Skrevet av Emne: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1  (Lest 22521 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Wow, ikke fred å få. Her kommer kampene tett som hagl. For tett, kanskje? Etter 2 strake seire venter Everton, et lag vi slo borte tidligere i sesongen. Er det noe vi vet om Leeds, så er det at prestasjonene (og resultatene) er av det ustabile slaget. Tviler på at vi greier 3 strake seire, men gledelig hadde det vært. Uavgjort da? Vel, hverken Leeds (2 uavgjorte av 20) og Everton (3 uavgjorte av 19) er noen uavgjortspesialister, akkurat. Pr. nå ligger Everton på 8. plass med 33 poeng og 29-24 i målforskjell. De blå fra Liverpool vet altså hvor målet står, og de ligger akkurat der på tabellen hvor de fleste tipper at de skal ligge, dvs. et hakk høyere enn Leeds.

Et spenningsmoment er om de to R'ene (Raphina og Rodrigo) starter. De fikk som kjent seg en smell mot Leicester. Starter ikke disse, tror jeg at vi taper. Ganske klart også. Drister meg derfor ikke på å tippe hverken laguttak eller resultat i denne kampen.
« Siste redigering: Februar 04, 2021, 10:32:48 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bjorn

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #1 på: Februar 01, 2021, 11:22:53 »
Wow, ikke fred å få. Her kommer kampene tett som hagl. For tett, kanskje? Etter 2 strake seire venter Everton, et lag vi slo borte tidligere i sesongen. Er det noe vi vet om Leeds, så er det at prestasjonene (og resultatene) er av det ustabile slaget. Tviler på at vi greier 3 strake seire, men gledelig hadde det vært. Uavgjort da? Vel, hverken Leeds (2 uavgjorte av 20) og Everton (3 uavgjorte av 19) er noen uavgjortspesialister, akkurat. Pr. nå ligger Everton på 8. plass med 33 poeng og 29-24 i målforskjell. De blå fra Liverpool vet altså hvor målet står, og de ligger akkurat der på tabellen hvor de fleste tipper at de skal ligge, dvs. et hakk høyere enn Leeds.

Et spenningsmoment er om de to R'ene (Raphina og Rodrigo) starter. De fikk som kjent seg en smell mot Leicester. Starter ikke disse, tror jeg at vi taper. Ganske klart også. Drister meg derfor ikke på å tippe hverken laguttak eller resultat i denne kampen.

Kjempespent på den nye gressmatta. Regner med at vi kan heve spillet vårt på hjemmebane med utbedringen. Everton er et jojo lag føler jeg. De har definitivt kvalitet til å skape trøbbel for oss, men tror det er et lag det passer oss å spille mot. Tror på U, men håper vi er skarpe nok til å tippe vår vei. 3 seire på rad ville jo vært helt luksus! 8)
Marching On! 4276

auren

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #2 på: Februar 01, 2021, 11:50:59 »
Mitt lag hvis Rappi og Roddan er ute:

Meslier - Ayling, Struijk, Cooper, Alioski - Phillips - Dallas, Klich, Pablo, Harrison - Bamford

Costa virker helt ute av det, mens Poveda ikke er god nok. Da blir poteten Dallas ving. Pablo inn i 10-er rollen.

Roddan er vel garantert ute, mens Rappi kanskje rekker kampen (ut i fra pressekonferansen i går ettermiddag). Bamford haltet også etter kampslutt, men var visst bare "a dead leg", så han er nok fit for fight på onsdag.

Kampen kan gå alle veier, men heldigvis virker det som vi har fått tettet litt bakover de siste kampene. Kun 6 innsluppet siste 6 i ligaen må sies å være veldig godkjent (der 3 kom mot Spurs).

Foreløpig tips: 2-0 seier til oss. Harrison og Klich med målene.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #3 på: Februar 01, 2021, 11:53:49 »
Lag som passer oss godt spillemessig. Tipper det blir jevnt igjen. Digne var ikke med i sist oppgjør. 7 assist fra han så langt i sesongen. Fantastisk fot . 2-1 til oss  Bamford, Cooper.
Klich inn for Rodrigo. Kanskje Gelhardt med på benken her.

Bjorn

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #4 på: Februar 01, 2021, 13:21:56 »
Mitt lag hvis Rappi og Roddan er ute:

Meslier - Ayling, Struijk, Cooper, Alioski - Phillips - Dallas, Klich, Pablo, Harrison - Bamford

Costa virker helt ute av det, mens Poveda ikke er god nok. Da blir poteten Dallas ving. Pablo inn i 10-er rollen.

Roddan er vel garantert ute, mens Rappi kanskje rekker kampen (ut i fra pressekonferansen i går ettermiddag). Bamford haltet også etter kampslutt, men var visst bare "a dead leg", så han er nok fit for fight på onsdag.

Kampen kan gå alle veier, men heldigvis virker det som vi har fått tettet litt bakover de siste kampene. Kun 6 innsluppet siste 6 i ligaen må sies å være veldig godkjent (der 3 kom mot Spurs).

Foreløpig tips: 2-0 seier til oss. Harrison og Klich med målene.

auren

Jeg er litt uenig i at Costa er helt ute av det. Baserer det på at han har kommet inn på tidspunkter da spillet ofte ikke har gagnet oss alt for mye. Ja han hadde litt dårlige 'touch' igår, men hadde han for eksempel spilt hele kampen, hadde bildet av han blitt et helt annet. Blir litt som med Roberts. Når de kastes inn til tider hvor vi er presset bakover eller ballen er mer oppe i lufta enn på bakken, er ikke arbeidsforholdene gode for noen av dem.
Er Costa ikke skadet, vet vi at Bielsa kjenner hva han er god for. Den største grunnen til at han ikke har vært inne i startelveren er jo mest pga at Raphina har spilt seg inn og har gjort vingplassen sin egen. Vi vil nok merke en forskjell i kreativiteten om Rapha ikke spiller, men en kombo av Hernandez og Costa vil lindre litt av problemet.
Marching On! 4276

gekon17

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #5 på: Februar 01, 2021, 13:56:19 »
Mitt lag hvis Rappi og Roddan er ute:

Meslier - Ayling, Struijk, Cooper, Alioski - Phillips - Dallas, Klich, Pablo, Harrison - Bamford

Costa virker helt ute av det, mens Poveda ikke er god nok. Da blir poteten Dallas ving. Pablo inn i 10-er rollen.

Roddan er vel garantert ute, mens Rappi kanskje rekker kampen (ut i fra pressekonferansen i går ettermiddag). Bamford haltet også etter kampslutt, men var visst bare "a dead leg", så han er nok fit for fight på onsdag.

Kampen kan gå alle veier, men heldigvis virker det som vi har fått tettet litt bakover de siste kampene. Kun 6 innsluppet siste 6 i ligaen må sies å være veldig godkjent (der 3 kom mot Spurs).

Foreløpig tips: 2-0 seier til oss. Harrison og Klich med målene.

auren

Jeg er litt uenig i at Costa er helt ute av det. Baserer det på at han har kommet inn på tidspunkter da spillet ofte ikke har gagnet oss alt for mye. Ja han hadde litt dårlige 'touch' igår, men hadde han for eksempel spilt hele kampen, hadde bildet av han blitt et helt annet. Blir litt som med Roberts. Når de kastes inn til tider hvor vi er presset bakover eller ballen er mer oppe i lufta enn på bakken, er ikke arbeidsforholdene gode for noen av dem.
Er Costa ikke skadet, vet vi at Bielsa kjenner hva han er god for. Den største grunnen til at han ikke har vært inne i startelveren er jo mest pga at Raphina har spilt seg inn og har gjort vingplassen sin egen. Vi vil nok merke en forskjell i kreativiteten om Rapha ikke spiller, men en kombo av Hernandez og Costa vil lindre litt av problemet.
Hvis Costa starter, så tipper jeg han tar plassen til Pablo, hvis man tar utgangspunkt i den elleveren

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk


auren

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #6 på: Februar 01, 2021, 14:15:36 »
Mitt lag hvis Rappi og Roddan er ute:

Meslier - Ayling, Struijk, Cooper, Alioski - Phillips - Dallas, Klich, Pablo, Harrison - Bamford

Costa virker helt ute av det, mens Poveda ikke er god nok. Da blir poteten Dallas ving. Pablo inn i 10-er rollen.

Roddan er vel garantert ute, mens Rappi kanskje rekker kampen (ut i fra pressekonferansen i går ettermiddag). Bamford haltet også etter kampslutt, men var visst bare "a dead leg", så han er nok fit for fight på onsdag.

Kampen kan gå alle veier, men heldigvis virker det som vi har fått tettet litt bakover de siste kampene. Kun 6 innsluppet siste 6 i ligaen må sies å være veldig godkjent (der 3 kom mot Spurs).

Foreløpig tips: 2-0 seier til oss. Harrison og Klich med målene.

auren

Jeg er litt uenig i at Costa er helt ute av det. Baserer det på at han har kommet inn på tidspunkter da spillet ofte ikke har gagnet oss alt for mye. Ja han hadde litt dårlige 'touch' igår, men hadde han for eksempel spilt hele kampen, hadde bildet av han blitt et helt annet. Blir litt som med Roberts. Når de kastes inn til tider hvor vi er presset bakover eller ballen er mer oppe i lufta enn på bakken, er ikke arbeidsforholdene gode for noen av dem.
Er Costa ikke skadet, vet vi at Bielsa kjenner hva han er god for. Den største grunnen til at han ikke har vært inne i startelveren er jo mest pga at Raphina har spilt seg inn og har gjort vingplassen sin egen. Vi vil nok merke en forskjell i kreativiteten om Rapha ikke spiller, men en kombo av Hernandez og Costa vil lindre litt av problemet.
Hvis Costa starter, så tipper jeg han tar plassen til Pablo, hvis man tar utgangspunkt i den elleveren

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk

Vil tro at Klich erstatter Rodrigo og at Costa erstatter Raphinha (hvis han er ute). Midtbanen blir dermed Phillips, Dallas og Klich. Også mulig at Roberts starter og at Klich spiller 8-er.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #7 på: Februar 01, 2021, 20:52:04 »
Håper Raphinha blir klar. At han satte seg ned håper jeg handlet mer om å drøye tid og gi Costa tid på å gjøre seg klar.

Ellers erstatter nok Klich Rodrigo.

Om Raphinha må stå av ønsker jeg Pablo på høyreving. Han har sine aller beste kamper på vingen under Bielsa. En annen grunn er at jeg er skeptisk til Costa sitt nivå. Håper han gjør de ordene til skamme om han starter. Han har en del å bevise nå ihvertfall.

At Roberts spilte 30 min i dag kan tyde på at han er veldig aktuell også. Usannsynlig at han prioriteres foran Klich...var Bamford smellen litt verre enn antatt?

Med Rodrigo og Poveda ut, må to inn i troppen. Blir det Gelhardt og Summerville/Greenwood inn? Ryker Raphinha og Bamford også så blir det en ung (tynn) benk..

Meslier - Ayling, Strujik, Cooper, Alioski - Phillips - Raphinha, Klich, Dallas, Harrison- Bamford
Sub:Kiko, Cresswell, Davis, Shack, Pablo, Roberts, Gelhardt, Summerville/Jenkins/Greenwood

Altetnativt "worst case"
Meslier- Ayling, Strujik, Cooper, Alioski- Phillips- Costa/Pablo, Klich, Dallas, Harrison-Roberts
Sub: Kiko, Cresswell, Davis, Shack, Pablo/Costa, Jenkins, Gelhardt, Summerville, Greenwood

Hvilke andre fra u23 kan være aktuelle.. Drameh og Jenkins på hver sin back, men der er vi bra besatt. Vingene Mccarron og Mccinstry er vel ikke der enda.

Blir spennende å se laget onsdag. Roberts vært kvikk de siste innhoppene, men er litt skeptisk til han og Costa. En firer bak med gode opplevelser de siste kampene. Det er viktig!!

Syntes jeg så tendenser til litt mer kynisme i enkelte situasjoner sist. Vet ikke om det var planlagt, men det var uansett etterlengtet.. Håper det fortsetter.

Tipper 3-0 med lag 1 - Bamford 2 og Strujik målscorere.
1-0 seier med Gelhardt som helt om vi stiller med "andre laget"

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #8 på: Februar 01, 2021, 21:17:15 »

Med Rodrigo og Poveda ut, må to inn i troppen. Blir det Gelhardt og Summerville/Greenwood inn? Ryker Raphinha og Bamford også så blir det en ung (tynn) benk..

Meslier - Ayling, Strujik, Cooper, Alioski - Phillips - Raphinha, Klich, Dallas, Harrison- Bamford
Sub:Kiko, Cresswell, Davis, Shack, Pablo, Roberts, Gelhardt, Summerville/Jenkins/Greenwood

Altetnativt "worst case"
Meslier- Ayling, Strujik, Cooper, Alioski- Phillips- Costa/Pablo, Klich, Dallas, Harrison-Roberts
Sub: Kiko, Cresswell, Davis, Shack, Pablo/Costa, Jenkins, Gelhardt, Summerville, Greenwood

Hvilke andre fra u23 kan være aktuelle.. Drameh og Jenkins på hver sin back, men der er vi bra besatt. Vingene Mccarron og Mccinstry er vel ikke der enda.

Blir spennende å se laget onsdag. Roberts vært kvikk de siste innhoppene, men er litt skeptisk til han og Costa. En firer bak med gode opplevelser de siste kampene. Det er viktig!!

Syntes jeg så tendenser til litt mer kynisme i enkelte situasjoner sist. Vet ikke om det var planlagt, men det var uansett etterlengtet.. Håper det fortsetter.

Tipper 3-0 med lag 1 - Bamford 2 og Strujik målscorere.
1-0 seier med Gelhardt som helt om vi stiller med "andre laget"

Er Raphinha halvskadd er det vel Bielsas politikk å la ham stå over (dessverre).
Har sansen for din løsning med Pablo, men vi så jo i dag at Shakleton også kan være frisk på kanten.
Men er redd Costa er fremst i køen, og han virker som en spiller blottet for selvtillit for tiden...

Det er på tide at en spiller som Gelhardt i alle fall kommer på benken nå, men syns har har vært ganske blek i det siste sammenlignet med hva han har vist tidligere...
Summerville kan ha samme funksjon som Poveda, faktisk. Men jeg vil langtfra ha ham som starter...

Tror bare èn av Drameh/Davis er på benk, og da vet alle at det blir Davis.
Huggins har vært god lenge nå, fikk ikke med meg førsteomgangen i dag så skal ikke uttale meg om i dag...
McKinstry var borte fra U23 i dag, syns han nylig har begynt å komme tilbake til fjorårets toppnivå igjen, spørs hva fraværet skyldes...

Tre nye inn i troppen for Poveda/Rodrigo/Raphinha:
Summerville, Greenwood, Huggins

Men det blir Pablo, Costa og Roberts som starter for de.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #9 på: Februar 01, 2021, 22:09:28 »
Når spilte Pablo sist på vingen under Bielsa?
Tipper det blir Costa som kommer inn hvis Ralphinha er ute. Er jo samme mønsteret man ser på slutten av kamper. Poveda eller Costa inn ut i fra hvordan kampbildet er og hvordan motstander ligger.
Tror som Bjorn at  Costa har bra av å spille fra start skal vi få noe særlig ut av han denne sesongen.
Har vært ymse det han har levert fra benken. Har vært for svakt det han har levert generelt spør du meg. Sikkert ikke lett å se Ralpinha heve nivået vårt offensivt på så kort tid når han selv har putret rundt med hakk i plata i 1 og en halv sesong.
Er det noen fra U-23 som skal kunne bidra fra benken må det være Greenwood og Gelhardt. Kan aldri tro at noen av de andre er i nærheten av å kunne bidra med noe som helst.
Ellers er vel Roberts kanskje nærmere enn noen gang. Hadde jo 2 innhopp der han ikke gjorde seg helt bort.

Bortsett fra Pablos 2 assist mot Newcastle hjemme. Er det noen som kan hjelpe meg med å komme på tilsvarende bidrag offensivt fra benk denne sesongen?

lowfields

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #10 på: Februar 01, 2021, 22:27:22 »
Noe tilsvarende blir vanskelig. Poveda mot City er det jeg kommer på.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #11 på: Februar 01, 2021, 22:29:19 »
Når spilte Pablo sist på vingen under Bielsa?
Tipper det blir Costa som kommer inn hvis Ralphinha er ute. Er jo samme mønsteret man ser på slutten av kamper. Poveda eller Costa inn ut i fra hvordan kampbildet er og hvordan motstander ligger.
Tror som Bjorn at  Costa har bra av å spille fra start skal vi få noe særlig ut av han denne sesongen.
Har vært ymse det han har levert fra benken. Har vært for svakt det han har levert generelt spør du meg. Sikkert ikke lett å se Ralpinha heve nivået vårt offensivt på så kort tid når han selv har putret rundt med hakk i plata i 1 og en halv sesong.
Er det noen fra U-23 som skal kunne bidra fra benken må det være Greenwood og Gelhardt. Kan aldri tro at noen av de andre er i nærheten av å kunne bidra med noe som helst.
Ellers er vel Roberts kanskje nærmere enn noen gang. Hadde jo 2 innhopp der han ikke gjorde seg helt bort.

Bortsett fra Pablos 2 assist mot Newcastle hjemme. Er det noen som kan hjelpe meg med å komme på tilsvarende bidrag offensivt fra benk denne sesongen?

Første sesongen til Bielsa spilte Pablo kant frem til Saiz røret det til. Riktignok 2 år yngre, men fantastisk god. Ellers har det vel kun blitt sporadiske opptreden på vingen. Det er jo høyrekant som er hans "egentlige"posisjon. Overblikket, evnen til å dra av og innlegget er mange hakk bedre enn Costa...defensivt like (svake) Costa bedre fart..og det er vel alt. Men sikkert en grunn til at Pablo ikke er noe alternativ der nå  :)

Mulig Pablo er best i midten i dag..men skeptisk til Costa. Mulig blottet for selvtillit, men sulten etter å vise seg verdig en startplass burde han vel ha...

Summerville spilte 21 kamper og levert  3 mål og 2 assist Feyenoord forrige sesong. Tror ikke han kom for å spille u23 fotball. Synd han ble skadet når han kom. Stort potensiale i han. At han ikke holder nivået til Poveda og Costa har jeg vanskelig for å tro. Men, kun 3 kamper etter skaden, så tar nok litt tid.
« Siste redigering: Februar 01, 2021, 22:31:14 av Eriksen55 »

leedslife

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #12 på: Februar 01, 2021, 22:40:19 »
Når spilte Pablo sist på vingen under Bielsa?
Tipper det blir Costa som kommer inn hvis Ralphinha er ute. Er jo samme mønsteret man ser på slutten av kamper. Poveda eller Costa inn ut i fra hvordan kampbildet er og hvordan motstander ligger.
Tror som Bjorn at  Costa har bra av å spille fra start skal vi få noe særlig ut av han denne sesongen.
Har vært ymse det han har levert fra benken. Har vært for svakt det han har levert generelt spør du meg. Sikkert ikke lett å se Ralpinha heve nivået vårt offensivt på så kort tid når han selv har putret rundt med hakk i plata i 1 og en halv sesong.
Er det noen fra U-23 som skal kunne bidra fra benken må det være Greenwood og Gelhardt. Kan aldri tro at noen av de andre er i nærheten av å kunne bidra med noe som helst.
Ellers er vel Roberts kanskje nærmere enn noen gang. Hadde jo 2 innhopp der han ikke gjorde seg helt bort.

Bortsett fra Pablos 2 assist mot Newcastle hjemme. Er det noen som kan hjelpe meg med å komme på tilsvarende bidrag offensivt fra benk denne sesongen?

Første sesongen til Bielsa spilte Pablo kant frem til Saiz røret det til. Riktignok 2 år yngre, men fantastisk god. Ellers har det vel kun blitt sporadiske opptreden på vingen. Det er jo høyrekant som er hans "egentlige"posisjon. Overblikket, evnen til å dra av og innlegget er mange hakk bedre enn Costa...defensivt like (svake) Costa bedre fart..og det er vel alt. Men sikkert en grunn til at Pablo ikke er noe alternativ der nå  :)

Mulig Pablo er best i midten i dag..men skeptisk til Costa. Mulig blottet for selvtillit, men sulten etter å vise seg verdig en startplass burde han vel ha...

Summerville spilte 21 kamper og levert  3 mål og 2 assist Feyenoord forrige sesong. Tror ikke han kom for å spille u23 fotball. Synd han ble skadet når han kom. Stort potensiale i han. At han ikke holder nivået til Poveda og Costa har jeg vanskelig for å tro. Men, kun 3 kamper etter skaden, så tar nok litt tid.
Burde fint kunne spille seg forbi Poveda ihvertfall hvis skadefri. Poveda har vanvittig imponerende 1 mål og 2 målgivende for U-23. Og 1 assist i fjor da vi spilte i bakrus mot Charlton om jeg ikke tar feil.
Er vel snart 5 år siden Costa imponerte stort, i CC vel og merke. Første sesongen i Wolves. Så kom skaden.

Barba

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #13 på: Februar 01, 2021, 23:56:11 »
King til Everton ser det ut som. Nå kjenner jeg ikke tidsfrister og sånn i England, men rekker han å bli klar til onsdag?
Barba - MOT

asLeeds

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #14 på: Februar 02, 2021, 08:25:19 »
Hva er siste nytt om Bamford ? Blir han klar til denne ?
DALHEIM WHITES

auren

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #15 på: Februar 02, 2021, 09:00:35 »
Hva er siste nytt om Bamford ? Blir han klar til denne ?

Det er nok pressekonferanse i dag tidlig på ettermiddagen. Tipper vi får svaret da.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

stian

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #17 på: Februar 02, 2021, 13:30:42 »
Pickford skadet og spiller ikke  :o

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/carlo-ancelotti-leeds-united-everton-19751369

Nedtur det, vel? Det presset vi vanligvis har fra Bamford/Harrison mot keeper med ball kunne stresset Pickford til å ta en skikkelig Pickford.

Killa

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #18 på: Februar 02, 2021, 14:10:49 »
Pickford skadet og spiller ikke  :o

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/carlo-ancelotti-leeds-united-everton-19751369

Nedtur det, vel? Det presset vi vanligvis har fra Bamford/Harrison mot keeper med ball kunne stresset Pickford til å ta en skikkelig Pickford.

Bekreftes fra Everton at svensken Robin Olsen spiller i stedet - antar det er en svekkelse for dem sammenlignet med Pickford!

Reaney

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #19 på: Februar 02, 2021, 14:34:28 »
Robin Olsen er en meget god landslagskeeper, blant annet med erfaring fra VM sluttspill som endte med kvartfinale.

Jostein.

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #20 på: Februar 02, 2021, 14:44:03 »
Robin Olsen er en meget god landslagskeeper, blant annet med erfaring fra VM sluttspill som endte med kvartfinale.

Pickford er mer ekstrem en hva Olsen er. Pickford har også hevet seg betraktelig etter han fikk konkurranse om plassen.
Leeds Carajo!

GeirO

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #21 på: Februar 02, 2021, 21:59:54 »
Med seier i morgen hopper vi opp i Topp Ti....vi er allerede på 11.plass.
Men tipper det blir svært vanskelig å vinne i morgen siden det er hjemmekamp; vi har bare vunnet en av tre hjemmekamper så langt.
MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #22 på: Februar 02, 2021, 22:23:48 »
King til Everton ser det ut som. Nå kjenner jeg ikke tidsfrister og sånn i England, men rekker han å bli klar til onsdag?
Ser ingen grunn til at han ikke skulle være spilleklar, noe også Pope tror:
I believe he’d be eligible
(men tviler vel på at han allerede er i første-elleveren deres)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #23 på: Februar 03, 2021, 09:04:58 »
King til Everton ser det ut som. Nå kjenner jeg ikke tidsfrister og sånn i England, men rekker han å bli klar til onsdag?
Ser ingen grunn til at han ikke skulle være spilleklar, noe også Pope tror:
I believe he’d be eligible
(men tviler vel på at han allerede er i første-elleveren deres)
Starter vel på benken da?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ibster

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #24 på: Februar 03, 2021, 12:07:52 »
Noen som har referat av pressern??

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #25 på: Februar 03, 2021, 12:15:42 »
Noen som har referat av pressern??

Ingen presser foran denne kampen, det eg har fått med meg i alle fall...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

asbfjell

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #26 på: Februar 03, 2021, 12:58:22 »
Noen som har referat av pressern??

Ingen presser foran denne kampen, det eg har fått med meg i alle fall...

Bielsa's pre-match pressekonferanser foregår alltid to dager før kamp - så også denne gang.

https://video.leedsunited.com/video/dm9kJTdDMF9kOTl4ajRuMSU3QyUyRnBhZ2UlM0ZzbHVnJTNEaG9tZSU3Q2hvbWUlMkZmZWVk

Cherry

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #27 på: Februar 03, 2021, 14:14:09 »
Stor sjanse for at Raphinha blir spart hvis det er litt tvil om noe muskulært........vi har vel noe erfaring rundt dette ift Llorente nå :o

Costa kan få sjansen, håper han da griper den med begga henda`/Beina!
https://motleedsnews.com/exclusives/pundit-exclusive-leeds-player-to-be-handed-massive-opportunity-v-everton-after-injury-news/

baste

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #28 på: Februar 03, 2021, 15:56:09 »
Da er det bare å glede seg til kamp igjen. Æ og « Sølvreven» sitter på hytta og gleder oss til kampstart. (vin og øl har man selvsagt med)  ;D

Begge tror på at seier og 3 poeng er innen rekkevidde

Var utrolig morro å se Leeds sist kamp, da var vi å,så,kampen på sportsbaren i Bodø. Håper flere tar turen dit, vi var bare 8 stk der. God plass til flere likesinnede.



MOT

Andersen

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #29 på: Februar 03, 2021, 16:03:47 »
Noen som vet lagoppstillingen ? Om Bamford og Rapinha spiller kveldens kamp ?