Skrevet av Emne: Kamper i Premier League sesongen 2020/2021  (Lest 43104 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Perik

Sv: Kamper i Premier League sesongen 2020/2021
« Svar #150 på: Mars 07, 2021, 22:33:20 »
Til orientering: Det snakkes om megakrise i L.pool. Hvis Leeds taper i morra er vi like svake på siste 10 kamper: 3 - 0 - 7. Ikke direkte imponerende.
Litt forskjellige forutsetninger som gjør at Liverpool er i en krise og at vi ikke er det. Vi skal tross alt jobbe videre for å stabilisere oss i PL, forhåpentligvis høyere på tabellen.

leedslife

Sv: Kamper i Premier League sesongen 2020/2021
« Svar #151 på: Mars 08, 2021, 09:33:36 »
Til orientering: Det snakkes om megakrise i L.pool. Hvis Leeds taper i morra er vi like svake på siste 10 kamper: 3 - 0 - 7. Ikke direkte imponerende.
Først og fremst en negativ utvikling som knapt nok har skjedd tidligere?
Det var tendenser i begynnelsen av sesongen og med Van Dijk, Gomez ++. De slapp inn 3 mot oss og 7 mot Villa bla. Må jo ligge noe mer enn bare skader.
Av neste 5 bør vi slå Fulham og Sheff, da fortsetter vi midt på tabellen. Alt som det skal være.

Cherry

Sv: Kamper i Premier League sesongen 2020/2021
« Svar #152 på: Mars 08, 2021, 10:16:03 »
Fulham er ett godt PL lag. De har vært preget av en svak start på sesongen, men spiller veldig bra fotball- i tillegg til å ha mange gode spillere.
Forsterket med kvalitet i januar også.
Jeg tipper Sheff U ( ikke overraskende antagelig) , WBA (som presterer brukbart , men som får for få poeng ut av kampene) og Brighton ned.....

Vi har 35 poeng, og 40 bør definitivt holde......for det er det vi skal denne sesongen...holde oss i PL.

leedslife

Sv: Kamper i Premier League sesongen 2020/2021
« Svar #153 på: Mars 08, 2021, 13:53:38 »
Fulham er ett godt PL lag. De har vært preget av en svak start på sesongen, men spiller veldig bra fotball- i tillegg til å ha mange gode spillere.
Forsterket med kvalitet i januar også.
Jeg tipper Sheff U ( ikke overraskende antagelig) , WBA (som presterer brukbart , men som får for få poeng ut av kampene) og Brighton ned.....

Vi har 35 poeng, og 40 bør definitivt holde......for det er det vi skal denne sesongen...holde oss i PL.
Får håpe det. Da kan vi hente White og Lamptey :-)
Godt besatt på stopperplassen og dm da mtp at vi alltid har mye spillere ute. Kanskje vi kan ha som ambisjon om å komme lengre enn første runde i cupene.

Kato

Sv: Kamper i Premier League sesongen 2020/2021
« Svar #154 på: Mars 08, 2021, 14:32:02 »
Fulham er ett godt PL lag. De har vært preget av en svak start på sesongen, men spiller veldig bra fotball- i tillegg til å ha mange gode spillere.
Forsterket med kvalitet i januar også.
Jeg tipper Sheff U ( ikke overraskende antagelig) , WBA (som presterer brukbart , men som får for få poeng ut av kampene) og Brighton ned.....

Vi har 35 poeng, og 40 bør definitivt holde......for det er det vi skal denne sesongen...holde oss i PL.

Syns det er tøft at du melder Brighton ned, de har fått vanvittig dårlig betalt i det siste.
 

leedslife

Sv: Kamper i Premier League sesongen 2020/2021
« Svar #155 på: Mars 08, 2021, 14:46:37 »
Bra bakover Brighton, men svake offensivt. Maupay står med 7. Connoly og Welbeck 2 hver. De må ligge ganske høyt på expected goals ut i fra liga pos.
Har ikke sett alle brightons kamper, men de jeg har sett så mangler de kvalitet foran boksene. Er jo gode frem til det.  Kan ikke se noen andre i den Brighton troppen løse mangel på mål. Newcastle på som side får Wilson tilbake i April. En av ligaens beste spisser spør du meg. Tror det blir et race mellom de to og Fham, men blir ikke overrasket om Brighton trekker korteste strådet.

Synd for PL hvis det skjer. For mtp Potter og spillerstil er det morsommere for nøytrale tilskuere å se det enn gampefptballen til Bruce eller den totale mangelen på identitet som Fulham kjører

Cherry

Sv: Kamper i Premier League sesongen 2020/2021
« Svar #156 på: Mars 09, 2021, 11:46:10 »
Neste 6 kamper :

Mars:

Chelsea H
Fulham B

April:
Sheff U H
Shitty B
Pool H
Scum H

Tøff og ganske avgjørende tid fremover nå....øvre eller nedre halvdel... jeg ser max 5 poeng i disse kampene! :o
 

leedslife

Sv: Kamper i Premier League sesongen 2020/2021
« Svar #157 på: Mars 09, 2021, 12:41:21 »
Neste 6 kamper :

Mars:

Chelsea H
Fulham B

April:
Sheff U H
Shitty B
Pool H
Scum H

Tøff og ganske avgjørende tid fremover nå....øvre eller nedre halvdel... jeg ser max 5 poeng i disse kampene! :o

Vi får håpe vi bryter med London spøkelse eller så kan det fort bli veldig ekkelt når vi kommer til slutten av april.

Eriksen55

Sv: Kamper i Premier League sesongen 2020/2021
« Svar #158 på: Mars 09, 2021, 13:53:00 »
Neste 6 kamper :

Mars:

Chelsea H
Fulham B

April:
Sheff U H
Shitty B
Pool H
Scum H

Tøff og ganske avgjørende tid fremover nå....øvre eller nedre halvdel... jeg ser max 5 poeng i disse kampene! :o

Vi får håpe vi bryter med London spøkelse eller så kan det fort bli veldig ekkelt når vi kommer til slutten av april.

Chelsea 3 P
Fulham 3 P

Sheff U 1 P
City 0 P
Pool 3 P
Man Utd 1 P

A-Laget tar 11 poeng.. Så da får vi håpe at vi kan stille med det de neste 6 kampene.
« Siste redigering: Mars 09, 2021, 13:55:56 av Eriksen55 »

leedslife

Sv: Kamper i Premier League sesongen 2020/2021
« Svar #159 på: Mars 09, 2021, 14:46:41 »
Neste 6 kamper :

Mars:

Chelsea H
Fulham B

April:
Sheff U H
Shitty B
Pool H
Scum H

Tøff og ganske avgjørende tid fremover nå....øvre eller nedre halvdel... jeg ser max 5 poeng i disse kampene! :o

Vi får håpe vi bryter med London spøkelse eller så kan det fort bli veldig ekkelt når vi kommer til slutten av april.

Chelsea 3 P
Fulham 3 P

Sheff U 1 P
City 0 P
Pool 3 P
Man Utd 1 P

A-Laget tar 11 poeng.. Så da får vi håpe at vi kan stille med det de neste 6 kampene.

11 poeng hadde vært fantastisk og meget bra. Usikker på de to Uéne dine Eriksen:-) Hvor henter du de fra?
 Får håpe A-laget leverer bedre mot Chelsea nå enn sist vi møttes. Var vel da man første gangen kjente på stor kvalitetsforskjell mellom oss og de beste. De gruste oss i det meste bortsett fra posession om jeg minnes riktig.
« Siste redigering: Mars 09, 2021, 14:56:06 av leedslife »

Eriksen55

Sv: Kamper i Premier League sesongen 2020/2021
« Svar #160 på: Mars 09, 2021, 15:11:22 »
Neste 6 kamper :

Mars:

Chelsea H
Fulham B

April:
Sheff U H
Shitty B
Pool H
Scum H

Tøff og ganske avgjørende tid fremover nå....øvre eller nedre halvdel... jeg ser max 5 poeng i disse kampene! :o

Vi får håpe vi bryter med London spøkelse eller så kan det fort bli veldig ekkelt når vi kommer til slutten av april.

Chelsea 3 P
Fulham 3 P

Sheff U 1 P
City 0 P
Pool 3 P
Man Utd 1 P

A-Laget tar 11 poeng.. Så da får vi håpe at vi kan stille med det de neste 6 kampene.

11 poeng hadde vært fantastisk og meget bra. Usikker på de to Uéne dine Eriksen:-) Hvor henter du de fra?
 Får håpe A-laget leverer bedre mot Chelsea nå enn sist vi møttes. Var vel da man første gangen kjente på stor kvalitetsforskjell mellom oss og de beste. De gruste oss i det meste bortsett fra posession om jeg minnes riktig.

Alle trender vil snu på et tidspunkt. Her med U og 3 poeng i London  :)

LEO

Sv: Kamper i Premier League sesongen 2020/2021
« Svar #161 på: Mars 11, 2021, 13:46:11 »
Det er helt klart at det hjelper å få Philips, Rodrigo og Llorente i start eleveren
Men de må også trene massivt på å forsvare seg mot cornere og frispark.   Der har de vært latterlig dårlige

Når vi skal gå til innkjøp for ny PL sesong så må det også prioriteres

jeg tror ikke vi kommer mye over 40 poeng og havner på 15-femtende plass

MOT
 

stian

Sv: Kamper i Premier League sesongen 2020/2021
« Svar #162 på: Mars 11, 2021, 22:10:00 »
Det er helt klart at det hjelper å få Philips, Rodrigo og Llorente i start eleveren
Men de må også trene massivt på å forsvare seg mot cornere og frispark.   Der har de vært latterlig dårlige

Når vi skal gå til innkjøp for ny PL sesong så må det også prioriteres

jeg tror ikke vi kommer mye over 40 poeng og havner på 15-femtende plass

MOT

Det tror jeg er litt vel pessimistisk. Selv om det gjøres alt for mye feil defensivt, så er det fortsatt mye bra i spillet vårt. April er tøff, men vi har mange kamper mot bunnlag i mai. Jeg tror vi er mer rundt 50 enn 40 poeng til slutt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i Premier League sesongen 2020/2021
« Svar #163 på: Mars 13, 2021, 22:27:54 »
Plutselig leder ManC 3-0 og vi øker med ett poeng på nedrykksstreken denne runden, :)

10 foran med en kamp til gode. Og det må Fulham hente på 9 kamper. Klart - de KAN hente tre poeng i neste runde...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Kamper i Premier League sesongen 2020/2021
« Svar #164 på: Mars 13, 2021, 22:31:52 »
Plutselig leder ManC 3-0 og vi øker med ett poeng på nedrykksstreken denne runden, :)

10 foran med en kamp til gode. Og det må Fulham hente på 9 kamper. Klart - de KAN hente tre poeng i neste runde...

Samtidig, med seier på fredag kan mye være gjort.

Selv uavgjort, evt. nummer fire for vår del, vil ikke være så dårlig.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Milou

Sv: Kamper i Premier League sesongen 2020/2021
« Svar #166 på: Mars 14, 2021, 01:08:23 »
Skal aldri seie aldri, spesielt ikkje med Leeds, men eg ser ikkje for meg at vi har grunn til å frykte for nedrykksstrid. Med 1 poeng mot Fulham eller 3 mot Sheffield United vil eg anta at vi er på trygg grunn. Sjøl om det skulle bli tap i dei to kampane, reknar eg det som 99% sikkert at vi krabber over 40 poeng.

Fortsett vi å spele som i dag er det heller eit spørsmål om kor langt opp vi kan komme.

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk


Kontakinte

Sv: Kamper i Premier League sesongen 2020/2021
« Svar #167 på: Mars 14, 2021, 09:07:57 »
Plutselig leder ManC 3-0 og vi øker med ett poeng på nedrykksstreken denne runden, :)

10 foran med en kamp til gode. Og det må Fulham hente på 9 kamper. Klart - de KAN hente tre poeng i neste runde...
vi har i tillegg "mye bedre" målforskjell.  1p. til der ;)

Forever Whites

Sv: Kamper i Premier League sesongen 2020/2021
« Svar #168 på: Mars 14, 2021, 09:34:01 »
Tar vi poeng i de 2 neste kampene kan vel de fleste som fortsatt er usikker roe nervene litt?  Fulham borte blir tøft nok.  De har vist bedre form i det siste enn hva som var tilfellet første halvdel av sesongen.  At kampen går i London taler mot Bielsa og Leeds selv om statistikk er til for å brytes.
Sheffield United i kampen etter er et oppgjør vi bør vinne.  Blir litt spennende om gresset har satt seg litt bedre til den kampen siden matten nå får hvile i 3 uker.
Etter de to kampene følger City borte, Liverpool og ManU hjemme der alt av poeng blir som en bonus. Vi har overrasket før.
I mai gjenstår 5 kamper der vi møter blant annet Brighton og Burnley borte og avslutter med WBA hjemme i siste oppgjør.  Sannsynligvis er det meste avgjort før siste kampen slik at ledelsen allerede har begynt å planlegge for videre utvikling neste sesong.
« Siste redigering: Mars 14, 2021, 10:41:41 av Forever Whites »
Medlem 94237

Cherry

Sv: Kamper i Premier League sesongen 2020/2021
« Svar #169 på: Mars 22, 2021, 13:33:19 »
Neste 6 kamper :

Mars:

Chelsea H
Fulham B

April:
Sheff U H
Shitty B
Pool H
Scum H

Tøff og ganske avgjørende tid fremover nå....øvre eller nedre halvdel... jeg ser max 5 poeng i disse kampene! :o

Da har vi altså 4 poeng allerede ut av disse.....jeg går for 8 totalt nå, altså 4 poeng i April!
 

Blank_File

Sv: Kamper i Premier League sesongen 2020/2021
« Svar #170 på: Mars 22, 2021, 13:55:37 »
Neste 6 kamper :

Mars:

Chelsea H
Fulham B

April:
Sheff U H
Shitty B
Pool H
Scum H

Tøff og ganske avgjørende tid fremover nå....øvre eller nedre halvdel... jeg ser max 5 poeng i disse kampene! :o

Da har vi altså 4 poeng allerede ut av disse.....jeg går for 8 totalt nå, altså 4 poeng i April!
Jeg tror vi tar 6 til fra disse kampene. Vi bør slå Sheffield og vi tar ett av de 3 storlagene

NT

Sv: Kamper i Premier League sesongen 2020/2021
« Svar #171 på: Mars 22, 2021, 14:02:06 »
Vi er vel passe trygge på ny eksistens nå i PL, hvordan vil da Bielsa disponere laget fremover ? Kjører han første-rekka i alle kamper ?  Vil han slippe opp spilletid for de som skal til EM slik at de ikke slites ut over sommeren, skal Berardi og Pablo få spilletid om de vurderes avsluttet etter årets sesong, vil han la Bamford hvile og kjøre Rodrigo som spiss for å se om det er han er spiss eller 10`r, skal Koch prøve seg i stedet for Phillips ? Eller skal nå gutta fra U23 få slippe til slik at han kan vurdere de mot neste sesong- hvem skal med - hvem skal leies ut ??  Personlig håper jeg når vi kommer til mai måned får se bra med spilletid for U23 , slik at forumet har mer å diskutere når SillySeason begynner:)

Woody

Sv: Kamper i Premier League sesongen 2020/2021
« Svar #172 på: Mars 22, 2021, 14:09:42 »
Vi er vel passe trygge på ny eksistens nå i PL, hvordan vil da Bielsa disponere laget fremover ? Kjører han første-rekka i alle kamper ?  Vil han slippe opp spilletid for de som skal til EM slik at de ikke slites ut over sommeren, skal Berardi og Pablo få spilletid om de vurderes avsluttet etter årets sesong, vil han la Bamford hvile og kjøre Rodrigo som spiss for å se om det er han er spiss eller 10`r, skal Koch prøve seg i stedet for Phillips ? Eller skal nå gutta fra U23 få slippe til slik at han kan vurdere de mot neste sesong- hvem skal med - hvem skal leies ut ??  Personlig håper jeg når vi kommer til mai måned får se bra med spilletid for U23 , slik at forumet har mer å diskutere når SillySeason begynner:)
Slippe Gelhart til med lave skuldre og full gass håper jeg,så vi har mulighet å vurdere han mot riktig motstand.
LIFE IS LEEDS

Hallgeir *

Sv: Kamper i Premier League sesongen 2020/2021
« Svar #173 på: April 03, 2021, 15:09:48 »
WBA ser ut til å ta poeng mot Chelsea på Stamford Bridge.

Leder 3-1....

Tror ikke mange, meg selv inkludert, hadde trodd det på forhånd.

Her renner målene inn, 2-4 nå.
Super Leeds since 1968

Forever Whites

Sv: Kamper i Premier League sesongen 2020/2021
« Svar #174 på: April 03, 2021, 16:26:59 »
WBA ser ut til å ta poeng mot Chelsea på Stamford Bridge.

Leder 3-1....

Tror ikke mange, meg selv inkludert, hadde trodd det på forhånd.

Her renner målene inn, 2-4 nå.

Helt utrolig. WBA kan kun i teorien holde seg oppe.  Chelsea kjemper om den ene CL plassen.  Allikevel vinner WBA hele 5-2 borte.
Medlem 94237

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i Premier League sesongen 2020/2021
« Svar #175 på: April 03, 2021, 21:36:39 »
Sliter virkelig med hva jeg ønsker ut av Ars-Liv!

Begge lag er jo ganske nærme...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Sv: Kamper i Premier League sesongen 2020/2021
« Svar #176 på: April 03, 2021, 23:23:06 »
Sliter virkelig med hva jeg ønsker ut av Ars-Liv!

Begge lag er jo ganske nærme...

Ble det jeg ikke ønsket.  3-0 til Liverpool.  Da er de helt inne i kampen om topp 4 igjen siden andre resultater i tillegg gikk deres vei i dag.
Medlem 94237

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i Premier League sesongen 2020/2021
« Svar #177 på: April 03, 2021, 23:39:50 »
Ble det jeg ikke ønsket.  3-0 til Liverpool.  Da er de helt inne i kampen om topp 4 igjen siden andre resultater i tillegg gikk deres vei i dag.

Ja...

Samtidig er vi altså a poeng med Arsenal.

Liverpool er fortsatt bare 7 foran. Henter vi 3 av disse i den innbyrdes kampen... :D

Når Liverpool er gode så er de gode. Men de har slitt i en periode nå.
Dessverre virker de på gang igjen...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Kamper i Premier League sesongen 2020/2021
« Svar #178 på: April 04, 2021, 08:18:14 »
Ble det jeg ikke ønsket.  3-0 til Liverpool.  Da er de helt inne i kampen om topp 4 igjen siden andre resultater i tillegg gikk deres vei i dag.

Ja...

Samtidig er vi altså a poeng med Arsenal.

Liverpool er fortsatt bare 7 foran. Henter vi 3 av disse i den innbyrdes kampen... :D

Når Liverpool er gode så er de gode. Men de har slitt i en periode nå.
Dessverre virker de på gang igjen...

Nå lever hver kamp sitt liv, så man skal ikke grave seg ned. Men når man ser at Arsenal sliter akkurat like mye mot Liverpool før pause med å komme seg ut med ball, som vi gjorde mot Arsenal, så er jeg bekymra foran den matchen. Og hvis det skal være Alioski mot Salah mister jeg nattesøvnen. Selv en klassespiller som Gabriel så begrenset ut. Vi havner i et voldsomt dilemma her. Høyt press vil gi enorme rom mot oss for glimrende individualister som Salah og Manè. Samtidig vil høyt press gi oss mulighet til å treffe Liverpool der de nå er svakest, på stopperplass. Jeg vet hva Marcelo velger. Og jeg frykter det. Bare å spille over 5,5 mål i den kampen.
« Siste redigering: April 04, 2021, 08:38:37 av Kato »
 

NT

Sv: Kamper i Premier League sesongen 2020/2021
« Svar #179 på: April 04, 2021, 08:33:33 »
Ble det jeg ikke ønsket.  3-0 til Liverpool.  Da er de helt inne i kampen om topp 4 igjen siden andre resultater i tillegg gikk deres vei i dag.

Ja...

Samtidig er vi altså a poeng med Arsenal.

Liverpool er fortsatt bare 7 foran. Henter vi 3 av disse i den innbyrdes kampen... :D

Når Liverpool er gode så er de gode. Men de har slitt i en periode nå.
Dessverre virker de på gang igjen...

Nå lever hver kamp sitt liv, så man skal ikke grave seg ned. Men når man ser at Arsenal sliter akkurat like mye mot Liverpool før pause med å komme seg ut med ball, som vi gjorde mot Arsenal, så er jeg bekymra foran den matchen. Og hvis det skal være Alioski mot Salah mister jeg nattesøvnen. Selv en klassespiller som Gabriel så begrenset ut. Vi havner i et voldsomt dilemma her. Høyt press vil gi enorme rom mot oss for glimrende individualister som Salah og Manè. Samtidig vil høyt press gi oss mulighet til å treffe Liverpool der de nå er svakest, på stopperplass. Jeg vet hva Marcelo velger. Og jeg frykter det. Bare å spille over 5,5 i den kampen.
Og da kommer jeg igjen tilbake til spørsmålet, hvorfor velger du det Marcelo ? Er det for å utvikle stilen vår, dyrke den 100% no  matter what, eller er det fordi du mener dette er størst sjanse til å få ett godt resultat ?