Skrevet av Emne: Leeds United - Neste sesong i Premier League. 2021/2022  (Lest 30581 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League
« Svar #180 på: Mai 10, 2022, 10:23:58 »
Er redd vi tar en Sheffield United. Etter en glimrende debut-sesong med 9. plass, ligger laget nå helt sist med 14 poeng. En skandale, egentlig. Så, mine ambisjoner for sesongen 21/22 er de samme som for denne: beholde plassen. Topp 15 er mer enn godt nok. Hvem som blir med videre får Orta, Rad og Bielsa bestemme. Håper at Bielsa fortsetter.
Får vel sitere meg selv, da. Denne sesongen har forløpt 100% som forventet. Var ikke en av dem som trodde at laget skulle ta steget opp i Europa. 9.plassen fra i fjor var, som jeg fryktet, et lucky strike. Neste sesong spiller mot Birmingham, M'boro, WBA og Millwall. Det er bare å stålsette seg. Slipper i alle fall Derby, som har rykket ned til L1.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League
« Svar #181 på: Mai 10, 2022, 11:15:05 »
Er redd vi tar en Sheffield United. Etter en glimrende debut-sesong med 9. plass, ligger laget nå helt sist med 14 poeng. En skandale, egentlig. Så, mine ambisjoner for sesongen 21/22 er de samme som for denne: beholde plassen. Topp 15 er mer enn godt nok. Hvem som blir med videre får Orta, Rad og Bielsa bestemme. Håper at Bielsa fortsetter.
Får vel sitere meg selv, da. Denne sesongen har forløpt 100% som forventet. Var ikke en av dem som trodde at laget skulle ta steget opp i Europa. 9.plassen fra i fjor var, som jeg fryktet, et lucky strike. Neste sesong spiller mot Birmingham, M'boro, WBA og Millwall. Det er bare å stålsette seg. Slipper i alle fall Derby, som har rykket ned til L1.
Du skal ha det. Mye likheter og. Skade på særs viktige spillere (grunnstammen i det Sheff U laget). Klarer ikke vippe nok nøkkelkamper i sin favør. Ingen spiss(er) som jevnt over gir det lille ekstra.
Generelt lufta ut av ballongen på et prosjekt som vel startet i League one med Wilder og Alan Knill (om jeg husker rett). Midt på tabellen CC for vår del.
Ifht tabellplassering sesongen igjennom så var de vel tidlig ganske akterutseilt. Vi har jo stort sett holdt skuta over vann i majoriteten av sesongen så odden for at vi holder oss har vel jevnt over vært litt bedre.

Havnet akkurat utenfor PO Wilder med Boro, men.. apropo. Kan vi ende opp med at Paul Heckingbottom trener Sheffield Utd i PL neste år og Leeds spiller CC?
Et steg nærmere det svaret er vi etter helgen som kommer.

Hadde noen sagt det til meg etter Dallas senket City i fjor så hadde jeg ledd på meg brokk.. Men her er vi kanskje.
« Siste redigering: Mai 10, 2022, 11:27:48 av leedslife »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League. 2021/2022
« Svar #182 på: Mai 11, 2022, 11:00:02 »
Everton møter et svekket Watford i kveld og kan potensielt være fire poeng foran oss med en kamp mindre spilt...

Det er nok Burnley vi fortsatt har muligheter mot.
Vi er ikke avhengige av poeng i kveld, men er nok avhengige av at Burnelys poengfangst fremover blir ...skral.
Og etter i kveld må det bli full mobilisering mot Brighton og Brentford - med Bamford på laget forhåpentligvis...

Det er ikke over ennå, men den tjukke dama har kommet ganske langt ut i sangen sin.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League. 2021/2022
« Svar #183 på: Mai 11, 2022, 11:23:12 »
Everton møter et svekket Watford i kveld og kan potensielt være fire poeng foran oss med en kamp mindre spilt...

Det er nok Burnley vi fortsatt har muligheter mot.
Vi er ikke avhengige av poeng i kveld, men er nok avhengige av at Burnelys poengfangst fremover blir ...skral.
Og etter i kveld må det bli full mobilisering mot Brighton og Brentford - med Bamford på laget forhåpentligvis...

Det er ikke over ennå, men den tjukke dama har kommet ganske langt ut i sangen sin.

Vi må i alle fall forvente at Everton vinner den kampen. Med innsatsen de legger ned om dagen og et elendig og svekket Watford, er de store favoritter.

Skulle Leeds vinne i kveld, er det veldig stor sjanse for at vi tar mot Brighton med tre poengs luke og samme antall kamper som Burnley. De har Spurs borte i tidligkamp søndag og hjemmelaget er fullt motivert der.

Jeg anser det som nesten utenkelig at vi vinner begge da vi vel er godt under 50% favoritt i begge kampene, men OM det skulle skje er det altså seks poengs luke på Burnley før vi kun har Brentford og Burnley har Villa borte og Newcastle hjemme igjen.

Verste er at når jeg ser den terminlista, er jeg ganske sikker på at vi må ha de poengene også. Ettersom målforskjellen er så skral. Ingen automatikk i at Villa slår Burnley igjen, selv om de akkurat gjorde. Motivasjonen ligger utvilsomt hos Clarets.
Marching on together!

Cherry

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League. 2021/2022
« Svar #184 på: Mai 11, 2022, 11:30:32 »
Everton møter et svekket Watford i kveld og kan potensielt være fire poeng foran oss med en kamp mindre spilt...

Det er nok Burnley vi fortsatt har muligheter mot.
Vi er ikke avhengige av poeng i kveld, men er nok avhengige av at Burnelys poengfangst fremover blir ...skral.
Og etter i kveld må det bli full mobilisering mot Brighton og Brentford - med Bamford på laget forhåpentligvis...

Det er ikke over ennå, men den tjukke dama har kommet ganske langt ut i sangen sin.

Vi må i alle fall forvente at Everton vinner den kampen. Med innsatsen de legger ned om dagen og et elendig og svekket Watford, er de store favoritter.

Skulle Leeds vinne i kveld, er det veldig stor sjanse for at vi tar mot Brighton med tre poengs luke og samme antall kamper som Burnley. De har Spurs borte i tidligkamp søndag og hjemmelaget er fullt motivert der.

Jeg anser det som nesten utenkelig at vi vinner begge da vi vel er godt under 50% favoritt i begge kampene, men OM det skulle skje er det altså seks poengs luke på Burnley før vi kun har Brentford og Burnley har Villa borte og Newcastle hjemme igjen.

Verste er at når jeg ser den terminlista, er jeg ganske sikker på at vi må ha de poengene også. Ettersom målforskjellen er så skral. Ingen automatikk i at Villa slår Burnley igjen, selv om de akkurat gjorde. Motivasjonen ligger utvilsomt hos Clarets.

Villa var gode mot Liverpool i går, og har Burnley hjemme 19.mai i utsatt kamp.
Burnley har som du skriver Spurs borte som kjemper om CL plass på søndag.........ser ikke at de tar poeng der heller.
Hvis jeg er "snill" så gir jeg Burnley max 2 poeng på 3 siste - U mot Villa og Saudi .
Tror på 4 poeng for oss...men kan hende det holder med 2 eller 1 . også..... ;)
« Siste redigering: Mai 11, 2022, 11:32:03 av Cherry »
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League. 2021/2022
« Svar #185 på: Mai 22, 2022, 20:20:50 »
Overtidsmål har vi vært GODE på denne sesongen!!!

LeedsUtd.pl
@leedsutd_pl
Rodrigo (90+4) v Wolves
Raphinha (90+4) v Palace
Bamford (90+5) v Brentford
Gelhardt (90+4) v Norwich
Ayling (90+1) v Wolves
Struijk (90+2) v Brighton
Harrison (90+4) v Brentford

Leeds w tym sezonie zdobyli 11 punktów w doliczonym czasie gry. Serca i wiary im nie brakowało.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Lucas the Kop Cat

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League. 2021/2022
« Svar #186 på: Mai 22, 2022, 20:22:23 »
Overtidsmål har vi vært GODE på denne sesongen!!!

LeedsUtd.pl
@leedsutd_pl
Rodrigo (90+4) v Wolves
Raphinha (90+4) v Palace
Bamford (90+5) v Brentford
Gelhardt (90+4) v Norwich
Ayling (90+1) v Wolves
Struijk (90+2) v Brighton
Harrison (90+4) v Brentford

Leeds w tym sezonie zdobyli 11 punktów w doliczonym czasie gry. Serca i wiary im nie brakowało.
Tror du må oversette de siste linjene til forumet.

jaho

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League. 2021/2022
« Svar #187 på: Mai 22, 2022, 20:52:45 »
Overtidsmål har vi vært GODE på denne sesongen!!!

LeedsUtd.pl
@leedsutd_pl
Rodrigo (90+4) v Wolves
Raphinha (90+4) v Palace
Bamford (90+5) v Brentford
Gelhardt (90+4) v Norwich
Ayling (90+1) v Wolves
Struijk (90+2) v Brighton
Harrison (90+4) v Brentford

Leeds w tym sezonie zdobyli 11 punktów w doliczonym czasie gry. Serca i wiary im nie brakowało.
Tror du må oversette de siste linjene til forumet.

enkelt...overtidsscoringer har gitt oss 11 ekstra poeng.... ;D ;D ;D

leedslife

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League. 2021/2022
« Svar #188 på: Mai 22, 2022, 21:14:35 »
Radrizanni sitt innlegg
https://www.leedsunited.com/news/team-news/29931/for-the-fans
Det er en leder som tar opp hånden og i tillegg virker svært offensiv og ambisiøs foran neste sesong.
Veldig lovende.
Dette sammen med 1-2 signeringer kommende tid vil gjøre enormt for klubb og omgivelser etter et slikt fantastisk resultat som idag.
« Siste redigering: Mai 22, 2022, 21:22:15 av leedslife »

jaho

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League. 2021/2022
« Svar #189 på: Mai 22, 2022, 21:35:41 »
Radrizanni sitt innlegg
https://www.leedsunited.com/news/team-news/29931/for-the-fans
Det er en leder som tar opp hånden og i tillegg virker svært offensiv og ambisiøs foran neste sesong.
Veldig lovende.
Dette sammen med 1-2 signeringer kommende tid vil gjøre enormt for klubb og omgivelser etter et slikt fantastisk resultat som idag.

Tror det blir offensiv satsing neste år, og læring av denne sesongens feil. Raphinha forsvinner nok til Barcelona, og Phillips mye mulig til et CL-lag. Men tror vi investerer disse pengene dette genererer. I tillegg er det mulig å få mer for andre spillere som eventuelt selges, når vi har fortsatt PL-status. Å beholde plassen var så utrolig viktig..Selv om de siste sesongene har vist at nedrykkerne ofte rykker rett opp, så skulle vi slitt veldig. Stjernene forsvinner, og bærebjelkene ellers er flere på feil side av 30-åra og skadeutsatt/langtidsskadd.
Nei, dette Leeds-venner var den viktigste seieren på gudene vet hvor lenge...tror konsekvensene kunne blitt enorme. Skal bli godt å sove en hel natt, og ikke lenger se for seg at Pontus skal gå rundt å trøste Leeds-spillere... ;D
Nå har jeg veldig tro på at klubben tar tak, lærer av denne sesongen, investerer smart, og neste sesong etablerer oss rundt midten/ øvre halvdel!!
Åpner jaggu en Paulaner til!!  ;D MOT !!!


Andersen

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League. 2021/2022
« Svar #191 på: Mai 25, 2022, 22:57:26 »
Lært av sesongen håper jeg , og signerer spillere der laget trenger å forsterkes .

Kato

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League. 2021/2022
« Svar #192 på: Mai 26, 2022, 14:53:35 »
Akkurat nå ser det vel slik ut:

Meslier
Drameh Llorente Cooper Firpo
Phillips Forshaw
James Aaronson Harrison
Bamford

Forutsetter Raphinha ut og Aaronson inn.
 

Sterland

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League. 2021/2022
« Svar #193 på: Mai 26, 2022, 15:17:40 »
Akkurat nå ser det vel slik ut:

Meslier
Drameh Llorente Cooper Firpo
Phillips Forshaw
James Aaronson Harrison
Bamford

Forutsetter Raphinha ut og Aaronson inn.
Har du nok rett i. Håper imidlertid at det ser ganske annerledes ut til sesongstart. Llorente, Firpo, Forshaw og James er forhåpentligvis henvist til benken pga sterk konkurranse. Frykter at Phillips er borte

Andersen

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League. 2021/2022
« Svar #194 på: Mai 27, 2022, 13:28:52 »
Lurer bare på hvor lang tid det tar før klubben og Phillips blir enige om å forlenge kontrakten , eller om Phillips reiser i løpet av sommeren ? Leste en plass at videre kontrakts forhandlinger var satt litt på vent .  :-[

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League. 2021/2022
« Svar #195 på: Mai 28, 2022, 10:06:04 »
Dette blir vel en av de siste postene i denne tråden - syns Graham Smyth har klart å finne frem hovedpunktene fra sesongen.
Og ikke minst alle overtidsscoringene vi har produsert.
Dèr har virkleig spillerne vist klasse, utholdenhet og vilje denne sesongen.

Avslutningsavsnittet:
The season will be remembered for the never-ending injuries, the sad, painful departure of Bielsa and the arrival of the man who dared to stand in his place. It will be remembered for the emergence of Gelhardt as a star and the re-emergence of the Leeds fanbase as the most vociferous, throw-back support in the Premier League. It will be remembered for a highlights reel made up mostly of last-gasp drama and skin-of-their-teeth results. It will be remembered for safety on the final day. It had its moments. But no-one wants to watch a repeat.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/graham-smyths-verdict-on-leeds-uniteds-unforgettable-year-of-stubbornness-and-imperfection-3712615
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League. 2021/2022
« Svar #196 på: Mai 28, 2022, 12:51:57 »
Håper vi slipper en sånn sesong til  :-\

Andersen

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League. 2021/2022
« Svar #197 på: Mai 28, 2022, 12:54:58 »
Jeg tippet faktisk Leeds United på nettopp en 17 plass denne sesongen , og kun bedre målforskjell som reddet oss. Men heldigvis slo vi Burnley i innspurten!

stian

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League. 2021/2022
« Svar #198 på: Juni 01, 2022, 16:16:40 »
Unnskylder på forhånd om jeg gjentar et tema som har vært diskutert i en annen tråd, men vi har en del lånespillere som vel kommer tilbake til klubben til en preseason med en ny trener ved roret. Husker nok ikke alle, men kan det ligge et overraskende comeback blant noen av disse?

Helder Costa: skuffende hos oss. Har spilt en del i Valencia, men uten å sette La Liga helt i flammer
Ian Poveda: glimtvis potensial, men har vært litt veik. Har han vokst på å få kamper i Championship?
Leif Davis: da han dro virket det som et endelig farvel, men han har visstnok vært god i Bournemouth
Mateusz Bogusz: Stort potensial, har spilt en del, men stygg skade i januar
Cody Drameh: imponert i Championship, men brente han alle broer?


Lett å avskrive disse (husk Klichs retur fra Utrecht), men det er faktisk en del potensial i disse.

Andersen

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League. 2021/2022
« Svar #199 på: Juni 01, 2022, 16:45:02 »
Aner ikke hvem av disse som fortsatt kunne styrket Leeds etter å ha kommet tilbake fra utlån. Videre på nytt utlån?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League. 2021/2022
« Svar #200 på: Juni 05, 2022, 10:40:32 »
I morgen er det bare tre uker til spillerne samles for pre season-trening.

Vi har èn seniorspiller klar (men må vente til vinduet offisielt åpner og spillerlisensen kan oppdateres) og en annen så godt som inn dørene. Det er èn i backrekka og en offensiv midtbanespiller inn.
Èn til i midtbaneleddet kommer nok også, uavhengig av Phillips-situasjonen.
Der ligger (kanskje) LOB (uddersfield) først i rekka, men Leeds kan ha en overraskelse på lur der.
En alternativ spiss ligger det nok også an til. Mulig argentineren Castellano er det mest håndfaste vi har der.

Hva Leeds ender på mht en mulig mer erfaren keeperreserve blir spennende å se...
Vi må nok ha inn en ekstra på venstrabacken også, men der har det vel vært lite håndfaste rykter..

Hva som skjer rundt Phillips og Raphinha bestemmer nok ellers mye av hva annet som skjer.
Og før de vet hvor det ender med de to så vet de vel ikke helt hva de har av midler å rutte med...

Magefølelsen min er at Phillips signerer ny kontrakt, og at kanskje Raphinha nå prioriterer ro frem til VM i stedet for å gå til en klubb der han kanskje ikke vil få spille fast...
Men det blir bare på spekulasjonsstadiet nå...

Uansett, vi har to seniorspillere inn tidlig - det er ikke noe vi er altfor vant til.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League. 2021/2022
« Svar #201 på: Juni 06, 2022, 12:34:34 »
Hvis Phillips sier han vil være i Leeds og skrive en ny kontrakt så skjønner ikke jeg hvorfor ikke ledelsen i Leeds har kastet seg over Phillips med en gang , og avklart det en gang for alle. Rahpinha sier han vil bli i Leeds fordi kontrakten hans er på 2 år til , og vil ikke risikere landslagsplassen sin på Brasil , hvis han går til en ny klubb , og kan risikere å bli benkefyll .

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League. 2021/2022
« Svar #202 på: Juni 08, 2022, 21:07:35 »
Dere husker at Jack Harrison har hatt sine egne treningsleire i 'sommerferien' - spesielt huskes for to somre siden da han tilbrakte den på trenigsleir i USA.

Vel, bring on SAM GREENWOOD:


Josh Hobbs
@JoshAHobbs
Sam Greenwood is on his Jack Harrison summer. Boy’s on his own pre-season two weeks after the end of the season…
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan