Skrevet av Emne: Kamp vs Manchester United #Old Trafford søndag 20.12 kl 1730 TV2 Sport Premium  (Lest 23765 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Johnnyj

Innboksen min gidder jeg ikke å åpne opp i kveld. Den er fylt opp av meldinger fra Man Utd-fans. Merkelig hvor stille de er når det går sånn middels med laget deres, og hvor raske de er ute for å melde i medgang.

Helt ufattelig hvor mange Scum-supportere det er i landet. Er vel kun på grunn av Solskjær sitt mål mot Bayern. Og Beckhæmm

asbfjell

Selv om det er helt irrelevant, men hvordan er det mulig for en ung gutt med ok syn og gange å blåse den sjansen til Harrison? 6 meter.
Er det fordi han må tenke? Rett og slett får for god tid?
Gå fra å blåse inn en kule mot Newcastle på kunstnerisk vis til å ikke treffe mål på den idag. Jeg bare forstår det ikke

Ja, det er derfor.

Dette ligger i hans personlighet. Hør gjerne samtalen han hadde med Adam Pope i forrige uke. Sympatisk og grei gutt. Men han tenker for mye når han skal avgi svar på enkle spørsmål. Ender derfor ofte opp med tendenser til ørkesløs tale, mens lyttere (og intervjuer!) tenker: "Bli nå ferdig med den bablingen!"

Akkurat som når han er ute på kanten og ødelegger en god innleggsmulighet ved å tvære for mye. Eller når han spolerer en stor målsjanse av samme årsak.

Mitt råd til Harrison ville vært: Tenk mindre! La heller intuisjonen tale til deg - og følg konsekvent første innskytelse!

Med vennlig hilsen
Dr. A. Fjell.

Reaney

Leeds med 30 og flest baklengsmål av samtlige lag etter 14 runder. Over 2 baklengsmål pr. kamp. Totalt uakseptabelt. Fortsetter det sånn så rykker vi ned.

GeirO

Fortsetter vi slik vi gjør nå (ligaens mest underholdende lag), kommer vi på en 14.plass. Ingen krise.

asbfjell

Leeds med 30 og flest baklengsmål av samtlige lag etter 14 runder. Over 2 baklengsmål pr. kamp. Totalt uakseptabelt. Fortsetter det sånn så rykker vi ned.

Ja vel.

Men det kunne gjerne vært interessant å få vite hva du mener må gjøres. Konkret.

Eriksen55

Forsvarsspillet vårt så langt denne sesongen er svakest i Premier League, det er bare å ta en titt på tabellen så ser man det. Defensiv dødball ganske sikkert dårligst av alle lag i alle toppdivisjoner i hele Europa.

At vi fortsatt skal rendyrke en fantastisk spillestil under Bielsa er jeg helt enig i. MEN, det må da være mulig å ha en plan B. Galskap det vi driver med i dag. Vær takknemlig for at vi ikke fikk 10 i hatten.

For de som snakker om personlige feil. Disse feilene kommer av en grunn, motstandere som er så raske og gode gjør at det blir feil på feil hos oss. Vi presses til feil.

Det er en mager trøst å si vi kunne scoret fem. For vi kunne jaggu fått både 10 og 12 i hatten.

Å skulle spille den samme fotballen, uavhengig av hvilket spillemateriell du har tilgjengelig, mener jeg er en klar svakhet. Vi blir forutsigbare, og vi får ikke utnyttet spillernes egenskaper på en best mulig måte. I dag hadde Cooper og Ayling vært best om de kunne stå bak under trykk og rense unna. Ikke bli sendt ut på lange løpeturer mot James, Martial og Rashford. I tillegg er vi et godt kontringslag, som Manchester United. Hva i all verden hadde vært gæærnt med å legge seg lengre ned, stenge rom, og kjøre overganger. Neida, vi spilte 45 minutter uten sentral midtbane, tømt og rømt.

