Skrevet av Emne: Ex-spiller: Raphinha - Raphael Dias Belloli  (Lest 41123 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Reaney

Sv: Spiller: Raphinha - Raphael Dias Belloli
« Svar #90 på: Oktober 15, 2021, 08:40:45 »
Gleder meg på spillerens vegne, men dessverre mest sannsynlig ikke en Leeds spiller for framtiden. Lagene med "horn og hale" nærmer seg.

Cherry

Sv: Spiller: Raphinha - Raphael Dias Belloli
« Svar #91 på: Oktober 15, 2021, 08:54:13 »
RAPHINHA!!
For ein spelar, han oser kvalitet, 2 assist som innbytter og 2 nydelige mål i første kamp frå start for Brasil; imponerer verden!
https://www.viafree.no/embed/sport/id/0815c5c7-3d9a-461e-941a-a54cf103af1b?partnerId=be86bf0d-4f90-4207-9799-3ee857842214

Klasse!!!! ;)
 

Blank_File

Sv: Spiller: Raphinha - Raphael Dias Belloli
« Svar #92 på: Oktober 15, 2021, 09:28:47 »
Gleder meg på spillerens vegne, men dessverre mest sannsynlig ikke en Leeds spiller for framtiden. Lagene med "horn og hale" nærmer seg.

Her må jeg bare si meg enig. Det er utrolig bittersøtt. Hvilket bedre mål kan finnes for Newcastle i januar? Mannen skaper jo det meste på egenhånd.

Cherry

Sv: Spiller: Raphinha - Raphael Dias Belloli
« Svar #93 på: Oktober 15, 2021, 09:52:14 »
La oss nyte så lenge vi kan! ;)
Nå er Brendan Rogers den som Toon`vil ha leser jeg - og hvis han skal benytte Januar vinduet til å løse topp spillere
fra sine kontrakter da (som vår juvel) så snakker vi vel max 4 spillere.  Ingen vits å selge til under 100 mill pund, men cash is king - også står det vel
tilslutt på Raphinha selv .....
Kan ikke forstå at det da er noe annet enn høyere lønn som evt kan friste gutten!
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Raphinha - Raphael Dias Belloli
« Svar #94 på: Oktober 15, 2021, 11:29:04 »
Skal vi ha sjanse til å beholde Raphinha må vi spille i Europa neste sesong (tror jeg).
Jeg tror Bielsa-effekten og Leeds som klubb og med de lagkameratene han har vil gjøre at han velger Leeds om vi er omtrent på level field med de som vil kjøpe ham.

Men spørsmålet er om vi rekker dit i løpet av denne sesongen.

Da må vi innlede en seiersrekke nå og ta steget opp til øvre midtre del av tabellen. Det er fullt mulig om vi vinner de tre-fire neste kampene...
Men om vi gjør det er en annen sak.

Uansett, vi vil kunne innkassere en stor sum på Raphinha - og da spørs det hvordan vi reinvesterer...



Og Tite hadde snakket med Bielsa om hvordan best bruke Raphinha:

CGTN Sports Scene
@CGTNSportsScene

China state-affiliated media
"I'd like to thank (Leeds United coach) Bielsa. We, with all our monitoring system and the people working with it, confirmed what we saw in a conversation I had with Bielsa."

-Brazil coach Tite after Raphinha's debut

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

baste

Sv: Spiller: Raphinha - Raphael Dias Belloli
« Svar #95 på: Oktober 23, 2021, 19:21:57 »
Hvor lenge er Raphinha ute ? Utrolig kjedelig for han, og Leeds laget…

MOT

Eriksen55

Sv: Spiller: Raphinha - Raphael Dias Belloli
« Svar #96 på: Oktober 23, 2021, 19:33:52 »
Hvor lenge er Raphinha ute ? Utrolig kjedelig for han, og Leeds laget…

MOT

Umulig å vite. Men jeg frykter en god stund . Tipper i beste fall avrevne leddbånd. Frykter brudd. Den vinkelen han fikk på ankelen så ikke bra ut.


