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

NT

Sv: Leeds United sesongen 2020/2021
« Svar #189 på: April 03, 2021, 20:54:08 »
City skal ut i 4 tøffe kamper på 11 dager. Tenkte de kanskje ville spare noen mot oss, men så kikket jeg på benken deres idag... Skal bli moro å møte det beste laget nå, også fordi vi selv har alle spillerene tilgjengelige, minus Harrisson

leedslife

Sv: Leeds United sesongen 2020/2021
« Svar #190 på: April 03, 2021, 21:03:54 »
Vil jo være totalt urealistisk å vinne 6 av 8.
Godt å ta med seg selvtillit fra 2 x 2-1 fra Sheffield Utd og Fulham, men langt bedre motstand vi skal opp mot neste måneden. Sist slapp vi inn 14 totalt da vi møtte Man City, Manu, liverpool og Tottenham.
Minimer målene i mot så har vi kanskje sjans til et poeng eller tre herfra, men er vel først og fremst mot WBA og kanskje Burnley vi skal vinne ut i fra hva sesongen har vist.

Torpe-do

Sv: Leeds United sesongen 2020/2021
« Svar #191 på: April 08, 2021, 22:58:36 »
Eg har ikkje høyrt noko om det, og eg tvilar kanskje på at det er/blir gjort.. men er det nokon som har høyrt noko om at det er ein tredje sesong av Take Us Home som vert filma denne sesongen?

I forkant kunne det jo alltids bli ein tragedie.. men i retroperspektiv så hadde det nok gjort seg til god film  ;D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United sesongen 2020/2021
« Svar #192 på: April 11, 2021, 09:50:26 »
Spørsmålet er altså hvilken av de tre draktene som er best for oss å bruke :D

Tommo
@LUFC1992_v2
·
10h
#lufc kit performance this season:

Home   P 20   W 7  D 3  L 10
PPG = 1.2

Away    P 4     W 2  D 0  L 2
PPG = 1.5

Third    P 7     W 5  D 0  L 2
PPG = 2.1
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Bjorn

Sv: Leeds United sesongen 2020/2021
« Svar #193 på: April 12, 2021, 13:10:07 »
Spørsmålet er altså hvilken av de tre draktene som er best for oss å bruke :D

Tommo
@LUFC1992_v2
·
10h
#lufc kit performance this season:

Home   P 20   W 7  D 3  L 10
PPG = 1.2

Away    P 4     W 2  D 0  L 2
PPG = 1.5

Third    P 7     W 5  D 0  L 2
PPG = 2.1

Før man blir helt overtroiske så er det ett viktig element som har besudlet statistikken til vår hjemmedrakt.. Nemlig baneforholdene fra de siste par månedene av fjoråret samt de første par månedene av året. Er rimelig sikker på at poengsnittet hadde vært bedre med bedre bane. De fleste stadioner vi har reist til har hatt baner som er passer vår spillestil.
Marching On! 4276

jaho

Sv: Leeds United sesongen 2020/2021
« Svar #194 på: April 12, 2021, 16:57:54 »
Spørsmålet er altså hvilken av de tre draktene som er best for oss å bruke :D

Tommo
@LUFC1992_v2
·
10h
#lufc kit performance this season:

Home   P 20   W 7  D 3  L 10
PPG = 1.2

Away    P 4     W 2  D 0  L 2
PPG = 1.5

Third    P 7     W 5  D 0  L 2
PPG = 2.1

Før man blir helt overtroiske så er det ett viktig element som har besudlet statistikken til vår hjemmedrakt.. Nemlig baneforholdene fra de siste par månedene av fjoråret samt de første par månedene av året. Er rimelig sikker på at poengsnittet hadde vært bedre med bedre bane. De fleste stadioner vi har reist til har hatt baner som er passer vår spillestil.

Et annet element til at vi tar uforholdsmessig mye poeng borte i forhold til hjemme er at vi på bortebane (hvit drakt til tider der også seff,..) møter hjemmelag (selv uten tilskuere) som har en mer offensiv tilnærming til kampene. Dette passer oss utmerket med vårt press og evne til gjenvinning. Vi er jo et ypperlig kontringslag, når vi endelig får sjansen. Dette fikk vi jo bare se til tider i CS da de fleste la seg lavt mot oss. Vi spiller mange lave i denne divisjonen også, men tross alt flere muligheter for overganger. Er vel også en av grunnene til at Bamford er mer effektiv i PL en han var i CS. Så bare hvor vanskelig arbeidsforhold City-spissene fikk mot oss...da vi lå med to blokker rundt/i boxen. Mange avslutninger blir blokkert da.. som vi opplevde i CS.. :)
« Siste redigering: April 12, 2021, 21:17:01 av jaho »

Gufrias

Sv: Leeds United sesongen 2020/2021
« Svar #195 på: April 18, 2021, 14:41:02 »
https://youtu.be/1cKtBjOE6Fw
Prøver gåsehudfilmen på nytt, nå i riktig tråd.
Hekta på Leeds siden 1974

Torpe-do

Sv: Leeds United sesongen 2020/2021
« Svar #196 på: April 23, 2021, 00:19:43 »
Burde det ikkje bli laga ei statue av Radrizzani, Orta og Kinnear rundt stadion ei plass? Med Bielsa-sittande på bøtto si framfor. Eg ser for meg dei tre med armane rundt kvarandre, og Bielsa sittande framfor, på bøtto si.

Kanskje for dyrt.. men det er i alle fall noko eg ser for meg.

Kanskje med ein liten Hernandez, Ayling, Dallas, Berardi og Phillips-honør framfor?

Blank_File

Sv: Leeds United sesongen 2020/2021
« Svar #197 på: April 23, 2021, 09:25:07 »
Burde det ikkje bli laga ei statue av Radrizzani, Orta og Kinnear rundt stadion ei plass? Med Bielsa-sittande på bøtto si framfor. Eg ser for meg dei tre med armane rundt kvarandre, og Bielsa sittande framfor, på bøtto si.

Kanskje for dyrt.. men det er i alle fall noko eg ser for meg.

Kanskje med ein liten Hernandez, Ayling, Dallas, Berardi og Phillips-honør framfor?
Er det ikke litt tidlig å gå ned den gata? Mye kan enda skje. Jeg sitter vel med en følelse av at vi nesten er heldige som er for dårlige til å innbudt til Super ligaen. Jeg har ingen tro på at noen Radrizzani hadde takket nei til det. Han er også opptatt av å få max ut av inntektene.

RoarG

Sv: Leeds United sesongen 2020/2021
« Svar #198 på: April 23, 2021, 09:52:19 »
Burde det ikkje bli laga ei statue av Radrizzani, Orta og Kinnear rundt stadion ei plass? Med Bielsa-sittande på bøtto si framfor. Eg ser for meg dei tre med armane rundt kvarandre, og Bielsa sittande framfor, på bøtto si.

Kanskje for dyrt.. men det er i alle fall noko eg ser for meg.

Kanskje med ein liten Hernandez, Ayling, Dallas, Berardi og Phillips-honør framfor?
Er det ikke litt tidlig å gå ned den gata? Mye kan enda skje. Jeg sitter vel med en følelse av at vi nesten er heldige som er for dårlige til å innbudt til Super ligaen. Jeg har ingen tro på at noen Radrizzani hadde takket nei til det. Han er også opptatt av å få max ut av inntektene.
Ja, det er nok noen eiere rundt der som er forbanna for at de ikke ble invitert. Reaksjonene mot prosjektet kan like så mye bunne i misunnelse av å bli holdt utenfor. Om Rad er en av de som ville ha ønsket at Leeds ble med i SL vet jeg ikke. Nå ble vi gudskjelov ikke invitert, så det får vi nok aldri vite sikkert.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Torpe-do

Sv: Leeds United sesongen 2020/2021
« Svar #199 på: April 23, 2021, 21:14:42 »
Burde det ikkje bli laga ei statue av Radrizzani, Orta og Kinnear rundt stadion ei plass? Med Bielsa-sittande på bøtto si framfor. Eg ser for meg dei tre med armane rundt kvarandre, og Bielsa sittande framfor, på bøtto si.

Kanskje for dyrt.. men det er i alle fall noko eg ser for meg.