Enig i det meste. Men starten i går preget hele kampen. Ballmissen til Raphinia kom ikke av feil taktikk eller at motstander var raske. Han mistet ballen. Han brukte for lang tid. Sånn skjer mange ganger, vi ble brutalt straffet. Samme med Klich og Phillipps. Dem står og sover! Rodrigo spilte en håpløs feilpassning upresset rett i en man utd spiller. Du kan legge hvilken taktikk du vil, men med sånne feil blir det vanskelig.

Ingen tvil om at vi er frynsete bakover i år. Det er ikke kun forsvarsspillerne sin skyld. At vi kunne slippe inn 12-14 mål henger også sammen med at vi måtte frem å jage fra det første minuttet i kampen. En sånn start hadde påvirket alle lag negativt.  Når vi har Bielsa så blir det ingen parkering av buss for å begrense nederlaget..heller ikke etter den starten. Hodgson og Big S hadde gjort det, helst fra start. Dit vil vi ikke! Dette er Bielsa på godt og vondt. Han trekker nok noe lærdom ut av dette.

Til slutt handler det kun om 3 tapte poeng. Lever godt med 0 poeng i går. Tar vi 6 poeng i julen har vi hatt en bra desember og da er nok Bielsa gud igjen...helt frem til neste tap.

ingve1960

Ser at det skives om bommen til Harrison, den hvar stygg og er enig med aspfjell at Harrison ikke må tenke for mye.
Men vi hadde en ved navn timo werner som kosta over 450 mill ca 10 ganger Jack han klarte brenne fra 10 cm. Og for noen kamper siden brandt sterling fra 3m åpen kasse.ikke billigsalg der heller.  Sånt skjer..

Kato

Forsvarsspillet vårt så langt denne sesongen er svakest i Premier League, det er bare å ta en titt på tabellen så ser man det. Defensiv dødball ganske sikkert dårligst av alle lag i alle toppdivisjoner i hele Europa.

At vi fortsatt skal rendyrke en fantastisk spillestil under Bielsa er jeg helt enig i. MEN, det må da være mulig å ha en plan B. Galskap det vi driver med i dag. Vær takknemlig for at vi ikke fikk 10 i hatten.

For de som snakker om personlige feil. Disse feilene kommer av en grunn, motstandere som er så raske og gode gjør at det blir feil på feil hos oss. Vi presses til feil.

Det er en mager trøst å si vi kunne scoret fem. For vi kunne jaggu fått både 10 og 12 i hatten.

Å skulle spille den samme fotballen, uavhengig av hvilket spillemateriell du har tilgjengelig, mener jeg er en klar svakhet. Vi blir forutsigbare, og vi får ikke utnyttet spillernes egenskaper på en best mulig måte. I dag hadde Cooper og Ayling vært best om de kunne stå bak under trykk og rense unna. Ikke bli sendt ut på lange løpeturer mot James, Martial og Rashford. I tillegg er vi et godt kontringslag, som Manchester United. Hva i all verden hadde vært gæærnt med å legge seg lengre ned, stenge rom, og kjøre overganger. Neida, vi spilte 45 minutter uten sentral midtbane, tømt og rømt.

Enig i det meste. Men starten i går preget hele kampen. Ballmissen til Raphinia kom ikke av feil taktikk eller at motstander var raske. Han mistet ballen. Han brukte for lang tid. Sånn skjer mange ganger, vi ble brutalt straffet. Samme med Klich og Phillipps. Dem står og sover! Rodrigo spilte en håpløs feilpassning upresset rett i en man utd spiller. Du kan legge hvilken taktikk du vil, men med sånne feil blir det vanskelig.

Ingen tvil om at vi er frynsete bakover i år. Det er ikke kun forsvarsspillerne sin skyld. At vi kunne slippe inn 12-14 mål henger også sammen med at vi måtte frem å jage fra det første minuttet i kampen. En sånn start hadde påvirket alle lag negativt.  Når vi har Bielsa så blir det ingen parkering av buss for å begrense nederlaget..heller ikke etter den starten. Hodgson og Big S hadde gjort det, helst fra start. Dit vil vi ikke! Dette er Bielsa på godt og vondt. Han trekker nok noe lærdom ut av dette.

Til slutt handler det kun om 3 tapte poeng. Lever godt med 0 poeng i går. Tar vi 6 poeng i julen har vi hatt en bra desember og da er nok Bielsa gud igjen...helt frem til neste tap.

De feilene du nevner blir det jo flere av jo bedre motstandere vi møter. Raphinhas feil skulle ALDRI ført til baklengs. Null skjerm foran forsvaret, rettvendte spillere all over mot vår stakkars firer. Og det fra første sekund av kampen. Og du har helt rett i at dette ikke bare er forsvarets feil.

Kato

Ser at det skives om bommen til Harrison, den hvar stygg og er enig med aspfjell at Harrison ikke må tenke for mye.
Men vi hadde en ved navn timo werner som kosta over 450 mill ca 10 ganger Jack han klarte brenne fra 10 cm. Og for noen kamper siden brandt sterling fra 3m åpen kasse.ikke billigsalg der heller.  Sånt skjer..

Den var stor også den Harrison skjøt utenfor via Maguire. Tenk en liten skuddfinte der. Maguire i pølsebua, og Harrison alene på femmeteren.
 

ingve1960

Meget bra analyse av både kato og Eriksen..
I de seks siste kampene til mu har et svindyrt lag reist hjem med 2 tapte poeng og fem andre gått i dusjen med 0 p,dét sier meg at det er ganske normalt å tape mot dette laget.

Det sies at bielsa er naiv og ikke gjør noe. Det er jo akkurat det han gjør, han ser at høyre side og sentral midt er helt ute og kjører.
Han bytter side på raphina og i pausen tar han ut to av de få på vårt lag som jeg har forstått holder pl nivå.
Da fungerer raphina bedre Dallas spiller bedre på midten og Harrison en bedre deff jobb høyre. Siste 52 min med rokeringer i laget spiller vi 2-2.vi hadde store sjangser til utlign på både 0-2 og 0-3. Det at vi får store sjangser mot på slutten er helt normalt når vi trykker på.
De 2 neste vil vise mer hvor vi står ingen kamper i denne liga er enkle så jeg er veldig fornøyd med 4poeng.
MOT

Kontakinte

Patrick Bamford uttaler seg om Bielsa's måte å spille på etter dagens kamp.

Og Bamford er spot on!

He said: "We're fully behind the manager, we know what he demands and the high levels that he demands. Ultimately if we play exactly the way he wants to we'd win the game - we'd win every match.

"But we're human and we make errors and sometimes we're not quite at it. It's fine margins. If we win the ball, outside their 18 yard box and it's a great chance to score, but if we're a little bit late on the press we're caught out."


Vi skal slettes ikke endre spillestil!

Vi skal terpe og terpe, og samtidig gradvis bytte ut spillere med nye og bedre spillere.
Flott svar og en opplysning til tvilerne våre! Vi har den mest intelligente spissen i PL. Blås gjerne dette innlegget opp, så alle med dårlig syn får det med seg. 8) ;)

gekon17

Anbefaler virkelig TSB sin matchball pod etter denne kampen, hjalp iallefall meg å litt lysere på det

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk


leedslife

Det må jo kunne skje feil høyt i banen eller bli laget frispark/cornere ( Se West Ham/Chelsea) uten at det betyr det er mål. Må jo være mulig å kunne stole mer på et forsvar enn det vi har nå.
ManU gjør jo store feil i går de og der vi gjenvinner ballen høyt og de er i ubalanse, men Lindeløf og Maguire gjør såpass mye at de minimerer muligheten for mål i mot.
Hos oss er jo de jo rett gjennom. Rett alene med keeper. Apropo Harrison. Grunnen til at de er såpass alene og får tid til å tenke hindrer oss sikkert fra et sted mellom 10 og 14 mål i mot.

Er jo ingen stål. Se 3-0 målet. Se det forsøket på å blokkere skuddet fra Ayling. Man skulle ikke tro det var et lokalderby.

