Skrevet av Emne: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road  (Lest 15828 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

J-R

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #30 på: April 25, 2021, 10:19:57 »
Dette gleder jeg meg til!
Lykke til alle!
MOT/ALAW

Kickthemdown

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #31 på: April 25, 2021, 10:51:57 »
https://www.tv2.no/sport/13960639/

Hvis lederen av vår supporterklubb konsekvent kaller scum for United så melder jeg meg ut av supporterklubben. Jeg regner med at journalisten har tatt en kunstnerisk frihet ? Fy skam, kaller du de United i de riktige miljøene i Leeds så er du ferdig.

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #32 på: April 25, 2021, 11:27:38 »
https://www.tv2.no/sport/13960639/

Hvis lederen av vår supporterklubb konsekvent kaller scum for United så melder jeg meg ut av supporterklubben. Jeg regner med at journalisten har tatt en kunstnerisk frihet ? Fy skam, kaller du de United i de riktige miljøene i Leeds så er du ferdig.
Her krever vi en forklaring, Anders Palm!

auren

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #33 på: April 25, 2021, 11:46:41 »
Tøff og vanskelig kamp. Svært viktig å være konsentrerte fra start og ikke gi bort kampen før den er i gang, slik som sist. Holde nullen de første 20 minuttene, så tror jeg vi kan få en riktig artig og spennende kamp. Setter 2-2 og Bamford + Alioski som målscorere. Håper vi ikke blir avkledd som sist og går på et nytt stortap, men det tror jeg ikke. Vi har fått mer kontroll og struktur på det defansive etter nyttår, og spesielt etter at Llorente har kommet inn i elleveren.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #34 på: April 25, 2021, 11:53:52 »
https://www.tv2.no/sport/13960639/

Hvis lederen av vår supporterklubb konsekvent kaller scum for United så melder jeg meg ut av supporterklubben. Jeg regner med at journalisten har tatt en kunstnerisk frihet ? Fy skam, kaller du de United i de riktige miljøene i Leeds så er du ferdig.
Her krever vi en forklaring, Anders Palm!

Hadde reagert om han konsekvent hadde omtalt dem som Scum. Heldigvis gjør han ikke det. Dem heter jo United, som mange andre lag også gjør. Dette verken klarer eller gidder jeg å bry meg om.
« Siste redigering: April 25, 2021, 13:10:46 av Eriksen55 »

ragnar

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #35 på: April 25, 2021, 12:30:53 »
Er det et intervju dere hører konsekvent scum? Jeg klarer ikke se ordet er brukt i vedlagte link noen steder. Kanskje artikkelen er oppdatert etter publisering?
« Siste redigering: April 25, 2021, 12:33:56 av ragnar »
*In El Loco we trust!*

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #36 på: April 25, 2021, 13:36:23 »
Greenwood og Summerville er ute på gresset sammen med gjengen, på benken eller 'bare' i overskuddstroppen mon tro... :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #37 på: April 25, 2021, 13:49:16 »
Greenwood og Summerville er ute på gresset sammen med gjengen, på benken eller 'bare' i overskuddstroppen mon tro... :o

Blir spennende å se. Costa ujevn, ofte svak. Poveda bidrar med voldsomt lite. Så lite å tape på å prøve Summerville. Ihvertfall på benken.

Regner med at Gelhardt er i troppen. Håper han snart får spilletid.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #38 på: April 25, 2021, 13:52:25 »
Greenwood og Summerville er ute på gresset sammen med gjengen, på benken eller 'bare' i overskuddstroppen mon tro... :o

Blir spennende å se. Costa ujevn, ofte svak. Poveda bidrar med voldsomt lite. Så lite å tape på å prøve Summerville. Ihvertfall på benken.

Regner med at Gelhardt er i troppen. Håper han snart får spilletid.
Ikke nevnt noe sted, er nok Greenwoods tur i dag.
Huggins derimot er der også.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #39 på: April 25, 2021, 14:05:19 »
Samme lag som sist, som forventet.

Leeds United: Illan Meslier, Luke Ayling, Diego Llorente, Pascal Struijk, Gjanni Alioski, Kalvin Phillips, Stuart Dallas, Helder Costa, Jack Harrison, Tyler Roberts, Patrick Bamford.

Substitutions: Kiko Casilla, Robin Koch, Ian Poveda, Pablo Hernandez, Gaetano Berardi, Crysencio Summerville, Sam Greenwood, Mateusz Klich, Jamie Shackleton.
Super Leeds since 1968

Hallgi

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #40 på: April 25, 2021, 14:37:57 »
Gelhardt har fortjent et innhopp snart ja, men eg skjønner ikkje kritikken mot Poveda. Han har vore lenge ute, men har utvilsomt spesielle ferdigheter, når han kjem inn så blir det fort ubalanse og han kan bli ei stjerna i Leeds!
Costa får som forventa starta, tvilsomt dette et kampen Gelhardt får prøvd seg, men vil tru Poveda kan komma inn og skapa uro i dag og

Greenwood og Summerville er ute på gresset sammen med gjengen, på benken eller 'bare' i overskuddstroppen mon tro... :o

Blir spennende å se. Costa ujevn, ofte svak. Poveda bidrar med voldsomt lite. Så lite å tape på å prøve Summerville. Ihvertfall på benken.

Regner med at Gelhardt er i troppen. Håper han snart får spilletid.
Ikke nevnt noe sted, er nok Greenwoods tur i dag.
Huggins derimot er der også.
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Eriksen55

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #41 på: April 25, 2021, 14:59:51 »
Gelhardt har fortjent et innhopp snart ja, men eg skjønner ikkje kritikken mot Poveda. Han har vore lenge ute, men har utvilsomt spesielle ferdigheter, når han kjem inn så blir det fort ubalanse og han kan bli ei stjerna i Leeds!
Costa får som forventa starta, tvilsomt dette et kampen Gelhardt får prøvd seg, men vil tru Poveda kan komma inn og skapa uro i dag og

Greenwood og Summerville er ute på gresset sammen med gjengen, på benken eller 'bare' i overskuddstroppen mon tro... :o

Blir spennende å se. Costa ujevn, ofte svak. Poveda bidrar med voldsomt lite. Så lite å tape på å prøve Summerville. Ihvertfall på benken.

Regner med at Gelhardt er i troppen. Håper han snart får spilletid.
Ikke nevnt noe sted, er nok Greenwoods tur i dag.
Huggins derimot er der også.

Poveda har vært ute ja. Men har vel vært tilgjengelig halvparten av kampene i år. 1 god omgang mot City er det jeg har registrert. Et par gode innhopp i CC i fjor. Utover det svakt. Å bli rangert bak Costa ser jeg på som en svakhet. Håper begge er inne i sine siste uker som Leeds spillere.

I dag vinner vi 3-1 - Bamford, Pablo og Summerville

auren

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #42 på: April 25, 2021, 15:01:03 »
Lykke til folkens! Dette blir spennende! Nervøs nå. Viktig å komme godt i gang. Hva med en tidlig Leedsscoring?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bye

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #43 på: April 25, 2021, 15:13:34 »
Syns ManU har vært gode til å angripe svakhetene våre hittil - Ayling blir stresset når man presser ham såpass høyt, og Phillips får ikke tid/rom med ball. Mye ansvar på stopperne våre
Trønder i Bergen!

GeirO

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #44 på: April 25, 2021, 15:17:44 »
Lykke til folkens! Dette blir spennende! Nervøs nå. Viktig å komme godt i gang. Hva med en tidlig Leedsscoring?

auren
I alle fall første målet. Tror det blir viktig i dag...
MOT

GaryMac

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #45 på: April 25, 2021, 15:22:16 »
Der burde vi vel fått straffe. Men neida....

Fygle

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #46 på: April 25, 2021, 15:23:28 »
Nei, det kan dømmes offside på overarmen, men tydeligvis ikke straffe (til Leeds). Forstå det den som kan.
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

Hallgi

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #47 på: April 25, 2021, 15:26:17 »
Ufyselig å høyra Scum-fan Semb sine kommentarer:x
ALAW (& I am the pirate amongst us)

auren

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #48 på: April 25, 2021, 15:31:31 »
Mye upresist i dag. Da blir det vanskelig å produsere noe. Og nå et livsfarlig Manu-frispark. Unødig av Phillips.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #49 på: April 25, 2021, 15:39:52 »
Mye upresist i dag. Da blir det vanskelig å produsere noe. Og nå et livsfarlig Manu-frispark. Unødig av Phillips.

auren

Er vel nesten en blåkopi av 1.omgangen mot Liverpool.