Gordon McUseless

Sv: Spiller: Raphinha - Raphael Dias Belloli
« Svar #97 på: Oktober 23, 2021, 20:49:27 »
På reprisen ser det helt forjævlig ut. Heldig om det bare er strekte leddbånd og ikke brudd i ankelen. VAR utstyret kan bare demonteres på ER. Ikke rart at konspirasjonsteorier oppstår etter å ha sett slike manglende vurderinger.

Eriksen55

Sv: Spiller: Raphinha - Raphael Dias Belloli
« Svar #98 på: Oktober 23, 2021, 20:58:23 »
På reprisen ser det helt forjævlig ut. Heldig om det bare er strekte leddbånd og ikke brudd i ankelen. VAR utstyret kan bare demonteres på ER. Ikke rart at konspirasjonsteorier oppstår etter å ha sett slike manglende vurderinger.

Mener at taklingen kan sammenlignes litt med Strujik sin. Kun uflaks da "bakbeinet" klipper de uheldige anklene. Ingen er røde, men er Strujik sin rød så er denne rød.

Det kan ikke være sånn at vinkelen på den skadde ankelen er avgjørende for om det er kort eller ikke.

auren

Sv: Spiller: Raphinha - Raphael Dias Belloli
« Svar #99 på: Oktober 23, 2021, 21:05:40 »
Ikke mange minuttene etter grisetaklingen til Saiss så gjør han en ny stygg takling som garantert hadde gitt gult om han ikke hadde hatt gult fra før. Burde ihverfall vært utvist da.

Når det er sagt, så tror jeg sjansene for seier ikke hadde vært mye større om det ble rødt kort. Wolves hadde bare lagt seg enda lavere, og drøyd enda mer tid.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gordon McUseless

Sv: Spiller: Raphinha - Raphael Dias Belloli
« Svar #100 på: Oktober 23, 2021, 21:19:22 »
På reprisen ser det helt forjævlig ut. Heldig om det bare er strekte leddbånd og ikke brudd i ankelen. VAR utstyret kan bare demonteres på ER. Ikke rart at konspirasjonsteorier oppstår etter å ha sett slike manglende vurderinger.

Mener at taklingen kan sammenlignes litt med Strujik sin. Kun uflaks da "bakbeinet" klipper de uheldige anklene. Ingen er røde, men er Strujik sin rød så er denne rød.

Det kan ikke være sånn at vinkelen på den skadde ankelen er avgjørende for om det er kort eller ikke.
Struijk kom tross alt ikke flygende inn på denne måten. Dette er SÅ mye verre enn Pascal sin at slike ting gjør at en tenker hva f... skal en med VAR når de ikke evner bedre enn dette.
Dessverre er det uansett slik at Rapfa´s ankel hadde vert like skadet om det røde kortet kom og det ødela sterkt det som ellers i dag var en massiv opptur etter forrige ukes forferdelige forestilling.

NT

Sv: Spiller: Raphinha - Raphael Dias Belloli
« Svar #101 på: Oktober 23, 2021, 21:58:33 »

baste

Sv: Spiller: Raphinha - Raphael Dias Belloli
« Svar #102 på: Oktober 23, 2021, 22:29:56 »
Despite what looked a bad challenge from Wolves’ Romain Saiss, Raphinha took to Instagram to reassure the Leeds faithful that he is fine.
 
The attacker posted a message which read: “Hello guys, just coming to say I’m fine, it was nothing serious.

peacock

Sv: Spiller: Raphinha - Raphael Dias Belloli
« Svar #103 på: Oktober 24, 2021, 08:07:57 »
Litt drama-queen, kanskje? Ut på krykker, plutselig OK et par timer senere?

