Skrevet av Emne: White Noise episode 44  (Lest 1322 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

White Noise episode 44
« på: Januar 08, 2021, 10:09:38 »
Satt for første gang og hørte denne podcasten. Interessant diskusjon, spennende å høre vurderingene de siste 6 kampene fra forskjellige karer.

Et tema jeg savnet i kampdiskusjonen:

Hvordan påvirker den elendige matta på Elland Road spillestilen vår? Kanskje det har vært diskutert i tidligere podcaster?

Et poeng (en detalj) i diskusjonen rundt Tottenham - Leeds jeg også savnet:

Hva betydde det for kampen at Tottenham hadde langt mer hvile enn oss midt i den mest hektiske fotballuken i året?






« Siste redigering: Januar 08, 2021, 10:17:36 av Kato »
 

Kickthemdown

Sv: White Noise episode 44
« Svar #1 på: Januar 08, 2021, 11:30:04 »
Tenker man bør prøve som Leeds supporter å ikke kalle scum for United i en Leeds-pod. Vedkommende bør snarest skrive sin unnskyldning her ellers blir det automatisk utmelding av Luscos.

Shame Shame shame.

Ellers så ble det lagt 15 min + i en diskusjon om Karen som egentlig ikke er noe å diskutere. Ble jævla langdrygt.

leedslife

Sv: White Noise episode 44
« Svar #2 på: Januar 08, 2021, 11:47:01 »
Tenker man bør prøve som Leeds supporter å ikke kalle scum for United i en Leeds-pod. Vedkommende bør snarest skrive sin unnskyldning her ellers blir det automatisk utmelding av Luscos.

Shame Shame shame.

Ellers så ble det lagt 15 min + i en diskusjon om Karen som egentlig ikke er noe å diskutere. Ble jævla langdrygt.
[/b]

Har ikke hørt podden. Skal prøve meg.
Er ikke Karen diskusjonen i utgangspunktet ganske intr? Ikke hva som ble meldt, men mekanismene i etterkant

Kickthemdown

Sv: White Noise episode 44
« Svar #3 på: Januar 08, 2021, 16:36:42 »
Tenker man bør prøve som Leeds supporter å ikke kalle scum for United i en Leeds-pod. Vedkommende bør snarest skrive sin unnskyldning her ellers blir det automatisk utmelding av Luscos.

Shame Shame shame.

Ellers så ble det lagt 15 min + i en diskusjon om Karen som egentlig ikke er noe å diskutere. Ble jævla langdrygt.
[/b]
Joda. Ble mer kjekling mellom en bergenser som ikke VIL forstå og de andre...  ;)
Har ikke hørt podden. Skal prøve meg.
Er ikke Karen diskusjonen i utgangspunktet ganske intr? Ikke hva som ble meldt, men mekanismene i etterkant