Kanskje med ein liten Hernandez, Ayling, Dallas, Berardi og Phillips-honør framfor?
Er det ikke litt tidlig å gå ned den gata? Mye kan enda skje. Jeg sitter vel med en følelse av at vi nesten er heldige som er for dårlige til å innbudt til Super ligaen. Jeg har ingen tro på at noen Radrizzani hadde takket nei til det. Han er også opptatt av å få max ut av inntektene.
Hehe jau det er for tidleg.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Forever Whites

Sv: Leeds United sesongen 2020/2021
« Svar #200 på: April 23, 2021, 22:18:20 »
Burde det ikkje bli laga ei statue av Radrizzani, Orta og Kinnear rundt stadion ei plass? Med Bielsa-sittande på bøtto si framfor. Eg ser for meg dei tre med armane rundt kvarandre, og Bielsa sittande framfor, på bøtto si.

Kanskje for dyrt.. men det er i alle fall noko eg ser for meg.

Kanskje med ein liten Hernandez, Ayling, Dallas, Berardi og Phillips-honør framfor?
Er det ikke litt tidlig å gå ned den gata? Mye kan enda skje. Jeg sitter vel med en følelse av at vi nesten er heldige som er for dårlige til å innbudt til Super ligaen. Jeg har ingen tro på at noen Radrizzani hadde takket nei til det. Han er også opptatt av å få max ut av inntektene.

Radrizzani virker faktisk på meg som en person som ikke hadde gått med på den håpløse dealen de har(hadde) laget der.  Han har vist flere ganger at han har andre verdier i livet også.  Så for min del har jeg ingen tro på at han hadde gått i pakt med djevelen om han hadde blitt tilbudt det.
Medlem 94237

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United sesongen 2020/2021
« Svar #201 på: April 26, 2021, 21:19:18 »
Fem kamper igjen. Mot Spurs, and all the rest...

Leeds-Live skriver om det vi alle drømmer om :)


Men som Paul var innom i en annen tråd, da må vi gjørra jobben mot desse 'lesser teams'...


How Leeds United's run-in compares with Premier League rivals and makes top-seven possible
Leeds United's unbeaten run has opened up a great chance of a top-seven finish with favourable fixtures coming and critical six-pointer with Tottenham Hotspur at Elland Road to come


By Beren CrossLeeds United club writer  17:18, 26 APR 2021


Unbeaten is not the word we expected to be using to describe Leeds United’s April when we saw the fixtures drop last year.

Manchester City, Liverpool and Manchester United back-to-back was looked upon with dread at a time of the season when Leeds might have been make or break with relegation.

As it was, the jeopardy of the drop has barely even flirted with Elland Road, and the three big-hitters were looked upon more as benchmarks for how much this squad has grown across the campaign.

Not only were those three ties navigated without defeat, this run stretches back to Chelsea’s West Yorkshire visit, when a 0-0 started a run of six unbeaten.

Furthermore, the remaining fixtures look especially appetising. Tottenham Hotspur’s visit on May 8 looks the sternest test on paper, and one which Leeds will surely be relishing as a chance to directly reel in one of their rivals.

Brighton & Hove Albion, Burnley, Southampton and West Bromwich Albion look like eminently winnable matches to sustain the momentum Leeds have built.

Spurs are two places and six points better off than the Whites with the same amount of matches played, but the aforementioned clash at Elland Road keeps things interesting.

With no cup or European distractions left for the London side, they have almost three points nailed on against relegated Sheffield United this coming weekend.

Wolves, arguably on the beach after their Burnley display, come next and then it’s Aston Villa and Leicester City, with the latter fighting for Champions League until the bitter end, you expect.

Everton and Villa do have a game in hand with one another to throw into the mix, meaning they will have more points available to pick up than Leeds.

Although, they will take points from each other as a result, boosting Leeds hopes of pipping at least one of them up the table.

The Toffees are five points better off than Leeds and have that game in hand, while Villa are two points back, also with one game in hand on the Whites.

Aside from playing each other, Everton have those gimmes against Sheffield United and Wolves, but also challenging trips to West Ham United, fighting for the top four, and Manchester City, the best team in the league.

It’s not a whole lot easier for the Villans, who have the comfort of a trip to beach-sitting Crystal Palace sandwiched by Manchester United, Spurs and Chelsea.


That’s before you throw in the fact they are without Jack Grealish and have one win in eight games.

Arsenal, naturally, have all of their attention on the Europa League and the cash cow they may give them if they win and qualify for the Champions League.


The league fixtures do look appealing, though. Newcastle United, West Bromwich Albion, Palace and Brighton surround a killer at Chelsea in mid-May.

Again, though, form is against the Gunners. Leeds have every chance of keeping ahead of them between now and the end of the season.

The teams could become very tightly-packed in that mid-table bracket if Villa take points off Everton and Leeds beat Spurs, meaning the odd point here and there may make all the difference.

At this stage, you cannot rule out seventh for Marcelo Bielsa’s side.


https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-rivals-premier-league-20470940
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

Sv: Leeds United sesongen 2020/2021
« Svar #202 på: April 27, 2021, 12:13:54 »
Bob , bob sier jeg , fornøyd hvis vi tar noen poeng i de resterende 5 kampene som er igjen. Å sikte på en 7 plass , 1 sesongen i premier league for oss håper jeg ikke på. Var bare sjeleglad da vi kunne konstatere at vi hadde de poengene som skulle til for at vi ikke rykket ned  ;D Når bunnlagene fortsetter å tape er det en bonus for meg. MOT .

auren

Sv: Leeds United sesongen 2020/2021
« Svar #203 på: Mai 19, 2021, 23:35:27 »
Et fint intervju med Bill og Pat. True or false:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=569&v=Sqm2WW3ImOY&feature=emb_logo


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Johnnyj

Sv: Leeds United sesongen 2020/2021
« Svar #204 på: Mai 20, 2021, 00:32:48 »
Everton taper borte Man City
Tottenham taper borte mot Leicester
Arsenal går på en smell hjemme mot Brighton.

Så slår vi West Brom og stjeler 7. plassen  ;D

Lucas the Kop Cat

Sv: Leeds United sesongen 2020/2021
« Svar #205 på: Mai 20, 2021, 07:53:52 »
Everton taper borte Man City
Tottenham taper borte mot Leicester
Arsenal går på en smell hjemme mot Brighton.

Så slår vi West Brom og stjeler 7. plassen  ;D
Everton og Arsenal kan vi gå forbi ned ditt scenario, og hvis Tottenham taper med 5 mål og Leeds vinner med 10 mål så kan du få rett.
« Siste redigering: Mai 20, 2021, 07:55:47 av Lucas the Kop Cat »

RoarG

Sv: Leeds United sesongen 2020/2021
« Svar #206 på: Mai 20, 2021, 08:56:55 »
Everton taper borte Man City
Tottenham taper borte mot Leicester
Arsenal går på en smell hjemme mot Brighton.

Så slår vi West Brom og stjeler 7. plassen  ;D
Everton og Arsenal kan vi gå forbi ned ditt scenario, og hvis Tottenham taper med 5 mål og Leeds vinner med 10 mål så kan du få rett.
Når Leeds stiller med reservelaget sitt (?) mot WBA tror jeg ikke på noen storseier. 1-0 kanskje? Eller renner sesongen ut i et antiklimaks med et 0-0 resultat? Får vi topp 9, skal jeg være lykkelig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Russel_Doig

Sv: Leeds United sesongen 2020/2021
« Svar #207 på: Mai 20, 2021, 11:07:40 »
Vi blir nummer 8,9 eller 10. Det er strålende, og eg tror vi hadde fått det litt for tøft med kampprogram om man skulle spilt i Europa allerede fra høsten av.

Men hadde Llorente spilt hele sesongen hadde vi uansett lekt oss til Europa og vi kunne mest sannsynlig sett frem til Champions League til høsten...

GeirO

Sv: Leeds United sesongen 2020/2021
« Svar #208 på: Mai 20, 2021, 11:55:04 »
Synes vi var maks uheldig med resultatene i går kveld.
MOT

Reaney

Sv: Leeds United sesongen 2020/2021
« Svar #209 på: Mai 20, 2021, 13:48:13 »
Enig. En helt utrolig grusom fotballkveld.