GeirO

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #50 på: April 25, 2021, 15:46:31 »
Pådrar vi oss 10 frispark rett utenfor 16-meteren, så kommer det en baklengs snart, tipper jeg.
MOT

auren

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #51 på: April 25, 2021, 15:49:20 »
Pause. ManU det førende laget. Ingen store sjanser. Dallas nærmest for oss. Vi er for upresise fremover, og så lager vi alt for mange dødballer utenfor 16-meteren. Har vært småfarlig hver gang ManU har hatt dødball. Men alt i alt en OK omgang. Håper og tror vi hever oss en del i andre omgang. Og da kan det bli både 1 og 3 poeng. Llorente med en ny meget god kamp.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cannavaro

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #52 på: April 25, 2021, 15:52:54 »
Pause, og ingen mål.  Vi har hatt nok med å forsvare oss godt, vi er fortsatt latterlige på defensiv dødball og vi gir jo scum uttallige frispark i farlige posisjoner.  Ayling har slitt med avleveringene sine, vi skaper ikke særlig offensivt men håper det løsner i 2.omg.  Vi har potensial for å straffe scum uansett, må bare få etablert mer offensivt trykk, gode gjennvinninger og pasninger. Scum er kompakte og klarer å forhindre kontringsmuligheter for oss.   Blir spennende å se utover i 2.omgang her og om det kommer noen friske debutanter innpå....
MFLU - Miracles For Leeds United

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #53 på: April 25, 2021, 15:53:17 »
Ufyselig å høyra Scum-fan Semb sine kommentarer:x
Fullstendig enig, maser og maser om hvor dårlig Leeds er på defensiv dødball og at det viser kampen, til tross for at vi ikke har sluppet inn mål på noen av dem i første omgang. Alt ManU gjør er så fantastisk. Rashford som har en fantastisk frisparkfot, men når Medier redder, så skulle det bare mangle.

Er ikke Alsaker også scum-fan?

Gordon McUseless

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #54 på: April 25, 2021, 15:54:34 »
Scum var tett på når vi vant ballen og fortyrret vårt oppbyggende spill. Møtte oss litt med vår egen medisin så og si. Satser på at de ikke holder hele andreomgang slik som L.pool og at vi tar over mer og mer som det lir utover i 2 omg.

Forever Whites

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #55 på: April 25, 2021, 15:58:18 »
Ufyselig å høyra Scum-fan Semb sine kommentarer:x
Fullstendig enig, maser og maser om hvor dårlig Leeds er på defensiv dødball og at det viser kampen, til tross for at vi ikke har sluppet inn mål på noen av dem i første omgang. Alt ManU gjør er så fantastisk. Rashford som har en fantastisk frisparkfot, men når Medier redder, så skulle det bare mangle.

Er ikke Alsaker også scum-fan?

Alsaker er vel om enn enda verre.  Liverpool fan.
Medlem 94237

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #56 på: April 25, 2021, 15:58:20 »
Ufyselig å høyra Scum-fan Semb sine kommentarer:x
Fullstendig enig, maser og maser om hvor dårlig Leeds er på defensiv dødball og at det viser kampen, til tross for at vi ikke har sluppet inn mål på noen av dem i første omgang. Alt ManU gjør er så fantastisk. Rashford som har en fantastisk frisparkfot, men når Medier redder, så skulle det bare mangle.

Er ikke Alsaker også scum-fan?

Alsaker er Pool-fan.
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #57 på: April 25, 2021, 16:03:31 »
Må få utpå en ving som kan dra av sin mann og kan skape noe. Ikke mange sekundene Roberts og Costa har ballen om gangen. Null kreativitet fremover. Savner trøkk og bevegelse.

Håper Klich/Pablo og Summerville/Poveda er varme snart!

Forholdsvis lavt tempo med mye stopp. Så her henger nok de røde med helt inn!

Burde hatt straffe. Nok et bevis på at VAR er ubrukelig!

GeirO

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #58 på: April 25, 2021, 16:06:19 »
Må få utpå en ving som kan dra av sin mann og kan skape noe. Ikke mange sekundene Roberts og Costa har ballen om gangen. Null kreativitet fremover. Savner trøkk og bevegelse.

Håper Klich/Pablo og Summerville/Poveda er varme snart!

Forholdsvis lavt tempo med mye stopp. Så her henger nok de røde med helt inn!

Burde hatt straffe. Nok et bevis på at VAR er ubrukelig!
Kanskje Summerville får en sjanse....det går jo mot en vill sommer....
MOT

Gordon McUseless

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #59 på: April 25, 2021, 16:09:34 »
Alsaker er en jxxxx papegøye. Når han først har funnet ut en ting, så maser han videre på det til det kjedsommelige. Nå har han funnet ut at Leeds sliter på dødball  :o