Eriksen55

Sv: Spiller: Raphinha - Raphael Dias Belloli
« Svar #104 på: Oktober 24, 2021, 09:34:21 »
Litt drama-queen, kanskje? Ut på krykker, plutselig OK et par timer senere?

Neppe!

Skal vel ikke belaste beinet etter en sånn smell før man har sjekket ut hva det er.  At han hinker, kaster på is og går på krykker er vel kun etter boka.

At han er ok tror jeg er ift til langvarig skade. Det var ikke brudd eller avrevne leddbånd. At Raphinha er ute noen dager/uke(r)  er en stor bonus ift det jeg fryktet.

Forever Whites

Sv: Spiller: Raphinha - Raphael Dias Belloli
« Svar #105 på: Oktober 24, 2021, 11:12:33 »
Flott at skaden til Raphinha ikke var så voldsom som man fryktet ut fra bildene.  Trenger ham tilbake i laget snarest.  Blir spennende då se hvor lenger vi klarer å beholde denne juvelen.  Og hvis han blir solgt hvor mye vi eventuelt får for ham.



Medlem 94237

auren

Sv: Spiller: Raphinha - Raphael Dias Belloli
« Svar #106 på: Oktober 24, 2021, 11:29:38 »
Flott at skaden til Raphinha ikke var så voldsom som man fryktet ut fra bildene.  Trenger ham tilbake i laget snarest.  Blir spennende då se hvor lenger vi klarer å beholde denne juvelen.  Og hvis han blir solgt hvor mye vi eventuelt får for ham.

Får mest for ham til sommeren. Kontrakten går ut i 2024. Venter vi til sommeren 2023 går han for langt, langt mindre summer.

Så mitt tips er at han går til en storklubb neste sommer. Går ikke for mindre enn 100 millioner pund, hvis han fortsetter slik han har gjort.

Så kan vi alltids håpe på at Leeds får sesongen på rett spor og kan kommer rundt midten av tabellen i år også, kjøper noen klassespillere neste sommer, og resignerer Raphinha noen år til. Ingen umulighet, men størst sannsynlighet for at han forlater klubben om et års tid.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gordon McUseless

Sv: Spiller: Raphinha - Raphael Dias Belloli
« Svar #107 på: Oktober 24, 2021, 11:54:55 »
At folk driver å snakker om at han blir solgt hele tiden er bare irriterende å høre på.
Vi er en klubb som bygger lag og har et potensiale til å leke med de store når ER blir bygget ut og pengene kan strømme fortere.
Å ha så liten tro på seg selv og bare snakke om at hen er for god for oss blir en selvoppfyllende profeti. Hvor mange har ikke signert Haaland de siste to årene?
Han skal ingensteder uten at noen raner verdensbanken og blar opp de store tusenlappene, og da er det en god deal vi kan bygge videre laget med.
Det er Leeds vi snakker om, ikke Huddersfield.

leedslife

Sv: Spiller: Raphinha - Raphael Dias Belloli
« Svar #108 på: Oktober 24, 2021, 12:09:48 »
At folk driver å snakker om at han blir solgt hele tiden er bare irriterende å høre på.
Vi er en klubb som bygger lag og har et potensiale til å leke med de store når ER blir bygget ut og pengene kan strømme fortere.
Å ha så liten tro på seg selv og bare snakke om at hen er for god for oss blir en selvoppfyllende profeti. Hvor mange har ikke signert Haaland de siste to årene?
Han skal ingensteder uten at noen raner verdensbanken og blar opp de store tusenlappene, og da er det en god deal vi kan bygge videre laget med.
Det er Leeds vi snakker om, ikke Huddersfield.
Så vi skrev stort sett det samme.
Men her ligger vel tanken vedr ungguttene. Veien dems til faste a lagsspillere.
Fantastisk måte å tenke og drive klubb på selv om mange supportere er utålmodige.
Om 5 år er Ralph slutten av 20 årene og solgt for masse penger forhåpentligvis, mens noen av dagens 18-19 åringer er utviklet til å bli like verdifulle a spillere som han var.

auren

Sv: Spiller: Raphinha - Raphael Dias Belloli
« Svar #109 på: Oktober 24, 2021, 12:47:18 »
At folk driver å snakker om at han blir solgt hele tiden er bare irriterende å høre på.
Vi er en klubb som bygger lag og har et potensiale til å leke med de store når ER blir bygget ut og pengene kan strømme fortere.
Å ha så liten tro på seg selv og bare snakke om at hen er for god for oss blir en selvoppfyllende profeti. Hvor mange har ikke signert Haaland de siste to årene?
Han skal ingensteder uten at noen raner verdensbanken og blar opp de store tusenlappene, og da er det en god deal vi kan bygge videre laget med.
Det er Leeds vi snakker om, ikke Huddersfield.

Jeg er bare realistisk. Jeg synes det er urealistisk å tro at Raphinha spiller CL-fotball i Leeds om tre sesonger. At han er solgt innen 2023/2024 ser jeg på som meget sannsynlig. Forutsatt at han fortsetter utviklingen sin.

Nei, vi er ikke Huddersfield, men vi er ikke i nærheten av å være topp 4-6 heller. Pt er vi en bunnklubb i PL.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gordon McUseless

Sv: Spiller: Raphinha - Raphael Dias Belloli
« Svar #110 på: Oktober 24, 2021, 13:12:14 »
At folk driver å snakker om at han blir solgt hele tiden er bare irriterende å høre på.
Vi er en klubb som bygger lag og har et potensiale til å leke med de store når ER blir bygget ut og pengene kan strømme fortere.
Å ha så liten tro på seg selv og bare snakke om at hen er for god for oss blir en selvoppfyllende profeti. Hvor mange har ikke signert Haaland de siste to årene?
Han skal ingensteder uten at noen raner verdensbanken og blar opp de store tusenlappene, og da er det en god deal vi kan bygge videre laget med.
Det er Leeds vi snakker om, ikke Huddersfield.

Jeg er bare realistisk. Jeg synes det er urealistisk å tro at Raphinha spiller CL-fotball i Leeds om tre sesonger. At han er solgt innen 2023/2024 ser jeg på som meget sannsynlig. Forutsatt at han fortsetter utviklingen sin.

Nei, vi er ikke Huddersfield, men vi er ikke i nærheten av å være topp 4-6 heller. Pt er vi en bunnklubb i PL.

auren
Pr i dag r vi et bunnlag ja, men sesongen er ennå ung og jeg tenker mer på det enorme uforløste potensialet som ligger i Leeds.Det står i dag dobbelt så mange på venteliste for sesongkort på ER som kapasiteten er. En by, et lag. Det gjelder å få ut dette potensialet, så ligger vi ikke tilbake for noen av de selverklærte topp 6.

baste

Sv: Spiller: Raphinha - Raphael Dias Belloli
« Svar #111 på: Oktober 28, 2021, 19:39:32 »
 Neymar har iflg noen rykter bedt PSG om å kjøpe Raphinha…liker IKKE


Satser på at han blir ut sesongen…nå mister snart jeg trua på at han blir noe særlig lengre i klubben.

Eriksen55

Sv: Spiller: Raphinha - Raphael Dias Belloli
« Svar #112 på: Oktober 29, 2021, 12:33:40 »
Det jo den forretningsmodellen Leeds jobber etter.

Jeg vil ikke selge Raphinha. Pr nå en av få som holder nivå.

Men kjøpe for 17-20 mill og selge for 60-70 ++ mill er god butikk. Økonomisk.

Reinvesteres pengene og de klarer å finne 2 nye gode spillere til 17-20 mill så er det også bra sportslig. Spillerne finnes og Leeds har nok kontroll på dem. Men ingen automatikk at dem slår til sånn som Raphinha.

