Skrevet av Emne: KAMP: Leeds vs West Ham @London Stadium mandag 8.3.21 kl 2100 TV2 Sport Premium  (Lest 23324 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Da er det vår tur... (Mike Dean)



Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Woody

Likte best Assistant VAR eg ;)
LIFE IS LEEDS

Killa

I denne kampen kan nok Tomas Soucek tillate seg omtrent hva som helst uten at dommeren gjøre noe som helst med det.... :o
Spøk til side: Her må vi IKKE gi bort for mye cornere og andre skumle dødballer, da vet vi hva som skjer. Soucek er et monster i lufta, og siden forrige gang har også Hammers styrket laget med Jesse Lindgard som virker å ha gjort det bra så langt.
Håper bare vi har Phillips og Rodrigo på plass igjen her, ekstremt viktige begge to tenker jeg med en midtbane som har funket dårlig i deres fravær.

Satser på at Bamford finner igjen nettmaskene i denne kampen, tipper 2-2 (Cooper og Bamford)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
LUFC Lewis
@LewisDeighton17

I was interested to see when we last won in London, prior to QPR in 2017 (All comps)
It was Fulham on March 18th 2015. We’ve won 1 game in London since then.
2,181 days. 311 weeks. 71 months. 6 years. 1 win.
Up next? West Ham (A)Slightly smiling face #LUFC

25 games

QPR x6
Brentford x5
Fulham x4
Millwall x3
Arsenal x2
Charlton x2
Chelsea x1
Palace x1
Watford x1
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Pressern:

Adam Pope
@apopey

TEAM NEWS: Leeds United head coach Marcelo Bielsa says “some players coming back from injury” will play for U23s at Wolves (Fri, 1pm) but didn’t mention if Phillips, Poveda,Shackleton, Struijk & Rodrigo would specifically be involved when asked.
Berardi will play 45 mins.
#lufc

Ellers:
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/marcelo-bielsa-press-conference-live-19963670
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Leeds-statistikk i London denne sesongen:

1-4 v Palace
1-3 v Chelsea
0-3 v Spurs
0-3 v Crawley (i grenseland til å være en Londonklubb)
2-4 v Arsenal

Til sammen 4-17 og langt unna seier, selv mot Crawley. Slipper vi inn 3-4 mål mandagen også? West Ham er vel ifølge tabellen et bedre lag enn de fleste av de vi har møtt....
Når skal vi overraske i London? Magen min sier "ikke denne gangen heller".
« Siste redigering: Mars 06, 2021, 18:49:33 av GeirO »
MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Rykter om at Illan ikke kan spille på mandag, han var ikke å se i ukens treningsvideo fra Thorp Arch blant annet - mens tredjekeeper Dani van den Heuvel var der.

Not good... skjønt Casilla kan da stå en og annen kampen uten at det skader stort :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Rykter om at Illan ikke kan spille på mandag, han var ikke å se i ukens treningsvideo fra Thorp Arch blant annet - mens tredjekeeper Dani van den Heuvel var der.

Not good... skjønt Casilla kan da stå en og annen kampen uten at det skader stort :o

Tipper det går greit jeg.  Og så har jo enkelte en å legge skylden på hvis det går gale da.  ;)
Medlem 94237

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Rykter om at Illan ikke kan spille på mandag, han var ikke å se i ukens treningsvideo fra Thorp Arch blant annet - mens tredjekeeper Dani van den Heuvel var der.

Not good... skjønt Casilla kan da stå en og annen kampen uten at det skader stort :o

Tipper det går greit jeg.  Og så har jo enkelte en å legge skylden på hvis det går gale da.  ;)

Hehe, eg får litt tyn på twitter nå.
Visst er Meslier i den treningsvideoen - alle de tre keeperne er der  ;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

2020-2021
1-4 v Palace
1-3 v Chelsea
0-3 v Spurs
0-3 v Crawley (i grenseland til å være en Londonklubb)
2-4 v Arsenal

2019 - 2020 i London (Championship)
0-1 v Charlton
1-2 v Millwall
1-2 v Fulham
0-1 v QPR
1-1 v Brentford
0-1 Arsenal (FA Cup)

2018-2019
1-1 v Millwall
0-1 v QPR
0-2 Brentford
1-2 QPR (FA Cup)

Bielsa statistikk i London på 15 kamper: 0 seire - 2 uavgjort - 13 tap

auren

2020-2021
1-4 v Palace
1-3 v Chelsea
0-3 v Spurs
0-3 v Crawley (i grenseland til å være en Londonklubb)
2-4 v Arsenal

2019 - 2020 i London (Championship)
0-1 v Charlton
1-2 v Millwall
1-2 v Fulham
0-1 v QPR
1-1 v Brentford
0-1 Arsenal (FA Cup)

2018-2019
1-1 v Millwall
0-1 v QPR
0-2 Brentford
1-2 QPR (FA Cup)

Bielsa statistikk i London på 15 kamper: 0 seire - 2 uavgjort - 13 tap

Det er jo helt sjukt! Men må jo være mer tilfeldig enn at det skal finnes en rasjonell grunn til at vi ikke skal gjøre det godt i hovedstaden.

Så da stemmer jeg for at dette er tilfedig, men at det kanskje også har satt seg litt i hodet på spillerne etterhvert.

Så for å gå mot strømmen: vi vinner på mandag! 3-1. Bamford, Rapha og selvmål.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
2020-2021
1-4 v Palace
1-3 v Chelsea
0-3 v Spurs
0-3 v Crawley (i grenseland til å være en Londonklubb)
2-4 v Arsenal

2019 - 2020 i London (Championship)
0-1 v Charlton
1-2 v Millwall
1-2 v Fulham
0-1 v QPR
1-1 v Brentford
0-1 Arsenal (FA Cup)

2018-2019
1-1 v Millwall
0-1 v QPR
0-2 Brentford
1-2 QPR (FA Cup)

Bielsa statistikk i London på 15 kamper: 0 seire - 2 uavgjort - 13 tap
Reaney, bla 8 innlegg bakover, 1 seier på 25 forsøk

(limer det inn her):

I was interested to see when we last won in London, prior to QPR in 2017 (All comps)
It was Fulham on March 18th 2015. We’ve won 1 game in London since then.
2,181 days. 311 weeks. 71 months. 6 years. 1 win.
Up next? West Ham (A)Slightly smiling face #LUFC

25 games

QPR x6
Brentford x5
Fulham x4
Millwall x3
Arsenal x2
Charlton x2
Chelsea x1
Palace x1
Watford x1
« Siste redigering: Mars 06, 2021, 23:34:01 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kontakinte

Vi har ikke tapt borte mot WH siden 1998 (7 kamper og Boleyn Ground riktig nok)  48-29-28 total.
Har trua ;) ALAW!

Reaney

Takker, Asbjørn, En fullstendig grusom statistikk, selv før Bielsa. Tony Dorigo sier i pre match innslaget på LUTV at han kjenner seg igjen fra 1992-92 sesongen, da det var komplett umulig for de regjerende mestrene å vinne på bortebane. Man prøvde med ulike tåpelige ritualer i forkant av kampene for å endre på statistikken, men til ingen nytte. Oppfordringen foran morgendagens kamp er krystallklar. "Come on guys" .... Dette er bare en av mange bortekamper og dere har vist at dere makter å vinne borte. Glem at dere er i London og fokuserer på å gjøre jobben ute på matta (som ser ut som øvrige matter laget har vunnet på). Så på tide å bryte denne grusomme rekka.

Kato

Da er det vår tur... (Mike Dean)



Dean - Marriner er jo en drøm kontra Coote - Banks.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Rodrigo & Kalvin har begge reist til London...
(ikke bare de:)
KP, Rodrigo, Berardi and Poveda all have made the trip to London. Love itBlue heart



« Siste redigering: Mars 07, 2021, 19:14:36 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Flott at spillerne er på vei tilbake nå. Dette laget her ser særdeles slagkraftig ut:

Meslier - Ayling, Llorente, Cooper, Dallas - Phillips - Raphinha, Klich, Rodrigo, Harrison - Bamford

Subs: Kiko, Berardi, Struijk, Alioski, Shackleton, Poveda, Gelhardt, Huggins, Roberts

Tror ikke Rodrigo spiller fra start. Blir nok Roberts igjen. Struijk benkes? Harrison eller Costa fra start?

Tomorrow we’ll know.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Leeds i London = tap :(. Neste kamp, takk.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

stian

Skummel kamp. Londonstatistikken taler for seg, men denne gangen møter vi også et av ligaens beste hjemmelag. Frykter at vi får problemer med de tunge løpene til Soucek og dødballstyrken til samme mann. Vi trenger virkelig Phillips tilbake fra start for å hanskes med ham.


raggen

dårlig statistikk i London,men kampen skal spilles først. West ham er ett godt lag og vi må være påskrudd fra første sekund skal vi være med her. Har troa på at vi kan få med oss noe herfra men ikke mere enn 1 poeng. MOT
Forever Leeds United!!!!!!!!

leedslife

Vanskelig å se for seg noe annet enn tap, men aldri lett å vite med oss. Håper på Meslier- Ayling, Llorente, cooper, Alioski , Kalvin, Dallas, Roberts( Rodrigo i andre) ralph, Bamford, Harrison( Costa i andre)
2-1 Ralph

Souchek blir livsfarlig på alt av dødballer, løp i boks. Antonio og Lindgaard spilte ikke sist mot oss. Håper sentrallinja ikveld spiller sesongen ut. Viktig for neste sesong. Kanskje inn med Rodrigo mot Chelsea til lørdag, for Roberts.


Cherry

Drit i Londonkomplekset, vi har med Raphinha og Rodrigo igjen nå - samt at Llorente får spille fra start.
DET vil hjelpe.
West Ham har overprestert hittil, og vi tar dem på kontra i kveld.......vinner 3-2.

BELIEVE!

HåvardK

Skummel kamp. Londonstatistikken taler for seg, men denne gangen møter vi også et av ligaens beste hjemmelag. Frykter at vi får problemer med de tunge løpene til Soucek og dødballstyrken til samme mann. Vi trenger virkelig Phillips tilbake fra start for å hanskes med ham.
Ja, sentrallinja blir avgjørende i dag. Håper egentlig på Rodrigo fra start, men det er kanskje for mye gambling etter et såpass langt avbrekk.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Apropo Leeds-Live, Beren Cross twitrer:
Cross wrote, “Adam Forshaw, Robin Koch, Pascal Struijk and Jamie Shackleton are the only members of the senior squad we have reason to believe won’t be involved tonight.”

Rodrigo så veldig lite rusten ut på fradag så håper han starter.
Mht Phillips så var ha vel aldri 'veldig' skadet i denne omgang, det var vel mer ønsket om at han skulle være fullstendig leget som har gjort at han har stått over kamper. Så håper han er skikkelig match fit.

Defensivt skulle vi i alle fall være bedre rustet til å stå imot nå enn tidligere i sesongen.
Men West Ham er sterke der...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Larsen.

Hay melder at han erfarer at Phillips spiller fra start i kveld.
Pride of Yorkshire

Kato

West Ham er etter mitt syn langt svakere enn tabellen tilsier. Fått grisegodt betalt denne sesongen. Jeg tror vi knuser dem 4-1.
 

Bjorn

West Ham er etter mitt syn langt svakere enn tabellen tilsier. Fått grisegodt betalt denne sesongen. Jeg tror vi knuser dem 4-1.

De var ikke et lag jeg mener fortjente poengene de fikk mot oss sist heller. De fikk et alt for enkelt og i mine øyne feilaktig frispart utenfor boksen som ledet til målet mot. På en annen kveld hadde vi slått dem. Mener det er åpent, men som du sier Kato, så er nok WH et at lagene som ligger unaturlig høyt på tabellen. Sikkert mye fordi de har sluppet inn relativt lite mål.
 
Marching On! 4276

TK20

West Ham er etter mitt syn langt svakere enn tabellen tilsier. Fått grisegodt betalt denne sesongen. Jeg tror vi knuser dem 4-1.

Spennende å se om det er "Vi kommer til å slå Leicester"-Kato eller "Tyler Roberts får ingen assists i år"-Kato som slår til her   :P

Kato

West Ham er etter mitt syn langt svakere enn tabellen tilsier. Fått grisegodt betalt denne sesongen. Jeg tror vi knuser dem 4-1.

Spennende å se om det er "Vi kommer til å slå Leicester"-Kato eller "Tyler Roberts får ingen assists i år"-Kato som slår til her   :P

To sider av samme sak, vi slår West Ham så lenge Tyler Roberts sitter godt planta. Hadde aldri tippet 4-1 med Rodrigo, Llorente og Phillips ute. Forskjellen er enorm.

Blank_File

West Ham er etter mitt syn langt svakere enn tabellen tilsier. Fått grisegodt betalt denne sesongen. Jeg tror vi knuser dem 4-1.

Spennende å se om det er "Vi kommer til å slå Leicester"-Kato eller "Tyler Roberts får ingen assists i år"-Kato som slår til her   

To sider av samme sak, vi slår West Ham så lenge Tyler Roberts sitter godt planta. Hadde aldri tippet 4-1 med Rodrigo, Llorente og Phillips ute. Forskjellen er enorm.
Jeg liker ikke , men jeg tror jeg må si meg enig i det resonnementet. Roberts er ikke god nok for oss pr. dags dato, selv om han har noen gode egenskaper.