Skrevet av Emne: KAMP: Leeds vs West Ham @London Stadium mandag 8.3.21 kl 2100 TV2 Sport Premium  (Lest 23594 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

raggen

begynner kampen bra men ikke marginene med oss før west ham scorer på straffe og dødball. Costa og Roberts viser vel hvor lista ligger på fornyelse i form av nye spillere.
Tenker Rodrigo kommer inn for Roberts og Harrison for Costa rimelig kjapt. ikke kjørt dette men vi må få ett tidlig mål og ikke gi bort for mange dødballer.
Ellers savner jeg at Cooper tar med seg ballen høyere i ballen istedenfor og kjæle med ballen og vente på at spillere trekker ned. han bør i mine øyne bare ta med seg ballen høyere i banen. blir alltid farlig når stoppere går fremover i banen
Forever Leeds United!!!!!!!!

Eriksen55

Kollektivt elendig. Flaut med Roberts på banen. Bare feilpasninger og for treg.

For treg??? Er du full?

Ja, altfor treig med å ta en avgjørelse. Går seg fast nesten konsekvent hver gang. Er nok rask i beina, men treig i hode.

kilgallon

Prøver etter beste evne å se hvorfor alle hater på Roberts, men greier ikke. Syns han har vært blant de bedre, bak Phillips og Dallas. Vender hurtig, nesa mot mål, driver godt. Blitt noen feilpasninger, men det er ingenting mot det shitshowet Llorente og Raphinha har levert.
Fullstendig enig. Kritikken av Roberts er veldig ensidig og unyansert.

karaba

Roberts -> Rodrigo
Costa -> Harrison
Klich -> Alioski og Dallas frem
Enig, vi kan ikke fortsette med de vi har utpå der nå.


Sent from my iPhone using Tapatalk

bmoen

Skal være sjeleglad for at de har de poenga de har. Dette blir en nervepirrende vår. Kan fort bli nedrykk av dette her. Lover ikke godt.
BMo - Leeds-fan siden 1964

baste

Roberts taper ballen alt for ofte, med mann i ryggen. Det betyr ikke at vi hater Roberts, det betyr at han e førr veik.
Costa hold ikke mål, mein æ. Ayling må prestere bedre, ellers så er også han ut i neste sesong.
Mål 2 kommer pga en elendig cross av capt Cooper. Også han skal slite med å være med neste sesong.

Ellers en suveren start på kampen, men når vi ikke får uttelling, så kommer ofte mål imot.


Stolt over Leeds i år, men vi trenger forsterkninger. Vi ser at W.H har mer rutine, jevnt over bedre spillere, men gud... Leeds er morro å se på..selv på en dårlig dag.

Mitt tips;
Costa og Roberts ut... Rodrigo og Harrison inn..

Neo

1-0-4 på siste 5 nå.
Priser meg lykkelig over at vi har 35 poeng allerede.

Ser egentlig mest frem til å gjøre litt vareopptelling etter endt sesong.
Det er noen utpå her nå som ikke har PL-nivå.

bmoen

Roberts taper ballen alt for ofte, med mann i ryggen. Det betyr ikke at vi hater Roberts, det betyr at han e førr veik.
Costa hold ikke mål, mein æ. Ayling må prestere bedre, ellers så er også han ut i neste sesong.
Mål 2 kommer pga en elendig cross av capt Cooper. Også han skal slite med å være med neste sesong.

Ellers en suveren start på kampen, men når vi ikke får uttelling, så kommer ofte mål imot.


Stolt over Leeds i år, men vi trenger forsterkninger. Vi ser at W.H har mer rutine, jevnt over bedre spillere, men gud... Leeds er morro å se på..selv på en dårlig dag.

Mitt tips;
Costa og Roberts ut... Rodrigo og Harrison inn..

Mye moro i dag! Enig i foreslåtte bytter. Skulle vært med fra start. Uforståelig.
BMo - Leeds-fan siden 1964

TK20

Prøver etter beste evne å se hvorfor alle hater på Roberts, men greier ikke. Syns han har vært blant de bedre, bak Phillips og Dallas. Vender hurtig, nesa mot mål, driver godt. Blitt noen feilpasninger, men det er ingenting mot det shitshowet Llorente og Raphinha har levert.
Hva har Roberts skapt? Håper virkelig Rodrigo kan overta den plassen fortere enn svint.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Poenget er ikke at han har vært spesielt god, men når flere på laget kollapser totalt (se Llorente på 0-2) er det fremdeles Roberts som får svi. Eller de feilvendte pasningsfeilene til Raphinha på egen banehalvdel som fører til farlige overganger.

Eriksen55

Prøver etter beste evne å se hvorfor alle hater på Roberts, men greier ikke. Syns han har vært blant de bedre, bak Phillips og Dallas. Vender hurtig, nesa mot mål, driver godt. Blitt noen feilpasninger, men det er ingenting mot det shitshowet Llorente og Raphinha har levert.
Fullstendig enig. Kritikken av Roberts er veldig ensidig og unyansert.

Det som er frustrerende med Roberts er at han varierer noe så voldsomt. Ser ut som Messi enkelte ganger for i neste sekund se ut som en Norsk OBOS spiller. Sjelden det blir farlig når han har ballen, men ser ofte fancy ut. Det er ihvertfall min mening  :)

auren

Tipper Klich og Costa går ut og at Alioski og Harrison kommer inn.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

TK20

Roberts schmoberts. Costa derimot, der har du svak spiller uten trua på seg selv. Trekker seg fra hver tette kroppsduell.

Kato

Prøver etter beste evne å se hvorfor alle hater på Roberts, men greier ikke. Syns han har vært blant de bedre, bak Phillips og Dallas. Vender hurtig, nesa mot mål, driver godt. Blitt noen feilpasninger, men det er ingenting mot det shitshowet Llorente og Raphinha har levert.
Hva har Roberts skapt? Håper virkelig Rodrigo kan overta den plassen fortere enn svint.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Poenget er ikke at han har vært spesielt god, men når flere på laget kollapser totalt (se Llorente på 0-2) er det fremdeles Roberts som får svi. Eller de feilvendte pasningsfeilene til Raphinha på egen banehalvdel som fører til farlige overganger.

Raphinha vært elendig, men du bytter ikke han ut. Pang, så snur han kampen.

leedslife

Kan bytte ut og inn alt fremover i banen. Lite nytte når vi opptrer slikt defensivt.  Er jo ikke sånn at vi har hatt uflaks. Vi blir jo hunset med.

leedslife

Der kom Alioski og Harrison. 4-5 mål i andre så tar vi kanskje med oss alle 3

TK20

LOL @ 4-0 i skudd på mål når vi har hatt to skudd I mål.

auren

Tipper Klich og Costa går ut og at Alioski og Harrison kommer inn.

auren

Selvsagt fikk jeg rett!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Har troen på en spennende andre omgang jeg.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

BAMBI! Den skal du sette! Grrrrr!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Den så både jeg og kona i mål.

Gordon McUseless

Det er vist den dagen i dag 😖

Eriksen55

Kan bytte ut og inn alt fremover i banen. Lite nytte når vi opptrer slikt defensivt.  Er jo ikke sånn at vi har hatt uflaks. Vi blir jo hunset med.

Vel..uflaks vil jeg påstå at vi hadde. At ikke Costa har barbert beina og at returen på straffen havnet rett i beina på Jese er kun uflaks. Var vel kun noen cm over linja før "målet" til Bamford også. Mål preger kamper. Etter 1-0 har det vært kun West Ham. Så fortjent under.

Vi har spilt gode andre omganger før. Bedre utgangspunkt nå..

Nesten fra Bamford. Nydelig pasning fra Llorente. Derfor tåler jeg noen pasningsfeil fra han når han når prøver på dette i stedet for støttepasninger.
« Siste redigering: Mars 08, 2021, 22:12:37 av Eriksen55 »

Joe Jordan

Når ikke sånne sitter Bamford, da er det ikke håp i dag...


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

auren

Strålende brasse av Rapha! Den skulle gått i mål! Endelig et positivt bidrag fra brassen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Blir enten 2-1 eller 3-0 i løpet av de neste 10-15 minuttene.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

bmoen

Leeds er et Championship lag som spiller i Premier league og det holder ikke. Det kan fort bli en kort visitt. Da forsvinner Bielsa og en er på bar bakke  igjen. Da blir det vel tilbake til managere som Grayson, Warnock etc.
BMo - Leeds-fan siden 1964

auren

I tverra fra WH! For et langskudd!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Brendan Ormsby

Nedrykksnivå dessverre.  Blir neppe mye poeng fremover, så får være glade for
dem vi allerede har.

Trenger en seier eller to til, for å være helt sikre.

Defensiv dødball er jo helt krise.

auren

Leeds er et Championship lag som spiller i Premier league og det holder ikke. Det kan fort bli en kort visitt. Da forsvinner Bielsa og en er på bar bakke  igjen. Da blir det vel tilbake til managere som Grayson, Warnock etc.

Synes innleggene dine stort sett holder Conference-nivå jeg... Nok nå!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Leeds er et Championship lag som spiller i Premier league og det holder ikke. Det kan fort bli en kort visitt. Da forsvinner Bielsa og en er på bar bakke  igjen. Da blir det vel tilbake til managere som Grayson, Warnock etc.

Holder til rundt midten av tabellen. Eller rykker bunn 10 ned?

Du sier det selv. Championship lag. Er det ikke imponerende å ligge rundt midten da?