Skrevet av Emne: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium  (Lest 22071 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

leedslife

Sv: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium
« Svar #180 på: Januar 16, 2021, 19:09:33 »
Vis vi skal sikre en ledelse kan dette bytte funke men ikke når vi trenger mål. Da mener jeg alioski er bedre vb
Jo men når laget sliter med å sette grunnspillet er det vanskelig å beholde en spiller som Alioski på banen.  Flust av enkle feil og veldig svak defensivt.
Skal vi få snudd dette må vel det beste laget etterhvert få spille ( flere kamper sammen) og det er Meslier, Ayling, Koch (Llorente), Cooper, Dallas- Phillips, klich Rodrigo, Harrison, Bamford og Harrison.
Alioski og Pablo ok alternativer i ulike kampbildet fra benk. Resten gjør nesten minimal forskjell

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

gekon17

Sv: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium
« Svar #182 på: Januar 16, 2021, 19:15:02 »
Synes Roberts får ufortjent mye tyn i dag, gjorde det etter mitt syn ok+ i dag

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk


Reaney

Sv: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium
« Svar #183 på: Januar 16, 2021, 19:15:56 »
Første Premier League seier til Brighton i januar, ever. Utrolige hvilke statistics Leeds klarer å bryte i disfavør gang på gang på gang.

leedslife

Sv: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium
« Svar #184 på: Januar 16, 2021, 19:16:45 »
Det var da veldig til svartmaling! Vi blir da ikke plutselige ligaens dårligste lag fordi om vi taper noen kamper. Dårlig bane ja, men det der vi jo om ikke alle behøver å skrive om det. Men skulle tro at våre spillere kjenner banen best, men de som sklir mest rundt. Bielsa er og blir Bielsa på godt og vondt, det bør vel ikke overraske noen her på forumet så voldsomt, slik som det kan virke til tider på innleggene. Heads up, we are Leeds, aren't we??
siste 6 er vi vel midt på tabellen, men stygg utvikling så langt i 2021.
7 mål i mot og 0 mål.
Ikke overbevisende tendenser defensivt på slutten av 2020 heller.
Lagene bak har overbevist i det siste og erfaringsmessig under Bielsa er vel ikke januar og februar veldig gode måneder. Gressmatta idag er lik for begge lag, men mentalitet og vilje var veldig forskjellig.
Men jeg tror vi står. Når gresset blir grønnere kommer el mago på 46 og spiller seg til en ny kontrakt :-)

leedslife

Sv: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium
« Svar #185 på: Januar 16, 2021, 19:17:46 »
Synes Roberts får ufortjent mye tyn i dag, gjorde det etter mitt syn ok+ i dag

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk

Var bra. Kanskje noe av det bedre jeg har sett av han. Det er et stort pluss. For klich/Rodrigo får det ikke akkurat til om dagen

Cherry

Sv: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium
« Svar #186 på: Januar 16, 2021, 19:26:18 »
En ærlig Bielsa etter kamp.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/marcelo-bielsa-leeds-united-loss-19639027

Han ser hva som skjer han. Virker som en sliten gjeng utpå der i dag, vi må få inn energi og tempo i spillet vårt igjen....og ett par kvalitetssigneringer.
Benken vil alltid vise hvor mye kvalitet d er i troppen.
 

ingve1960

Sv: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium
« Svar #187 på: Januar 16, 2021, 19:27:04 »
Har skåret mest mål og tatt mest poeng med alioski  vb.
Tror knapt nok vi har skåra mål og iallefall ikke snudd kamp med Dallas ned vb

morten1966

Sv: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium
« Svar #188 på: Januar 16, 2021, 19:30:54 »
Første Premier League seier til Brighton i januar, ever. Utrolige hvilke statistics Leeds klarer å bryte i disfavør gang på gang på gang.

Vi er gode på å bryte statistikker....rykker sikkert ned å...Fryktelig prestasjon på en dårlig bane som så så bra ut før kampen. Å ikke skyld på Kiko  idag .Minst dårlig av alle.

Kato

Sv: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium
« Svar #189 på: Januar 16, 2021, 19:31:57 »
Første Premier League seier til Brighton i januar, ever. Utrolige hvilke statistics Leeds klarer å bryte i disfavør gang på gang på gang.

Vi er gode på å bryte statistikker....rykker sikkert ned å...Fryktelig prestasjon på en dårlig bane som så så bra ut før kampen. Å ikke skyld på Kiko  idag .Minst dårlig av alle.

Vanskelig å være dårlig når du knapt er borti ballen.
 

morten1966

Sv: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium
« Svar #190 på: Januar 16, 2021, 19:35:27 »
Første Premier League seier til Brighton i januar, ever. Utrolige hvilke statistics Leeds klarer å bryte i disfavør gang på gang på gang.

Vi er gode på å bryte statistikker....rykker sikkert ned å...Fryktelig prestasjon på en dårlig bane som så så bra ut før kampen. Å ikke skyld på Kiko  idag .Minst dårlig av alle.

Vanskelig å være dårlig når du knapt er borti ballen.
Da har vel han gjort en god jobb med forsvaret da.
« Siste redigering: Januar 16, 2021, 19:38:22 av morten1966 »

leedslife

Sv: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium
« Svar #191 på: Januar 16, 2021, 19:39:09 »
Har skåret mest mål og tatt mest poeng med alioski  vb.
Tror knapt nok vi har skåra mål og iallefall ikke snudd kamp med Dallas ned vb
Mulig, men viktigste vi gjør er å sette et fundament. Vi kan ikke slippe inn mål på personlig feil og unnasluntring hver kamp.
Dallas gir oss muligens bedre balanse. Alioski er kanskje bedre å kaste inn fra benken på slutten? Han kan både gi oss energi og komme til målsjanser.

Dallas var en av våre aller beste i fjor. Samme så langt. Umulig å benke han. Umulig å benke Ayling.
Tror det er større sjanse for at jorda går under enn at han benker Raphinha eller Harrison for Alioski på vingen

morten1966

Sv: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium
« Svar #192 på: Januar 16, 2021, 19:39:59 »
Hva har skjedd med Hernandez? Traff han med en pasning da han kom inn?

TK20

Sv: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium
« Svar #193 på: Januar 16, 2021, 19:53:40 »
Roberts fra start mot Newcastle. Hvem er med?

leedslife

Sv: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium
« Svar #194 på: Januar 16, 2021, 19:59:39 »
Roberts fra start mot Newcastle. Hvem er med?

Hvorfor ikke?
Trodde aldri jeg skulle komme der.
Trenger noe energi og noe uforutsigbart der oppe. Motstanderens kan jo lese oss som en åpen bok.
En gang med Raphinha idag er vi farlige og de er litt på hæla. Ihverfall fra åpent spill mot etablert

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium
« Svar #195 på: Januar 16, 2021, 20:04:57 »
Roberts fra start mot Newcastle. Hvem er med?

Bielsa er trolig ikke med.  ;)
Super Leeds since 1968

PetterH

Sv: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium
« Svar #196 på: Januar 16, 2021, 20:05:29 »
Ut med en spansk landslagsspiss, kjøpt for over 30 mill og inn med en spiller som såvidt holder Championship nivå. Bravo Bielsa.

Enig , han viste gode tendenser noen kamper når han spilte seg inn i
første elleveren , men PR nå virker han dessverre  som’katta i sekken’.
 

leedslife

Sv: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium
« Svar #197 på: Januar 16, 2021, 20:09:27 »
Chelsea scoring. Synd, men veldig greit ikveld :-)

Eriksen55

Sv: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium
« Svar #198 på: Januar 16, 2021, 21:07:55 »
Litt bedre tendenser. Tipper Poveda blir første innbytter her.

auren
Har ennå til gode å se Poveda gjøre noe impact i PL


Sent from my iPhone using Tapatalk
Da så du ikke kampen mot City?

Han var god da. Men blir litt feil å påpeke det ene innbyttet, når de 8 andre er hjelpesløse.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium
« Svar #199 på: Januar 16, 2021, 21:12:09 »
Ut med en spansk landslagsspiss, kjøpt for over 30 mill og inn med en spiller som såvidt holder Championship nivå. Bravo Bielsa.

Enig , han viste gode tendenser noen kamper når han spilte seg inn i
første elleveren , men PR nå virker han dessverre  som’katta i sekken’.
Covid-relatert, lurte presssen?

How much has COVID affected Rodrigo?
No, physically he has recovered his level. With regards to the attacking output, the team has reduced, not Rodrigo necessarily.

Ganske rett fram om Struijk også:

What were your thoughts on Pascal's performance in Kalvin Phillips' role?
He didn’t shine. But he also didn’t commit errors that unbalanced the team.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium
« Svar #200 på: Januar 16, 2021, 21:18:06 »
Forstår ikke heilt dette alioski ut dallas vb greiene.
Har til gode å se at dallas er en god vb.ikke blitt bedre de gangene dette bytte gjøres

Dallas var en av våre beste. Ayling langt bedre høyre back en stopper. Måtte ev flytte Alioski opp da, men tviler på at det hadde hjulpet så mye. Var lite sprut og vanskelig forhold for for mange middelmådige fotballspillere

Dallas som alltid en av de bedre, nesten uansett posisjon. Men begynner å bli rimelig mør alle de dårlige innleggene. Aldri sett så svake innlegg siden Heine Jenssen i HamKam. Han misser soleklart 99 av 100 innlegg. Veldig synd, for uansett posisjon kommer han i situasjoner til å legge inn. En god fot på han hadde fort vært noen poeng mer! Når det er sagt så gjelder dårlige innlegg flere. Mener innlegg/den siste avgjørende passningen har vært og er den største utfordringen under Bielsa.

Kickthemdown

Sv: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium
« Svar #201 på: Januar 17, 2021, 00:15:30 »
Hva har skjedd med Hernandez? Traff han med en pasning da han kom inn?
Marcelo har ødelagt selvtilliten hans.. Altfor lite brukt. Totalt hjernemist å sette innpå Roberts i Rodrigo rollen, selv om Roberts faktisk var positiv. Respektløst mot Pablo så det holder.

Per-Stian

Sv: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium
« Svar #202 på: Januar 17, 2021, 00:44:04 »
Frykteleg dårleg kamp (igjen) av oss, og ekstra bittert når det skjer på heimebane mot eit lag eg helst vil halde bak oss på tabellen. Likevel fortel eg meg sjølv at topp 10 truleg er utopi i vår opprykkssesong. Har vi for høge forventningar? Vart vi skjemd bort under fjorårets CC-parade?

Eg trur vi toler nokre tap som i dag, så lenge vi vinn kampar som mot Villa og Everton. Tapa mot Manu, Spurs og Brighton gjev ein viss grunn til uro, men eg mistar ikkje nattesøvnen. Vi veit vi er skadeutsatt i forsvar, Phillips var suspendert og Klich går gjennom ein tøff periode. Rodrigo og Raphinha er heller ikkje i toppslag. Vi kjem tilbake, og laget har vist oss meir enn nok tidlegare i sesongen til at vi ikkje bør miste trua no.

Eg gler meg til den dagen vi er tilnærma skadefri og våre beste ballspelarar finn formen att. Då kjem vi til å plukke poeng mot dei fleste laga som ikkje tilhøyrer øvste del av tabellen.

MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium
« Svar #203 på: Januar 17, 2021, 11:19:36 »
Frykteleg dårleg kamp (igjen) av oss, og ekstra bittert når det skjer på heimebane mot eit lag eg helst vil halde bak oss på tabellen. Likevel fortel eg meg sjølv at topp 10 truleg er utopi i vår opprykkssesong. Har vi for høge forventningar? Vart vi skjemd bort under fjorårets CC-parade?



Eg slit sjølv med kvar eg skal legge forventningane. I gode perioder lefler vi med plassane rett rundt dei siste Europacup-plassane, men over tid har vi ikkje vore gode nok. Samtidig har vi altså hatt FIRE midtstopparar ute over tid. Klart det vil hjelpe å få majoriteten av desse tilbake.

Vi slit nok også med ikkje  å ha bedre cover på midtbana. At Dallas stadig må trekkes inn sentralt går greit i korte perioder men ikkje over tid. Shakleton vurderes (dessverre) ikkje som god nok (ennå)-

Rodrigo har hatt fallande kurve i det siste. Har det med baneforholda å gjere, ettervirkninger av covid, eller er han frustrert mht 9'rolla si på landslaget???

Realistisk må vi først og fremt beholde plassen i divisjonen. Ennå ligg vi godt an der. Men om no bunnlaga begynner å ta meir poeng så er det viktig at vi fortset å slå desse i innbyrdes oppgjer. Fram til Brightonkampen har vi heldigvis gjort nettopp det.

Nå får vi ein ny 10-dagersperiode utan kamp i januar, så Newcastle, og så er det februar og formen til Leeds pleier da å ta seg opp litt. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium
« Svar #204 på: Januar 17, 2021, 11:21:53 »
Frykteleg dårleg kamp (igjen) av oss, og ekstra bittert når det skjer på heimebane mot eit lag eg helst vil halde bak oss på tabellen. Likevel fortel eg meg sjølv at topp 10 truleg er utopi i vår opprykkssesong. Har vi for høge forventningar? Vart vi skjemd bort under fjorårets CC-parade?



Eg slit sjølv med kvar eg skal legge forventningane. I gode perioder lefler vi med plassane rett rundt dei siste Europacup-plassane, men over tid har vi ikkje vore gode nok. Samtidig har vi altså hatt FIRE midtstopparar ute over tid. Klart det vil hjelpe å få majoriteten av desse tilbake.

Vi slit nok også med ikkje  å ha bedre cover på midtbana. At Dallas stadig må trekkes inn sentralt går greit i korte perioder men ikkje over tid. Shakleton vurderes (dessverre) ikkje som god nok (ennå)-

Rodrigo har hatt fallande kurve i det siste. Har det med baneforholda å gjere, ettervirkninger av covid, eller er han frustrert mht 9'rolla si på landslaget???

Realistisk må vi først og fremt beholde plassen i divisjonen. Ennå ligg vi godt an der. Men om no bunnlaga begynner å ta meir poeng så er det viktig at vi fortset å slå desse i innbyrdes oppgjer. Fram til Brightonkampen har vi heldigvis gjort nettopp det.

Nå får vi ein ny 10-dagersperiode utan kamp i januar, så Newcastle, og så er det februar og formen til Leeds pleier da å ta seg opp litt. :)

Jo lengre perioder uten kamp i januar jo bedre. Januar er og blir forferdelig.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium
« Svar #205 på: Januar 17, 2021, 13:16:33 »
De som er på stadion får jo med seg mer enn tv-publikum:

Rodrigo looked tired and off the pace in Leeds United's 1-0 defeat to Brighton & Hove Albion after several weeks of building back up from his coronavirus diagnosis.

When Luke Ayling gave Rodrigo both barrels for not tracking his man late in the first half he was summing up what many of us were watching.

In short, Rodrigo looked tired and off the pace at Elland Road. As Brighton drove a coach and horses through the middle of the rutted pitch, he was swimming through lactic acid in its wake.

It was a surprise to those of us in the press box he was not brought off at the break, such was Brighton’s hold in the centre.

Pascal Struijk and Mateusz Klich did not enjoy their afternoons either, but Rodrigo’s struggles when United do not have the ball have stood out in recent matches.

Tracking back and following an opponent well into his own half cannot be a natural trait for Rodrigo to pick up. It will take time, especially when you have been knocked back by the respiratory illness gripping the globe.

However, it’s been tough going in recent weeks. The 29-year-old has completed a full 90 minutes twice since returning from his isolation spell and come off before the 70th minute in his last four consecutive starts.

Earlier this week, Rodrigo told BBC Leeds it was a tough and long road back from something as debilitating as coronavirus, but Bielsa said he had “recovered his physical level” after today’s loss.


The hope is he finds his feet in the long-term, but today’s match may represent his toughest moment in a Leeds shirt.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/rodrigo-leeds-united-luke-ayling-19641472
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ragnar

Sv: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium
« Svar #206 på: Januar 17, 2021, 13:38:24 »
Kampen var under den standarden vi er vant med. Utrolig dårlig matte, sentrale spillere ute, dårlig form og svake reserver i en salig kombo gjorde at dette ble dårlig.

Jeg sliter, som andre, med å fokusere på at hovedmålet i år er å overleve i PL. Så jeg må minne meg selv på hver kamp som i går hvor lenge siden det er siden sist Leeds var i PL og hva faktisk Bielsa har gjort med en middelmådig CC stall.

Jeg syntes man ser klare tegn på at Bielsa har skvist max saft ut av dagens Leeds mannskap. Første 11eren til Leeds er bra. Så er det et veldig fall i kvalitet til reservene som det kreves fornying for å forbedre. Mangler flere spillere med x-faktor. Pablo er jo nesten den eneste som er kreativ nok til å åpne et forsvar. Hvor er Vinny Jones når man trenger han? Eller David Batty? Eller Olivier Dacourt?

MOT!
*In El Loco we trust!*

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium
« Svar #207 på: Januar 17, 2021, 13:55:51 »
Jeg syntes man ser klare tegn på at Bielsa har skvist max saft ut av dagens Leeds mannskap.
Dette har jo vært en begrunnelse Bielsa jeg har sett tidligere mht Bielsa. Men i forbindelse med en av forlengelsene sa han at han mente han kunne få mer ut av gruppen (han nevnte noen unntak, Klich comes to mind).

Mht Leeds så håper eg at han ser for seg at han gradvis kan forsterke stallen.
Bielsa er utrolig lojal, men jeg tror han innser at laget trenger forsterkninger for å ta nye steg - og signalene fra Hay & co er jo at han trives godt med laget, ledelsen, fansen og Yorkshire. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ar9

Sv: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium
« Svar #208 på: Januar 17, 2021, 14:32:24 »
Hjelp!
Noen som vet hvordan det funker å se kamper som går lørdag kl 16 i opptak??
Jeg har TV2 Sumo og ser ofte kampene på kvelden etter at de minste barna har lagt seg.
Som regel får man opp valgmuligher til å se om igjen kampene. Men i går fant jeg ikke den muligheten mellom klokka 1930 og 20.
Det eneste jeg fikk mulighet til var å gå inn på direkte visning og spole meg tilbake. Men kom ikke lenger enn starten av 2.omg. Forstod det slik at jeg ikke gikk glipp av stort, men allikevel.
Dette må jeg finne ut av. 

Er slik at kampene som går kl 16 på lørdag og ikke er hovedkamp først kan sees om igjen etter kl 22 eller lignende??


Sent from my iPhone using Tapatalk

Cherry

Sv: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium
« Svar #209 på: Januar 18, 2021, 11:58:40 »
Kampen var under den standarden vi er vant med. Utrolig dårlig matte, sentrale spillere ute, dårlig form og svake reserver i en salig kombo gjorde at dette ble dårlig.

Jeg sliter, som andre, med å fokusere på at hovedmålet i år er å overleve i PL. Så jeg må minne meg selv på hver kamp som i går hvor lenge siden det er siden sist Leeds var i PL og hva faktisk Bielsa har gjort med en middelmådig CC stall.

Jeg syntes man ser klare tegn på at Bielsa har skvist max saft ut av dagens Leeds mannskap. Første 11eren til Leeds er bra. Så er det et veldig fall i kvalitet til reservene som det kreves fornying for å forbedre. Mangler flere spillere med x-faktor. Pablo er jo nesten den eneste som er kreativ nok til å åpne et forsvar. Hvor er Vinny Jones når man trenger han? Eller David Batty? Eller Olivier Dacourt?

MOT!



Godt oppsummert.
Benken` reflekterer bredden og kvaliteten på stallen vår.
jeg river meg i håret hver gang Roberts kommer innpå , selv om det på lørdag var ett positivt innhopp til han å være..........men det sier mer om formen og innsatsen til de presumtivt beste 11 vi har.
Vi maler på med Dallas, Alioski, Cooper etc.........men de er og blir max CC spillere.  Det blir veldig tranparent mot bedre lag - men igjen lørdag var de fleste svake ..og der var bekymringsfult.