Skrevet av Emne: Kamp: vs Arsenal @Elland Road søndag 22.11.20, kl.1730. Tv 2 Sport Premium  (Lest 16768 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Cherry

Nå må Ayling begynne å treffe medspillere :o. Makan... 2 venstresko i dag?
Innlegg generelt fra flere.... Jeez
 

Lucas the Kop Cat

Må opp i pasningskvalitet over hele linja.

GeirO

Når vi ikke scorer i denne gode perioden for oss, så frykter jeg dette er avgjørende for kamputfallet. Synes avslutningene er altfor teknisk dårlige, med ryggsekken fullastet. Tror vi får se et annet Arsenal i andre omgang.
MOT

auren

Når vi ikke scorer i denne gode perioden for oss, så frykter jeg dette er avgjørende for kamputfallet. Synes avslutningene er altfor teknisk dårlige, med ryggsekken fullastet. Tror vi får se et annet Arsenal i andre omgang.
Helt enig. Blir veldig overrasket om vi vinner denne. Burde ledet med et par mål til pause. Første halve omgangen var upresis og rotete, men etterhvert har vi til tider kjørt over Arsenal. Men vi er sårbare bakover. Frykter Arsenal utnytter dette i andre omgang.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

løftet oss utover omgangen men mangler det viktigste,nemlig målet. men vi er blitt farligere og farligere utover omgangen og synes rapha har vært frisk
Forever Leeds United!!!!!!!!

HåvardK

Lite å klage på, syns jeg - bortsett fra effektiviteten. Vi leker jo tidvis med Arsenal. Kjempesteg framover fra de to siste kampene.

Cannavaro

Vi er gode, dette er en veldig god omgang, mangler prikken over i`en.  Vi spiller Arsenal rævva og ut på sidelinja.  Så fortsetter dette i 2.omgang så skal vi vinne.....Mål please !!!
MFLU - Miracles For Leeds United

Barba

Litt nervøst med mye feilpasninger i starten, men bedre og bedre til å til slutt kjøre over Arsenal. Bekymringsfullt at man ikke får uttelling dog.
Barba - MOT

Lucas the Kop Cat

Da skal vi spille med 1 mann mer,

Forever Whites

Utvisningen er grei nok når man ser bilde men skal man være sånn kjerrring som Leeds spiller i ettertid?
Medlem 94237

gulle

Utvisningen er grei nok når man ser bilde men skal man være sånn kjerrring som Leeds spiller i ettertid?
nei. Det der er litt flaut
Nå rykker vi opp! Jasederja

Lucas the Kop Cat

Utvisningen er grei nok når man ser bilde men skal man være sånn kjerrring som Leeds spiller i ettertid?
nei. Det der er litt flaut
Synes ikke det er grunn til å klage på Alioski der.

Milou

Utvisningen er grei nok når man ser bilde men skal man være sånn kjerrring som Leeds spiller i ettertid?
nei. Det der er litt flaut
Eg tenkjer det samme, men dessverre er det slik at om Alioski hadde stått på beina, så hadde det neppe blitt raudt kort.

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk


Lucas the Kop Cat

Nå ønsker jeg meg Rodrigo inn. Kanskje Ayling ut og Dalles på høyrebacken.

GeirO

Bare tre poeng som betyr noe i en sådan stund, men frykter at hver Leedsspiller senker innsatsen med 5 % ubevisst. Ser slik ut nå....
MOT

Cherry

Nå må vi opprettholde tempo, men ikke tømme oss bakover.
Rodrigo må inn etterhvert...

Ayling... på byn’ i natt?! ::)
 

J-R

Bytter??

baste

Få på Moreno, ut med Dallas..

Barba

Nå ønsker jeg meg Rodrigo inn. Kanskje Ayling ut og Dalles på høyrebacken.

Hvorfor ikke en av midtstopperne ut, og Rodrigo styrker siste tredel? Bryter vel litt av filosofien, så skjer vel ikke.
Barba - MOT

TK20

Ah guuuud bytt ut Raphina da!!!

Barba

Ah guuuud bytt ut Raphina da!!!

Or not.
Barba - MOT

karaba

Ayling har vært forferdelig dårlig i dag


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lucas the Kop Cat

Ah guuuud bytt ut Raphina da!!!
Tull, Raphinha med glimrende gjennomløp og Ayling som kløner foran mål.

Lucas the Kop Cat

Nå ønsker jeg meg Rodrigo inn. Kanskje Ayling ut og Dalles på høyrebacken.
Hørte på meg, Marcelo.

GeirO

Dallas ned i trebacklinje og Rodrigo 10'er?
MOT

Lucas the Kop Cat

Cooper da, unødvendig å løpe ned en motspiller på vei utover

leedslife

Cooper spesial

Lucas the Kop Cat

Vi har for lite tempo i overgangene.

Cherry

Cooper løs kanon....

Lucas the Kop Cat

Poveda inn for Raphinha?