Tenk at vi må ha en mentalitet at scorer vi 3-4 mål i hver kamp så er det gode sjanser for poeng.

Og hva gjelder Phillips og Klich. Absolutt ikke spesielt gode i 1 omgang , men byttene kom jo fordi kampen var ferdig og begge hadde 4 gule. At en manager av Bielsas kaliber påstår at med disse byttene så er målet og komme tilbake i kampen er jo bare tull.Det kommuniserer jo bare ut fordi det er en utrolig viktig kamp for mange og sjeldent man opplever at et lokalderby er ferdigspilt etter 10 minutt. Han skal faktisk ha for det at han tenkte langsiktig.
« Siste redigering: Desember 21, 2020, 09:54:17 av leedslife »

Reaney

As. Fjeld. Dette laget trenger spillere som "kan" og har rutine og erfaring fra PL. Få inn en kvalitets midtstopper, et defensivt midtbaneanker og en boxåpner så vinner vi 1-0 i 10 av de resterende kampene etter jul. Kan ikke fly ute på banen lenger med en haug av urutinerte læregutter på dette nivået. PL har både horn og hale og er så kynisk som det bare går an. Solskjær blir genierklært ved å tatt i bruk James i går. Tullprat. Trenger ikke å være geni for å forstå hvordan PL's dårligste forsvar skal brytes ned.

Kato

As. Fjeld. Dette laget trenger spillere som "kan" og har rutine og erfaring fra PL. Få inn en kvalitets midtstopper, et defensivt midtbaneanker og en boxåpner så vinner vi 1-0 i 10 av de resterende kampene etter jul. Kan ikke fly ute på banen lenger med en haug av urutinerte læregutter på dette nivået. PL har både horn og hale og er så kynisk som det bare går an. Solskjær blir genierklært ved å tatt i bruk James i går. Tullprat. Trenger ikke å være geni for å forstå hvordan PL's dårligste forsvar skal brytes ned.

Vi har jo et av Premier Leagues beste midtbaneanker i Kalvin Phillips. Så vi behøver overhodet ikke noen forsterkning i den posisjonen hvor vi er sterkest. Spiller til og med på det engelske landslaget. Det handler jo mye mer om hvordan vi bruker Phillips. Helt feil å sende han halsende rundt hele banen mann mot mann. La han være skjerm i sone foran forsvaret, og styre spillet derfra.

Pr. dato tenker jeg vi først og fremst bør kjøpe oss en venstre back. Vi handlet to midtstoppere i sommer, det får være nok i den posisjonen foreløpig. Llorente på vei tilbake, og en tid så er Koch også klar.

Jeg ville kanskje rendyrket Rodrigo som playmaker, og heller brukt penger på en spiss som dekker opp for Bamford siste 20 min.
« Siste redigering: Desember 21, 2020, 09:57:20 av Kato »
 

Kontakinte


auren

As. Fjeld. Dette laget trenger spillere som "kan" og har rutine og erfaring fra PL. Få inn en kvalitets midtstopper, et defensivt midtbaneanker og en boxåpner så vinner vi 1-0 i 10 av de resterende kampene etter jul. Kan ikke fly ute på banen lenger med en haug av urutinerte læregutter på dette nivået. PL har både horn og hale og er så kynisk som det bare går an. Solskjær blir genierklært ved å tatt i bruk James i går. Tullprat. Trenger ikke å være geni for å forstå hvordan PL's dårligste forsvar skal brytes ned.

Vi har jo et av Premier Leagues beste midtbaneanker i Kalvin Phillips. Så vi behøver overhodet ikke noen forsterkning i den posisjonen hvor vi er sterkest. Spiller til og med på det engelske landslaget. Det handler jo mye mer om hvordan vi bruker Phillips. Helt feil å sende han halsende rundt hele banen mann mot mann. La han være skjerm i sone foran forsvaret, og styre spillet derfra.

Pr. dato tenker jeg vi først og fremst bør kjøpe oss en venstre back. Vi handlet to midtstoppere i sommer, det får være nok i den posisjonen foreløpig. Llorente på vei tilbake, og en tid så er Koch også klar.

Jeg ville kanskje rendyrket Rodrigo som playmaker, og heller brukt penger på en spiss som dekker opp for Bamford siste 20 min.

Sikkert et godt forslag, men med Bielsa som trener vil vel dette ALDRI bli en aktualitet?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

As. Fjeld. Dette laget trenger spillere som "kan" og har rutine og erfaring fra PL. Få inn en kvalitets midtstopper, et defensivt midtbaneanker og en boxåpner så vinner vi 1-0 i 10 av de resterende kampene etter jul. Kan ikke fly ute på banen lenger med en haug av urutinerte læregutter på dette nivået. PL har både horn og hale og er så kynisk som det bare går an. Solskjær blir genierklært ved å tatt i bruk James i går. Tullprat. Trenger ikke å være geni for å forstå hvordan PL's dårligste forsvar skal brytes ned.

Vi har jo et av Premier Leagues beste midtbaneanker i Kalvin Phillips. Så vi behøver overhodet ikke noen forsterkning i den posisjonen hvor vi er sterkest. Spiller til og med på det engelske landslaget. Det handler jo mye mer om hvordan vi bruker Phillips. Helt feil å sende han halsende rundt hele banen mann mot mann. La han være skjerm i sone foran forsvaret, og styre spillet derfra.

Pr. dato tenker jeg vi først og fremst bør kjøpe oss en venstre back. Vi handlet to midtstoppere i sommer, det får være nok i den posisjonen foreløpig. Llorente på vei tilbake, og en tid så er Koch også klar.

Jeg ville kanskje rendyrket Rodrigo som playmaker, og heller brukt penger på en spiss som dekker opp for Bamford siste 20 min.

Sikkert et godt forslag, men med Bielsa som trener vil vel dette ALDRI bli en aktualitet?

auren

Har jo vært slik i mange kamper, spesielt i går at han forsvant totalt. Det er vel ikke en endring av spillestil, mer en justering av spillestilen vi har.
 

HåvardK

Selv om det er helt irrelevant, men hvordan er det mulig for en ung gutt med ok syn og gange å blåse den sjansen til Harrison? 6 meter.
Er det fordi han må tenke? Rett og slett får for god tid?
Gå fra å blåse inn en kule mot Newcastle på kunstnerisk vis til å ikke treffe mål på den idag. Jeg bare forstår det ikke
Helt irrelevant er det ikke. Vi må snart bedre effektiviteten vår, siden vi skal fortsette å slippe inn 3-6 mål pr kamp når vi møter god motstand. Jeg kjenner at jeg er sur og oppgitt ennå over sjansesløsinga i går. Bamfords bom på 0-2 var også elendig. Det må da gå an å treffe målet, i det minste?

leedslife

Selv om det er helt irrelevant, men hvordan er det mulig for en ung gutt med ok syn og gange å blåse den sjansen til Harrison? 6 meter.
Er det fordi han må tenke? Rett og slett får for god tid?
Gå fra å blåse inn en kule mot Newcastle på kunstnerisk vis til å ikke treffe mål på den idag. Jeg bare forstår det ikke
Helt irrelevant er det ikke. Vi må snart bedre effektiviteten vår, siden vi skal fortsette å slippe inn 3-6 mål pr kamp når vi møter god motstand. Jeg kjenner at jeg er sur og oppgitt ennå over sjansesløsinga i går. Bamfords bom på 0-2 var også elendig. Det må da gå an å treffe målet, i det minste?
Kunne ikke vært mer enig.
Bamfords bom er oppe der med Aylings forsøk på blokkering.
Så klart skal han score. Få ihverfall keeper til å gjøre en fantastisk redning. Sånne halvveis forsøk i begge ender gir oss ikke noe gratis. Er jo avhengig av at enkeltspillere står frem. Vi så ut som en gjeng med tusseladder som hadde vunnet en bilett til å kunne spille en slik kamp

leedslife

Ifølge vglive (ja, jeg vet) så hadde djevlene 15 skudd på mål. 6 går i mål og 5 til burde gått i mål.
Ja kampen var åpen, den var ferdig etter 10 spilt og andre omgang blir det 2-2, men er jo mye mellom her hvis man våger å være litt kritiske.
Det er jo en gjennomføring som er så svak at det nesten er vanskelig å beskrive med ord så mange timer etter.
Legger man til hvor spesiell og mye denne kampen betyr for oss i tillegg så lignet det mer en total mental svikt som man har sett mot Sheff Utd, Derby m.f tidligere da vi var i CC. Dette går på kampplan og inngang til kampen Eriksen. Er jo et trenerteams ansvar å komme inn i hodet på spillerne også å billedgjøre hva som forventes og hva man kan forvente å havne oppi.
 Det er ikke bare personlige feil av sentrale spillere. Mange av de samme spillerne skaper jo faktisk også sjanser for oss. Uten at jeg frikjenner Raphinha, Kick for målene i mot. Men det bunner jo litt i det samme man tar opp i andre tråder her vedr Harrison f.eks.
Noen ganger setter vi opp spillere i gode posisjoner og da ender i Nada eller nesten. Setter vi opp spillerne defensivt i dårlige posisjoner så er det jo rett opp i pølseboden. Bortsett fra Cooper er det jo knapt noe form for oppofrende over det som skjer bak. Ser jo ut som små guttepjokker.
Han lo og smilte mye i går Bruno og jeg kan skjønne han. En mann med et slikt fotballhode kan jo knapt ha vært borti lignende tar man vekk pre-season kamper o.l
« Siste redigering: Desember 21, 2020, 11:32:27 av leedslife »

ingve1960

Ja. Vi gjør ingen god kamp men er ikke enig i at det er så svart.
Bambi alene med keeper +korrekt anulert mål
Raphina innsiden av stolpe
Sinnsyk beinparade av degea på skudd fra.. Harrison og bommen til Harrison.
Gode skuddforsøk av både alli og raphina som blokkes på 5m.
Vi topper både korner statistikk og possisjen..

Mange lag i denne liga har ikke dette å by på på de beste dsgene en gang, hva skal fansen dis si..

LEO

Problemet vårt er at vi har ingen venstre back og vi har ikke lagt nok vekt ved kjøp  at de skal være gode hodespillere. 
Så latterlig ut når venstre backen vår skulle dekke opp for første skuddet/målet.
Ayling er jo utrolig dårlig på hode, det så vi mot Newcastle også.
Viktig at vi nå legger vekt på å få inn gode hodespillere, da corner og frispark er en vesentlig del av spillet.
Enig med en her om å bygge opp/erstatte spiller for spiller, med å bytte ut de dårligste.   
Vil ta en 3 år å nå CL nivå.
De to neste kampene vil være veldig viktige når det gjelder resultat. Taper vi de,
da er vi i nedrykksstriden med begge beina.  :'(
 

GeirO

Jeg ser ikke mørkt på dette. Herlig med 5-2 og 2-6, men vi kan bli bedre på midtbanen når motstander har ballen.....
Tror faktisk at med marginene med oss, kunne vi fort vunnet 6-2. Skikkelig Hawaikamp.
MOT

HåvardK

Problemet vårt er at vi har ingen venstre back og vi har ikke lagt nok vekt ved kjøp  at de skal være gode hodespillere. 

Skulle gjerne ha hatt en bedre venstre back (selv om Dallas egentlig har fungert bra i den rollen). Nå kjøpte vi vel inn to stoppere som begge er brukbare i lufta, så det holder egentlig ikke helt som "problemet vårt".

Killa

Problemet vårt er at vi har ingen venstre back og vi har ikke lagt nok vekt ved kjøp  at de skal være gode hodespillere. 