Cherry

Sv: Spiller: Raphinha - Raphael Dias Belloli
« Svar #113 på: Oktober 29, 2021, 12:38:14 »
At folk driver å snakker om at han blir solgt hele tiden er bare irriterende å høre på.
Vi er en klubb som bygger lag og har et potensiale til å leke med de store når ER blir bygget ut og pengene kan strømme fortere.
Å ha så liten tro på seg selv og bare snakke om at hen er for god for oss blir en selvoppfyllende profeti. Hvor mange har ikke signert Haaland de siste to årene?
Han skal ingensteder uten at noen raner verdensbanken og blar opp de store tusenlappene, og da er det en god deal vi kan bygge videre laget med.
Det er Leeds vi snakker om, ikke Huddersfield.

Jeg er bare realistisk. Jeg synes det er urealistisk å tro at Raphinha spiller CL-fotball i Leeds om tre sesonger. At han er solgt innen 2023/2024 ser jeg på som meget sannsynlig. Forutsatt at han fortsetter utviklingen sin.

Nei, vi er ikke Huddersfield, men vi er ikke i nærheten av å være topp 4-6 heller. Pt er vi en bunnklubb i PL.

auren
Pr i dag r vi et bunnlag ja, men sesongen er ennå ung og jeg tenker mer på det enorme uforløste potensialet som ligger i Leeds.Det står i dag dobbelt så mange på venteliste for sesongkort på ER som kapasiteten er. En by, et lag. Det gjelder å få ut dette potensialet, så ligger vi ikke tilbake for noen av de selverklærte topp 6.

De fleste av lagene i PL har kunne bygge kapital, spillerstall og fasiliteter i mer enn 10 år ìsh mer enn oss i Leeds.
Vi har en flink, edruelig og realistisk eier som har penger, og vet hvordan han skal bruke de over tid....med supplering /salg av aksjer til f eks 49`ers eieren.
Pr i dag så kommer vi til å selge våre beste spillere HVIS prisen er riktig, for da å bygge videre stein på stein.
Sikker på at målet i år er å holde seg, slik at PL-potten fortsetter å strømme inn i kassen , og vi med den kan gå fremover med ny, større tribunekapasitet og stadion - slik at vi kan få plass til de 20000 som står på venteliste for sesongkort......noe som igjen gir enda mer cash til klubben pr sesong.
Har veldig sansen for Radrizzani`s "stein på stein- opplegg".

Vi vil alle at LAGET skal gjøre det bra og ta poeng helg etter helg selvsagt , men pr i dag så er vi ikke der at vi (stabilt) kan spise kirsebær med de beste i divisjonen -
til det så kreves det en spillerstall som kun de 4-6 beste pt innehar.  Slik er det.
« Siste redigering: Oktober 29, 2021, 12:41:51 av Cherry »
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Raphinha - Raphael Dias Belloli
« Svar #114 på: Oktober 31, 2021, 19:01:11 »
Raphinha på insta...

For en herlig fyr  ;D ;D ;D


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Raphinha - Raphael Dias Belloli
« Svar #115 på: November 16, 2021, 15:21:28 »
Joe Brennan
@j4brennan
Raphinha has done an interview with Spanish newspaper Diario AS. I’ll post the quotes below. Comments on Brazil, Bielsa and playing in the Champions League… with Leeds! #lufc

https://twitter.com/j4brennan/status/1460610849811410950?s=20

Siste sitat: :)
Q: Would you like to play in the Champions League in the near future?
“Of course I would. I am very happy at Leeds and hopefully we can play in the Champions League.”

[End of interview]

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

Sv: Spiller: Raphinha - Raphael Dias Belloli
« Svar #116 på: November 16, 2021, 15:54:31 »
Egentlig litt utrolig at vi fikk Raphinha  såpass billig som vi fikk! Prisen for å selge han , burde skrus opp noen millioner pund når vi ser hvor god han er ! Håper vi har han et par sesonger til minst! MOT.

