Skrevet av Emne: Kamp: vs Manchester City @Elland Road, lørdag 03/10-20, kl.1830. Tv 2 sport prem  (Lest 17619 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Forever Whites

En frekkis på frispark mot oss som smalt i stangen.  Håper vi kommer mer med etter hvert og unngår baklengs i starten.
Medlem 94237

auren

Total enveiskjøring første 11 min. Huff!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Nå synes jeg ærlig talt vi bør score snart, nesten Alioski der.....
MOT

GeirO

Det er noe helt feil med midtbanen vår, den finnes ikke!
MOT

Hallgeir *

Dette ser lite lovende ut.
Super Leeds since 1968

auren

Har aldri sett Leeds blitt så utspilt under Bielsa før. Helt utrolig! Frykter stortap her...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ziganda

Leksjon i fotball så langt, men tross alt bare en bak

RoarG

Man må nok regne med noen trøkker i den første sesongen i PL, men jeg liker det ikke mer av den grunn.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Gordon McUseless

Satt med en seriøst dårlig følelse før denne kampen, men at det skulle starte så katastrofalt, var verre enn fryktet. Kunne lett hatt 5 i sekken allerede.

J-R

Gutter mot menn...

auren

Bedre tendenser siste 2-3 minutter. Håper City slapper av resten av kampen.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gordon McUseless

Vi har fått smake vår egen medisin  dag. Totalt overløpt.

lojosang

Visstnok ingen Cooper i morgen og Rodrigo spiller fra start:

klichonetwo
@klichonetwo
I have been locked out of my main account for 7 days which is @klichone . Just thought I’d make this to let everyone know Liam cooper is again injured for tomorrow’s game and is replaced by llorente. Rodrigo also starts in place of Roberts. #lufc

Noticed Struijk was absent from the U23 squad today. Suggests he might be in the senior squad tomorrow, which suggests that one of Cooper, Koch or Llorente won't.

Leste noe tidligere i dag om at han var observert "i sivilt" på tribunen eller noe sånt mens de andre trente...

Llorente var 'i forsvarsleddet' men det kan jo ha vært i en kort periode... stod det også

Snikskryter du over nye lesebriller her?

Audmjukst
-LeifO
« Siste redigering: Oktober 03, 2020, 19:06:51 av lojosang »
- Leif Olav

GeirO

Slapp av, vi har trua. Vi overtar kampen etterhvert.

Hallgeir *

Coch har kommet HJEM.

Svært stødig i midten der bak.

Blir en klippe for Leeds.
Super Leeds since 1968

Forever Whites

Synd at Dallas ikke fikk noe mer ut av sjansen sin.
Medlem 94237

Eriksen55

Tydelig å se hvorfor det jaktes en ving...tynt bak Harrison. Costa får lite til. Alioski mer innvolvert. Helt ok fra han.

Ser bedre ut nå, men må sette de få sjansene vi får!


Eriksen55

Mannen som burde startet kommer nok inn i 2 omg. Men hvem skal ut? Blir sikkert Roberts.....men Costa fortjener en dusj.

Reaney

Kan ikke huske å ha sett Phillips så svak som i dag.

Eriksen55

Så nære fra Ayling!! Ederson med syk redning, igjen!


auren

Pause. 0-1. Etter en forferdelig første 25 minutter, der City kunne ledet 4-0, så har det vært jevnt siste 20 min. To digre muligheter ved Dallas og Ayling, men keeper er flink å komme kjapt ut. Det er fortsatt kamp!!

Costa og Roberts svake. Her må Rodrigo inn. Men vi har ikke så mye annet offansivt å sette inn fra benk.

Håpet om poeng lever!

MOT!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per-Stian

Utruleg sjanse for Ayling etter høgt og godt press! Burde stått 1-1 til pause der.
« Siste redigering: Oktober 03, 2020, 19:24:30 av Per-Stian »

Hallgeir *

Kan ikke huske å ha sett Phillips så svak som i dag.

Phillips er da slett ikke svak!  :o
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Kan ikke huske å ha sett Phillips så svak som i dag.

En av grunnene til det er at City tar han ut av kampen. For null tid til å gjøre det han er god på. Opp til Bielsa å finne et mottrekk nå!
Etter de 20 første var vi helt på høyde! Dette er ikke kjørt!

raggen

Vi kommer bedre utover i omgangen og kunne vært heldig(burde) gått til pause med 1-1. men men
Forever Leeds United!!!!!!!!

Forever Whites

Vi må ha en ny midtbanespiller og ving inn i laget.
Medlem 94237

flynn

Utrolig nok sitter jeg med følelsen av at det kan være mulig å få med seg noe her. Synd Ayling ikke fikk pirket inn den på slutten, det ville gitt City litt nerver på vei inn i garderoben. Men, om vi kommer ajour så starter vel bare City kjempekjøret sitt igjen. Hovedproblemet; hvordan lykkes mann mot mann når mostanderne rett og slett er jevnt over sterkere og bedre fotballspillere?

flynn

Per-Stian

Det kan ikkje skade å erstatte Roberts med Moreno...

Milou

Ein av dei raraste fotballomgangane eg har sett. Etter å ha knapt fått låne ballen i første halvdel, har Leeds fått overtaket på slutten. Men vi såg det ofte i fjor også, at det kunne ta ein halv omgang før Leeds fekk spelet til å sitte, og når vi møter eit lag med Man.C sine kvaliteter, så straffer det seg. Leeds hadde fortent eit mål på slutten, men alt i alt skal vi vere glad for at vi kun er eit mål under. Det blir ein interessant andre omgang.


Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk


raggen

vi ser store kvalitetsforskjeller på enkelt spillere men vi har noe som ikke city har. kollektivt innsats. Når det er sagt er ropet om en midtbanespiller stor og trenger en kreativ spiller inn samt en ving til ,men er jo det vi er på jakt etter i følge ryktebørsen
Forever Leeds United!!!!!!!!