Skulle gjerne ha hatt en bedre venstre back (selv om Dallas egentlig har fungert bra i den rollen). Nå kjøpte vi vel inn to stoppere som begge er brukbare i lufta, så det holder egentlig ikke helt som "problemet vårt".

Dette er et viktig poeng Håvard - uten at det alene forklarer kollapsen vår i går.
Hadde vi hatt Koch og Llorente skadefrie på plass de siste ukene kunne det muligens ha sett noe annerledes ut... Er klar over at alle lag får skader på sentrale spillere og må ha stall nok til å takle slikt - men det er klart at med både en tysk og en spansk landslagsstopper ute med skade så er det rart om ikke det skulle merkes.
Jeg ser ikke så svart på dette nå etter å ha sovet på det en natt - vi har reist oss før og vil garantert reise oss igjen. I går gikk det meste galt - det skjer noen ganger mot gode lag men vi kan ikke surmule av å bli utspilt av verdens rikeste (?) klubb første sesongen etter opprykket og med stort sett CC-spillere på laget.

In Bielsa we trust!! ;D

Bjorn

Kommer ikke over tanken at hvis Raphinha ikke hadde mistet ballen i forkant av mål 1 men passet ballen fremover istedetfor forsøk på bakover, hadde det ikke blitt mål ut av det.. OG,.. jeg tør faktisk påstå at det andre målet ikke hadde kommet heller. Ihvertfall ikke på det tidspunktet. Er små marginer som går mot oss. MU var sykt effektive i første omgang. I andre misset dem jo litt og, takk og lov!

En annen ting som irriterer meg, et at alle lar seg lure av Martial sitt tunge fall tross 2 bein i bakken etter at han chippet ballen opp i lufta på straffen. (Det var forsåvidt et lurt trekk av han og krever litt skills, men for pokker, klar å hold deg på beina..) Ingen i studio som diskuterer filming her? Det føyer seg inn i rekken av situasjoner hvor spisser manipulerer dommer med å ''stikke frem'' bein for å få straffefordel. På Vardy har de jo vist en kavalkade på nettopp dette. Koch ble utsatt for dette mot Fulham eller Sheffield om jeg ikke husker feil. En uting, og det forbauser meg at VAR ikke klarer å luke ut overdrivelser som det.

Har troen på at Raphinha treffer mål neste kamp. Tror han er ganske frustert etter å ha bommet og bommet i to kamper på rad.  ;D

 
Marching On! 4276

Cherry

Problemet vårt er at vi har ingen venstre back og vi har ikke lagt nok vekt ved kjøp  at de skal være gode hodespillere. 
Så latterlig ut når venstre backen vår skulle dekke opp for første skuddet/målet.
Ayling er jo utrolig dårlig på hode, det så vi mot Newcastle også.
Viktig at vi nå legger vekt på å få inn gode hodespillere, da corner og frispark er en vesentlig del av spillet.
Enig med en her om å bygge opp/erstatte spiller for spiller, med å bytte ut de dårligste.   
Vil ta en 3 år å nå CL nivå.
De to neste kampene vil være veldig viktige når det gjelder resultat. Taper vi de,
da er vi i nedrykksstriden med begge beina.  :'(

Helt enig her!  Det tar i hvertfall 2 sesonger m/PL penger å skape en god PL tropp!
Hvis vi tar ny-signeringene:  Koch, Llorente, Rodrigo og Raphinha...pluss Klich og Philips - samt Meslier...kanskje Pablo og Harrison på gode dager...da ar vi ca 8 stk med god kvalitet.
Vi mangler 3 mann for en god 11`ver og mest av alt VB og HB samt shield for Philips og Bamford...altså 5 gode spillere til.
DA kan vi konkurrere mot top 6 lagene.
I mens så KAN vi matche lagene under disse på gode dager, HVIS spillerne klarer og gjennomføre systemet vi spiller med...slik som mot Newcastle.
Vi kommer til å slippe inn mange mål så lenge vi ikke matcher dødball , og at lag mot oss kommer såpass lett til innlegg...samt bryter oss på pasnings- kvalitet...slik det var MYYYE av i går.

Seff`sur etter gårsdagens stygge tap, men vi er ikke DER ennå ift stallen/kvaliteten som Scum har i troppen.

Bring on Burnley!

GeirO

Problemet vårt er at vi har ingen venstre back og vi har ikke lagt nok vekt ved kjøp  at de skal være gode hodespillere. 
Så latterlig ut når venstre backen vår skulle dekke opp for første skuddet/målet.
Ayling er jo utrolig dårlig på hode, det så vi mot Newcastle også.
Viktig at vi nå legger vekt på å få inn gode hodespillere, da corner og frispark er en vesentlig del av spillet.
Enig med en her om å bygge opp/erstatte spiller for spiller, med å bytte ut de dårligste.   
Vil ta en 3 år å nå CL nivå.
De to neste kampene vil være veldig viktige når det gjelder resultat. Taper vi de,
da er vi i nedrykksstriden med begge beina.  :'(

Helt enig her!  Det tar i hvertfall 2 sesonger m/PL penger å skape en god PL tropp!
Hvis vi tar ny-signeringene:  Koch, Llorente, Rodrigo og Raphinha...pluss Klich og Philips - samt Meslier...kanskje Pablo og Harrison på gode dager...da ar vi ca 8 stk med god kvalitet.
Vi mangler 3 mann for en god 11`ver og mest av alt VB og HB samt shield for Philips og Bamford...altså 5 gode spillere til.
DA kan vi konkurrere mot top 6 lagene.
I mens så KAN vi matche lagene under disse på gode dager, HVIS spillerne klarer og gjennomføre systemet vi spiller med...slik som mot Newcastle.
Vi kommer til å slippe inn mange mål så lenge vi ikke matcher dødball , og at lag mot oss kommer såpass lett til innlegg...samt bryter oss på pasnings- kvalitet...slik det var MYYYE av i går.

Seff`sur etter gårsdagens stygge tap, men vi er ikke DER ennå ift stallen/kvaliteten som Scum har i troppen.

Bring on Burnley!
Du glemte kanskje vår beste/jevneste spiller, Mr.Dallas.
MOT

leedslife

Problemet vårt er at vi har ingen venstre back og vi har ikke lagt nok vekt ved kjøp  at de skal være gode hodespillere. 
Så latterlig ut når venstre backen vår skulle dekke opp for første skuddet/målet.
Ayling er jo utrolig dårlig på hode, det så vi mot Newcastle også.
Viktig at vi nå legger vekt på å få inn gode hodespillere, da corner og frispark er en vesentlig del av spillet.
Enig med en her om å bygge opp/erstatte spiller for spiller, med å bytte ut de dårligste.   
Vil ta en 3 år å nå CL nivå.
De to neste kampene vil være veldig viktige når det gjelder resultat. Taper vi de,
da er vi i nedrykksstriden med begge beina.  :'(

Helt enig her!  Det tar i hvertfall 2 sesonger m/PL penger å skape en god PL tropp!
Hvis vi tar ny-signeringene:  Koch, Llorente, Rodrigo og Raphinha...pluss Klich og Philips - samt Meslier...kanskje Pablo og Harrison på gode dager...da ar vi ca 8 stk med god kvalitet.
Vi mangler 3 mann for en god 11`ver og mest av alt VB og HB samt shield for Philips og Bamford...altså 5 gode spillere til.
DA kan vi konkurrere mot top 6 lagene.
I mens så KAN vi matche lagene under disse på gode dager, HVIS spillerne klarer og gjennomføre systemet vi spiller med...slik som mot Newcastle.
Vi kommer til å slippe inn mange mål så lenge vi ikke matcher dødball , og at lag mot oss kommer såpass lett til innlegg...samt bryter oss på pasnings- kvalitet...slik det var MYYYE av i går.

Seff`sur etter gårsdagens stygge tap, men vi er ikke DER ennå ift stallen/kvaliteten som Scum har i troppen.

Bring on Burnley!

Takk her var det mye riktig synes jeg