Bjorn

Sv: Spiller: Raphinha - Raphael Dias Belloli
« Svar #117 på: November 16, 2021, 17:34:13 »
Egentlig litt utrolig at vi fikk Raphinha  såpass billig som vi fikk! Prisen for å selge han , burde skrus opp noen millioner pund når vi ser hvor god han er ! Håper vi har han et par sesonger til minst! MOT.
Tja, kanskje det egentlig går på å finne den riktige spilleren til riktig tid også. Det kan tenkes at det finnes mange spillere der ute med et sett med kvaliteter som stemmer med Raphina's. Men kanskje han passet inn i spillestilen og traff med klubben han kom til og tidspunktet ikke minst. Utviklingen hans de siste årene har jo egentlig bare pekt oppover. Om han mot formodning skulle forsvinne til en annen klubb nå eller senere, vet ihvertfall mange flere hvem han er, og markedsverdien hans har økt betraktelig. Han viser foreløpig at han ikke har primadonnanykker og er hardtarbeidende. Det passer oss bra. At han drømmer om champions league spill er vel ikke unaturlig. Det er det vel mange spillere som gjør. Han drømte sikkert om en plass på Brasils landslag også. Og nå er han inne i varmen.. Tenker Leeds så langt ikke bremser hans utvikling ihvertfall.
Marching On! 4276

stian

Sv: Spiller: Raphinha - Raphael Dias Belloli
« Svar #118 på: November 16, 2021, 18:38:47 »
Mon tro om den godeste Raphinha har noen salgsklausul i kontrakten sin? Han var god allerede i Rennes, så det er ikke helt utenkelig. Fprhåpentligvis hadde vi allerede hørt rykter om det hvis så er tilfelle.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Raphinha - Raphael Dias Belloli
« Svar #119 på: November 24, 2021, 20:46:38 »
Kan man bli noe annet enn glad i Raphael :)

(Noen vil sikkert si det bare er ord, at han glatt hopper på et tilbud til sommeren anyways...)
Vel, la oss ta dèt når den tid kommer.

Raphinha sets the record straight on his Leeds United future and vision for his career
Leeds United star Raphinha has seen his profile explode in 2021/22 with his performances in the Premier League and with Brazil but that has led some to query how long he will stay at Elland Road


By  Beren Cross    Leeds United club writer  19:36, 24 NOV 2021

Raphinha has no doubts Leeds United is where he can achieve everything he wants to in football amid increasing speculation around his future.

The Brazil international has continued the mesmerising form of his first season in England with even more influential displays for the Whites this term.

After five goals in 10 Premier League appearances in a team which is currently fourth from bottom of the division, Raphinha’s emergence is not going unnoticed at the biggest clubs in Europe.

And yet, amid the Champions League noise from agent Deco, the 24-year-old has told BBC Radio Leeds he can achieve his career’s ambitions at Elland Road.

Asked whether he can achieve everything he wants to with Leeds, Raphinha said: “Without a doubt.

“When you bring together players with a real, strong, winning desire together with the manager, the coaching staff, fans who love the club, you create a wonderful atmosphere in the stadium and at the training ground.

“Marcelo Bielsa demands a lot of us. We know that. We’re used to it. We listen to him. He helps us develop and evolve as players, as professionals.

“We listen to him and we play his style of football. That’s the football that has put us, that has given us attention in the Premier League, made us stand out in the Premier League and made Leeds a Premier League team.”

After a tiny taste of what Elland Road can deliver on the final day of last season, Raphinha has finally sampled the real thing in 21/22.

He already feels he understands exactly what the fan base is all about.

“Leeds should never have left the Premier League,” he said. “When you take that together with the fans, who love the club, these fans deserve to be in the Premier League and us as players, the least we can do is repay this love from the fans and get the results the team and the fans deserve.”

Raphinha also confirmed he had fully recovered from the illness which kept him out of Sunday’s Tottenham Hotspur loss.



https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/raphinha-leeds-united-future-career-22267799
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan