Skrevet av Emne: Kamp vs Manchester City lørdag 10.04.21 kl 13:30 @Ethiad Stadium - TV2 Sport Pre  (Lest 29868 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Blank_File



Synes ikke Phillips gjorde allverden første 60 - men etter at Koch kom innpå var han enorm.

Mye fokus på antall avslutninger, men hadde egentlig City noe særlig mer enn 1-2 store sjanser i 2.omg utenom målet?

Phillips la ned en enorm innsats hele kampen og jeg synes faktisk det kan diskuteres om han var like viktig som Dallas i denne kampen. Dallas la også ned en tilsvarende jobb og var på rett plass så mange ganger defensivt han også at med målene så er det likevel ikke tvil om hvem som er BB for meg.

Helt enig i det med avslutninger. Vi spilte som vi måtte og sørget for at City bare kom til et par tre målsjanser i hele kampen. Vi gjorde den beste defensive kampen noensinne og mer enn det er det umulig å forlange.

Hallgeir *

Jeg har ikke lært meg reglene for røde kort, og hvor lenge Cooper må stå over. Blir det to kamper?

Uansett ikke redd for at laget vil lide mye på grunn av det, nå som vi har tre gode alternativer i midten bak.

Det eneste som kanskje vil bli savnet, er den vokale midtstopperen som Cooper er.
Super Leeds since 1968

Gufrias

Vil bare presisere at vi har 45 poeng, Fulham kan maks få 44. Nedrykk er matematisk umulig.
Hekta på Leeds siden 1974

lowfields

Tror fortsatt vi rykker ned. Blir fratatt 30 poeng pga brudd på munnbind-regelen......
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Vil bare presisere at vi har 45 poeng, Fulham kan maks få 44. Nedrykk er matematisk umulig.

DENNE sesongen ja, men banna bein, du kan ta deg en god en på at vi kan rykke ned neste sesong - eller neste etter den igjen

 ;D ;D ;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Gufrias

Vil bare presisere at vi har 45 poeng, Fulham kan maks få 44. Nedrykk er matematisk umulig.

DENNE sesongen ja, men banna bein, du kan ta deg en god en på at vi kan rykke ned neste sesong - eller neste etter den igjen

 ;D ;D ;D
Tror fortsatt vi rykker ned. Blir fratatt 30 poeng pga brudd på munnbind-regelen......

Jeg velger å tolke et snev av sarkasme inni tristessene her.
Hekta på Leeds siden 1974

Borge

Jeg har ikke lært meg reglene for røde kort, og hvor lenge Cooper må stå over. Blir det to kamper?

Uansett ikke redd for at laget vil lide mye på grunn av det, nå som vi har tre gode alternativer i midten bak.

Det eneste som kanskje vil bli savnet, er den vokale midtstopperen som Cooper er.

Kanskje dette gir oss en mulighet til å starte arbeidet med å etablere et nytt midtstopperpar for neste år :-) Tror det er større potensial i et par av de andre enn det er i cooper :-)
Borge

Hallgeir *

Jeg har ikke lært meg reglene for røde kort, og hvor lenge Cooper må stå over. Blir det to kamper?

Uansett ikke redd for at laget vil lide mye på grunn av det, nå som vi har tre gode alternativer i midten bak.

Det eneste som kanskje vil bli savnet, er den vokale midtstopperen som Cooper er.

Kanskje dette gir oss en mulighet til å starte arbeidet med å etablere et nytt midtstopperpar for neste år :-) Tror det er større potensial i et par av de andre enn det er i cooper :-)

Godt poeng, Roger.  :)
Super Leeds since 1968

lowfields

Jeg har ikke lært meg reglene for røde kort, og hvor lenge Cooper må stå over. Blir det to kamper?

Uansett ikke redd for at laget vil lide mye på grunn av det, nå som vi har tre gode alternativer i midten bak.

Det eneste som kanskje vil bli savnet, er den vokale midtstopperen som Cooper er.

Kanskje dette gir oss en mulighet til å starte arbeidet med å etablere et nytt midtstopperpar for neste år :-) Tror det er større potensial i et par av de andre enn det er i cooper :-)

Godt poeng, Roger.  :)
Det er sikkert større potensiale i Grealish enn i Dallas også, men jeg vet hvem jeg vil ha i Leeds-11'eren.....;-)
Vi har et luksusproblem på stopperplass - kunne vært verre.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Jeg har ikke lært meg reglene for røde kort, og hvor lenge Cooper må stå over. Blir det to kamper?

Uansett ikke redd for at laget vil lide mye på grunn av det, nå som vi har tre gode alternativer i midten bak.

Det eneste som kanskje vil bli savnet, er den vokale midtstopperen som Cooper er.
Direkte rødt er i utgangspunktet to kamper ja, er det stygt kan det bli mer...

Så det blir nok Struijk mot Liverpool og Manchester...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

samadhi

Jeg har ikke lært meg reglene for røde kort, og hvor lenge Cooper må stå over. Blir det to kamper?

Uansett ikke redd for at laget vil lide mye på grunn av det, nå som vi har tre gode alternativer i midten bak.

Det eneste som kanskje vil bli savnet, er den vokale midtstopperen som Cooper er.
Direkte rødt er i utgangspunktet to kamper ja, er det stygt kan det bli mer...

Så det blir nok Struijk mot Liverpool og Manchester...

Ikke mange som ville spådd det etter innhoppet han hadde mot Birmingham i desember 2019.
marching on together,
derudaf forever...

auren

Vil bare presisere at vi har 45 poeng, Fulham kan maks få 44. Nedrykk er matematisk umulig.
Der tar du faktisk feil. WBA har 8 kamper igjen og kan også oppnå 45 poeng. Det ville jo vært så typisk Leeds å ryke på målforskjell! Husk at vi har WBA i siste kampen. Blir nervepirrende

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Vil bare presisere at vi har 45 poeng, Fulham kan maks få 44. Nedrykk er matematisk umulig.
Der tar du faktisk feil. WBA har 8 kamper igjen og kan også oppnå 45 poeng. Det ville jo vært så typisk Leeds å ryke på målforskjell! Husk at vi har WBA i siste kampen. Blir nervepirrende

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tar de oss på målforskjellen, fortjener vi å rykke ned.  :o
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Marcelo etter kampen. Han både ser opp og ler høyt.   :o

https://www.facebook.com/LeedsUnited/videos/353668379395518
Super Leeds since 1968

jaho

Morsomt, selv uten bilder:

https://www.facebook.com/watch/?v=454208412579904

Herlig!! Synes hun reporteren Sue Smith lignet veldig på hun spilleren med identisk navn på det ganske så brukbare damelaget vi hadde for en god tid tilbake?? Mener hun var en kjapp angrepsspiller??

Hallgeir *

Morsomt, selv uten bilder:

https://www.facebook.com/watch/?v=454208412579904

Herlig!! Synes hun reporteren Sue Smith lignet veldig på hun spilleren med identisk navn på det ganske så brukbare damelaget vi hadde for en god tid tilbake?? Mener hun var en kjapp angrepsspiller??

Ikke bare ligner.

Spiss på damelaget til Leeds.
Super Leeds since 1968

jaho

Morsomt, selv uten bilder:

https://www.facebook.com/watch/?v=454208412579904

Herlig!! Synes hun reporteren Sue Smith lignet veldig på hun spilleren med identisk navn på det ganske så brukbare damelaget vi hadde for en god tid tilbake?? Mener hun var en kjapp angrepsspiller??

Ikke bare ligner.

Spiss på damelaget til Leeds.

Det var hun ja! Var bra spiller. Fulgte litt med på dem!

Milou

Eg har sett kampen på nytt og noterte meg følgande:
1) Første omgang var nesten perfekt gjennomført. Man C hadde mesteparten av spelet og klart mest avslutningar, men statistikken viser ikkje at Leeds hadde god kontroll defensivt, og virka meir farlege når vi var i angrep.
2) Under kampen var det tortur å sjå andre omgang, men når eg ser det på nytt så skapte Man C veldig få kvalifiserte sjanser bortsett frå målet. Dei siste 10 minutt var Leeds best.
3) Alioski speler kanskje sin beste kamp for Leeds. Gje mannen ny konrakt.
4) Llorente var instrumental i eit veldig godt forsvar.
5) Eg hadde Dallas, Phillips og Meslier som dei tre beste i MOM tråden og står fortsatt for det.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Morsomt, selv uten bilder:

https://www.facebook.com/watch/?v=454208412579904

Herlig!! Synes hun reporteren Sue Smith lignet veldig på hun spilleren med identisk navn på det ganske så brukbare damelaget vi hadde for en god tid tilbake?? Mener hun var en kjapp angrepsspiller??

Ikke bare ligner.

Spiss på damelaget til Leeds.
* Sue Smith
* Lucy Ward
* Sophie Walton (søsteren)
  - grunnstammen som var i klubben, følger de fortsatt :)
* landslagsspiller fra Arsenal og et par til ankom, nå var de i vannskorpa til å bli blant Englands beste, seks
   landslagsspillere/potensielle landslagsspillere hadde de...
OG SÅ la Ken Bates ned hele avdelingen, han skulle spare penger

:(

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Eg har sett kampen på nytt og noterte meg følgande:
1) Første omgang var nesten perfekt gjennomført. Man C hadde mesteparten av spelet og klart mest avslutningar, men statistikken viser ikkje at Leeds hadde god kontroll defensivt, og virka meir farlege når vi var i angrep.
2) Under kampen var det tortur å sjå andre omgang, men når eg ser det på nytt så skapte Man C veldig få kvalifiserte sjanser bortsett frå målet. Dei siste 10 minutt var Leeds best.
3) Alioski speler kanskje sin beste kamp for Leeds. Gje mannen ny konrakt.
4) Llorente var instrumental i eit veldig godt forsvar.
5) Eg hadde Dallas, Phillips og Meslier som dei tre beste i MOM tråden og står fortsatt for det.

1 og 2) Nettopp, City hadde nok spillet og halvsjanser, men det var få ganger det virkelig ble farlig og vi ble utspilt. Det skjedde vel, men var unntaket
3) Brukbar kamp jau, men eg vil fortsatt ha noe som er stabilt på et høyere nivå. Ny konktrakt er han jo tilbudt men mulig kontrakten gjenspeiler (økonomisk) at han ikke blir satset på (?)
4) Digg at Diego plutselig er både skadefri og en som tar tak som ledertype. Faktisk rimelig rask også, han *ser treg ut..
5)Midtbanen vår var ikke et svakt pinkt i denne kampen nei, slik eg vel har opplevd at midtbanen vår tidivs har vært i det siste. Enig med de som mener Phillips vokste på å ha Koch rundt seg!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

J-R

Viktig å få en seier mot "topp 6" før sesongslutt - hadde 0-3-5 før denne.

Artig at når Struijk kommer innpå etter utvisningen er det ingen som tenker: "huff - hvordan skal dette gå?"
En 21-åring som knapt hadde 1.lags-fotball i beina før sesongstart anser vi nå som mer enn en habil PL-stopper....

Hvor mange mil løp Dallas idag? Tenkte etter ca 65 minutter at nå må fyren være på stålet, men det er jo ikke bunn i han
Synes ikke Phillips gjorde allverden første 60 - men etter at Koch kom innpå var han enorm.

Mye fokus på antall avslutninger, men hadde egentlig City noe særlig mer enn 1-2 store sjanser i 2.omg utenom målet?
Tipper forresten Meslier hadde hatt gode muligheter til å redde målet hvis han ikke hadde sklidd.
Typisk han å være i forkant på slike avslutninger.
vi banket vel Leicester som er topp 3, så 0-3-5 stemmer vel ikke ??
« Siste redigering: April 11, 2021, 09:33:38 av J-R »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Etter noen utvalgte kamper gjør Phil Hay en kamprapport - som etter gårsdagens :)

https://theathletic.co.uk/2510511/2021/04/11/these-leeds-players-are-beasts-to-beat-city-like-that-took-bielsa-era-to-a-new-peak/

På pre match pressern kom man innpå at Leeds ennå ikke hadde tatt noen 'big scalp' denne sesongen. Bielsa var enig i det, og la til at lag rundt dem på tabellen hadde klart det og hadde vist at det var mulig.

Sheffield United-seieren hadde avklart at de ikke rykket ned, og redusert 'presset' mht målsetningen for sesongen.
Men Bielsa ville ha mer: :)
According to staff at Elland Road, a release of pressure was tangible after a 2-1 win over Sheffield United but when the players reported into Thorp Arch, Bielsa turned the screw again: more video sessions, longer days and murderball hiked up another notch. Redoubled effort for meeting Guardiola.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post

vi banket vel Leicester som er topp 3, så 0-3-5 stemmer vel ikke ??
Nei, så noe på twitter om 2-1-3 eller noe sånt mot Top 3 så langt i sesongen. Finner det ikke igjen  ::)

Form again the top 3 this season
P5 W2 D1 L2.

Husk at det er flere måter å bruke denne på, enten å se i forhold til nåværende Top 3 eller de som da kampen ble spilt var Top 3. Ser at begge varianter blir brukt i statistikker...
« Siste redigering: April 11, 2021, 10:02:20 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Vi er jo, med rette, himmelfallen over denne kampen og dette resultatet. Allikevel lurer jeg på en ting: Hvorfor brukes VAR på Coopers tackling, men ikke på overfallet av Raphinha i dag og ikke minst i nedhøvlingen av Tyler sist kamp? Foreligger det noen retningslinjer eller kriterier for når dette skal tas i bruk bortsett fra ved mulige straffespark?

baste

Søndag...kaffekopp...ser på,tv2 sport 1...Alioski spille fram Dallas...vi alle vet hvordan det gikk.

Fantastisk..   

Ha en super dag folks... MOT  :D

HåvardK

Eg har sett kampen på nytt og noterte meg følgande:
1) Første omgang var nesten perfekt gjennomført. Man C hadde mesteparten av spelet og klart mest avslutningar, men statistikken viser ikkje at Leeds hadde god kontroll defensivt, og virka meir farlege når vi var i angrep.
2) Under kampen var det tortur å sjå andre omgang, men når eg ser det på nytt så skapte Man C veldig få kvalifiserte sjanser bortsett frå målet. Dei siste 10 minutt var Leeds best.
3) Alioski speler kanskje sin beste kamp for Leeds. Gje mannen ny konrakt.
4) Llorente var instrumental i eit veldig godt forsvar.
5) Eg hadde Dallas, Phillips og Meslier som dei tre beste i MOM tråden og står fortsatt for det.
Hva syns du om nedhøvlingen av Rapha på slutten? Burde det vært rødt?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Fem gode punkter fra kampen fra Leeds-Live!

* De skriver her at det ligger an til en trekampers karantene for Cooper :o

1)A result passed from generation to generation

Leeds United’s return to the Premier League has been outstanding. How will it be best remembered in 10 years’ time?

Much depends on how high the club goes on to fly in the next decade, but right now this stands out as that season they went away to the best club in Europe, which had lost three of its previous 48 matches in all competitions, and won despite playing with 10 men for 45 minutes.

This is the stuff that goes down in club folklore. Fathers will pass it onto their children and their children’s children. This rarely happens to newly-promoted clubs.

When was the last time Leeds United turned out a better one-off result than this? That would have been the debate in the pubs across West Yorkshire last night.

Some of the fans I spoke to suggested the Manchester City win was the best they had seen since the Champions League days, specifically the San Siro or the Deportivo La Coruna tie.

Wins like those at Swansea City last season, of course, mean more because of the direct impact they had on the history of the club.

I highly doubt there were anywhere near the same level of tears for yesterday as there were for Pablo Hernandez’s goal at Liberty Stadium, but in terms of a one-off match and the level of adversity overcome to win 90 minutes of football, this has to be right up there.

Prior to yesterday, City had won 27 of their previous 28 matches in all competitions. They are fighting on four fronts in mid-April and have a 14-point lead in arguably the most competitive league on the planet.

Leeds beat them with 10 men while playing a low block which was entirely alien to them. Just drink it in. Special days.

2)Stuart Dallas: player of the year
As we tick closer to the end of the season there are more and more debates being had around who should be the club’s player of the year.

LeedsLive ran its own poll recently and it was Stuart Dallas who came out on top by less than one per cent more than Raphinha.

Days like yesterday just cement that position for the Northern Ireland international. An extraordinary season goes from strength to strength and he proves to nearly always be the right man in the right place.

Aside from his goals, it was a tough match to shine in. Dallas was one of those tasked with closing people down on the edge of his own box. He was not one of those making the Hollywood headers out of the box.

You can’t ignore the goals, though. The composure on that second strike is ridiculous. He had what felt like 20 minutes to carry the ball, watch one of the world’s best goalkeepers coming out to smother him and think about where he was going to put it and how he was going to strike it, knowing they would not get another opportunity.

That’s seven goals in a season he has spent a large portion at left-back. More than just the goals, he simply never has a bad game. He has boundless energy and Marcelo Bielsa’s post-match comments were particularly striking.

“It (seeing him in on goal for the winner) gave me great happiness for him because he's a player whose game is based a lot on generosity,” he said.

“He is a player who helps all his team-mates to recover the ball and to not lose it. And the goal gives a lot of shine to whoever manages to score it.

“For him to have scored two goals is normally an anomaly. It's deserved, it's comforting, it's good. And this year has allowed Dallas to show a part of himself that we didn't know he had.”

3)Cooper’s suspension and centre-back ranks

Few people would have been happier watching United pick up the three points than Liam Cooper yesterday, though you don’t even need to imagine this based on his Twitter activity post-match.

Whatever your position on the tackle or the red card, everyone has to agree it was a challenge robust enough to give the officials a decision to make and in this day and age, with VAR, you are always running a risk.

Cooper will play the scenario over in his head a million times and as much as we know he loves a strong tackle, he has to wonder whether it was really necessary in those circumstances.

It seems highly unlikely the club will either appeal or see an appeal upheld, so it’s a three-match ban for the captain just as the big boys roll into town.

Liverpool, Manchester United and Brighton & Hove Albion will all face a Cooper-less Leeds, but, ironically, it’s probably the best time it could have happened.

As we saw with the substitutions made, Bielsa has a healthy quota of first-class centre-backs to choose from right now and Pascal Struijk would have taken immense confidence from being chosen ahead of Robin Koch after the dismissal.

The Germany international is still building his fitness after surgery, but it will still be a shot in the arm for Struijk to know he remains the first port of call.

As it stands, you would expect Struijk comes in for the Liverpool match a week on Monday based on how he played with Diego Llorente during Cooper’s Covid isolation and the fact he’s left-footed.

4)Best form of the season

Aside from who Leeds beat and the connotations of that feat, the three points signalled the best run of form the team has been on all year.

For the first time in 2020/21, they have won three on the spin and gone four matches without defeat. Safety from relegation does not, it seems, mean this squad hits the beach and lets burnout was all over them.

Myths continue to be busted and while mid-table sides traditionally look to the summer when their tired bodies hit the run-in, Leeds are delivering their best run of results this season.

Despite feeling safe for weeks, the win at City finally made it mathematically impossible for Fulham to catch them. That’s guaranteed top-flight football next season.


There was a telling comment from Bielsa in his post-match press conference. LeedsLive asked where this performance ranked in his career, but his answer went in another direction.

“It's part of Leeds' campaign in the Premier League,” he said. “The position Leeds obtain in the Premier League this year will be above any one performance.

“Of course, for the players to have been able to overcome the difficulties of the game today, it adds value to each of the participants in the game.”

Bielsa is still looking at that league table and looking at the long game. This is three points to add to their total and to get them looking upwards and what may yet still be possible with 21 points still to play for.

5)The icing on the cake

If relegation and European football is off the table, one of the few things fans still wanted from this season was a scalp from one of the division’s elite.

Few expected it would be from the top of the tree. Maybe a misfiring Liverpool or Tottenham Hotspur, but the continent’s form side, on their own turf, with a man advantage? Dreamland.

If United are to remain in mid-table until the end of the season, yesterday will prove to be a fitting final accolade to finish off a compelling year.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/marcelo-bielsa-leeds-united-ambitions-20362173
« Siste redigering: April 11, 2021, 10:24:53 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lowfields


vi banket vel Leicester som er topp 3, så 0-3-5 stemmer vel ikke ??
Nei, så noe på twitter om 2-1-3 eller noe sånt mot Top 3 så langt i sesongen. Finner det ikke igjen  ::)

Form again the top 3 this season
P5 W2 D1 L2.

Husk at det er flere måter å bruke denne på, enten å se i forhold til nåværende Top 3 eller de som da kampen ble spilt var Top 3. Ser at begge varianter blir brukt i statistikker...
Når jeg skriver "topp 6" trodde jeg folket skjønte jeg refererte til "Close the shop and pull up the ladder"-klubbene: ManCity, Chelsea, ManUtd, Liverpool, Arsenal og Spurs... 8)
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

NT

Søndag...kaffekopp...ser på,tv2 sport 1...Alioski spille fram Dallas...vi alle vet hvordan det gikk.

Fantastisk..   

Ha en super dag folks... MOT  :D
Dagen derpå er alltid max med absorberte inntrykk og komprimerte innslag fra ulike kanaler. En ting er resultatet isolert i går, men gjennomføringen - lagseieren er enorm. Vi har vært inne på det før. Her er ingen stjerne nykker, alle jobber ekstremt for hverandre, stiller opp for hverandre og opptrer så til de grader som ett lag. Uansett hva vi mener om Coopers røde kort, han står i sammen med Pablo i spillertunnellen og tar imot alle sine kamerater etter endt kamp. Kanskje opplagt, men jeg tolker det som en genuin støtte og glede på lagets vegne. Han som kanskje vi alle trodde skulle sitte på tribunen og se dette med mixded feelings, Jack Harrisson - han ble sendt til York for å spille med youngsters og kompis Adam i treningskamp. Er det så opplagt også ? https://www.instagram.com/p/CNf7o7FHFjE/ men Jack pakka baggen og dro til York. Spilte og scora og gleder seg til neste kamp.  Forshaw fikk endelig skoa på seg igjen og på toppen av det hele smiler og ler Bielsa på pressekonferansen. Jo, takk - dette er en super dag, Pablo`s bursdag !
« Siste redigering: April 11, 2021, 11:15:20 av NT »

Ankerjon15