Skrevet av Emne: Kamp: vs Manchester City @Elland Road, lørdag 03/10-20, kl.1830. Tv 2 sport prem  (Lest 17620 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Kamptråd må til. Læreren vs eleven, Bielsa vs Guardiola...
Nr 7 på tabellen mot nr 13...

Skal bli interessant.

Hvilken tv-kanal som viser får bli editert inn...

Adam Pope
@apopey

Wirral referee Mike Dean in charge of #lufc v Man City on Saturday. Peter Bankes is the VAR official.
Interesting to see if a “softening” of the handball interpretation will be applied.
« Siste redigering: September 29, 2020, 22:36:52 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

gekon17

Sv: Kamp: vs Manchester City @Elland Road, lørdag 03/10-20, kl.1830
« Svar #1 på: September 29, 2020, 22:21:00 »
Tv 2 sport premium

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk


RoarG

Etter denne kampen har Leeds inntatt topp 4, er min spådom. Citys forsvar lekker tydeligvis. Selv om vi ikke har Vardy, bør vi kunne klare å score mot dette City-laget. Får Leeds første målet kan det bli en trivelig kveld. 3-2 til Leeds. Scorer for Leeds gjør Klich, Costa og Koch. Verdt å merke seg at Harrison ikke spiller. Han har ikke lov til å spille mot moderklubben. Noe merkelig all den tid Harrison har spilt samtlige Leeds-kamper i 2 sesonger nå, og 0 kamper for City. Slik er nå en gang reglene.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

gekon17

Allioski eller poveda som tar plassen hans da kanskje?

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Når gamle lagkamerater møtes igjen... :o
Denne hadde gått meg hus forbi!
@LUFC1992_v2
A reunion for  @Cli5hy and an old Wolfsburg teammate coming up on Saturday... #lufc

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Allioski eller poveda som tar plassen hans da kanskje?

I praksis er vel det alternativene, ja. Med Alioski som 'vinneren' (slik Bielsa ser det)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Satser på en ny 4-3 seier.  Her vil det være mange muligheter på begge banehalvdeler og vi bør på en god dag ta 3 poeng mot City som har vært litt ute av form.  Bamford, Rodrigo Klich og Costa står for målene.
« Siste redigering: Oktober 01, 2020, 07:30:36 av Forever Whites »
Medlem 94237

ar9

Blir det da slik at vi spiller 4-1-4-1 mot City siden de har 1 spiss?
Og at vi spiller med 3 bak når motstander (som Blades) har to spisser?
Videre da med ving backer isteden for back + ving når vi har 3 bak?

Skal ærlig innrømme at jeg ikke fanget opp dette selv når jeg så kampen.
Kun hørt det i podcaster i etterkant.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Man City spiller ligacup i kveld. Jeg siterer fra twitteriatet:
@AHBryhn
Deilig at City bruker Laporte i en totalt uviktig Carabaocupkamp. BRA opplegg. Nå sliter han. Fantastisk idiotisk valg
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Russel_Doig

Man City spiller ligacup i kveld. Jeg siterer fra twitteriatet:
@AHBryhn
Deilig at City bruker Laporte i en totalt uviktig Carabaocupkamp. BRA opplegg. Nå sliter han. Fantastisk idiotisk valg

Hva som er uviktig med Carabaocup? Pep vil vel ha en pokal.....

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/ignore-all-talk-master-versus-student-when-marcelo-bielsas-leeds-united-and-pep-guardiolas-manchester-city-meet-2988757

f City teach Leeds a lesson, ignore headlines about the student becoming the master. Bielsa would never accept the title of master and the day he stops being a student of the game will be the day he walks away.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Blir det da slik at vi spiller 4-1-4-1 mot City siden de har 1 spiss?
Og at vi spiller med 3 bak når motstander (som Blades) har to spisser?
Videre da med ving backer isteden for back + ving når vi har 3 bak?

Skal ærlig innrømme at jeg ikke fanget opp dette selv når jeg så kampen.
Kun hørt det i podcaster i etterkant.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er ihvertfall sånn han har spilt i to sesonger nå. 4-1-4-1 eller 3-3-1-3.  Så vil tro han fortsetter med det  :)

TK20

Man City spiller ligacup i kveld. Jeg siterer fra twitteriatet:
@AHBryhn
Deilig at City bruker Laporte i en totalt uviktig Carabaocupkamp. BRA opplegg. Nå sliter han. Fantastisk idiotisk valg

Hva som er uviktig med Carabaocup? Pep vil vel ha en pokal.....

Etter tap mot Leicester hjemme er nok ligatittelen kjørt for City. Virker fornuftig å satse på cuper.

kilgallon

Man City spiller ligacup i kveld. Jeg siterer fra twitteriatet:
@AHBryhn
Deilig at City bruker Laporte i en totalt uviktig Carabaocupkamp. BRA opplegg. Nå sliter han. Fantastisk idiotisk valg

Hva som er uviktig med Carabaocup? Pep vil vel ha en pokal.....

Etter tap mot Leicester hjemme er nok ligatittelen kjørt for City. Virker fornuftig å satse på cuper.
Jeg er redd for at City slår voldsomt tilbake og at vi får kjørt oss her.
Det er alt for tidlig å avskrive dem i kampen om mesterskabet.
Hvis vi spiller som mot Fulham og Blades så er jeg redd for vi efterlader alt for mye rom inne sentralt som Sterling, DeBruyne og co vil boltre seg i.

Bjorn

Man City spiller ligacup i kveld. Jeg siterer fra twitteriatet:
@AHBryhn
Deilig at City bruker Laporte i en totalt uviktig Carabaocupkamp. BRA opplegg. Nå sliter han. Fantastisk idiotisk valg

Hva som er uviktig med Carabaocup? Pep vil vel ha en pokal.....

Etter tap mot Leicester hjemme er nok ligatittelen kjørt for City. Virker fornuftig å satse på cuper.
Jeg er redd for at City slår voldsomt tilbake og at vi får kjørt oss her.
Det er alt for tidlig å avskrive dem i kampen om mesterskabet.
Hvis vi spiller som mot Fulham og Blades så er jeg redd for vi efterlader alt for mye rom inne sentralt som Sterling, DeBruyne og co vil boltre seg i.

Jeg er redd for at det blir et tap her... Ellers blir det en U, som og er sannsynlig... Ellers blir det seier til Leeds.  Alt kan skje.  ;)
Marching On! 4276

Kato

Man City spiller ligacup i kveld. Jeg siterer fra twitteriatet:
@AHBryhn
Deilig at City bruker Laporte i en totalt uviktig Carabaocupkamp. BRA opplegg. Nå sliter han. Fantastisk idiotisk valg

Hva som er uviktig med Carabaocup? Pep vil vel ha en pokal.....

Etter tap mot Leicester hjemme er nok ligatittelen kjørt for City. Virker fornuftig å satse på cuper.
Jeg er redd for at City slår voldsomt tilbake og at vi får kjørt oss her.
Det er alt for tidlig å avskrive dem i kampen om mesterskabet.
Hvis vi spiller som mot Fulham og Blades så er jeg redd for vi efterlader alt for mye rom inne sentralt som Sterling, DeBruyne og co vil boltre seg i.

Jeg er redd for at det blir et tap her... Ellers blir det en U, som og er sannsynlig... Ellers blir det seier til Leeds.  Alt kan skje.  ;)

Snakker vi en god, gammeldags helgardering?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
På pressern (som pågår nå) kommer det nok frem at det er Alioski som stepper inn:

Harrison - how big a blow?
When a player comes out of the XI and another player comes in and you have to...

You have to mix a lot of common faces. Harrison is very important. Alioski is able to do as well or better than Harrison. Then after there is a game where you have to show.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

TK20

På pressern (som pågår nå) kommer det nok frem at det er Alioski som stepper inn:

Harrison - how big a blow?
When a player comes out of the XI and another player comes in and you have to...

You have to mix a lot of common faces. Harrison is very important. Alioski is able to do as well or better than Harrison. Then after there is a game where you have to show.

urgh

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
På pressern (som pågår nå) kommer det nok frem at det er Alioski som stepper inn:

Harrison - how big a blow?
When a player comes out of the XI and another player comes in and you have to...

You have to mix a lot of common faces. Harrison is very important. Alioski is able to do as well or better than Harrison. Then after there is a game where you have to show.

...Bielsa frykter at ManC klarer å stoppe Leeds' offensive flyt?

Memories of your Guardiola games? Bilbao?
The memories I have are they managed to neutralise our attempt to impose ourselves. Anyone who faced Barcelona in those four years will give you the same answer. Many believe that is the best club team ever created.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Bielsa altså!

Seen any weaknesses in City this season not there before?
I never find it comfortable to talk about an opponent’s weaknesses. The season is very short and it’s hard to make conclusions as to whether they are weaker than before. To talk about an opponent’s weakness in public is never a comfortable thing. After their last game I thought the victory would have been a fair one, but the opposition manager Chris Wilder thought what I thought was a fair victory, was in fact not. I then listened to his arguments and I looked over what happened in the game and I understood, justifiably, he could have the opinion he did. They had clear scoring opportunities. This makes me think the opinions I have when the opponent is involved, we need to manage with caution. I would never have said victory was fair had I taken into consideration the opinion of their manager. The arguments were good.

Forresten:
Any new injuries?
No.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Men altså, Pablo fortsatt ikke klar:

How big a loss is Hernandez?
Pablo is a very important player for our offensive game. More than his experience, he brings a lot of creativity. Not having him means we will be less creative.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Bjorn

Man City spiller ligacup i kveld. Jeg siterer fra twitteriatet:
@AHBryhn
Deilig at City bruker Laporte i en totalt uviktig Carabaocupkamp. BRA opplegg. Nå sliter han. Fantastisk idiotisk valg

Hva som er uviktig med Carabaocup? Pep vil vel ha en pokal.....

Etter tap mot Leicester hjemme er nok ligatittelen kjørt for City. Virker fornuftig å satse på cuper.
Jeg er redd for at City slår voldsomt tilbake og at vi får kjørt oss her.
Det er alt for tidlig å avskrive dem i kampen om mesterskabet.
Hvis vi spiller som mot Fulham og Blades så er jeg redd for vi efterlader alt for mye rom inne sentralt som Sterling, DeBruyne og co vil boltre seg i.

Jeg er redd for at det blir et tap her... Ellers blir det en U, som og er sannsynlig... Ellers blir det seier til Leeds.  Alt kan skje.  ;)

Snakker vi en god, gammeldags helgardering?

Blir neppe noe klarere enn det.  :D
Marching On! 4276

Cherry

Om Alioski kommer inn her er jeg redd vi ramler sammen på venstre siden pga mangel på tempo og gjennombruddskraft.  Dallas og Gianni er ikke noe god combo...

Både Lorente og vår innkomne fra Bayern er vel venstre beinte , så jeg håper virkelig vi får den siden på stell etterhvert , og det er selvsagt en styrke når Harrison er tilbake fremover på banen etter shitty kampen.

Om Cantwell blir klar, så har vI straks bedre alternativ og velge i.
 

Lucas the Kop Cat

Om Alioski kommer inn her er jeg redd vi ramler sammen på venstre siden pga mangel på tempo og gjennombruddskraft.  Dallas og Gianni er ikke noe god combo...

Både Lorente og vår innkomne fra Bayern er vel venstre beinte , så jeg håper virkelig vi får den siden på stell etterhvert , og det er selvsagt en styrke når Harrison er tilbake fremover på banen etter shitty kampen.

Om Cantwell blir klar, så har vI straks bedre alternativ og velge i.
Nå høres det jo ut som det ikke kommer noen fra Bayern....

Cherry

Om Alioski kommer inn her er jeg redd vi ramler sammen på venstre siden pga mangel på tempo og gjennombruddskraft.  Dallas og Gianni er ikke noe god combo...

Både Lorente og vår innkomne fra Bayern er vel venstre beinte , så jeg håper virkelig vi får den siden på stell etterhvert , og det er selvsagt en styrke når Harrison er tilbake fremover på banen etter shitty kampen.

Om Cantwell blir klar, så har vI straks bedre alternativ og velge i.
Nå høres det jo ut som det ikke kommer noen fra Bayern....

Nei, sånn er det å selge skinnet før bjørnen er skutt!
Fortsatt dårlig Combo på venstre siden da altså ;D
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Beren Cross:
Guardiola: "Cruyff was the most influential (to me) because I was four years with him and when I started as a manager he was an incredible help, but Marcelo, he is the person in world football I admire the most." #lufc


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Visstnok ingen Cooper i morgen og Rodrigo spiller fra start:

klichonetwo
@klichonetwo
I have been locked out of my main account for 7 days which is @klichone . Just thought I’d make this to let everyone know Liam cooper is again injured for tomorrow’s game and is replaced by llorente. Rodrigo also starts in place of Roberts. #lufc


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Visstnok ingen Cooper i morgen og Rodrigo spiller fra start:

klichonetwo
@klichonetwo
I have been locked out of my main account for 7 days which is @klichone . Just thought I’d make this to let everyone know Liam cooper is again injured for tomorrow’s game and is replaced by llorente. Rodrigo also starts in place of Roberts. #lufc

Noticed Struijk was absent from the U23 squad today. Suggests he might be in the senior squad tomorrow, which suggests that one of Cooper, Koch or Llorente won't.

Leste noe tidligere i dag om at han var observert "i sivilt" på tribunen eller noe sånt mens de andre trente...

Llorente var 'i forsvarsleddet' men det kan jo ha vært i en kort periode... stod det også
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

TK20

Håper Strujik starter om Cooper er skada.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Håper Strujik starter om Cooper er skada.
Eg er i two minds her. Llorente er ny, landslagsspiller og 'burde' få sjansen sin her. Så vet vi at han har slitt på venstre stopperplass i gamleklubben (dvs jeg har lest meg til det og antar at det stemmer...).
Men hva vil Llorente tenke om sine sjanser om han ikke får sjansen fra start om Cooper er ute?? :o

Bielsa er Bielsa, tror han at Struijk er best så blir det gjerne slik.

Nå er jo Bielsas forsvarssystem noe ulikt alle andres så det kan jo være at Llorente, fotballklok som han jo er, tar dette kjapt og er klar. Men min tanke er at vi på kort sikt sikkert ville tjent på å gi duoen Koch/Struijk en ny kamp sammen. Men mht Llorente er det kanskje ikke så lurt...
« Siste redigering: Oktober 03, 2020, 09:17:01 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan