Skrevet av Emne: Kamp: vs Newcastle United @St. James' Park 26.01. kl.19.00. Tv 2 Sport Premium  (Lest 21045 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Johnnyj

Ser på Amerikansk stream.
Der smalt dette utsagnet i oppsummering av kampen: 
"Great hit from Harrison. Without doubt the best Leeds United player this season".
Vel, akkurat det kan vel diskuteres. Men forventer ikke noe mer av Soccer-fans  ;D

Hallgeir *

Palace taper for West Ham, så vi får en liten avstand til dem også.

Tabellplasseringen ser trygg ut akkurat nå, men formen er bekymringsfull.
Super Leeds since 1968

Bromancer

Grattis folkens!

Lucas the Kop Cat

Palace taper for West Ham, så vi får en liten avstand til dem også.

Tabellplasseringen ser trygg ut akkurat nå, men formen er bekymringsfull.
Heldigvis ikke bare vår form som er det. Vi har 3 seire på siste 5 kamper, Burnley 2 og de andre 7 lagene 1 eller ingen. Så ikke noen som akkurat er inne i en god stim bak oss.
« Siste redigering: Januar 26, 2021, 21:13:16 av Lucas the Kop Cat »

Kato

Viktigst av alt, 26 poeng halvveis. Ikke verdens beste prestasjon, men du verden så viktig med seier.

NT

Kjenner pulsen nå banker altfor fort, er egentlig irritert etter seier. Forstår ikke hvorfor kampen må bli slik.  Newcastle er ikke inne i kampen første 30, men sakte gir vi fra oss initiativ. Newcastle kommer høyere og høyere og vi forsøker spille oss ut.  Hvor mange 5 m. ble idag slått mot kantsppiller med påfølgende brudd=mange. Hvorfor velger vi løsninger i rom som motstander markerer ut ? Hvor er mottrekket for å få Newcastle lenger tilbake ? Enten lang ball eller tydelig oppspill på markert spiss.   Vår stil er suveren når det funker, men vi må ha alternativer. 1:1 blir vi avkledd når motspiller er god, se som han SaintMaximim herjer - da er mann-mann spillet katastrofe. 

Kjenner dette ble litt unyansert i kampens hete, men spør meg selv i blandt om denne ensidige stil kan ta oss videre i utvikling av laget. Føler at variasjon er neste steg i læringskurven, men har vel forstått at det hele tiden handler om å gjøre plan A bedre.  Får bare fortsette med globoid da, for dette var ille og unødvendig mener jeg. 

Forever Whites

Herlig med 3 poeng i dag.  Men formen er skremmende og kjedelig at Llorente kun fikk 10 minutter får det ble ut med skade igjen.  Hadde trengt å få litt flere valg i bakre rekke igjen.  Der er vi litt svekket for tiden.  Ekstra tydelig blir det når midtbanen ikke fungerer heller.

Ny kamp på søndag borte mot Leicester.  Kan bli nye nervepirrende minutter det.
Medlem 94237

Buddy

9 poeng bak Pool etter halvspilt liga er litt foran prognosene. Kulest av alt, skal vi ta Chelski, 3 poeng bak?! Bare om vi blir ca 60% bedre...

ar9

Deilig og viktig sliteseier.
Flotte mål. Vi var effektive.
Newcastle var litt Leeds siste halvtimen.
Konstant press men inneffektive. Bare nesten.

Vi er ikke i form og spillet sitter dårlig store deler av kampen. Kun glimtvis funker det.

Fortsatt mye stygge ballmist på egen banehalvdel og vi sliter fortsatt veldig når en mann blir dratt av i senter av manen samt på cornere i mot.
Litt rufsete/på kanten forsvarsspill i egen boks og, men vi slapp med skrekken idag.

Det tar ikke tabellen hensyn til.
3p til Leeds og til Newcastle.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Robert

~14 poeng til på 19 kamper. Det må jo gå! Villa klarte seg vel med 35 forrige sesong, bare 9 poeng opp dit..

Deilig med seier uansett!
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Lucas the Kop Cat

Herlig med 3 poeng i dag.  Men formen er skremmende og kjedelig at Llorente kun fikk 10 minutter får det ble ut med skade igjen.  Hadde trengt å få litt flere valg i bakre rekke igjen.  Der er vi litt svekket for tiden.  Ekstra tydelig blir det når midtbanen ikke fungerer heller.

Ny kamp på søndag borte mot Leicester.  Kan bli nye nervepirrende minutter det.
Litt redd for at den kampen ikke blir så nervepirrende som jeg ønsker.

Bjorn

Herlig med 3 poeng i dag.  Men formen er skremmende og kjedelig at Llorente kun fikk 10 minutter får det ble ut med skade igjen.  Hadde trengt å få litt flere valg i bakre rekke igjen.  Der er vi litt svekket for tiden.  Ekstra tydelig blir det når midtbanen ikke fungerer heller.

Ny kamp på søndag borte mot Leicester.  Kan bli nye nervepirrende minutter det.
Litt redd for at den kampen ikke blir så nervepirrende som jeg ønsker.

Er det en ting jeg er sikker på, om ikke Leicester filmer seg til mål, er at kampen blir en annen enn den på ER. Var det en kamp banen sviktet oss på en regnfull kveld, var nettopp den. Vi gjør ikke sånn igjen. Men hadde helst sett at det blir sol og oppholdsvær.  :)
Marching On! 4276

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Den situasjonen med Rodrigo og Schär.. Spyttet rodrigo på ham der eller var det bare noen spanske gloser? Håper det er som jeg oppfattet det først, bare noen velvalgte ord..

Gordon McUseless

Et av problemene vi har nå er at alt for ofte blir ballen spillt tilbake i forsvarsleddet så de kan trille ball til vi blir satt under press og blir brutt, istedenfor at midtbanen kan ta tak og prøve å trille ball litt lenger oppe i banen. Blir dårlig av å se på alle balltapene på egen banehalvdel. Noen må gjøre noe...helst med en gang.

Fredhans

Tror nok det kan bli stygt mot Leicester på søndag hvis de ikke hever seg :(

leedslife

Herregud vi fikk kjørt oss. Passet perfekt med den ekstra klassen fra Ralphinha ikveld.
Llorente er vel ute noen uker igjen nå?

lowfields

Deilige 3 poeng, men ufortjent - så i dag hadde vi virkelig flaks.
Vi er drit dårlige i forvar, makan til gjeng !

Vi trenger virkelig forsterkninger, håpet jo på Llorente nå - men nå ryker det nok 4 uker til... og i mens??? :o
Synes jo Struijk klarer seg fint på stopperplass.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Myhre10

Kjenner pulsen nå banker altfor fort, er egentlig irritert etter seier. Forstår ikke hvorfor kampen må bli slik.  Newcastle er ikke inne i kampen første 30, men sakte gir vi fra oss initiativ. Newcastle kommer høyere og høyere og vi forsøker spille oss ut.  Hvor mange 5 m. ble idag slått mot kantsppiller med påfølgende brudd=mange. Hvorfor velger vi løsninger i rom som motstander markerer ut ? Hvor er mottrekket for å få Newcastle lenger tilbake ? Enten lang ball eller tydelig oppspill på markert spiss.   Vår stil er suveren når det funker, men vi må ha alternativer. 1:1 blir vi avkledd når motspiller er god, se som han SaintMaximim herjer - da er mann-mann spillet katastrofe. 

Kjenner dette ble litt unyansert i kampens hete, men spør meg selv i blandt om denne ensidige stil kan ta oss videre i utvikling av laget. Føler at variasjon er neste steg i læringskurven, men har vel forstått at det hele tiden handler om å gjøre plan A bedre.  Får bare fortsette med globoid da, for dette var ille og unødvendig mener jeg.

Jeg er ikke irritert, bare veldig glad at vi vinner på bortebane i en svært viktig kamp. Kampbildet endrer seg naturlig nok når vi tar ledelsen, Newcastle må ha mål og naturlig at vi blir presset, ingen kamper er lette i PL.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

NT

Den situasjonen med Rodrigo og Schär.. Spyttet rodrigo på ham der eller var det bare noen spanske gloser? Håper det er som jeg oppfattet det først, bare noen velvalgte ord..
Så ut som han sa noe om mora hans fra en noe utagerende ungdomstid....

leedslife

Noen som forstår Phillips ansvar på defensive dødballer?
Fri rolle eller mister han bare mann nesten hver gang?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Den situasjonen med Rodrigo og Schär.. Spyttet rodrigo på ham der eller var det bare noen spanske gloser? Håper det er som jeg oppfattet det først, bare noen velvalgte ord..
Det har vært spekulasjoner om det (vi husker jo hvor lenge Saiz måtte være ute), men nå har Hay skiftet mening (12 minutter siden):

My understanding on the Rodrigo incident is that he says it was an exchange of words with Schar. Said something which riled Schar. #lufc

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

baste

Ikke så gøyt å se på laget vårt for tiden.  En skikkelig formdupp vi har hatt i det siste.

Seriøst ? Vi ligger trygt på 12 plass.. det vil svinge litt ja.. men med 49´s på banen, så vil vi forsterke i sommer. Og bygge ut Elland Road..

Kampen i dag ble vell spennende... men aldri kjedelig å se på Leeds


MOT

lowfields

Roberts med et positivt innhopp igjen.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

NT

Kjenner pulsen nå banker altfor fort, er egentlig irritert etter seier. Forstår ikke hvorfor kampen må bli slik.  Newcastle er ikke inne i kampen første 30, men sakte gir vi fra oss initiativ. Newcastle kommer høyere og høyere og vi forsøker spille oss ut.  Hvor mange 5 m. ble idag slått mot kantsppiller med påfølgende brudd=mange. Hvorfor velger vi løsninger i rom som motstander markerer ut ? Hvor er mottrekket for å få Newcastle lenger tilbake ? Enten lang ball eller tydelig oppspill på markert spiss.   Vår stil er suveren når det funker, men vi må ha alternativer. 1:1 blir vi avkledd når motspiller er god, se som han SaintMaximim herjer - da er mann-mann spillet katastrofe. 

Kjenner dette ble litt unyansert i kampens hete, men spør meg selv i blandt om denne ensidige stil kan ta oss videre i utvikling av laget. Føler at variasjon er neste steg i læringskurven, men har vel forstått at det hele tiden handler om å gjøre plan A bedre.  Får bare fortsette med globoid da, for dette var ille og unødvendig mener jeg.

Jeg er ikke irritert, bare veldig glad at vi vinner på bortebane i en svært viktig kamp. Kampbildet endrer seg naturlig nok når vi tar ledelsen, Newcastle må ha mål og naturlig at vi blir presset, ingen kamper er lette i PL.
Men det kampbildet er vi med på å påvirke i stor grad ved måten vi velger å spille. Ser ikke at vi har mottrekk på samme måte som før. Selvsagt er motstand bedre  men Newcastle var syltynn i 30 min.

gulle

Lenge siden det har vært så ubehagelig å se Leeds-kamp. Gratulerer uansett!
det var værre mot Brighton
Nå rykker vi opp! Jasederja

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Den situasjonen med Rodrigo og Schär.. Spyttet rodrigo på ham der eller var det bare noen spanske gloser? Håper det er som jeg oppfattet det først, bare noen velvalgte ord..
Det har vært spekulasjoner om det (vi husker jo hvor lenge Saiz måtte være ute), men nå har Hay skiftet mening (12 minutter siden):

My understanding on the Rodrigo incident is that he says it was an exchange of words with Schar. Said something which riled Schar. #lufc

Bra

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Gjengen viser omsorg for Rob Price <3



Tweet from Coops 👇

When one suffers we all suffer. Condolences to Rob and his family. That was for you and yours mate 💫💫❤️ @LUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

raggen

Ræva 2 omgang,MEN 3 poeng og det er d viktigste. men hvorfor slutter vi og spille fotball. satt med 180 i puls stort sett hele 2 omgang.. vi var skikkelig på hæla
Forever Leeds United!!!!!!!!

TK20

Viktig med 3p i svak periode.

Roberts var klar utlånskandidat for et par uker siden, plutselig ser han bedre ut enn Bamford. Nyttig med alternativer.